Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708119 keer)

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3225 Gepost op: 10 augustus 2020, 01:54:15 »

Ik moet ineens denken aan Malle Babbe   ;D
In welk raam zit die ?

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3226 Gepost op: 10 augustus 2020, 09:57:07 »

Ik moet ineens denken aan Malle Babbe   ;D
In welk raam zit die ?

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
De malle Babbe is gesloten vrijdag, omdat ze volgens de flik van dienst en bijgevolg ook de burgervader met dienst, Wardje De Bever, zondigen tegen de regels.
Dat is pas schandalig, op de website van Horeca Vlaanderen stat nochtans duidelijk dat mensen telefoonnmmer of emailadres moeten achterlaten.
Neen, ze moesten naam, voornaam, telefoonnummer, email straatnaam, huisnummer, postcode en woonplaats noteren van iedere klant.

Dat deed de Malle Babbe niet, en ze verwezen de flik met dienst naar de richtlijnen van Horeca Vlaanderen. Het antwoord is weer typisch een Belgenlandantwoord: Het is hier niet Horeca Vlaanderen meneer, maar Horeca Antwerpen ....
Dit is geen grap, dit is dus de waarheid .... in andere cafés en horecazaken volstaat het achterlaten van naam en telefoonnummer, op de Sint-Paulusplaats moeten ze ook het volledig adres achterlaten.

gevolg: café gesloten voor een week

Pure pesterijen van Wevertje en zijn bende .... eerst was er Corona, waar ze al het water tot de lippen hadden, dan was er het sluitingsuur om 1 u, dat veranderde naar 23 u, en als het dan de warmste 2 weken zijn, en de terrasjes toch goed gevuld zijn, komen ze je zaak sluiten op basis van .... foute berichtgeving op horeca Vlaanderen, neen, foute interpretatie door de uitvoerende macht van bepaalde regels.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3227 Gepost op: 10 augustus 2020, 11:38:34 »
Dat tart elke zin voor realisme.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3228 Gepost op: 10 augustus 2020, 14:19:16 »
Dat tart elke zin voor realisme.
Tja, met eigen ogen gezien hoor.
In andere zaken laat je je naam en gsmnummer of e-mailadres achter.
Dat deed Malle Babbe ook, volgens de richtlijnen van Horeca Vlaanderen.
Echter, geen adres .... dus de boel een week op slot, met een aanplakbrief van Wardje De Bever.
In de Flux ben ik een keer op dertig geweest afgelopen week (met daarbij soms 10 keer dezelfde dag), en daar moet ik bij ieder bezoek (ja, als je effe naar de dagshop of de frituur of gaat wandelen zit je een kwartiertje later aan een andere tafel, en moet je dus een nieuw registratieforumulier invullen)

Ook dat tart mijn verbeelding, ze hebben daar 30 formulieren liggen van enkele dagen met mijn gegevens, omdat ik noodgedwongen van tafelnummer veranderde na een frietje te eten, of na een toertje door het skw.
Tafeltjes hebben een nummer, en waar je zit op dat moment, dat nummer moet kloppen met het registratieformulier.
Ik ging zaterdag nog van een tafeltje alleen bij de bazin aan tafel zitten (ook buiten, 2 meter verder), en prompt moest ik een nieuw formulier invullen. Doen de uitbaters dat niet, riskeren ze onmiddellijke sluiting van de zaak.

Ik blijf dit broodroof noemen, want dat is hun bedoeling. Eerst hebben ze de zaken massaal gesloten, maar die 4.800 euro per maand heeft België niet meer ( hebben ze nooit gehad) om de cafébazen te vergoeden. Dan maar op deze manier, de flikken hebben toch niks anders te doen, dus gaan ze wat zaakjes sluiten, mensen pesten en broodroof plegen.

En veel hangt uiteraard ook af van de persoonlijke reactie van de persoon die op dat moment tapt.
Die jongen had gelijk, en die zei dat dus ook vlakaf tegen de politie.
Er is dan ook een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen, de politie sloot de boel.


Even kort daarop verder, we hebben de zaakvoerder gewoon het volgende gezegd;
Ga gewoon in alle cafés in de buurt iets drinken, neem een foto van het registratieformulier en ga daarmee naar Bart De Wever of desnoods de Rechtbank, met de simpele vraag;
Waarom volstaat overal naam en gsm-nummer, terwijl ik dat ook zo deed, en mogen al die andere zaken gewoon open blijven, en moet de mijne dicht.
Dat is pure discriminatie op basis van .... ja, van wat ... op basis van ... de mood van een politieagent op dat eigenste moment?????
Dat ruikt op zijn minst naar willekeur.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3229 Gepost op: 10 augustus 2020, 15:37:28 »
Dat tart elke zin voor realisme.

daar moet ik bij ieder bezoek (ja, als je effe naar de dagshop of de frituur of gaat wandelen zit je een kwartiertje later aan een andere tafel, en moet je dus een nieuw registratieforumulier invullen)


Sinds de invoering van dit registratieformulier ben ik een aantal keer in A. geweest. Telken male iets gaan eten en enkele terrasjes gedaan. Ik vulde elke keer een andere naam, adres en tel. nr. in.

Niemand heeft zaken met waar ik ga of sta. Ik draag geen enkelband hein. Ik sta op mijn privacy. Ik vind dit super belangrijk, anderen mogen  daar gerust anders over denken, maar velen hebben geen besef van wat we momenteel aan het opgeven en kwijt spelen zijn ...

Het zoveelste bewijs van onkunde, onnozelheden in dit apenland.


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3230 Gepost op: 10 augustus 2020, 15:59:47 »
Dat is pure discriminatie op basis van .... ja, van wat ... op basis van ... de mood van een politieagent op dat eigenste moment?????
Dat ruikt op zijn minst naar willekeur.
De eigenaar moet daar echt mee verder gaan en een klacht indienen. Overigens, de politie is de uitvoerende macht. Zij mogen enkel strict kijken of een regeltje is uitgevoerd. Een oordeel over 'meer' of verdergaande regels, daar hebben zij de bevoegdheid niet toe. Zij zijn geen rechterlijke macht en ze mogen dus niets 'beoordelen' op eigen houtje.

Offline Kilroy1981

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Ik stel me voor....
« Reactie #3231 Gepost op: 13 augustus 2020, 15:41:28 »
Hoi, ik zou graag voor de eerste keer eens een dame van plezier gaan bezoeken in SKW. Raden jullie me als complete noob iets lekkers aan?

Is het skw aangenaam om rond te wandelen?
 Ben ik nu zielig, als getrouwde man?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Ik stel me voor....
« Reactie #3232 Gepost op: 14 augustus 2020, 11:21:12 »
Hoi, ik zou graag voor de eerste keer eens een dame van plezier gaan bezoeken in SKW. Raden jullie me als complete noob iets lekkers aan?

Is het skw aangenaam om rond te wandelen?
 Ben ik nu zielig, als getrouwde man?
Er zitten tientallen, zo niet tegen de 100 lekkere grieten daar in het skw.
Dus eigenlijk is de beste keuze die van je verstand volgen, en dat zakt tot in je broek als je er wandelt.
Allereerst dus enkele in het vizier houden waar je geil van wordt, en dan kan je er eventueel de recensies over lezen, om je geen buil te stoten.
Iets lekkers (voor jou) is wat jij lekker vindt, niet wat ik of iemand anders lekker vind

Aangenaam? In normale omstandigheden wel, nu in vleermuistijden en tegelijk de verlofperiode is het wat minder leuk, te weinig mannen in de straat, en dat werkt op het gemoed van veel dames.

EN OF je zielig bent, je bent een bedrieger, een zielepoot, en je kan beter gaan biechten bij meneer pastoor op zondag ..... of met andere woorden, wat denk je nu zelf, vind je een lekkere stoot kunnen neuken voor 50 euro zielig?  ;D :dance2 :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Ik stel me voor....
« Reactie #3233 Gepost op: 14 augustus 2020, 12:42:32 »
Ben ik nu zielig, als getrouwde man?
Nee. Je ontdekt gewoon een leuke hobby. Je bent niet zieliger dan iemand die op een terrasje iets gaat drinken dat thuis goedkoper in de koelkast staat, of iemand die een knap ingericht huis heeft met alles erop en eraan en dan moedwillig eens veertien dagen op een enge hotelkamer gaat leven om 'vakantie' te nemen. Je gaat zo een meisje van het SKW niet neuken omdat je jouw partner niet graag ziet he. Je doet dat gewoon omdat elke man regelmatig eens de behoefte heeft aan het genot van een andere 'vrouwelijkheid' dan zijn vertrouwde thuis. Prijs je gelukkig dat je een normale man bent, en dat je daar ook durft voor uit te komen. En ik ben er haast zeker van dat het puur seksuele genot bij een ander meisje op termijn zelfs positieve effecten kan hebben op jouw relatie.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3234 Gepost op: 14 augustus 2020, 21:38:18 »
http://www.sm-akademie.com/sm-akademie/Volgens het certifikaat zijn de dames hier geweest om de finesses bij te werken en och je steekt er altijd wat van op.
En een paar dagen de hort op geeft je weer frisse moed, dat was goed te merken
Een certificaat?
Gaan ze dat aan het raam hangen of in frankpimpy  zijn opgerekte kont proppen?
In beide gevallen nutteloos, 't zijn raamdames en voor echte meesteresjes te zijn is er wel wat meer nodig dan een certificaat .... namelijk dat het 'in hen' zit.
Geen van de dames die de cursus hebben gevolgd zijn meesteresjes, 't zijn raamdames die kinky sexxx aanbieden.
En wel heel erg goede sexxx, alle drie. Laat ons het daar over eens zijn.
Stom dat ze die halve gare pooier weer volgen, ach, verminderd klantenbestand .... alsof je dat gaat oplossen met een cursusje sm .... hoe naïef kunnen die stoten toch zijn ... ze moeten alvast een maand hard aan de bak om die cursus er terug uit te halen en het verlies van de dagen dat ze afwezig waren.
Veel succes gewenst, nu gaan de echte sm-ers (volgelingen van frankpimpy) uiteraard in grote getalen staan aanschuiven ....
Dream on, bied goede sexxx aan zoals jullie altijd deden, dat en dat alleen zal jullie alle drie de centen brengen waar jullie zo op jagen .... ingegeven door een pooiertje van 't zevende knoopsgat.
Ideetje, elke auto heeft 4 bandventielen en twee nummerborden. Je moet die meneer aan het werk zetten. Wel je maskertje opzetten.
Neen, daar passen we voor, we laten justitie zijn werk doen. Die meneer zijn nummerplaten wil ik niet, stel dat hij de rekening van de autotaksen doorstuurt  :dance2 :bud

En de diploma's hangen, goed zichtbaar voor de wandelaars , aan hun raam  :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3235 Gepost op: 15 augustus 2020, 01:07:14 »

En de diploma's hangen, goed zichtbaar voor de wandelaars , aan hun raam  :lol

Uiteraard nepdiploma's, uitgereikt door een profiteur-pooierke. De enige 'waarde' van zo een papieren vodje is, dat je als wandelaar wéét dat je voor het raam staat van eentje die méér wil verdienen door minder te moeten neuken. Deze woorden komen niet van mezelf, maar van een van zulke dames. 

Offline Mr. Enjoy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3236 Gepost op: 15 augustus 2020, 11:35:39 »

En de diploma's hangen, goed zichtbaar voor de wandelaars , aan hun raam  :lol

Uiteraard nepdiploma's, uitgereikt door een profiteur-pooierke. De enige 'waarde' van zo een papieren vodje is, dat je als wandelaar wéét dat je voor het raam staat van eentje die méér wil verdienen door minder te moeten neuken. Deze woorden komen niet van mezelf, maar van een van zulke dames.
Dit hoor ik Selena wel zeggen  :king:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3237 Gepost op: 15 augustus 2020, 11:56:39 »

En de diploma's hangen, goed zichtbaar voor de wandelaars , aan hun raam  :lol

Uiteraard nepdiploma's, uitgereikt door een profiteur-pooierke. De enige 'waarde' van zo een papieren vodje is, dat je als wandelaar wéét dat je voor het raam staat van eentje die méér wil verdienen door minder te moeten neuken. Deze woorden komen niet van mezelf, maar van een van zulke dames.

Er is niets mis met dames die "kinky" mee in hun pakket hebben.
Niks.
Het is mijn dada, maar dat neemt niet weg dat 90 percent van de wandelaars komen voor de "snelle" wip.
Als je echt leute wil met een dame die kinky aan biedt, en daar de full-service wil hebben, ben je namelijk toch een paar uurtjes zoet.
Het is een rollenspelletje, niet broek uit, pijpen neuken (beffen sla ik met plezier over), broek aan en weg.
Maar dat ik net beschreef is wel de standaard, daar gaat het namelijk over in een wandelbuurt (ook in een saunaclub)

Ik ben een viespeukje, maar je gaat mij niet horen zeggen dat het iets uit haalt, die diploma's.

Ik kan namelijk bij iedere dame kinky spelletjes krijgen, en daar hoeft geen diploma bij, of met andere woorden, daarvoor ga ik niet ineens de dubbele prijs betalen van wat ik anders neerleg.
Als je die prijzen ziet ... 100 € per half uurtje, 200 euro per uurtje .... te zot om los te lopen.

Dames die minder willen doen om meer te verdienen, dat is kortzichtig en haalt geen zak uit.
Er was zelfs een dame die schreef dat ze wel terug zou neuken als de tijden erg slecht werden .... wel, ze neukt terug, en ze is de helft van haar klantenbestand nu al kwijt omdat ze zich zo arrgogant opstelde destijds tegenover normale wandelaars, en de elite uit Nederland haar zou komen rijk maken.

Dat is trouwens een USP voor die pooier .... Nederlanders zijn schoner en spenderen meer .... ja, juist, veel schoner (properder), en hij spendeert veel meer geld dat ze hebben afhandig gemaakt van andere meisjes.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline CrimsonGuard

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3238 Gepost op: 15 augustus 2020, 12:07:41 »
Lol, op hookers staat al paar dagen een topic over ene claudia dat gewoon hierheen linkt. Geen mod die reageert en het is nu niet dat het verdwijnt in de massa :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3239 Gepost op: 15 augustus 2020, 12:26:44 »
Lol, op hookers staat al paar dagen een topic over ene claudia dat gewoon hierheen linkt. Geen mod die reageert en het is nu niet dat het verdwijnt in de massa :lol
Wij hebben, in tegenstelling tot wat er algemeen wordt aangenomen, geen enkel probleem met hookers.
En zij ook niet met ons.
Dus eigenlijk zie ik niet in  dat dit voor enige opwinding moet zorgen  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal