Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708254 keer)

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3075 Gepost op: 6 juli 2020, 11:55:25 »
Nog een vraagje

Wie is de dame die op Schipperstraat 25/1 staat in de nacht? Ze heeft zwarte haren, mooie borsten mooi schattig gezicht.
Dat vroegen Elwood en ik onszelf ook af afgelopen zaterdag .... lekker wijffie, maar helaas kennen we ze (nog) niet.
Er al wel iemand komen aanlopen met info, maten en gewichten   ;)

Dan zal ik deze week zaterdag er is binnen gaan se  ;) en laat ik wel weten wie het is

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3076 Gepost op: 6 juli 2020, 14:40:54 »
Nog een vraagje

Wie is de dame die op Schipperstraat 25/1 staat in de nacht? Ze heeft zwarte haren, mooie borsten mooi schattig gezicht.
Het is een vriendelijke en een mooie. Ik heb er al eens kort een praatje mee gedaan, maar helaas haar naam niet gevraagd.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3077 Gepost op: 6 juli 2020, 16:01:10 »
Ik ben nog niet zolang lid hier en heb een vraag over het gebruik.
Hoe zoek ik het topic van een bepaald meisje hier.

vb. Ik probeer het topic van een Vanessa te vinden. Ik tijp in de zoekmachine Vanessa. Ik ga er vanuit dat ik dan een lijst zo krijgen met al de Vanessa's waarvan er reeds een topic bestaat, met hun adres ?
Maar ik krijg geen topics.
Hoe moet ik dit zoeken ?

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3078 Gepost op: 6 juli 2020, 17:37:37 »
In mijn beleving heb je een terecht punt aangehaald.
Wat ik ook invul, ik krijg ook geen match.

We gaan kijken of we dit opgelost krijgen!

Dank voor het melden!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3079 Gepost op: 6 juli 2020, 19:36:47 »
De zoekfunctie werkt weer!!!!!!

Ik heb het sexmachine wel allemaal moeten uitleggen. Hij leert snel  :lol

Vanaf nu allemaal zoeken op Violetta en Eva  bad2
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3080 Gepost op: 6 juli 2020, 19:39:26 »
De zoekfunctie werkt weer!!!!!!

Ik heb het sexmachine wel allemaal moeten uitleggen. Hij leert snel  :lol

Vanaf nu allemaal zoeken op Violetta en Eva  bad2
Dank je sjeuf  :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3081 Gepost op: 6 juli 2020, 21:47:18 »
Ben ik hier de enige die nooit zoekt maar altijd (veel te veel) vindt??

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3082 Gepost op: 7 juli 2020, 08:02:17 »
Nee hoor VDB.  Ik zoek hier ook nooit, en vind van alles. En dan een muntje opgooien of zo wie de gelukkige wordt.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3083 Gepost op: 7 juli 2020, 22:58:04 »
Kaarten van de wandelgebieden in de Benelux vindt je ook hier: http://www.amsterdam-red-light-district-maps.com/
- Antwerpen: http://www.amsterdam-red-light-district-maps.com/Antwerp.html

Die zijn ook al jaren niet geüpdatet. Tenminste Antwerpen niet, de andere gebieden ben ik minder bekend mee.

- Gent is al in geen 15 jaar verandert. Enkel bar Unique is nu "Navy Gentlemen's Club". De foto's van toen tonen exact het huidige straatbeeld.
- Brussel is ook nog intact. De numer 102 is nu bar "Sunny Beach". De foto's zijn nog van lang voor de verbouwingen van de bars, armoede troef! Ik heb vroeger veel zolen versleten in dat stuk getto.

Je zou die kaarten dus gerust kunnen onderbrengen in Brussel en Gent. Probleem is wel dat het copyrighted materiaal is

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3084 Gepost op: 7 juli 2020, 23:05:27 »
De discussie had betrekking op het skw, waar wel het nodige gewijzigd is. Maar we hebben nu dankzij Bleudevil weer een up to dat kaartje.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3085 Gepost op: 8 juli 2020, 10:37:23 »
Je zou die kaarten dus gerust kunnen onderbrengen in Brussel en Gent. Probleem is wel dat het copyrighted materiaal is
Klaarblijkelijk moet ik toch eens uitleggen wat copyright betekent. En wanneer je NIET kan spreken van copyright.
Wij linken naar een extern plaatje, en dat is volkomen wettelijk.
Linken is verwijzen naar een extern plaatje, dat ergens te vinden is op 'tinternet'.
Dat doen wij ook met foto's van dames, wij "pikken' die plaatjes niet, wij plaatsen enkel een externe verwijzing naar die plaatjes.
Dat die plaatjes dan verschijnen "op", niet "in" onze website, is pure magie (eigenlijk poepsimpel, niks moeilijks aan)

Zo, en nu gaan we lekker verder verwijzen naar lekkere stoten  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3086 Gepost op: 8 juli 2020, 15:46:34 »
  CITAAT
------------
"Ik kan dat alleen maar beamen.
Haar oversized tieten zijn mijn ding niet
Ze kan je negeren als je er voorbij wandelt, zelfs als klant

MAAR dat is geen reden om te twijfelen aan haar service, die is TOP TOP TOP.

't Zal wel weer een gefrustreerde aap zijn die niet kreeg wat hij wilde bij ........., en dan maar beslist om haar af te kraken zeker?
Er zitten toch mongolen op die websites, die denken dat ze alles mogen en kunnen.

TOPWIJFFIE "

**********************

Ik vind het vreemd dat er steeds moet gereageerd worden wanneer een meisje een slechte review krijgt. Indien dit beleefd verwoord wordt zie ik het probleem niet.

Het ene meisje ligt :laydown . je beter dan het ander. Wat voor de ene een topper is is voor iemand anders maar niks.
En ook belangrijk . Het zijn maar mensen een geen superwomen. Zij kunnen toch ook een mindere dag hebben.

Mijn prestatie op mijn werk:
- 10% van mijn tijd aan 100 %
- 20% aan 80-90 %
- 50 % aan 60-70 %
- 10 % aan 50%
- 10 % waardeloos

Hiermee vergeleken leveren de meisjes topprestaties. En hun job is honderden malen lastiger dan wat ik doe .
Ik heb nog nooit een rip-off meegemaakt in het SKW. In andere buurten wel.
Wel soms mindere ervaringen, maar dat zijn de risico's van je pik achterna te lopen ... :019a

Maar wanneer je als klant niet gekregen hebt wat je in gedachten had en waarvoor je betaald hebt, mag je dat toch wel hier neerpennen denk ik.









Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3087 Gepost op: 8 juli 2020, 16:17:06 »
Hoi,
in het geval waar ik naar verwees ging het niet om een mooi verwoorde review. Het betrof echt bewust 'bashen' van een dame. Ik ga de zaken hier niet opsommen, je kon ze tot gisteren lezen op het andere forum. in die mate zelfs dat de moderator het vergrendelde. Ik ben zelf ook nogal direct in mijn reviews, en "een ander forum" heeft me ooit geblocked omdat ik iets te negatief schreef over het lievelingsmeisje van een moderator.

Dus lees mijn reactie niet alsof negatieve reviews niet mogen  :adult

  CITAAT
------------
"Ik kan dat alleen maar beamen.
Haar oversized tieten zijn mijn ding niet
Ze kan je negeren als je er voorbij wandelt, zelfs als klant

MAAR dat is geen reden om te twijfelen aan haar service, die is TOP TOP TOP.

't Zal wel weer een gefrustreerde aap zijn die niet kreeg wat hij wilde bij ........., en dan maar beslist om haar af te kraken zeker?
Er zitten toch mongolen op die websites, die denken dat ze alles mogen en kunnen.

TOPWIJFFIE "

**********************

Ik vind het vreemd dat er steeds moet gereageerd worden wanneer een meisje een slechte review krijgt. Indien dit beleefd verwoord wordt zie ik het probleem niet.

Het ene meisje ligt :laydown . je beter dan het ander. Wat voor de ene een topper is is voor iemand anders maar niks.
En ook belangrijk . Het zijn maar mensen een geen superwomen. Zij kunnen toch ook een mindere dag hebben.

Mijn prestatie op mijn werk:
- 10% van mijn tijd aan 100 %
- 20% aan 80-90 %
- 50 % aan 60-70 %
- 10 % aan 50%
- 10 % waardeloos

Hiermee vergeleken leveren de meisjes topprestaties. En hun job is honderden malen lastiger dan wat ik doe .
Ik heb nog nooit een rip-off meegemaakt in het SKW. In andere buurten wel.
Wel soms mindere ervaringen, maar dat zijn de risico's van je pik achterna te lopen ... :019a

Maar wanneer je als klant niet gekregen hebt wat je in gedachten had en waarvoor je betaald hebt, mag je dat toch wel hier neerpennen denk ik.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3088 Gepost op: 8 juli 2020, 16:17:10 »
Er is een verschil tussen een negatieve review, en wat jij hier aan haalt.
Een mindere ervaring is geen negatieve review.

Wat er bij Selena was gebeurd,w as een idioot, die zijn fietsje niet kreeg bij haar voor zijn communie, en die dan maar eens beslist om die meid kapot te schrijven.
Dus mogen wij dan even benadrukken dat ze wel goede service geeft, om dat soort aanvallen te tackelen?

Wij begrijpen best dat niet iedere dame ieders ding is, dat kan en mag op een respectvolle manier neergeschreven worden.
Dames kapot schrijven laten we niet toe.
meestal zijn dat volidioten die er plezier in scheppen een dame de grond in te boren, die zelfs helemaal niet bij haar zijn geweest.
We zitten hier op 'tinternet', candyshoplifter, er gebeuren rare dingen rondom u.

En eigenlijk zeg je net hetzelfde als wij, schrijf alles neer, maar met respect ...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline BananaBanana

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3089 Gepost op: 8 juli 2020, 18:11:44 »
Ik kan dat alleen maar beamen.
Haar oversized tieten zijn mijn ding niet
Ze kan je negeren als je er voorbij wandelt, zelfs als klant

MAAR dat is geen reden om te twijfelen aan haar service, die is TOP TOP TOP.

't Zal wel weer een gefrustreerde aap zijn die niet kreeg wat hij wilde bij Selena, en dan maar beslist om haar af te kraken zeker?
Er zitten toch mongolen op die websites, die denken dat ze alles mogen en kunnen.

TOPWIJFFIE

Ten eerste ben ik geen aap en ook geen mongool. Dat was ik die gereageerd had op hookers en wat volkomen terecht was. Toen ik binnenging om 19u bij haar reageerde ze al vrij koel, ze had zich niet deftige opgefrist, bij het pijpen zonder condoom deed ze enkel het topje erin en totaal niet diep genoeg, bij het beffen was de geur echt slecht, waardoor ik moest stoppen, bij reversed cowgirl zaten haar boots in de weg en ze wilde die niet uitdoen. Het is met een goede reden dat er daar boven ook al een slechte review over haar stond. Het is niet omdat ze bij 80% van de klanten wel goed is dat ze het bij iedereen is, ze had duidelijk geen goesting die dag, waarschijnlijk haar vodden, 100 euro weggegooid toen.