Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708265 keer)

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3330 Gepost op: 14 september 2020, 01:19:36 »
Oeps, dat moest SS29/3 zijn. Lange, extreem mooie dame met altijd een rood bikinietje dus. Staat wel erg vaak in haar raam. Lacht altijd lief.
SS29/3, daar staat Heidi. Inderdaad een hele mooie en ook best wel een lieve. Ik doe er wel eens een praatje mee, en zij is altijd vriendelijk. Aanraden zou ik haar echter niet doen. Hoofdbezwaar is dat je niet overal aan mag komen. Er bestaat een topic over deze Heidi hier. https://relaxxxboard.com/index.php/topic,22332.msg126594.html#msg126594

Daar kan je o.a. de negatieve ervaring van KanariePiet en ook mijn ervaring met haar lezen. Ikzelf was iets positiever in mijn beoordeling, maar enkel op het vlak van beffen en plasseks.

Ik ben zelf nog niet geweest bij Heidi, maar wel m'n vrienden zijn daar al binnen geweest en ze komen toch altijd met een glimlach buiten. Enig nadeel ze is niet z'n prater zeiden ze

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3331 Gepost op: 14 september 2020, 15:13:57 »
ze is niet z'n prater zeiden ze
Het is Heidi aus SKW he Boy21, niet te verwarren met Heidi aus Tirol. Jodelen doet zij niet. Tenzij je misschien speciale trukjes kent met je geitenpieter.

 :bud :bud :lol_hitting: :lol_hitting: :bud :bud

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3332 Gepost op: 17 september 2020, 00:42:45 »

  • VL6/1: lange blondine/lichtbruin haar: zeer knappe verschijning

Vgl6/1 is een schoontje, maar weet ik niets van.

Dat blondje, momenteel eigenlijk dus buurtje van mijn vriendin, werkt onder de naam Emma. Ik heb er daarnet een babbel mee gedaan om kennis te maken. Haar service ken ik uiteraard niet.

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3333 Gepost op: 18 september 2020, 15:49:14 »
Even een vraagje over zondag.

Het is dan autovrije dag, maar kan je nog naar het schipperskwartier rijden met de auto ? Of mag dat dan niet? en zijn er speciale uren wanneer je wel mag ?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3334 Gepost op: 18 september 2020, 18:08:30 »
Even een vraagje over zondag.

Het is dan autovrije dag, maar kan je nog naar het schipperskwartier rijden met de auto ? Of mag dat dan niet? en zijn er speciale uren wanneer je wel mag ?

Antwerpen Shift vindt plaats op zondag 20 september. Die dag wordt het gebied tussen de Amsterdamstraat - Londenstraat, Leien, Jan Van Gentstraat – Vlaamsekaai - Scheldestraat en Scheldekaaien tussen 10 en 18 uur afgesloten voor het autoverkeer. Ook de kaaien


Dus tussen 10 en 18u, forget it, daarna kan je lekker terug naar het skw met de wagen.
Het skw ligt in het gebied dat autovrij zal zijn.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3335 Gepost op: 18 september 2020, 19:41:46 »
Even een vraagje over zondag.

Het is dan autovrije dag, maar kan je nog naar het schipperskwartier rijden met de auto ? Of mag dat dan niet? en zijn er speciale uren wanneer je wel mag ?

Antwerpen Shift vindt plaats op zondag 20 september. Die dag wordt het gebied tussen de Amsterdamstraat - Londenstraat, Leien, Jan Van Gentstraat – Vlaamsekaai - Scheldestraat en Scheldekaaien tussen 10 en 18 uur afgesloten voor het autoverkeer. Ook de kaaien


Dus tussen 10 en 18u, forget it, daarna kan je lekker terug naar het skw met de wagen.
Het skw ligt in het gebied dat autovrij zal zijn.

Bedankt Sexmachine

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3336 Gepost op: 21 september 2020, 02:34:10 »
Op een zondagavond wandelen door het skw wat kan een mens nog meer wensen.

Er zaten wel duidelijk minder dames als zaterdag en het was rustig.

Ineens was er veel sfeer in de Schipperstraat 35 bij Maya. Wat behoorlijk toch veel kijklustigen gaf :lol waaronder mezelf.
De drie dames daar waren elkaar aan het bespuiten met scheerschuim. Was wel leuk om te zien.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3337 Gepost op: 21 september 2020, 14:02:29 »
Ineens was er veel sfeer in de Schipperstraat 35 bij Maya. Wat behoorlijk toch veel kijklustigen gaf :lol waaronder mezelf.
De drie dames daar waren elkaar aan het bespuiten met scheerschuim. Was wel leuk om te zien.
Dan heb je vorige week op een avond hun 'showke' gemist waarbij ze met zijn drietjes een kontje-boem-boem dansje ten beste gaven op aangepaste muziek. Onder de toeschouwers, waaronder dus ook ik  ;D, moet ongetwijfeld menig onderbroekje te klein geworden zijn.   :kissass

De SS35 is tegenwoordig een goed adresje. Een leuke place to be. Drie mooie meisjes die het blijkbaar goed met elkaar kunnen vinden en die een vrij goede buisiness doen. En nee, het is niet het adres van mijn vriendin. Ik maak geen sluikreclame.

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3338 Gepost op: 21 september 2020, 16:06:28 »
Ineens was er veel sfeer in de Schipperstraat 35 bij Maya. Wat behoorlijk toch veel kijklustigen gaf :lol waaronder mezelf.
De drie dames daar waren elkaar aan het bespuiten met scheerschuim. Was wel leuk om te zien.
Dan heb je vorige week op een avond hun 'showke' gemist waarbij ze met zijn drietjes een kontje-boem-boem dansje ten beste gaven op aangepaste muziek. Onder de toeschouwers, waaronder dus ook ik  ;D, moet ongetwijfeld menig onderbroekje te klein geworden zijn.   :kissass

De SS35 is tegenwoordig een goed adresje. Een leuke place to be. Drie mooie meisjes die het blijkbaar goed met elkaar kunnen vinden en die een vrij goede buisiness doen. En nee, het is niet het adres van mijn vriendin. Ik maak geen sluikreclame.

Dat showke heb ik dan gemist, maar soms schudden ze wel is alle 3 met hun kont en dan krijg ik het al moeilijk :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3339 Gepost op: 21 september 2020, 17:33:19 »
Hoe later op de avond, hoe zotter, Boy21, vooral dan op de weekends als er veel volk op straat loopt. En dat werkt he, dat trekt de aandacht én klantjes. De manier waarop die drie hun kontje als verleidingsmiddel gebruiken, spreekt tot de verbeelding. Je moet hiernaast maar eens kijken naar de fotokes die SM plaatste van Maya en Laura, daar krijgt zelfs ne stoffige mottebollenpater een rechte kaars van in zijn broek...  :lol

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3340 Gepost op: 21 september 2020, 19:09:29 »
Hoe later op de avond, hoe zotter, Boy21, vooral dan op de weekends als er veel volk op straat loopt. En dat werkt he, dat trekt de aandacht én klantjes. De manier waarop die drie hun kontje als verleidingsmiddel gebruiken, spreekt tot de verbeelding. Je moet hiernaast maar eens kijken naar de fotokes die SM plaatste van Maya en Laura, daar krijgt zelfs ne stoffige mottebollenpater een rechte kaars van in zijn broek...  :lol

Inderdaad hoe later hoe zotter haha.
Maar ook hoe later hoe zatter sommige wandelaars zijn en ruzie zoeken, heb zaterdagavond heel veel opstootjes gezien wat niet prettig is voor de rest

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3341 Gepost op: 21 september 2020, 19:44:22 »
Maar ook hoe later hoe zatter sommige wandelaars zijn en ruzie zoeken, heb zaterdagavond heel veel opstootjes gezien wat niet prettig is voor de rest
Ja da's jammer he. Ik heb niks tegen wat drinken, maar blijkbaar moeten sommige mensen flink beschonken zijn om plezier te kunnen maken. Opstootjes, geroep, lawaai, kinderachtig onnozel gaan doen voor ramen: we kennen het allemaal. Gelukkig hangt het SKW vol met camera's en als er wat gebeurt dat uit de hand dreigt te lopen, komen de flikken snel opdagen.

Voor meisjes is het niet plezant als die mongolen voor hun raam staan onnozel te doen, maar alles went. Je leert daar kalm bij blijven, en lachen. Ook als er zo een zatte gast toch nog binnen sukkelt, dat is onaangenaam. Vaak hebben die dan nog last om klaar te komen en dan kunnen ze daar nog wat moeilijk over doen.

Het hoort er bij. SKW Antwerpen is wat die overlast betreft echt wel goed georganiseerd.

Offline BlueDevil

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3342 Gepost op: 21 september 2020, 20:23:40 »
Het hoort er bij. SKW Antwerpen is wat die overlast betreft echt wel goed georganiseerd.

Vind ik ook, van alle hoerenbuurten die ik al bezocht - en dat zijn er meer dan twintig - is het Schipperskwartier by far de best georganiseerde.

In verband met dat zatte volk in het weekend, vind ik wel dat de stad eens wat betere urinoirs mag voorzien. Je ruikt ze tot ver voorbij de plekken waar ze staan. Je bent, zelf tijdens deze epidemie verplicht om in de dampende zeik van half Antwerpen te gaan staan. Allez, er zijn onnozel veel verschillende modellen van urinoirs, zoals vele kleine bakjes na elkaar met telkens een tussenschot. Zet die op een rij met een laag muurtje en dat zou al een enorme verbetering zijn. Ik walg er zodanig van in het SKW dat ik, als ik eerlijk ben, telkens ga wildplassen of op café ga.

En hoe meer zat volk er loopt, hoe erger die toiletten zijn.

Offline KING69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3343 Gepost op: 23 september 2020, 21:42:26 »
Nieuw member op jullie toffe site 👍
Leuke indeling T O P !!!

Ben al half jaar aan het wandelen en altijd binnen bij een nieuw meisje/dame.

Ziehier de dames die ik al heb gedaan. Is niet om op te vallen maar als je uw bevindingen wilt weten hoe ze is of hoe ik het vond, laat maar weten.

Anna Marie    bruin haar, felle blauwe ogen, super lief

Cornelia

Dana      Lange dame, kort blond haar,  redelijk dun

Ella      is sinds kort niet meer skw

Raika     dubbelgangster sasha rose 😆

Stefanie      sinds kort niet meer skw

Heidi       is nu op verlof   altijd druk in de weer

Arrabella    schuins over de 2de toilet

Ambra     is normaal dagshift sta nu op heidi haar plaats

Ella        sta ergens aan de chinees

Maya    dat spreekt voor zen eigen denk,, sta hier ook in de adds 😉😆


Sorry dat er geen straten en nummers bij staan.

Volgende dame zal Gabriella worden. Prachtige dame 😍



KING69

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3344 Gepost op: 24 september 2020, 10:45:54 »
Welkom. Een nieuw lid met meteen al een leuk palmares. Uit het goede hout gesneden.

Je mag altijd nog een recensietje schrijven over die meisjes. We zullen er met plezier de straten en de nummertjes bijzetten als je die niet meer precies weet.