Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708454 keer)

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3270 Gepost op: 21 augustus 2020, 11:56:55 »
Die mongool (ze zaten trouwens met twee in hunne combi ZONDER MONDMASKER (en tenzij het homo's zijn zitten ze niet in dezelfde bubbel) zegt heel erg simpel ... kijk het is hier een drukke straat.
Het zal in de combi kalm geweest zijn en op straat niet he, volgens hun oordeel.  ;D

En dat is nu net wat ik al heel de tijd aanklaag: flikken zijn uitvoerende macht. Géén rechterlijke macht. Zij kunnen dus enkel maar uitvoeren wat opgelegd is. Dat moeten zij doen door te kijken of hetgeen ze zien overeenstemt met hegeen mag of niet mag. Daarvoor is een welomschreven criterium nodig. Zoals bv, je mag 50 km/u rijden en je reed 60. Ok, dat is vaststelbaar. De bewering 'je reed te hard' is in de meeste gevallen geen hard bewijs, tenzij je met 120 km/u over het Falconplein schuurt. Dat kan je misschien 'visueel' vaststellen.

Maar reeds van in maart vraag ik waar ik de juridisch correcte omschrijving terugvind van een essentiële verplaatsing bv. Wel euh, zoals voor je werk, eten gaan kopen, naar t ziekenhuis rijden,... NEEEEE ik vraag geen voorbeelden, ik vraag een correcte omschrijving.  Want voor mij is een vriendin bezoeken ook essentieel. Daarover kan een flik niet oordelen. Zo ook nu: druk??? Wat is druk??? Waar kan ik dat lezen? Hoe kan die flik dan daar over iets zinvols zeggen, hij mag niet oordelen en het staat nergens te lezen.

Als onze viroleugenaars en onze politieke marionetten DAT zelfs nog niet door hebben, dan moeten we ons er niet over verwonderen dat veel van hun maatregelen niet significant zijn voor de epidemie.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3271 Gepost op: 21 augustus 2020, 12:06:23 »
Ik ben  dinsdag , woensdag en vandaag weer met mijn vlo'ke door het SKW gebold met mijn mondmasker op mijn kin. Geen enkele keer te horen gekregen dat ik het moest opzetten en ik ben nochtans wat ordehandhavers gepasseerd. Ik voelde me op zijn minst gezegd wel een beetje "speciaal" met dat mondmasker op mijn kin. :lol

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3272 Gepost op: 21 augustus 2020, 12:08:50 »

We zijn gewoon verslaafd Mocata, maar we geven dat niet graag toe.   :dance2 :dance2

Bwa verslaafd .... Rene Jacques zou zeggen :



 ;D

Offline wire99

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3273 Gepost op: 23 augustus 2020, 12:43:37 »
Ik ben 2 weken nog eens door skw gewandeld maar de bezetting toen was nogal mager, is dit nu beter?
Patricia van verversrui 20 heb ik bijvoorbeeld al lang niet meer gezien. En Niki van verversrui 22 evenmin. Zijn zij nu soms al terug?

Ik ben hier trouwens nog wat zoekende en zou wel eens willen weten bij welke dames anaal mogelijk is.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3274 Gepost op: 23 augustus 2020, 13:27:03 »
Patricia heb ik 5 of 6 weken geleden nog eens gezien, en Niki 2 of 3 weken geleden nog. Gisteren geen van beiden gezien. Analisten is in elk geval mogelijk op Schippersstraat 47. Zowel bij Gabriella als Flory, en volgens mij ook bij Maria. Er zijn er nog wel meer, maar die weet ik niet zo snel.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3275 Gepost op: 23 augustus 2020, 15:00:44 »
Aiaiai... SS47 met Gabriella, Flory en Maria aanraden, en daar heerste al zoveel verwarring over wie  is wie.... Hopelijk ontstaat er dan nu geen verwarring over welk gaatje nu precies voor anaal dient

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3276 Gepost op: 23 augustus 2020, 16:05:08 »
Aiaiai... SS47 met Gabriella, Flory en Maria aanraden, en daar heerste al zoveel verwarring over wie  is wie.... Hopelijk ontstaat er dan nu geen verwarring over welk gaatje nu precies voor anaal dient

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Waarom zorg je voor verwarring? Je weet toch dat anaal enkel kan na het avondeten, dus het adres moet volgens mij Schippersstraat 39 zijn  ;D
Of was het nu toch 38?  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3277 Gepost op: 23 augustus 2020, 17:33:08 »
Waarom zorg je voor verwarring? Je weet toch dat anaal enkel kan na het avondeten, dus het adres moet volgens mij Schippersstraat 39 zijn  ;D
Of was het nu toch 38?  :lol
We hebben geluk, anaal mag nog van MVR, artisanaal daarentegen is verboden  :lol_hitting:

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3278 Gepost op: 23 augustus 2020, 23:14:22 »
Het was tijd om het skw nog is te bezoeken, dus vandaag rond half 8 aangekomen, ik moet toegeven ik ben verkeerd geweest met Maria en Gabriella ze stonden allebei op het naamkaartje hoe ze hier staan, mijn excuses! Flory ook gezien wat een lekker lijf seg.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3279 Gepost op: 29 augustus 2020, 15:52:21 »
Google Street View pas nog eens bekeken. Ik schrok nogal.  :happy

In vergelijking met een tijd geleden zie je nu in sommige panden de meisjes achter het raam staan.
Gezicht weliswaar onherkenbaar, maar via de foto's en naambordjes is herkennen een piece of cake.

Ik heb mezelf daar zien lopen in de straat  :17:

Ik ga de privacycommissie stante pede contacteren. Zo de GDPR-richtlijnen aan hun laars lappen. Foei Google ....

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3280 Gepost op: 29 augustus 2020, 18:28:02 »
iemand de getattooeerde gespierde Dina nog tegengekomen?
https://relaxxxboard.com/index.php/topic,26696.0.html

thx

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3281 Gepost op: 29 augustus 2020, 19:24:10 »
Google Street View pas nog eens bekeken. Ik schrok nogal.  :happy

In vergelijking met een tijd geleden zie je nu in sommige panden de meisjes achter het raam staan.
Gezicht weliswaar onherkenbaar, maar via de foto's en naambordjes is herkennen een piece of cake.

Ik heb mezelf daar zien lopen in de straat  :17:

Ik ga de privacycommissie stante pede contacteren. Zo de GDPR-richtlijnen aan hun laars lappen. Foei Google ....

Toch maar even gaan controleren of ik mezelf niet door de straten zag huppelen. Blijkbaar oude beelden want ik zag Sabrina nog achter haar raam staan. Ook Flory staat er te zien , madam laat net iemand binnen.Enkel een vage foto van haar doen me al zin krijgen om als de bliksem naar het SKW te vertrekken . op SS25/2 meen ik die Bulgaarse Gaby (ofzoiets) te herkennen en die is toch ook al een hele tijd uit het SKW verdwenen.

De mannen in de straat hun gezicht is onherkenbaar gemaakt maar als je er iemand persoonlijk van moest kennen haal je die er zo uit.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3282 Gepost op: 29 augustus 2020, 20:01:05 »
Google Street View pas nog eens bekeken. Ik schrok nogal.  :happy

Blijkbaar oude beelden want ik zag Sabrina nog achter haar raam staan. Ook Flory staat er te zien , madam laat net iemand binnen.

De mannen in de straat hun gezicht is onherkenbaar gemaakt maar als je er iemand persoonlijk van moest kennen haal je die er zo uit.

Duidelijk herkenbaar is de mooiste griet uit het SKW op SS25/1  :-P

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3283 Gepost op: 29 augustus 2020, 20:09:24 »

Nee nee je vergist je Candyshoplifter. De mooiste griet staat wel in de SS maar niet op SS25  ;D ;)


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3284 Gepost op: 29 augustus 2020, 20:15:39 »
Duidelijk herkenbaar is de mooiste griet uit het SKW op SS25/1  :-P
Zonder tetten .... zonde  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal