Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708291 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3180 Gepost op: 30 juli 2020, 13:43:24 »
Dedju, ik had te laat gezien wat er aan de hand was gisteren op Hookers en toen had de moderator alles al verwijderd. Dat zal weer een leuke discussie geweest zijn "Holland style", spijtig dat ik dat gemist heb.

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3181 Gepost op: 30 juli 2020, 15:45:12 »
Dedju, ik had te laat gezien wat er aan de hand was gisteren op Hookers en toen had de moderator alles al verwijderd. Dat zal weer een leuke discussie geweest zijn "Holland style", spijtig dat ik dat gemist heb.

Heb het even gevolgd, echt de moeite niet. Ik ken uiteraard de achtergrond niet, hoef ik ook niet te weten doch het was vanuit een bepaalde kant zulke kinderlijke bedoening dat ik wijselijk besliste om dat forum niet meer te volgen :039: Zulk hopeloos getier, Will Tura schreef er ooit een nummer over. De titel van zijn toenmalige hit kan je al raden :lol_hitting:

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3182 Gepost op: 30 juli 2020, 22:49:59 »
Hoe zit het nu met de shifturen sinds die onnozele avondklok in A.
 - de vroege shift van 7u tot 15u ?
 - de late van 16u tot 22 u ? ( want om 23 u moet iederen van onze  :censored in zijn kot zijn )
Is het de moeite om nog naar het SKW af te zakken ? Mss een heel povere bezetting de laatste dagen ?
En die hitte morgen, maar ik loop zo heet ...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3183 Gepost op: 30 juli 2020, 23:13:46 »
Het idee was: 1 shift van 7 - 22.45u. Afwachten wat het wordt.

Offline Blaren

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3184 Gepost op: 30 juli 2020, 23:32:15 »
Hoe zit het nu met de shifturen sinds die onnozele avondklok in A.
 - de vroege shift van 7u tot 15u ?
 - de late van 16u tot 22 u ? ( want om 23 u moet iederen van onze  :censored in zijn kot zijn )
Is het de moeite om nog naar het SKW af te zakken ? Mss een heel povere bezetting de laatste dagen ?
En die hitte morgen, maar ik loop zo heet ...
Morgen zou het wel eens kunnen, dat er stoom uit de puddingbuks komt in plaats van pap, maar daarna gaat de temperatuur weer omlaag.Verder hebben de meeste AC.
Bedenk ook dat je verzekerd over de snelwegen door de provincie Antwerpen mag rijden maar de rest NIET omdat het een oranje zone betreft.
Verder in deze coronatijd een vaste dame is een pre, want dan kan je altijd terecht.

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3185 Gepost op: 31 juli 2020, 18:07:07 »
Rond 11 uur vanmorgen in het skw geland, veel rondjes gewandeld, niet zoveel wandelaars maar er waren er wel een paar. Op Schipperstraat 39/1 met Victoria even stilgestaan en haar ga ik de komende weken bezoeken met haar sexy kont.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3186 Gepost op: 31 juli 2020, 21:45:21 »
Hoe zit het nu met de shifturen sinds die onnozele avondklok in A.
 - de vroege shift van 7u tot 15u ?
 - de late van 16u tot 22 u ? ( want om 23 u moet iederen van onze  :censored in zijn kot zijn )
Is het de moeite om nog naar het SKW af te zakken ? Mss een heel povere bezetting de laatste dagen ?
En die hitte morgen, maar ik loop zo heet ...

Aangekomen in het SKW rond 19u . Niet veel dames uit de dagdienst gezien behalve the usual suspects Gabriëlla en Maria, Rosie, Dana en Llana.

Dus ik denk dat er nog steeds in 2 schiften wordt gewerkt

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3187 Gepost op: 1 augustus 2020, 10:14:12 »
Het was gisteren ZEER kalm kwa dames in het skw, en nog veel veel kalmer kwa klanten.
De schrik zit er goed in bij de mannen, niemand durft nog af te zakken naar het skw precies.
Heeft natuurlijk veel te maken met die rat van een Van Ranst, en hoe onze regering Corona aanpakt.
Waarom moeten in België de cafés dicht om 1 u 's nachts en in Antwerpen zelfs om 11 u? Terwijl in Nederland alles gewoon open is? Het is al bewezen dat we wereldkampioen zijn in slecht beleid van Covid-19, wereldkampioenen in het land met het hoogste aantal sterftecijfer gemiddeld.
Panden die volledig leeg waren (Gouden Hoek, VR14, om er maar twee te noemen, bezetting erg flauw - niet kwa schoonheid, maar aantallen)
Desondanks waren er toch heel wat schoonheden aanwezig, allemaal klagend dat ze het zout op de patatten niet meer kunnen verdienen. En die mogen blij zijn, er zijn er tig die zelfs de patatten niet meer kunnen verdienen.

Het moge duidelijk zijn, het is crisis daar in 't skw, en als 't nog lang gaat duren .... loopt dat slecht af voor heel wat meiden.
Nu moeten we er ook bij zeggen, het is ALTIJD wel kalm deze periode.
Vakantie (zowel voor dames als heren), dat in combinatie met 2 shiften die op geen zak trekken (van 7 tot 16 u - die shift mag je gerust eigenlijk de 10 - 16 u shift noemen, en dan eentje van 16 tot 23 u - maar met de avondklok is iedereen toch weg om 22 u).
Kortweg zijn dat dus 2 shiften van 6 uur, terwijl MVR de bevolking terroriseert, WO II terug is uitgebroken (avondklok), er torenhoge boetes staan op het overtreden van de communistisch-fascistisch opgelegde regels.
En de hitte van gisteren zal ook wel een rol gespeeld hebben.

Maar er zijn nog twee shiften, hey, de raameigenaars en 't stad moeten beiden goed blijven verdienen, dus 2 kortere shiften. Als ze nog meer lef zouden hebben, zou 't stad alles durven dichtgooien met het blijven betalen van huur, maar zo scrupuleus zijn ze nog net niet.

Gisteren omstreeks 12 u toegekomen, deket strompelde ook al door 't straat, lekker gezellig met sjeufke, deket en bema uren geleuterd op 't terras van de FLux .... wat een hitte ... en onder het genot van enkele Orvals (en de heren een paar Leffes en Westmallekes) is zelfs deket aangenaam gezelschap   ;D ;)

Wat rondjes gelopen, een frietje gestoken van frituur Falcon, nog wat rondjes en ons dan gaan volkappen met liters cola met kilo's ijs .... wat was me dat heet gisteren.
Gaan neuken? Met die hitte niet, pfff, ik had echt zin in Jennifer, maar ik weet dat ze geen airco op kamer heeft, candyshoplifter  :cheer: :-\ :lol :lol :lol

Besluit: leuke, erg leuke maar veel te hete dag, en er moet dringend iets gebeuren aan het format in het skw
Lees: de dames zijn de dupe van heel die Covid-19 toestanden ..... ik heb er alleen terug een goed oog in als ze al die idiote maatregelen terugdraaien

België, open de ogen voor MVR ze sluit .... op deze manier gaat België naar de klote.
Indien hij hetzelfde deed met heel het Belgische bedrijfsleven dan wat hij nu uitvreet met Antwerpen (prov en stad) en indien bedrijven in dezelfde omstandigheden moesten werken en beperkingen opgelegd worden als onze hoertjes, had hij processen aan zijn broek van hier tot in China en terug.

Trouwens, dames VERPLICHTEN een mondmasker te dragen bij temperaturen van meer dan 40, misschien zelfs 50 graden (achter de ramen is het bloedheet) is CRIMINEEL.

CRIMINEEL
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3188 Gepost op: 1 augustus 2020, 11:55:42 »

De hitte is wa gaan liggen  :laydown en ik heb geen kwalijke gevolgen van gisteren :1rij:
Vandaag toch nog eens op stap. Niet naar A.  Wandelen is er niet meer als we knew it  :17:

Mss eerst naar Bxl ( hier nog geen mondmasker idiotie ) en Gent ( hier denk ik ook idiotie, maar geen avondklok )
Mss da ik na Bxl toch nog eens naar A. afzak. In Bxl zijn de kamers beneden alle peil. Echt pees-kamertjes, dikwijls nog zonder deur maar met gordijn.
VT in A is volgens mij niet veel beter. Veel te klein . Herinner me nog 2 jaar terug. Was in een kamer op een bovenste verdieping. Er brak een onweer los op dat moment ( niet op de kamer hé  :lol_hitting: ) . Het goot buiten, en plots sijpelde het water gewoon binnen. We moesten stoppen en het meisje op zoek naar emmers .....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3189 Gepost op: 1 augustus 2020, 12:03:47 »

De hitte is wa gaan liggen  :laydown en ik heb geen kwalijke gevolgen van gisteren :1rij:
Vandaag toch nog eens op stap. Niet naar A.  Wandelen is er niet meer als we knew it  :17:

Mss eerst naar Bxl ( hier nog geen mondmasker idiotie ) en Gent ( hier denk ik ook idiotie, maar geen avondklok )
Mss da ik na Bxl toch nog eens naar A. afzak. In Bxl zijn de kamers beneden alle peil. Echt pees-kamertjes, dikwijls nog zonder deur maar met gordijn.
VT in A is volgens mij niet veel beter. Veel te klein . Herinner me nog 2 jaar terug. Was in een kamer op een bovenste verdieping. Er brak een onweer los op dat moment ( niet op de kamer hé  :lol_hitting: ) . Het goot buiten, en plots sijpelde het water gewoon binnen. We moesten stoppen en het meisje op zoek naar emmers .....

In de Villa Tinto hebben wel alle kamers airco, dat scheelt wel met deze hitte .... en als 't gaat onweren ... wegwezen dan maar  :bud :bud :bud
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3190 Gepost op: 1 augustus 2020, 13:02:34 »
Mss da ik na Bxl toch nog eens naar A. afzak. In Bxl zijn de kamers beneden alle peil. Echt pees-kamertjes, dikwijls nog zonder deur maar met gordijn.

Dat was vroeger zo, maar tegenwoordig zijn al de bars gerenoveerd en heb je doorgaans nette kamers in de Aarschotstraat. Let wel: de kamers in het SKW zijn verreweg de beste van al de raambuurten.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3191 Gepost op: 1 augustus 2020, 13:41:26 »
en als 't gaat onweren ... wegwezen dan maar  :bud :bud :bud
Niks van! Als het onweert, gewoon bijbetalen en wat langer blijven ipv door een onweer te moeten lopen buiten.  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Enkele jaren geleden, bij een meisje dat ik toen regelmatig bezocht (priveontvangst) werd het in de namiddag ook gitzwart buiten, en we werden door een hevig onweer overvallen. Wij trokken ons daar niets van aan. Terwijl aan de overzijde de zink uit de dakgoot waaide, hebben wij lustig de pannen van het dak geneukt.  Het zorgde zelfs voor een 'speciaal sfeertje'  ;D ;D ;D

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3192 Gepost op: 1 augustus 2020, 14:09:49 »

De hitte is wa gaan liggen  :laydown en ik heb geen kwalijke gevolgen van gisteren :1rij:
Vandaag toch nog eens op stap. Niet naar A.  Wandelen is er niet meer als we knew it  :17:

Mss eerst naar Bxl ( hier nog geen mondmasker idiotie ) en Gent ( hier denk ik ook idiotie, maar geen avondklok )
Mss da ik na Bxl toch nog eens naar A. afzak. In Bxl zijn de kamers beneden alle peil. Echt pees-kamertjes, dikwijls nog zonder deur maar met gordijn.
VT in A is volgens mij niet veel beter. Veel te klein . Herinner me nog 2 jaar terug. Was in een kamer op een bovenste verdieping. Er brak een onweer los op dat moment ( niet op de kamer hé  :lol_hitting: ) . Het goot buiten, en plots sijpelde het water gewoon binnen. We moesten stoppen en het meisje op zoek naar emmers .....


De kamers in de VT zijn héél divers qua grootte en inrichting. In VT 14 bvb kun je je amper omdraaien zonder jezelf bijna op te hangen in de gordijnen maar o.a.  VT 21 en VT 11 en VT 35, om er maar een paar te noemen, zijn toch veel ruimere kamers en deftig ingericht vind ik. Peeskamertjes kun je dat toch alleszins niet noemen.

In de Verversrui en in de Schippersstraat zijn veel luxueuzere kamers te vinden, dat is een feit, maar ook daar zijn soms "kruipkotjes" bij.

Ikzelf vind de service van de dame in kwestie toch nog altijd belangrijker dan de grootte van de kamer. Liever een goede service in een piepklein kamertje dan een flutservice in een luxe kamer. Van de eerste soort heb ik er trouwens al meer meegemaakt dan van de tweede soort.

Airco is in deze dagen toch ook wel wenselijk en dat is dan weer één van de grote voordelen van de VT, daar is OVERAL airco. In de Verversrui en e Schippersstraat is dat lang niet het geval. En dan loop je het risico dat een dame je aan de deur vertelt dat er airco is maar dat je uiteindelijk in een bloedhete kamer terecht komt.  ;D ;D ;D

Nog een voordeel van vaste dames al dan niet op afspraak te bezoeken, je WEET of ze airco hebben of niet en als je een kwartiertje voordat je er aankomt een berichtje stuurt dan zetten ze met plezier de airco al aan zodat je op een lekker frisse kamer komt.  ;)

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3193 Gepost op: 1 augustus 2020, 19:48:50 »
Zaterdag rond 17.30 u.: uitzonderlijk zo vroeg eens even gaan piepen. Ben normaal een avond/nacht stapper.
Straten nagenoeg leeg, het voelde zelfs een beetje doods aan.
Geen dagjestoeristen, geen 'Ollanders', vele wandelaars nemen geen risico...
Corona greep helaas 'de macht'... artikels in voorgaande berichten vol interesse gelezen.

Mij houdt het alvast niet thuis.
Door omstandigheden kon ik de afgelopen 2 weken niet naar skw.
Tijd om het goed te maken  :shakekontje

Nergens binnengestapt. De 'voetbalplicht' riep om tijdig thuis te zijn. Als fanatiek Brugge supporter (ondanks een rasechte antwerpenaar te zijn...) zag ik iets te veel Antwerptruitjes in de straten. Ik kon het even niet aanzien :lol
Dat de beste mag winnen. Ben een goede verliezer. Ieder zijn clubje  8)

Indien ik mijn keuze niet vindt in de straten de komende dagen, schakel ik automatisch over naar een mooi alternatief via een medewandelaar (thx  ;)), iets wat ik met zekerheid zal doen

Neukplezier volgt snel 1 dezer dagen  :showtits1
De dames kunnen elke cent goed gebruiken in deze barre tijden, niet?


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3194 Gepost op: 1 augustus 2020, 19:58:38 »
Op de laatste dag van de maand juli afgereisd naar 't Stad.

Het moet niet gekker worden als frequent bezoeker van Sixsens. Vorige week Mabuhay en gisteren naar het SKW. Voor diegene die psychologische hulp wilt inschakelen, niet nodig. Ik kan mijn musketiers toch niet te kort doen? ;).

Er was iets te vieren. Sjeuf houdt wel van een feestje. Dus met ruim 30 graden op de thermometer en een clubkarretje zonder airco naar het SKW. I was sweating me an accident.
Geparkeerd op de Brouwersvliet, waar mijn parkeerapp dienst weigerde. Vervolgens naar de flux gewandeld, waar ik een heleboel notoire bezoekers én schrijvers van RB van het SKW dacht aan te treffen. Die ik graag eens in levende lijve had willen ontmoeten. Ervaringen uitwisselen en vooral de beste meiden van het SKW leren kennen. Blijkens zijn naam: vanderbeffen, hebben we een gemeenschappelijke voorkeur. Die had mij zeker op weg kunnen helpen. Doch, niets van dat alles! What the fuck! Kunnen die Vlamingen niet tegen een beetje zon? Schrik van d'n Sjeuf kan het niet zijn, want volgens de dames ben ik de allerliefste Teddybear  :lol

Onder het genot van een ijskoude Westmalle Tripel gezellig zitten kletsen met sm, deket en later bema. Er hoefde geen dame langs te lopen of er werd wel enige uitleg bij gegeven. Prachtig om te zien dat deket en sm elkaar niet laten uitpraten  :014: Na een paar Westmallekes, een paar rondjes over het SKW gewandeld. Een paar meiden herkend van de foto's rechts hier. Jaha......ik moet bekennen dat er wel mooie fotomodellen tussen staan. Voor mij komt dan de vraag boven drijven: 'geven die fotomodellen ook saunaclub service (TZ, PZC, NMC / €50 per half uur)'. Ik begreep dat Maria daar wel toe bereid is.
Enfin van een leuke wip zou het niet komen. Dat had ik mij al bedacht op de heenweg naar Antwerpen. Een deodorantje zou mij niet gaan helpen om fris bij een modelleke binnen te stappen.

Nadat de magen wat waren gevuld bij een of ander friteskot, waar je niet mocht zitten en de parkeerautomaat weer was bijgevuld, zijn we terug verkast naar de flux. Een liter Cola is er wel ingegaan om het vochtverlies te compenseren.

Iets over negen terug richting homeland.
Later dit jaar zal ik ongetwijfeld nog eens uit mijn habitat stappen en naar Antwerpen afreizen. Ondanks de hitte was het een leuke dag.
13 of 14 aug gaat deze ouwe diesel eerst weer eens naar Lemiers. Mijn Queen van de nodige euro's voorzien.  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke