Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708171 keer)

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

Offline BlueDevil

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3105 Gepost op: 12 juli 2020, 16:16:57 »
Oké, heren kaartcontroleurs, ik heb de kaart een laatste keer aangepast volgens de laatste opmerkingen. Die waren:

  • VR26 heeft 6 en niet 8 ramen
  • VR20 heeft een 5de raam, heb ik 20/A genoemd



Nu is hopelijk alles echt juist  :pompe
« Laatst bewerkt op: 12 juli 2020, 16:28:39 door BlueDevil »

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3106 Gepost op: 12 juli 2020, 17:30:09 »
Hebben wij hier ook een te mijden meiden link? Niet omdat ik vind dat we daar snel dames moeten plaatsen, wél omdat ik zéker niet op de foute Alexandra e.a. wil botsen .....
Weet nog steeds niet waar die zit bvb en liet uit twijfel al wat mooie meiden links liggen (als je vanaf Falcon komt 😄)
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3107 Gepost op: 12 juli 2020, 18:37:23 »
Hebben wij hier ook een te mijden meiden link? Niet omdat ik vind dat we daar snel dames moeten plaatsen, wél omdat ik zéker niet op de foute Alexandra e.a. wil botsen .....
Weet nog steeds niet waar die zit bvb en liet uit twijfel al wat mooie meiden links liggen (als je vanaf Falcon komt 😄)
Alexandra? Schippersstraat 10/2? Een knappe meid, maar van die mooie tafel kan je niet eten  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline BlueDevil

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3108 Gepost op: 12 juli 2020, 19:17:49 »
Gisteravond ben ik nog eens gaan kijken naar de nachtshift. Ik zag een mooie line-up met veel voor mij nieuwe gezichten. Ook wel een paar mooie meiden die ontbraken, jammer genoeg. Daardoor ben ik ook ongepopt naar huis vertrokken.

Weet iemand toevallig wat meer over deze dames van de nachtshift?
  • VR13/3: suuuuperknap blond lolita poppetje met een zéér knap gezicht, WAUW gewoon. Ze heeft minstens een tattoo op haar onderbeen. Op geen enkel forum vind ik info :(
  • VR 6/1: Afrikaans type die heel vaak met haar benen in de lucht zit daar met haar hakken tegen het raam aan te leunen
  • SS36/2: rechts van de erg grote Tina zit zo'n prachtige blondine die voortdurend met haar prachtig dikke kont naar de klanten staat en over haar schouder kijkt

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3109 Gepost op: 12 juli 2020, 19:21:27 »
Stad antwerpen koploper in aantal nieuwe besmettingen https://www.gva.be/cnt/dmf20200712_94421122/stad-antwerpen-koploper-in-aantal-nieuwe-besmettingen-met-corona-een-wake-upcall

De virologen vermoeden dat de nieuwe besmettingen kunnen gelinkt worden met de heropening van het SKW.
Neuk met een mondmasker!

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3110 Gepost op: 12 juli 2020, 20:33:25 »
De virologen vermoeden dat de nieuwe besmettingen kunnen gelinkt worden met de heropening van het SKW.
Neuk met een mondmasker!
Ik lees dat niet in het artikel. Kan zijn dat ik maar een gedeelte van het artikel kan zien zonder abonnement.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3111 Gepost op: 12 juli 2020, 21:41:26 »
Gisteravond ben ik nog eens gaan kijken naar de nachtshift. Ik zag een mooie line-up met veel voor mij nieuwe gezichten. Ook wel een paar mooie meiden die ontbraken, jammer genoeg. Daardoor ben ik ook ongepopt naar huis vertrokken.

Weet iemand toevallig wat meer over deze dames van de nachtshift?
  • VR13/3: suuuuperknap blond lolita poppetje met een zéér knap gezicht, WAUW gewoon. Ze heeft minstens een tattoo op haar onderbeen. Op geen enkel forum vind ik info :(
  • VR 6/1: Afrikaans type die heel vaak met haar benen in de lucht zit daar met haar hakken tegen het raam aan te leunen
  • SS36/2: rechts van de erg grote Tina zit zo'n prachtige blondine die voortdurend met haar prachtig dikke kont naar de klanten staat en over haar schouder kijkt

Blijf bij die blonde op SS36/2 maar ver weg, grootste Bedriegster van het skw. Ze noemt andrea Ben er is paar maanden geleden binnen geweest was na 5 min al terug buiten zonder iets van service gekregen te hebben. Recensies van haar vind je op hookers

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3112 Gepost op: 12 juli 2020, 23:12:53 »
Gisteravond ben ik nog eens gaan kijken naar de nachtshift. Ik zag een mooie line-up met veel voor mij nieuwe gezichten. Ook wel een paar mooie meiden die ontbraken, jammer genoeg. Daardoor ben ik ook ongepopt naar huis vertrokken.

Weet iemand toevallig wat meer over deze dames van de nachtshift?
  • VR13/3: suuuuperknap blond lolita poppetje met een zéér knap gezicht, WAUW gewoon. Ze heeft minstens een tattoo op haar onderbeen. Op geen enkel forum vind ik info :(
  • VR 6/1: Afrikaans type die heel vaak met haar benen in de lucht zit daar met haar hakken tegen het raam aan te leunen
  • SS36/2: rechts van de erg grote Tina zit zo'n prachtige blondine die voortdurend met haar prachtig dikke kont naar de klanten staat en over haar schouder kijkt

Blijf bij die blonde op SS36/2 maar ver weg, grootste Bedriegster van het skw. Ze noemt andrea Ben er is paar maanden geleden binnen geweest was na 5 min al terug buiten zonder iets van service gekregen te hebben. Recensies van haar vind je op hookers
Inderdaad wegblijven bij die dame SS36/2, staat er elke avond met haar kont te wiebelen achter het raam. Dankzij verwittigingen op forums mooi links laten liggen. Moest die correct handelen, is dit een topper. Sexy lichaam, mooi snoetje doch zo onbetrouwbaar als de pest. Gelukkig zelf nooit binnengestapt

Offline BlueDevil

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3113 Gepost op: 12 juli 2020, 23:31:08 »
Oef, dan hebben jullie mij van nog maar eens een teleurstelling gered! :sign0098:

Ik heb een topic over haar geopend, want de info op Hookers zal niet snel meer gevonden worden door volgende klanten, vrees ik.

Weet iemand meer over de andere meisjes, VR13/3 (superknap blond poppetje) en VR6/1 (donkere huis, been vaak omhoog tegen het raam)?

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3114 Gepost op: 12 juli 2020, 23:40:07 »
Oef, dan hebben jullie mij van nog maar eens een teleurstelling gered! :sign0098:

Ik heb een topic over haar geopend, want de info op Hookers zal niet snel meer gevonden worden door volgende klanten, vrees ik.

Weet iemand meer over de andere meisjes, VR13/3 (superknap blond poppetje) en VR6/1 (donkere huis, been vaak omhoog tegen het raam)?

De eerste die het voor mekaar kreeg/krijgt daarmee te neuken, mag zich melden. Ik vermoed dat de pagina leeg zal blijven :clap:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3115 Gepost op: 12 juli 2020, 23:53:39 »
Stad antwerpen koploper in aantal nieuwe besmettingen https://www.gva.be/cnt/dmf20200712_94421122/stad-antwerpen-koploper-in-aantal-nieuwe-besmettingen-met-corona-een-wake-upcall

De virologen vermoeden dat de nieuwe besmettingen kunnen gelinkt worden met de heropening van het SKW.
Neuk met een mondmasker!
Misschien de virologen eens even meepakken naar bepaalde plaatsen (St Jansplein?) in Antwerpen, zodat zij hun 'vermoedens' wat kunnen aanpassen aan bepaalde realiteiten die zij dan te zien gaan krijgen.

Is dit nu de moderne statistiek en logica die men toepast? Een viroloog 'kent' wellicht het SKW en koestert een vermoeden, dat dan in de pers maar meteen de wereld wordt in gejaagd. Mocht zo een viroloog nu werken als analyst of programmeur, dan zou er wel heel wat software ontsporen vrees ik, want wie bij het schrijven van software niet met alle mogelijke events rekening houdt, gaat nooit een feilloos werkende toepassing creëren.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3116 Gepost op: 12 juli 2020, 23:55:03 »
De eerste die het voor mekaar kreeg/krijgt daarmee te neuken, mag zich melden. Ik vermoed dat de pagina leeg zal blijven :clap:
Je bedoelt dus eigenlijk dat zowel de pagina als de vagina leeg zal blijven?

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3117 Gepost op: 13 juli 2020, 00:01:03 »
De eerste die het voor mekaar kreeg/krijgt daarmee te neuken, mag zich melden. Ik vermoed dat de pagina leeg zal blijven :clap:
Je bedoelt dus eigenlijk dat zowel de pagina als de vagina leeg zal blijven?

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Inderdaad blijft alles leeg: vagina - condoom - pagina enkel de zak en een vat frustratie blijft vol :17: :lol_hitting:

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3118 Gepost op: 13 juli 2020, 00:04:09 »
Naar aanleiding van de negatieve berichtgevingen wil ik jullie ook behoeden voor een te mijden meid:

* Schipperstraat 14 (rechtse raam). Een blonde dame met een vrij betrouwbaar uiterlijk. Haar naam ben ik vergeten (dat interesseert me ook niet).
    Ze weigerde te pijpen (met condoom) omdat ze dan haar mondkapje moest uitdoen. Ik ben het dan ook na 1 minuut kwaad afgebold!

Voilà, dat was dan de heropeningsdag van het SKW voor mij. Ik ben nadien nog eens teruggegaan naar het SKW. In totaal heb ik 4 dames geneukt: drie dames waren maar matigjes (zeg maar gewoon onvoldoende), en ééntje was een frontale ramp.

De service ervaarde ik hier als een dikke nul. (Sorry sexmachine, Vanderbeffen en Elwood). Mij zullen ze hier niet gauw meer terugzien, tenzij op het RB-feestje.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3119 Gepost op: 13 juli 2020, 00:07:18 »
De virologen vermoeden dat de nieuwe besmettingen kunnen gelinkt worden met de heropening van het SKW.
Neuk met een mondmasker!
Ik lees dat niet in het artikel. Kan zijn dat ik maar een gedeelte van het artikel kan zien zonder abonnement.
Fake news. OK, ik geef toe dat dit een slecht grapje van me was. :lol_hitting: