Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708330 keer)

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3165 Gepost op: 21 juli 2020, 23:04:32 »
De rollen niet omdraaien SM
Lekker dapper he,denkend dat ik.mij hier niet kon verdedigen
Maar je zal toch weer wissen
Hallo dikke vriend, hoe gaat het met je?
Leuk te zien dat het je gelukt is in te loggen ..... jij maar beweren dat je je hier niet kan verdedigen.
Je bent dus op mijn uitnodiging ingegaan, dat siert je.

Tijd om de strijdbijl te begraven? ik wil je best de hand reiken.

Ook domweg om de reden dat we het hier leuk willen en gaan houden, er wordt al ruzie genoeg gemaakt op andere fora. Dus wissen? Van zodra het gescheld wordt, yep, en van zodra er op de man gespeeld wordt ook.

Dus ik heet je van harte welkom op dit mini-forum  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3166 Gepost op: 22 juli 2020, 00:30:07 »
De rollen niet omdraaien SM
Lekker dapper he,denkend dat ik.mij hier niet kon verdedigen
Maar je zal toch weer wissen
Hallo dikke vriend, hoe gaat het met je?
Leuk te zien dat het je gelukt is in te loggen ..... jij maar beweren dat je je hier niet kan verdedigen.
Je bent dus op mijn uitnodiging ingegaan, dat siert je.

Tijd om de strijdbijl te begraven? ik wil je best de hand reiken.

Ook domweg om de reden dat we het hier leuk willen en gaan houden, er wordt al ruzie genoeg gemaakt op andere fora. Dus wissen? Van zodra het gescheld wordt, yep, en van zodra er op de man gespeeld wordt ook.

Dus ik heet je van harte welkom op dit mini-forum  ;)

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Blaren

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3167 Gepost op: 23 juli 2020, 13:57:43 »
Hoera de webside in WINDOWS 10 doet het  weer. Het was heden rustig in het kwartier Alle toppers waren aanwezig en even wat staan ouwehoeren, de sex was prima en nu naar het strand, :movingtits om na te genieten

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3168 Gepost op: 23 juli 2020, 14:20:39 »
Hoera de webside in WINDOWS 10 doet het  weer. Het was heden rustig in het kwartier Alle toppers waren aanwezig en even wat staan ouwehoeren, de sex was prima en nu naar het strand, :movingtits om na te genieten


 ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3169 Gepost op: 23 juli 2020, 17:21:59 »
Hoera de webside in WINDOWS 10 doet het  weer. Het was heden rustig in het kwartier Alle toppers waren aanwezig en even wat staan ouwehoeren, de sex was prima en nu naar het strand, :movingtits om na te genieten
En met wie had je sexxx? Ik kan er naar raden, want ik lees er niets van ..... ik doe 2 pogingen .... Melissa en/of Selena  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3170 Gepost op: 25 juli 2020, 11:05:23 »
Deze middag nog eens gaan wandelen in onze favoriete straten.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3171 Gepost op: 25 juli 2020, 11:49:15 »
Deze middag nog eens gaan wandelen in onze favoriete straten.
Dan zijn we met drie.
Bema komt ook (en dat heeft hij wel meer gedaan, de viespeuk heeft op Beatrijsje en Maria gehangen deze week.
Den ouwe tietenzot, Jessica verwoordde het goed deze week .....
"Uw vriend houdt van echte meloenen, daarom gaat hij naar Jeanette en Maria en Beatrijs en Melissa"
Zij kan het weten, ik had het zo nog niet bekeken  :lol :lol :lol :lol

Trouwens, bema, ik ben je boodschappenjongen niet, je moet je wel terug volledig aankleden als je bij Beatrijsje buitengaat, ze stond met je onderbroek te zwaaien naar me ..... en ik heb thuis al genoeg tenten    ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3172 Gepost op: 25 juli 2020, 12:03:57 »
Deze middag nog eens gaan wandelen in onze favoriete straten.
Dan zijn we met drie.
Bema komt ook (en dat heeft hij wel meer gedaan, de viespeuk heeft op Beatrijsje en Maria gehangen deze week.
Den ouwe tietenzot, Jessica verwoordde het goed deze week .....
"Uw vriend houdt van echte meloenen, daarom gaat hij naar Jeanette en Maria en Beatrijs en Melissa"
Zij kan het weten, ik had het zo nog niet bekeken  :lol :lol :lol :lol

Trouwens, bema, ik ben je boodschappenjongen niet, je moet je wel terug volledig aankleden als je bij Beatrijsje buitengaat, ze stond met je onderbroek te zwaaien naar me ..... en ik heb thuis al genoeg tenten    ;D ;D ;D ;D

Bema laat mij juist weten waarschijnlijk niet te komen. Te druk. We zullen dus maar met 2 zijn.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3173 Gepost op: 25 juli 2020, 12:39:08 »
Deze middag nog eens gaan wandelen in onze favoriete straten.
Dan zijn we met drie.
Bema komt ook (en dat heeft hij wel meer gedaan, de viespeuk heeft op Beatrijsje en Maria gehangen deze week.
Den ouwe tietenzot, Jessica verwoordde het goed deze week .....
"Uw vriend houdt van echte meloenen, daarom gaat hij naar Jeanette en Maria en Beatrijs en Melissa"
Zij kan het weten, ik had het zo nog niet bekeken  :lol :lol :lol :lol

Trouwens, bema, ik ben je boodschappenjongen niet, je moet je wel terug volledig aankleden als je bij Beatrijsje buitengaat, ze stond met je onderbroek te zwaaien naar me ..... en ik heb thuis al genoeg tenten    ;D ;D ;D ;D

Bema laat mij juist weten waarschijnlijk niet te komen. Te druk. We zullen dus maar met 2 zijn.
Ik heb het hem gisteren nog gezegd, den ouwe zot ..... hij gaat nog eens doodvallen van al dat werken, en hij is ver boven de pensioendatum en ook over houdbaarheidsdatum .... straks moet ik zijn onderbroektent nog meenemen naar zijn crematie  :lol :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline 30 cm

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3174 Gepost op: 29 juli 2020, 15:31:59 »
Net terug van een wandelingetje en het is echt stil in het SKW. Meisjes klagen steen en been en moeten voortaan ook achter de venster(in de vitrine dus) een mondmasker dragen. Het ziet er echt niet uit!! Wanneer men hem betrapt zonder wordt de kamer gesloten.

Offline CrimsonGuard

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3175 Gepost op: 29 juli 2020, 18:38:14 »
Bijpassend bij hun lingeriesetje zou naar omstandigheden nog grappig zijn😂

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3176 Gepost op: 29 juli 2020, 22:17:39 »
Bijpassend bij hun lingeriesetje zou naar omstandigheden nog grappig zijn😂
Misschien een ludieke actie organiseren en poedelnaakt in de vitrine staan, met enkel een mondmasker?

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3177 Gepost op: 29 juli 2020, 22:56:40 »
Op den hookers waren ze vanmiddag ambras aan 't maken over de site hier en den Elwood! Maar den Elwood heeft goed van zich afgebeten!

Offline CrimsonGuard

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3178 Gepost op: 29 juli 2020, 23:56:50 »
Op den hookers waren ze vanmiddag ambras aan 't maken over de site hier en den Elwood! Maar den Elwood heeft goed van zich afgebeten!
Waar ging het over dan?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3179 Gepost op: 30 juli 2020, 00:20:24 »
Op den hookers waren ze vanmiddag ambras aan 't maken over de site hier en den Elwood! Maar den Elwood heeft goed van zich afgebeten!
Waar ging het over dan?
Ach, onbelangrijk, frankkinky die onder één van zijn aliassen RB aan viel.
Het was eens niet met louistemple, of Johan (on)Geluk, of Citycraver, of German Walker, maar deze keer als Redlightsgirls .... een accountje waar hij mee adverteert op hookers, en dan Bema zwart maken en Elwood, en uiteraard mijn echte voornaam en naam plaatsen.

Zo zou Bema info doorvertellen aan mij van hookers .... ik vraag me af wat dan wel, het adres van een dame? Als hij dat nog wil weten moet hij tegenwoordig op RB komen kijken  ;D :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Ik zou ook Elwood weg hebben gekaapt bij hookers, maar ik zal het hier voor alle duidelijkheid nog eens zeggen: Elwood en Bema en ik wandelen al 20 jaar samen in het skw, en zij waren al die tijd mod van hookers, nooit ofte nimmer hebben die mannen, terwijl ze goede vrienden zijn, enige info doorgegeven van of over hookers.
Ik wist ook dat ik daar niet moest naar vragen, want een nee zou het antwoord zijn geweest.
Vriendschap heeft trouwens niks met fora te maken, maar met mensen.
Ik heb Elwood gevraagd om mod te worden lang voordat er sprake was van die AP toestanden bij hookers. Weggekaapt? In het voetbal en het zakenleven gebeuren er ook transfers, daarvoor moet franky niet gaan janken bij de schooljuffrouw.
De frustratie is groot bij fkk, en dan gaan sommige mensen over tot vuile streken. Frank(pimp)y toch  :dance2
Alsof Elwood niet voor zichzelf kon beslissen  :-\ :-\ :-\
Hij dacht Bema in diskrediet te brengen bij Alexander van hookers.
En denkt dat Elwood geband is op hookers, nog beter.
Tevens vind hij het belangrijk te vermelden dat Elsood 2 accountss had op hookers, een mod en een schrijversaccount.
op zijn eigen forum heeft hij 17 accounts, en er zijn ook nog 3 andere leden, zodat ie niet ALTIJD met zichzelf in discussie moet gaan. Die 3 andere leden zijn op alle andere fora geband.  Hoe schizofreen kan je zijn  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal