Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708145 keer)

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3285 Gepost op: 29 augustus 2020, 20:17:32 »
Ik wil genoegdoening, ik kan met die verdomde streetview noch de Verversrui, noch de villa Tinto inwandelen .... 't zijn en blijven amateurs bij google  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3286 Gepost op: 29 augustus 2020, 21:51:23 »
Google vindt  2 straten voldoende voor geile viezeriken werd mij verteld door een onbetrouwbare bron.
Streetview sucks  :040: , niks beter dan ter plaatse in real life checken en proeven  :happy


Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3287 Gepost op: 29 augustus 2020, 23:17:46 »
Ik wil genoegdoening, ik kan met die verdomde streetview noch de Verversrui, noch de villa Tinto inwandelen .... 't zijn en blijven amateurs bij google  :lol

Dat heb ik zo geregeld met Google. Anders zien jullie viezerikken deze viezerik bij zijn favorietje binnen stappen. :lol :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3288 Gepost op: 29 augustus 2020, 23:23:38 »
op SS25/2 meen ik die Bulgaarse Gaby (ofzoiets) te herkennen en die is toch ook al een hele tijd uit het SKW verdwenen.

Volgens mij is dat niet Gaby. Ik heb wel Gabriella van ss14/1 herkent. En die is ook sl van begin dat jaar of zelfs eind vorig jaar weg.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3289 Gepost op: 29 augustus 2020, 23:48:18 »
Volgens mij is dat niet Gaby. Ik heb wel Gabriella van ss14/1 herkent. En die is ook sl van begin dat jaar of zelfs eind vorig jaar weg.

't zijn opnames van mei 2019

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3290 Gepost op: 30 augustus 2020, 11:32:19 »

't zijn opnames van mei 2019

De goeie ouwe tijd waar we nog aan den toog konden zitten en zonder mondmasker naar de winkel mochten. En vooral de tijd waar er nog genoeg van mijn favoriete SKWstertjes aanwezig waren. Nu kan het spelleke opnieuw beginnen om nieuwe dames te ontdekken en nieuwe favorietjes te vinden.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3291 Gepost op: 31 augustus 2020, 14:02:06 »
Maandagmorgen en de laatste vakantiedag, dan weet je van tevoren dat het niet druk zal zijn. De straten lagen er vanmorgen redelijk leeg bij. Zeer weinig meisjes voor de middag. Maar verhuurder Mario zei dat we optimist moeten blijven en dat gaan we dan ook doen.

 :pica

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3292 Gepost op: 31 augustus 2020, 14:34:57 »
Maandagmorgen en de laatste vakantiedag, dan weet je van tevoren dat het niet druk zal zijn. De straten lagen er vanmorgen redelijk leeg bij. Zeer weinig meisjes voor de middag. Maar verhuurder Mario zei dat we optimist moeten blijven en dat gaan we dan ook doen.

 :pica
Hij kan zich beter bezig houden met de panden open te doen die nu gesloten zijn.
Want hoe leuk hij ook is, hij beslist wel de VR 14 en de VR 12 te sluiten, en eerst de dames overal op te hokken zoals kippen (totdat andere panden helemaal volzitten).
Dus zakken in prijzen is mooi, maar 't zal enkel uit noodzaak zijn.
Ik ken dames van de VR 14 die al weken aan 't wachten zijn om terug hun eigen kamer te kunnen betrekken en nu zowat iedere dag van raam verhuisd worden .... slecht voor de dames hun commercie, iedere dag een andere werkplek.

En de meeste dames hebben op hun kamer een arsenaal aan speeltjes, kledij, en andere aanverwante dingen .... begin er maar aan he, iedere dag naar een ander raam
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3293 Gepost op: 31 augustus 2020, 14:41:05 »
Het probleem is bekend. Er zijn van het patrimonium van De Gouden Hoek momenteel zelfs drie panden gesloten. Ergens kan ik erin komen dat de bezetting te zwak is om alles open te houden. maar het blijft idd een moeilijk punt voor de meisjes als ze steeds moeten verhuizen. Niet alleen wegens hun spulletjes maar ook naar de klant toe, om terug gevonden te worden. Ook hier wordt het vaak te gek, om enigszins correct te kunnen blijven vermelden waar ze staan die dag.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3294 Gepost op: 31 augustus 2020, 14:46:17 »
Er zijn van het patrimonium van De Gouden Hoek momenteel zelfs drie panden gesloten. Ergens kan ik erin komen dat de bezetting te zwak is om alles open te houden

Leg me dat eens uit, ik ben namelijk zeer dom, en uiteraard begrijp ik die ingreep niet.
- Vervelend voor de meisjes
- Vervelend voor de klanten
- Makkelijk voor de verhuurders, die toch hun zin doen, zelfs in deze moeilijke tijden voor de werkende dames, waar ze wel van moeten leven .... ze hebben gewoon het geluk dat die schaapjes geen andere keuze hebben, of ze konden terug zelf gaan werken ... dan zouden ze wel anders piepen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline wire99

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3295 Gepost op: 31 augustus 2020, 14:47:22 »
Maandagmorgen en de laatste vakantiedag, dan weet je van tevoren dat het niet druk zal zijn. De straten lagen er vanmorgen redelijk leeg bij. Zeer weinig meisjes voor de middag. Maar verhuurder Mario zei dat we optimist moeten blijven en dat gaan we dan ook doen.

 :pica
Zitten er nog dames op VR20? Vorige week als ik mij niet vergis zat er een dame achter het linkse raam maar kwam mij niet bekend voor. Was ook niet echt vlot qua babbel aan de deur.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3296 Gepost op: 31 augustus 2020, 15:33:44 »
Misschien toch een proberen wire99
Waarschijnlijk één die werkt onder het motto " geen woorden maar daden "  ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3297 Gepost op: 31 augustus 2020, 17:30:06 »
Er zijn van het patrimonium van De Gouden Hoek momenteel zelfs drie panden gesloten. Ergens kan ik erin komen dat de bezetting te zwak is om alles open te houden

Leg me dat eens uit, ik ben namelijk zeer dom, en uiteraard begrijp ik die ingreep niet.
- Vervelend voor de meisjes
- Vervelend voor de klanten
- Makkelijk voor de verhuurders, die toch hun zin doen, zelfs in deze moeilijke tijden voor de werkende dames, waar ze wel van moeten leven .... ze hebben gewoon het geluk dat die schaapjes geen andere keuze hebben, of ze konden terug zelf gaan werken ... dan zouden ze wel anders piepen
Voor hen is het simpel he: enkele panden dicht en de meisjes concentreren in de andere panden, dan is er minder poetswerk. Voor de meisjes en de klanten is het vervelend. Nu, ze stonden vanmorgen nog niet op elkaar 'gepropt'. Enkele hadden het kot voor zich alleen. maar als wandelaar loop je soms wat te zoeken.

Dat van 'ze hebben geluk', dat heb ik vanmorgen nog tegen sweety gezegd. Ik formuleer het zo: (het ging over de gereduceerde prijs) ze mogen blij zijn dat jullie nog komen huren, anders konden ze de boel dicht gooien en hadden zij ook geen werk meer.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3298 Gepost op: 31 augustus 2020, 17:57:37 »
Dat van 'ze hebben geluk', dat heb ik vanmorgen nog tegen sweety gezegd. Ik formuleer het zo: (het ging over de gereduceerde prijs) ze mogen blij zijn dat jullie nog komen huren, anders konden ze de boel dicht gooien en hadden zij ook geen werk meer.
Lucratieve "bijverdienste", werken voor de eigenaars.
De mensen die de huren innen van de dames, en dus ook de QR-scan regelen bij aanvang van de shift: 10% op de verhuur.
Ik ken er eentje met 86 ramen (2 shiften) ... zelfs ten tijde van crisis brengt dat een minieme som van 750 euro per dag op, in "normale" tijden .... een slordige 1750 € dagelijks ....

Wij hebben de verkeerde job gekozen  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3299 Gepost op: 31 augustus 2020, 18:16:41 »
Van die 750 euro per dag, zou ik denkelijk al direct een stukje her-investeren in de meisjes...

 :lol_hitting: