Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708242 keer)

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Offline BlueDevil

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3195 Gepost op: 4 augustus 2020, 15:28:28 »
@Sexmachine: goed nieuws, er is nog een dvp gespot online die rechts kan worden toegevoegd: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cristina-32485289474.html

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3196 Gepost op: 4 augustus 2020, 18:25:58 »
@Sexmachine: goed nieuws, er is nog een dvp gespot online die rechts kan worden toegevoegd: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cristina-32485289474.html

Is 1 van m'n vaste dames geeft een topservice

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3197 Gepost op: 4 augustus 2020, 18:52:49 »
Zit zij in het SKW?  :sex

@Sexmachine: goed nieuws, er is nog een dvp gespot online die rechts kan worden toegevoegd: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cristina-32485289474.html

Is 1 van m'n vaste dames geeft een topservice
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3198 Gepost op: 4 augustus 2020, 20:34:59 »
Zit zij in het SKW?  :sex

@Sexmachine: goed nieuws, er is nog een dvp gespot online die rechts kan worden toegevoegd: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/cristina-32485289474.html

Is 1 van m'n vaste dames geeft een topservice

Yep in de verversrui 20/2

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3199 Gepost op: 4 augustus 2020, 21:53:32 »
Wie graag latina's onder handen neemt  :blonde
Braziliaanse schoonheid Jennifer VT 11 is back in town - avondshift

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3200 Gepost op: 5 augustus 2020, 00:20:52 »
weet iemand over wie ik het heb als ik spreek van de jonge BBW met bril in Schippersstraat 141/ (kan er eentje naast zitten)
haar tieten zij giga en floepen er soms bijna uit
lang bruin haar
draagt veelal en korte jeans

Offline 30 cm

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3201 Gepost op: 5 augustus 2020, 11:01:26 »
Onze groep wandelaars noemt ze allemaal Maggie DE Block

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3202 Gepost op: 5 augustus 2020, 11:05:40 »
weet iemand over wie ik het heb als ik spreek van de jonge BBW met bril in Schippersstraat 141/ (kan er eentje naast zitten)
haar tieten zij giga en floepen er soms bijna uit
lang bruin haar
draagt veelal en korte jeans

Ik heb haar deze zondag ook zien staan, ken ze niet maar ik zal ze zeker is eens bezoeken in de komende weken/maanden en laat ik het weten, tenzij ge me voor bent ;)

Offline BlueDevil

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3203 Gepost op: 5 augustus 2020, 13:22:26 »
De corona-ellende lijkt wel als voordeel te hebben dat steeds meer meisjes een online profiel aanmaken.

Nu meldde iemand op Hookers dat dit meisje van de dagshift (zou tegenover ingang VT zitten in de VR) ook op Redlights staat: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-curly-girl-3.html

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3204 Gepost op: 5 augustus 2020, 13:29:02 »
Wie graag latina's onder handen neemt  :blonde
Braziliaanse schoonheid Jennifer VT 11 is back in town - avondshift
Altijd goedlachs, lekkere vormen en naar het schijnt heel erg goed "in da sack"
Ik zou zeggen: "Ik ga er eens onder, boven, achter, naast", maar dan is ze verbrand  ;D ;D ;D ;D :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3205 Gepost op: 5 augustus 2020, 17:45:32 »
De corona-ellende lijkt wel als voordeel te hebben dat steeds meer meisjes een online profiel aanmaken.

Nu meldde iemand op Hookers dat dit meisje van de dagshift (zou tegenover ingang VT zitten in de VR) ook op Redlights staat: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-curly-girl-3.html
Ik schrok al, met al die bloemen, ik dacht dat ze opgebaard was  :lol :lol :lol

Wel een mooie eerlijke prijs in de advertentie. Niet vergalopperend zoals sommigen als zij zich op RL zetten,

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3206 Gepost op: 5 augustus 2020, 19:05:52 »
Ik kan niet zeggen dat ik haar al gezien heb.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3207 Gepost op: 5 augustus 2020, 19:40:25 »
Ik kan niet zeggen dat ik haar al gezien heb.
Bema en ik hebben haar vandaag gezien.
Maar na drie Orvals weet ik niet meer welke straat of raam ....
Seffens nog eens een rondje lopen en die moulat proberen te spotten  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3208 Gepost op: 6 augustus 2020, 00:05:58 »
Wie graag latina's onder handen neemt  :blonde
Braziliaanse schoonheid Jennifer VT 11 is back in town - avondshift
Altijd goedlachs, lekkere vormen en naar het schijnt heel erg goed "in da sack"
Ik zou zeggen: "Ik ga er eens onder, boven, achter, naast", maar dan is ze verbrand  ;D ;D ;D ;D :lol :lol :lol

Ik heb er reeds meermaals 'onder, boven, achter, naast' gestaan :-\ blijft mijn topper number 1, inderdaad steeds goedlachse latina
Doch éénmaal ze haar 2 grote bollen gebruikt om je op te warmen, ben IK verbrand  :lol_hitting:  :movingtits

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3209 Gepost op: 6 augustus 2020, 10:13:56 »
Drie van de kinky-devils zouden vandaag op cursus vertrekken (vervolmaking BDSM) naar DE.

Goed, ieder zijn ding, maar nu denk ik toch dat er iemand de bal misslaat, en dat er daar enkele met de ogen dicht intrappen .....
't Kost wat plaat, en ze zijn enkele dagen afwezig .... Maar dat gaat nog ... de geruchten dat ze nadien enkele maanden zouden weg gaan past perfect in de pimp plaat die we hier al een jaar ophangen.

Wat ik denk ... dat stukske sukkelaar voelt serieus wat nattigheid, en biedt de dames DE oplossing voor de toekomst (ik haal nu twee dingen bewust door mekaar)
Dat hij nattigheid voelt is duidelijk, met 8 accounts tegelijk natrappen naar iedereen die tegen zijn pooierpraktijken is op zijn idioot forumpje.
De oplossing die hij voor hen heeft is puur 'een vlucht' door hem gepland, om nog veel meer centen uit de dames te trekken.
Dat hij een gladde aal is en serieus wat verkooppraatjes in petto heeft is ook al langer duidelijk, heel veel dames trappen erin, er zijn er intussen enkelen waar hij geen eurocent meer van krijgt, maar hij blijft ze promoten, om te laten zien aan hen hoe goed hij wel is ....

Volgens mij (ik voel het aan mijn kleine teen) gaan de dames mee in "zijn" circuit, sm-studio's en zullen ze dus naar diverse locaties reizen als gastmeesteresjes, Almere, ..... etc etc
Misschien kent meneer zelfs locaties in Zwitserland en dergelijke.
Volgens mij speelt hij nu in op de 'slechte' verdiensten in Antwerpen en heeft hij ze zo kunnen overtigen ... 't gaat slecht, een cursusje van drie dagen in de verlofperiode, en later samen met hem veel meer centen verdienen dan wat ze nu kunnen verdienen.

Ik denk dat ze alle drie raar gaan opkijken, want de dames zijn nog steeds bij de best verdienende dames in het skw .... terwijl er sommige meiden zijn die met moeite hun raamhuur per dag kunnen betalen, moeten deze meiden het nu stellen met de helft van de inkomsten van voor Corona.
Maar, de grote maar, ze rijven nog altijd tussen de 500 en de 800 euro per dag binnen ..... ik vrees dat ze op een ander dat niet gaan verdienen.
Tenzij ze lessen krijgen in De dat je een meesteresje niet mag aanraken,d at je niet intiem mag, etc etc etc. Dan kunnen ze voortaan als echte meesteres door het leven, maar dat gaat drie vierde van hun klanten afschrikken. Waarom? Wel, mensen die naar de ramen gaan houden misschien wel van fetish, maar als alle vormen van se wegvallen, blijft er niks over, deze dames zijn raamdames en zijn allen gewoon gestart al neukend, en dat doen ze alle drie nog.
Gaan ze dat niet meer aanbieden, valt hun business als een kaartenhuisje in mekaar.
Maar de gladde aal zal hen enkel cijfers per uur voorhouden van wat ze kunnen verdienen per uur binnenkort.
Dat is zeer fijn, maar een kleine rekensom geeft ons het volgende resultaat ...
Nu verdienen ze pakweg 150 euro per uur n zijn ze pakweg 5 uur per dag bezig. 750 euro
Als ze alle drie voor echte meesteres gaan gaan ze wel 250 euro per uur kunnen opstrijken, maar meneer frankpimp spiegelt iedere klant aan zichzelf, en denkt dat dat storm gaat lopen.
Kijk, als hij zichzelf als prototype klant bekijkt, dan wel, volgens mij zijn deze dames raamhoertjes, die fetish erbij doen.
Andersom gaat dat niet lukken ... en 250 euro x 1 geeft volgens mij nog steeds maar 250 euro. Als ze al 1 klant kunnen hebben als meesteres,  dan krijg je een ander publiek, en dat school je (met alle respect ) een raamhoertje niet bij in drie dagen.
Echte meesteressen zijn meestal dames die van nature uit zo zijn, en geen van deze dames is een meesteres, het zijn live meisjes. Ik ken bijvoorbeeld Beatrice nu al een jaar of 7, van voor enige operatie die ze heeft uitgevoerd, het was en ik gewoon een lief meisje, die het wel leuk vindt om meer centen te verdienen met wat fetish toestanden, maar om haar een meesteres te nomen .... dat is ze gewoon niet en zal ze nooit worden, ze is en lief lekker kind.
Juist, ze moeten in de toekomst enkel nog 3 klanten doen voor hetzelfde geld als ze nu een shift moeten voor werken, maar die klanten moeten komen.
Ow, daar heeft hij ook een oplossing voor, zijn nieuwsbrief die hij naar 9000 geïnteresseerden stuurt. Ook hier leren we uit, 5 percent van de mensen die lezen zijn effectief klanten.

Volgens mijn bescheiden mening, ik kan er helemaal naast zitten, is dit een kunstgreep, en wel om de twee redenen die ik al eerder aanhaalde;
- hij voelt nattigheid
- hij misbruikt Corona en de mindere inkomsten om de meiden een andere weg proberen te wijzen, die al zeker voor 1 persoon geld in de lade brengt, en voor de meiden, dat blijft alsnog de vraag.

Ik geloof er niet in, het zijn raamhoertjes (in de goede betekenis van het woord) die ook wel wat fetish kunnen doen. Het zijn echter geen meesteressen, en niemand die naar een raambuurt gaat zit op echte meesteressen te wachten (of misschien 1 op 100)

We zullen het snel genoeg merken, indien de meiden echt naar dat facet van de betaalsex overgaan, is het gewoon beter dat ze weggaan, anders verbranden ze zichzelf.

En op korte termijn gaat frankpimpy weer poen scheppen, op lange termijn en wat de meiden gaan verliezen nadien, zijn zorg niet.

Gelukkig zijn er nog slimme dames, die niet enkel en alleen mooipraterij geloven, maar die de harde werkelijkheid voor ogen zien.


En die is: het is EN Corona EN verlof EN Antwerpen wordt te streng behandeld.
Met wat geluk is per 1 september alles terug bij het oude, of toch al terug open tot 1 uur 's nachts, is de vakantie voorbij, en zijn de mensen niet meer zo bang van Corona.

Dan komt het weer goed in het skw, momenteel zie je bijna geen mannen meer wandelen .....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal