Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708519 keer)

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3000 Gepost op: 26 juni 2020, 16:56:04 »


Ook hier moet men wat uitkijken en zich niet blindstaren op enkelingen. Zelfs die enkelingen doen ook aan image-building en taktiek(ze gaan niet tegen ons zeggen dat de vorige maar 40 euro gaf als wij met 50 euro klaar staan) en vaak zijn ze zelfs niet echt beter dan sommige anderen, maar om een of andere reden zijn ze 'bestsellers' geworden. Het volstaat dat enkele klanten toevallig op haar looks vielen en supergoeie recensies schreven die anderen naar hen toe lokte en het spel is vertrokken. Ik bezocht ook toppers die ik zelf niet slecht maar ook niet 'wow' vond. Ik had betere seks bij enkele 'gewone' SKW meisjes dan bij eentje die nochtans goed haar klanten heeft.


idem hier, onlangs hier een toppertje bezocht omdat de mij bekende dames bezet waren (of de deur toe bleef :banghead:...) & ik kan begrijpen waarom anderen haar een toppertje vinden maar 't was niet mijn dada, de kans op herhaling is nihil, ik heb bewust ook geen review gepost om de reden dat ik ze niet wil afkraken omdat het mijn dada niet is...


Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3001 Gepost op: 26 juni 2020, 17:02:05 »
Een tip voor de nieuwe leden, schrijf wat reviews over jullie vorige bezoeken (uiteraard niet van 5j geleden, maar wel bvb. van februari of zo), dan zit je meteen aan 3 en gaat het walhalla open....

Goedemiddag middag ....

Sexmachine speaking .....

Ik schoffeer graag mensen, ik ben arrogant, en tevens ben ik een zeer brave meneer ....

Waarom die intro?

Ik zie hier heel veel nieuwe gezichten, die zich net geregistreerd hebben .... waarschijnlijk mensen van hookers.
En we gaan onmiddellijk al die fabeltjes uit de wereld helpen ...

Ik heb niets tegen Ollanders (hooguit tegen eentje, maar dat is een pooier en pooiers haat ik)
Op RelaxxxBoard is iedereen gelijk, zelfs mods en admins zijn ook maar gewone leden, en wij verheffen ons niet boven het voetvolk dat jullie zijn (dat is dus humor he mensen, ook voor Hollanders)  ;D

Ik noem zomaar wat op, rikkie89, jan-de-man, loving-it, Dominant, jonas009, vogelman, duvelke, ...... (ik keek even rechts bij de aangemelde leden ha ha), en nog vele anderen .... ook lezers die zich niet hebben aangemeld.

Mannen, heren, lotgenoten, wij hoduen allen van deze hobby, en op Rb mogen jullie schrijven, leuteren, zeiken, plezier maken, recensies schrijven, .....   zolang het maar leuk blijft

RB is een site voor wandelaars, door wandelaars, en zonder jullie, leden, zijn wij niets waard.


ik wens jullie dus allen van harte welkom op RB, en schrijf er maar lustig op los.

We hebben wel een policy hier, om spamaccounts tegen te gaan, de eerste 3 berichten van een lid moeten we goedkeuren, en je kan pas privéberichten sturen, ook vanaf 3 postings.
Indien we dat neit deden, moesten wij ganser dagen berichten wissen, spamsaccounts opsporen, en wij besteden die tijd veel liever met onze hobby uit te oefenen, ik dus onder Jessica, of Maria, of welke geile stoot ook.


Ik wens jullie allen veel lees- en schrijfplezier hier.
Geniet ervan, en hou het gewoon fijn en netjes

RB is een forum waar we het graag ludiek maar leuk houden, en links en rechts wordt er al wel eens een steek onder water uitgedeeld.

Ruziemakers moeten we hier niet, die verbannen we naar een of andere gay site  ;D ;D ;D ;D



WELKOM OP RB

sm - zo arrogant als mij maken ze ze niet meer heden ten dage  :-\ :-\ :-\ :-\ :lol :lol :lol
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3002 Gepost op: 26 juni 2020, 17:07:40 »
Een tip voor de nieuwe leden, schrijf wat reviews over jullie vorige bezoeken (uiteraard niet van 5j geleden, maar wel bvb. van februari of zo), dan zit je meteen aan 3 en gaat het walhalla open....
Of lul gewoon lekker mee off-topic in de daartoe bedoelde topics, geen enkel probleem mee.
Hier gaat het niet enkel en alleen over jullie bezoekjes aan een specifieke dame, we gaan graag in discussies over dienstverlening, verschillende vormen van prostitutie, het effect van Corona op de busines ...
...alles behalve politiek, want anders wint barti iedere discussie .... en dat gunnen we die viespeuk niet  :17: :douchen :douchen :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3003 Gepost op: 26 juni 2020, 17:14:49 »
En voor diegenen die op zoek zijn naar recensieformulieren, niet verder zoeken, die ga je hier niet vinden.

We geven geen cijfers aan de dames, wij schrijven onze persoonlijke ervaringen neer, en wat voor de ene een 8 is, is voor iemand anders een 5 waard .... 't hangt er maar net vanaf wat je zoekt.

Door uitgebreide recensies te schrijven, en de algemene trend na te lezen in het topic van de dame, kan je je een goed beeld vormen wat en hoe.

Wij vinden 4 sterren maar niks, het zijn geen wasmachientjes .... alhoewel alhoewel .... als je met sommige dames op kamer gaat, is het net alsof je op 90 graden in een wasmachine hebt gezeten, maar dat zijn dan de echt geile stoten  ;D :-\ :-\ :-\

En een waarschuwing vooraleer je barti's recensies gaat lezen: een duikpak aantrekken en vooral die duikbril niet vergeten, anders riskeer je het kletsnat te worden
En een mopje ertegen aan: Wat is een Hollander onder een zonnebank? Een kaaskroket  :movingtits :movingtits :movingtits
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3004 Gepost op: 26 juni 2020, 19:24:32 »
hier zitten me toch een bende viespeuken op RB 
of VDB,
Merci om mij voor te stellen, het is altijd gemakkelijk als je dat nietzelf nog moet doen he  :lol_hitting:

Welkom, ook van VDB, aan ieder nieuw lid trouwens.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3005 Gepost op: 26 juni 2020, 19:39:04 »
seks en 1.5 meter afstand hoe moet dat  :lol
Daar moet je een beetje bij nadenken he.

Ik geef je een wetenschappelijk correcte oplossing. Vermits de omtrek van de aarde ongeveer 40 000 km is, afhankelijk van waar je gaat meten, kan je eigenlijk wiskundig gezien de afstand tussen twee punten evengoed linksom of rechtsom meten. Dat levert twee verschillende resultaten op.

Zo kan je misbruik maken van het feit dat je vlak naast elkaar kan liggen in bed en toch een wiskundig correct gedefineerde afstand van 40 000 km tov elkaar bewaart.

Programmeurs en analysten kennen dit. Als je bij het maken van een flow chart enkel maar rekening houdt met de mogelijkheden die je had gezien, en je was je niet bewust van andere wiskundig correcte oplossingen van de vraag, dan loopt vroeg of laat jouw computerke eens grondig vast.

Op een vergelijkbare manier waren en zijn de regeltjes van de lockdown en de 'maatregelen tegen corona' gemaakt door mensen die impulsief iets deden en dan pas probeerden na te denken. Het zal er natuurlijk niet snel op beteren als de kindjes naar school moeten gaan op de manier zoals zij dat nu voorgeschoteld krijgen.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3006 Gepost op: 26 juni 2020, 19:40:50 »
Ik herinner me nu dat we hier de GOSP norm hadden. Die was verbonden aan de zuigkwaliteiten van de Duitse Michelle in Haus Panthera
Een kleine uitleg voor de latere schrijvers dan 2014.

GOSP = German Oral Suck Pressure.
Gerelateerd aan die Duitse Michelle, want die zoog het laken in je hol!
De waarde van Michelle GOSP was M=1

Als een dame 1,2M scoorde zoog ze ook de matras in je reet.
Doch een waarde onder de 1, bijvoorbeeld 0,5M zou dan wat lek en vrijwerk betekenen.....links laten liggen

De bijles is weer voorbij.

PS. Wijlen Foots gaf Michelle altijd een dikke 1M.  :douchen
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3007 Gepost op: 26 juni 2020, 19:48:14 »
In mijn lang vervlogen studententijd gaven wij aan de porrekes (vrouwelijke studenten) een anti-masturbatie factor. Hoe hoger die factor, hoe minder geneigd je was om dat meisje te negeren en toch maar je rechterhand te gebruiken.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3008 Gepost op: 26 juni 2020, 21:07:16 »
Ik herinner me nu dat we hier de GOSP norm hadden. Die was verbonden aan de zuigkwaliteiten van de Duitse Michelle in Haus Panthera
Een kleine uitleg voor de latere schrijvers dan 2014.

GOSP = German Oral Suck Pressure.
Gerelateerd aan die Duitse Michelle, want die zoog het laken in je hol!
De waarde van Michelle GOSP was M=1

Als een dame 1,2M scoorde zoog ze ook de matras in je reet.
Doch een waarde onder de 1, bijvoorbeeld 0,5M zou dan wat lek en vrijwerk betekenen.....links laten liggen

De bijles is weer voorbij.

PS. Wijlen Foots gaf Michelle altijd een dikke 1M.  :douchen
En er zijn er maar weinig hier die de Duitse "NILFISK" Nicky hebben gekend ... die zoog niet alleen het laken, of de matras, maar het ganse bed in uw gat..
Goh, wat kon die slet zuigen zeg, die beet zich vast op uw pietje, en liet niet meer los, de eerste keer dacht ik .... sm, dit overleef je niet, maar dat deed ik gelukkig wel, en anderhalf uur later liet die pitbull nog steeds niet los
Foots was er gek op  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3009 Gepost op: 26 juni 2020, 21:42:29 »
die zoog niet alleen het laken, of de matras, maar het ganse bed in uw gat..
Laten we hopen dat het een luchtmatras was, zodat je het stoppeke er nog rap kon uittrekken.

 :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3010 Gepost op: 26 juni 2020, 21:48:24 »
Ik herinner me nu dat we hier de GOSP norm hadden. Die was verbonden aan de zuigkwaliteiten van de Duitse Michelle in Haus Panthera
Een kleine uitleg voor de latere schrijvers dan 2014.

GOSP = German Oral Suck Pressure.
Gerelateerd aan die Duitse Michelle, want die zoog het laken in je hol!
De waarde van Michelle GOSP was M=1

Als een dame 1,2M scoorde zoog ze ook de matras in je reet.
Doch een waarde onder de 1, bijvoorbeeld 0,5M zou dan wat lek en vrijwerk betekenen.....links laten liggen

De bijles is weer voorbij.

PS. Wijlen Foots gaf Michelle altijd een dikke 1M.  :douchen

Dan moet ik nogmaals de youtube video van Alex Agnew hier posten ...
Die beschrijft het wel heel visueel
Vanaf 4:00 ongeveer ... Angelina Jolie  ;D ;D ;D ;D
"Die zuigt de matras in uwen hol"  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3011 Gepost op: 26 juni 2020, 23:13:17 »



idem hier, onlangs hier een toppertje bezocht omdat de mij bekende dames bezet waren (of de deur toe bleef :banghead:...) & ik kan begrijpen waarom anderen haar een toppertje vinden maar 't was niet mijn dada, de kans op herhaling is nihil, ik heb bewust ook geen review gepost om de reden dat ik ze niet wil afkraken omdat het mijn dada niet is...
[/quote]

Jammer, ik vind een negatieve review minstens even interessant.
Je kan er dikwijls meer uit leren, dan uit een positieve en iedereen kan een slechte dag of moment hebben.
Het moet toch niet altijd joepie joepie jee zijn !

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3012 Gepost op: 26 juni 2020, 23:19:27 »
Ik herinner me nu dat we hier de GOSP norm hadden. Die was verbonden aan de zuigkwaliteiten van de Duitse Michelle in Haus Panthera
Een kleine uitleg voor de latere schrijvers dan 2014.

GOSP = German Oral Suck Pressure.
Gerelateerd aan die Duitse Michelle, want die zoog het laken in je hol!
De waarde van Michelle GOSP was M=1

Als een dame 1,2M scoorde zoog ze ook de matras in je reet.
Doch een waarde onder de 1, bijvoorbeeld 0,5M zou dan wat lek en vrijwerk betekenen.....links laten liggen

In navolging van Sjeufke had ik enkele jaren geleden de POF bedacht:
Als Sjeufke spreekt van de  "German Oral Suck Pressure" (GOSP), dan zou voor haar de ''Polish Oral Frequency'' (POF?) wel van toepassing zijn.

De Polish Oral Frequency (=POF) had ik bedacht naar aanleiding van de geweldige techniek van het Poolse hobbyhoertje Jamie, die pijpte aan een frequentie van tot wel 5 Hertz! (Dus: 1 POF=5 Hertz).

Onze vulkanoloog kent haar trouwens ook goed. ;)


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3013 Gepost op: 26 juni 2020, 23:32:38 »
idem hier, onlangs hier een toppertje bezocht omdat de mij bekende dames bezet waren (of de deur toe bleef :banghead:...) & ik kan begrijpen waarom anderen haar een toppertje vinden maar 't was niet mijn dada, de kans op herhaling is nihil, ik heb bewust ook geen review gepost om de reden dat ik ze niet wil afkraken omdat het mijn dada niet is...

Jammer, ik vind een negatieve review minstens even interessant.
Je kan er dikwijls meer uit leren, dan uit een positieve en iedereen kan een slechte dag of moment hebben.
Het moet toch niet altijd joepie joepie jee zijn !

Dat is geheel een persoonlijke kwestie
Als je goed leest zie je hierboven staan: "Ik heb bewust ook geen review geplaatst om de reden da tik ze niet wil afkraken omdat het mijn dada niet is"
ik vind dat zeer moedig en edel zelfs, en het is veel makkelijker een dame af te kraken en haar eens goed door 't slijk te duwen.
Dat wil brosserke bewust niet.

Er kunnen zoveel redenen zijn voor een mindere ervaring:
- dame heeft haar dagje niet
- je had hogere verwachtingen (terecht of onterecht)
- wandelaar had zijn dag niet
- het klikt niet (volgens mijn bescheiden mening de grootste oorzaak van een mindere ervaring)
- etc etc

Het is dan aan de wandelaar zelf om in eer n geweten te beslissen dat hij daar een posting aan wijdt, al dan niet.
Je kan ook een mindere ervaring neerschrijven met respect naar de dame toe, of je beslist er niks over te schrijven.

Het blijft altijd wikken en wegen, en iedere wandelaar kan en mag daar mee doen wat hij zelf wenst.
niet ik of niet iemand anders kan daar over oordelen, enkel de schrijver zelf.


Wat ik doe bij een mindere ervaring (en ik kan die op één hand tellen de laatste 15 jaar) is de oorzaak zoeken, en meestal moet ik die zoeken bij mezelf.

Dat gezegd zijnde, wij kijken uit naar alle mogelijke recensies en ervaringen. je kan van een minder goede ervaring ook een leuke, ludiek stukje schrijven met de nodige zelfkritiek zonder de dame door het slijk te sleuren


Zo, de verschrikkelijk arrogante en degoutante zak van een sm heeft weer eens gesproken   ;D ;D ;D

Het moet inderdaad niet altijd Youppie Youppie zijn, maar Relaxxx Relaxxx, voor Youppie kennen die Ollanders te weinig Frans.
Ow, dat doet me denken aan die Hollandermop yes yes yes yes yes ...

Zitten er 2 Ollanders op een terras in Zuid-Frankrijk, vraagt de ene naar de andere: Hoe gaan we hier eigenlijk een Jus d'Orange bestellen?  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3014 Gepost op: 27 juni 2020, 00:23:35 »
Mag ik een Jus d' Orange pommes sil vous plait?

Citaat van: sexmachine
Zitten er 2 Ollanders op een terras in Zuid-Frankrijk, vraagt de ene naar de andere: Hoe gaan we hier eigenlijk een Jus d'Orange bestellen?  ;D ;D ;D ;D
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....