Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708171 keer)

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3345 Gepost op: 24 september 2020, 11:52:36 »
Van harte Welkom KING69

 :welcome:

Welkom ook in dit pisbakkentopic  :019a

Ik hoop in ieder geval dat je je naam eer aan doet.
Je hebt de eer om de befKING van RB te worden. Al willen we wel de resultaten horen hier.
Deze Queensexpert zal het in het oog houden  :lol :lol



Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3346 Gepost op: 24 september 2020, 12:02:16 »
Vanderbeffen krijgt concurrentie, want KING69 steekt ook nog iets in die bekkies  :lol
Dat wordt spannend  :douchen

Dat de beste likker moge winnen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

En geef mijn portie maar aan "fikkie"  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3347 Gepost op: 24 september 2020, 18:54:09 »
Vanderbeffen krijgt concurrentie,
Zolang die concurrentie er toe leidt dat er meer en meer gelikt wordt in het SKW, kan ik dat alleen maar toejuichen. Meisjes die goeie zaken doen, zijn doorgaans in een betere stemming, en dat kan de wandelaars alleen maar ten goed komen.

Nieuwkomers die de geheimen van sproeiende meisjes nog niet 'im Griff' hebben, mogen me altijd mee binnenvragen voor een demo.

 ;D ;D ;D ;D ;D

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3348 Gepost op: 27 september 2020, 23:04:06 »
Avondshift: thv vermoedelijk SS 21 of 23 (pandnummers zijn nu éénmaal niet mijn sterkste kant ::) staat een Indische (?) jongedame (met bril) lichtbruin getinde huidskleur. Iemand idee wie dit kan zijn? Lijkt me rustig type. Ziet er verduiveld schattig en sexy uit.

Aangezien ik liever dames een 1ste x bezoek na eerder gelezen positieve recensies, toch even afwachten op reactie.

Vaste dame op verlof, een andere dame probeer ik reeds langer (terug) te pakken te krijgen doch steeds 'bezet'. Vandaar even rondneuzen naar iets nieuws.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3349 Gepost op: 28 september 2020, 22:19:26 »
Bij dit weer vraag je je als wandelaar af waarom de architect van Villa Tinto niet over heel die 'straat' een afdak getekend heeft he... Beginnende wandelaars zijn gewaarschuwd: ergens binnen gaan is de enige manier om droog te blijven.
 :dance2 :lol :dance2

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3350 Gepost op: 28 september 2020, 22:28:30 »
Bij dit weer vraag je je als wandelaar af waarom de architect van Villa Tinto niet over heel die 'straat' een afdak getekend heeft he... Beginnende wandelaars zijn gewaarschuwd: ergens binnen gaan is de enige manier om droog te blijven.
 :dance2 :lol :dance2
Ken jij echt de reden daarvan niet?  ;)
Domweg omdat anders bij regenweer iedereen daar gaat schuilen en de rest van de straten leeg zijn, end e dames daar in de VT overlast hebben van een massa volk.

Neen, dat is geen grap, daar is over nagedacht.

Daarom ook dat heel veel mensen kiezen voor saunaclubs, VDB .... als je daar nat wordt is het van de wellness of eentje die je onder plast   :pompe :bud ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3351 Gepost op: 28 september 2020, 22:48:42 »
Dat klinkt aannemelijk. Ik had daar eerlijk gezegd nooit over nagedacht. Je ziet inderdaad bij plotse regenbuien de wandelaars 'massaal' schuilen aan beide ingangen van VT, waar je wél een beetje in het droog kan staan.

Een saunaclub, tja, daar zal wel een dak zijn. Maar daar zitten dan weer niet zoveel meisjes als in onze Speeltuin SKW he. Die Qual der Wahl. Mijn to do lijstje geraakt nooit leeg. Er komen altijd nieuwe bij.

 :lol_hitting:

Offline CrimsonGuard

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3352 Gepost op: 29 september 2020, 00:35:15 »
Slim bedacht

Offline hbl

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3353 Gepost op: 29 september 2020, 09:45:26 »
Gisteren moest ik in Antwerpen zijn dus gebruikt gemaakt van onze speeltuin om is in de dag te gaan kijken want dan kom ik er zelden.
Ja ook al was het een hondenweer :) 
Wou bij Maria is binnen wippen maar ze had het druk hoor ze was veel bezet en had geen zin om de wacht te houden dus wat gewandeld en is gaan kijken of ze vrij was maar niet dus. Zal voor een andere keer zijn dan.
Flory had het ook best druk.
Best wat meiden van de nacht gezien ook in de dag nu met die rare uren met al dat Corona gedoe en het vroege sluitingsuur.
Kom er normaal alleen in de nacht meestal om Anna te bezoeken SS12/1 sommige onder ons weten dit.
Maar één meid viel me wel op tijdens mijn wandeling in de SS8/1 of SS6/1 ben er niet zeker van.
Ze heeft haar haar in op een paardenstaart lang zwart haar een bikini pak met een bordeau kleur geloof ik haar naam ken ik niet of niet meer.
Ze heeft in Gent nog gewerkt vandaar dat ik haar herkende.
Ben er 1 x lang geleden binnen geweest ( Gent )maar voelde al heel snel nattigheid ( en het was niet in mijn broek).
Ze belooft heel veel en doet heel hard haar best om je binnen te lokken met mooie praatjes. Dus eenmaal binnen is ze nog steeds vriendelijk tot je betaald hebt ( 50€ ) dan begint de cinema trekt ze tijd en vraagt ze steeds meer en meer eurootjes want het gaat slecht het werk en ze heeft een kindje om voor te zorgen en bla bla bla.
Ze belooft je een goede service als je meteen meer betaalt daar ben ik toen niet op ingegaan het werk moest nog beginnen trouwens.
Alle hop het bed op zij doet niets uit van haar kledij uit. Ze begint aan de blowjob allee wat daar moet voor doorgaan teminste het is meer gewoon trekwerk tegen haar zin.
Heb er dan toch een opmerking over gemaakt en weer begon die bla bla van heb pijn aan mijn kaken en ben heel moe maar als je meer betaalt mag je dit en dat doen.
Vriendelijk voor bedankt doe nu maar verder schat.
Na 2 minuten heb ik haar laten stoppen en mijn gedacht is gezegd op een vriendelijke manier.
Was ze boos natuurlijk 😂😂.
Heb mij aangekleed en den deze was weg.
Was nog niet goed buiten of die klant van net voor mij stond buiten te wachten op mij.
Hij begon zijn verhaal te doen had ze die kerel 200€ armer gemaakt en hij heeft niets in de plaats gekregen alleen maar mooie woorden als bij mij alleen was ik wat slimmer geweest. Ze verhuist dus regelmatig want ze moet overal gaan lopen.
Dus beste mede wandelaars meiden die handel!!!!
Is weggesmeten geld anders.
Ik geloof dat ze hier al gewerkt heeft en er al is over haar is geschreven hier of op de andere site toen die nog ok was.
Vandaag was ze weer aan het proberen om een praatje te komen maken wou er eerst op ingaan om is mijn gedacht opnieuw te zeggen maar dacht je bent het niet waard meid.
Dus beste medewandelaars meiden handel!!!
Hoe rapper ze hier uit het skw verdwijnt hoe beter want zo iemand verdient het skw niet. Geniet van het zoveel andere mooie aanbod in het skw die wel de moeite waard zijn.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3354 Gepost op: 29 september 2020, 09:48:18 »
De beeldmooie Andrea?
Ze ziet er zo verdomd lekker uit ....
Zelfs ik zou me laten vangen als ik met een broek vol goesting zit  :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3355 Gepost op: 29 september 2020, 10:01:05 »
Een saunaclub, tja, daar zal wel een dak zijn. Maar daar zitten dan weer niet zoveel meisjes als in onze Speeltuin SKW he. Die Qual der Wahl. Mijn to do lijstje geraakt nooit leeg. Er komen altijd nieuwe bij.

 :lol_hitting:
50 dames op één dag die in lingerie rond je zwermen, ik kan begrijpen dat dat niet genoeg is voor een ouwe rot ...    :dance2 :lol
Denk je dat het in saunaclubs niet hetzelfde is? Daar komen er ook altijd nieuwe bij  ;D

Je kan uiteraard niet vergelijken als je enkel het ene kent, en niet het andere.

Voor mij is het makkelijk, er zitten een pak stoten in het skw de me een goede service geven, maar met rotweer (herfst en winter met storm en regen en koude) is het toch veel aangenamer in een saunaclub.
Je ruilt je plunje in voor een badjas na betaling van de inkomprijs .... je kan de ganse dag gebruik maken van alle faciliteiten .... en je krijgt vanzelf wel zin, bij 27 graden tussen al die lekkere stoten  :shakekontje :blonde
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3356 Gepost op: 29 september 2020, 22:23:00 »
Een saunaclub, tja, daar zal wel een dak zijn. Maar daar zitten dan weer niet zoveel meisjes als in onze Speeltuin SKW he. Die Qual der Wahl. Mijn to do lijstje geraakt nooit leeg. Er komen altijd nieuwe bij.

 :lol_hitting:

Het wordt tijd om vanderbeffen eens mee te pakken naar FKK Babylon. :party0036:
Hij gaat daar nog wat meemaken!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3357 Gepost op: 29 september 2020, 22:29:12 »
Een saunaclub, tja, daar zal wel een dak zijn. Maar daar zitten dan weer niet zoveel meisjes als in onze Speeltuin SKW he. Die Qual der Wahl. Mijn to do lijstje geraakt nooit leeg. Er komen altijd nieuwe bij.

 :lol_hitting:

Het wordt tijd om vanderbeffen eens mee te pakken naar FKK Babylon. :party0036:
Hij gaat daar nog wat meemaken!
Dan verhuist hij naar het drielandenpunt  ;D
Je kan alleen meepraten over beide (compleet verschillende) vormen van prostitutie ajs je met beide vertrouwd bent, dat klopt  ;)
Neem jij hem eens mee, Shakir  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3358 Gepost op: 29 september 2020, 23:53:41 »
Een saunaclub, tja, daar zal wel een dak zijn. Maar daar zitten dan weer niet zoveel meisjes als in onze Speeltuin SKW he. Die Qual der Wahl. Mijn to do lijstje geraakt nooit leeg. Er komen altijd nieuwe bij.

 :lol_hitting:

Het wordt tijd om vanderbeffen eens mee te pakken naar FKK Babylon. :party0036:
Hij gaat daar nog wat meemaken!
Dan verhuist hij naar het drielandenpunt  ;D
Je kan alleen meepraten over beide (compleet verschillende) vormen van prostitutie ajs je met beide vertrouwd bent, dat klopt  ;)
Neem jij hem eens mee, Shakir  :lol
Ik ken beiden vormen meer dan me wellicht lief is.
Laten we het volgende voorstellen.
Vanderbeffen nodigt mij uit voor een dagje SKW.
Ik nodig vanderbeffen uit voor een dagje Sixsens. Dag mag hij Eva een uurtje beffen.....die lust er wel pap van  :lol

Deal?


Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3359 Gepost op: 30 september 2020, 00:22:01 »
Een saunaclub, tja, daar zal wel een dak zijn. Maar daar zitten dan weer niet zoveel meisjes als in onze Speeltuin SKW he. Die Qual der Wahl. Mijn to do lijstje geraakt nooit leeg. Er komen altijd nieuwe bij.

 :lol_hitting:

Het wordt tijd om vanderbeffen eens mee te pakken naar FKK Babylon. :party0036:
Hij gaat daar nog wat meemaken!
Dat zegt me niet zo direct iets hoor. Ik heb al veel meegemaakt, en eerlijk gezegd, ik ben gelukkig met de situatie waarin ik nu mijn ontspanning beleef.  ;D ;D ;D