Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708175 keer)

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

Offline Dutchlover.ASD

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3030 Gepost op: 1 juli 2020, 07:08:49 »
@Sjeufke voor jou ook nog een leuke spreuk die het in Amsterdam heel goed doet: In Rotterdam, wordt het geld verdiend, in Den Haag wordt het geld verdeeld EN IN AMSTERDAM WORDT GELD UITGEGEVEN.

Er schieten mee nog 2 leuke te binnen waar de gemiddelde Fransoos, kaas nog chocolade van kan maken. Een kennis van mijn ouders had de vreemde gewoonte Nederlandse spreekwoorden en gezegden, letterlijk, maar dan ook echt letterlijk te vertalen.

Staande voor de koekschappen van de dorpssuper zei hij tegen de bediende: "Le gâteau est fini". Het meisje begreep er natuurlijk geen hout van. Maar zo aan het eind van zijn vakantie, 'de koek is op'.
De goede man was ook voorzien van een kop, waar de beste kapper, nog niks leuks van kon maken. Melkboerenhondenhaar werd bij hem laitfermierchiencheveux. Daar kon de dorpskapper, inderdaad niets mee.
« Laatst bewerkt op: 1 juli 2020, 07:28:58 door Dutchlover.ASD »
Was getekend, jullie Mokumse wandelvriend,
Mark

Offline Dutchlover.ASD

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3031 Gepost op: 1 juli 2020, 13:04:42 »
Kort voor middernacht ben ik op de fiets gestapt, voor een eerste inspectieronde, om de Amsterdamse stand van zaken op te nemen.
...
De situatie de Wallen  Maar daar kwam ik niet voor. Na mijn inspectie wandeling, kon ik hier concluderen, dat er slechts 2  dvp's aan het werk waren. Hoewel ik regelmatig van de dienstverlening, van shemales gebruik wens te maken, waren deze twee op Oudezijds Achterburgwal 86/88 niet mijn smaak. Wel boden ze hun diensten aan, voor de in Amsterdam gangbare €50.
...
Excuses heren, het genoemde pand, moet natuurlijk Oudezijds Achterburgwal 89 zijn. Dat is namelijk wèl een shemale pand.
Was getekend, jullie Mokumse wandelvriend,
Mark

Offline BlueDevil

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3032 Gepost op: 4 juli 2020, 11:45:03 »
Dag heren

Nog een Hookers-vluchteling hier: op zoek naar het nieuwe beste forum voor deze hobby :)

Gisteren heb ik de nachtshift bezocht (of moet ik zeggen: de avondshift, want 't is nog maar tot 1u - rond 0u30 was alles al grotendeels verlaten)

Er staan voor mij véél nieuwe meisjes, maar ook wel wat bekende gezichten. Het was moeilijk om een keuze te maken. Eigenlijk kwam ik er voor mijn favorietje, Ania op SS17/3, maar die was er niet.

Kunnen we even een stand van zaken post corona geven? Wie zijn de huidige nachttoppers sinds de opening?

Volgens mij behoren minstens al deze daartoe:
Selena (SS30/1), Alina (SS30/3), Josefa (SS40/1), Maya (SS35/3), Tina (SS36/1), Lori (VR2/1), Severine (VT4), Celina (VT13?), Ania (SS17/3)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3033 Gepost op: 4 juli 2020, 11:59:43 »
Dag heren

Nog een Hookers-vluchteling hier: op zoek naar het nieuwe beste forum voor deze hobby :)
Welkom op RB.
Het beste forum hebben we niet, maar we streven er wel naar het leukste forum te hebben.
Nietwaar klembus?   :-\ ;D

Toppers in de avondshift?
Ik heb een heel andere smaak dan de meesten ...
Anna, VR 14/1
Maria, SS 40/3
Jennifer, VR 24
Jessica, VR 24
Selena, SS 25/3 (als ze dubbele shiften doet)
Maria, SS 47/1
En ik vergeet er nog wel een tiental.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3034 Gepost op: 4 juli 2020, 12:43:42 »
Het beste forum hebben we niet, maar we streven er wel naar het leukste forum te hebben.
Noem dan eens een beter forum   :lol_hitting: :lol_hitting:
Toppers in de avondshift?
Ik heb een heel andere smaak dan de meesten ...
Anna, VR 14/1
Maria, SS 40/3
Jennifer, VR 24
Jessica, VR 24
Selena, SS 25/3 (als ze dubbele shiften doet)
Maria, SS 47/1
Het doet me plezier dat er verschillende meisjes zijn die een topper status bereiken bij hun klanten of fans. Voeg het lijstje van BlueDevil bij dat van sexmachine en we hebben al een leuk clubje.
En ik vergeet er nog wel een tiental.
Ik zet er met plezier nog Ina VL8/2 dag-nacht bij.  :happy

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3035 Gepost op: 4 juli 2020, 14:04:49 »
Hallo

Ik ben nieuw hier, ik kom van hookers jongen van 21 jaar die elk weekend in het skw zit

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3036 Gepost op: 4 juli 2020, 15:23:42 »
Welkom Boy21

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3037 Gepost op: 4 juli 2020, 15:58:23 »

Elk weekend! Top!
Welkom!



Hallo

Ik ben nieuw hier, ik kom van hookers jongen van 21 jaar die elk weekend in het skw zit
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3038 Gepost op: 4 juli 2020, 17:00:15 »
Leuk om te zien dat meer mensen hun weg naar RB gevonden hebben maar ik stop er voor een tijdje mee. Ik heb het wat gehad met het SKW en de hoeren.

Het amusement en de groeten aan al die meiden :039: waar ik veel te veel geld aan heb uitgegeven gedurende die drie jaar  ;D

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3039 Gepost op: 4 juli 2020, 17:19:22 »
Leuk om te zien dat meer mensen hun weg naar RB gevonden hebben maar ik stop er voor een tijdje mee. Ik heb het wat gehad met het SKW en de hoeren.

Het amusement en de groeten aan al die meiden :039: waar ik veel te veel geld aan heb uitgegeven gedurende die drie jaar  ;D

Ja dan is het beter dat je er mee stopt en als je de komende 3 jaar het geld spaart ipv naar de hoeren te brengen staat er misschien wel een nieuwe BMW voor de deur!

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3040 Gepost op: 4 juli 2020, 21:05:46 »
Goed gedaan. Alleen, Schippersstraat 9 heeft sinds enkele jaren 4 ipv 3 ramen.

Offline BlueDevil

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3041 Gepost op: 4 juli 2020, 21:54:46 »
Ah, dankjewel. Aangepast:


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3042 Gepost op: 4 juli 2020, 22:41:40 »
Ah, dankjewel. Aangepast:



Complimenten
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3043 Gepost op: 4 juli 2020, 23:02:01 »
Kaarten van de wandelgebieden in de Benelux vindt je ook hier: http://www.amsterdam-red-light-district-maps.com/
- Antwerpen: http://www.amsterdam-red-light-district-maps.com/Antwerp.html

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3044 Gepost op: 4 juli 2020, 23:04:08 »
Leuk om te zien dat meer mensen hun weg naar RB gevonden hebben maar ik stop er voor een tijdje mee. Ik heb het wat gehad met het SKW en de hoeren.

Het amusement en de groeten aan al die meiden :039: waar ik veel te veel geld aan heb uitgegeven gedurende die drie jaar  ;D

Ja dan is het beter dat je er mee stopt en als je de komende 3 jaar het geld spaart ipv naar de hoeren te brengen staat er misschien wel een nieuwe BMW voor de deur!
Stoppen met meisjes lijkt mij persoonlijk moeilijker dan stoppen met roken of drinken. Ik heb in de loop van de (vele) jaren ook wel eens gedacht: heb je nu nog niet genoeg knappe grietjes geneukt. En dan denk je aan dat geld ok, maar eerlijk, die nieuwe BMW kost nog veel meer 'te veel' voor wat het is (gewoon een auto) dan wat we 'te veel' aan de meisjes geven.

Een pauze inlassen kan echter nooit kwaad. Even laten bezinken, en hoogstwaarschijnlijk terug goesting krijgen. Soms volstaat de trigger van een zomers geklede knappe griet op straat in de stad al. Zolang een man ademt, krijgt hij regelmatig goesting. ;D ;D ;D