Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708470 keer)

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Offline KING69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3375 Gepost op: 2 oktober 2020, 12:15:59 »
Nu zaterdag met wat vrienden ga ik nog is wandelen, iemand suggestie wie ik absoluut eens gedaan moet hebben, naam en straat zou geweldig zijn, het is voor in de avond.

KING69

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3376 Gepost op: 2 oktober 2020, 13:50:38 »
Nu zaterdag met wat vrienden ga ik nog is wandelen, iemand suggestie wie ik absoluut eens gedaan moet hebben, naam en straat zou geweldig zijn, het is voor in de avond.

KING69
Bij veruit de meesten die hiernaast (rechts) in de fotoselector staan, zijn veel mensen tevreden. Klikken op de foto's en je komt in hun topic terecht, waar je niet alleen recensies vindt, maar ook hun 'adres'.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3377 Gepost op: 6 oktober 2020, 18:10:41 »
Vrijdag gaan de cafés dus weer om 23u dicht.... de dames dus wellicht ook GODVERDOMME  :kissass :kissass :kissass
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3378 Gepost op: 6 oktober 2020, 19:08:28 »
Vrijdag gaan de cafés dus weer om 23u dicht.... de dames dus wellicht ook GODVERDOMME  :kissass :kissass :kissass
Volgens mij zijn er dames die zelfs nooit 'dicht' gaan omdat 'open zijn' hun natuur is  ;D ;D ;D Maar ik vloek met je mee want de ramen moeten om 23 uur dicht.

guest165414

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3379 Gepost op: 6 oktober 2020, 19:24:46 »
Politie heeft deze namiddag Schippersstraat 25 laten sluiten. Sara en Selena moesten stoppen met hun bezigheden wegens niet naleven coronaregels!

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3380 Gepost op: 6 oktober 2020, 19:42:18 »
Politie heeft deze namiddag Schippersstraat 25 laten sluiten. Sara en Selena moesten stoppen met hun bezigheden wegens niet naleven coronaregels!
Vanmiddag 13 uur was nog alles open. Enig idee welke 'inbreuk' er dan zogezegd vastgesteld werd?

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3381 Gepost op: 6 oktober 2020, 19:43:46 »

 :-\
Politie heeft deze namiddag Schippersstraat 25 laten sluiten. Sara en Selena moesten stoppen met hun bezigheden wegens niet naleven coronaregels!
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3382 Gepost op: 6 oktober 2020, 19:52:03 »
Dit is (minstens deels) fake news! Sara viel compleet uit de lucht en start pas morgen met werken!!!

Aan vals nieuws heeft niemand iets he!!!


 :-\
Politie heeft deze namiddag Schippersstraat 25 laten sluiten. Sara en Selena moesten stoppen met hun bezigheden wegens niet naleven coronaregels!
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

guest165414

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3383 Gepost op: 6 oktober 2020, 20:21:23 »
 Geen fake nieuws, ik heb het gezien toen de politie er was en zij moesten stoppen. Sara en Selena waren sinds zaterdag terug aan het werk. Misschien contrôle omdat ze terug uit Roemenië kwamen en niet in quarantaine gingen?

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3384 Gepost op: 6 oktober 2020, 20:34:28 »
Dan zal ze zich idd niet flink aan de quarantaine gehouden hebben....  :showtits1
  #foei

Geen fake nieuws, ik heb het gezien toen de politie er was en zij moesten stoppen. Sara en Selena waren sinds zaterdag terug aan het werk. Misschien contrôle omdat ze terug uit Roemenië kwamen en niet in quarantaine gingen?
« Laatst bewerkt op: 6 oktober 2020, 20:43:23 door barti »
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Wil007

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3385 Gepost op: 6 oktober 2020, 20:38:33 »
Sara was wel aan het werken vandaag!! Maar om 16:00u heb ik nog met haar gesproken!? Dus niet gesloten!! Heb wel politie hier en daar zien binnengaan maar ze hebben niets gesloten
[/quote]

guest165414

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3386 Gepost op: 6 oktober 2020, 20:47:02 »
 Sluiting was om 17h. Prostitutie-ambtenaar samen met prostitutiepolitie aanwezig.  En de werkvrouw  moest het pand komen kuisen en desinfecteren! Ik zuig hier niets uit mijn duim, laat dat duidelijk zijn. Trouwens een collega van een paar panden verder heeft het ook bevestigd!

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3387 Gepost op: 6 oktober 2020, 21:02:14 »
Inderdaad, ik denk dat je gelijk hebt. Ze overtraden de regels en hadden na hun terugkeer uit Roemenië zich moeten laten testen en in quarantaine gaan...

Elke hoer liegt wel eens....  :sex

Sluiting was om 17h. Prostitutie-ambtenaar samen met prostitutiepolitie aanwezig.  En de werkvrouw  moest het pand komen kuisen en desinfecteren! Ik zuig hier niets uit mijn duim, laat dat duidelijk zijn. Trouwens een collega van een paar panden verder heeft het ook bevestigd!
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3388 Gepost op: 6 oktober 2020, 21:05:49 »
Politie heeft deze namiddag Schippersstraat 25 laten sluiten. Sara en Selena moesten stoppen met hun bezigheden wegens niet naleven coronaregels!

Gaat de onnozelheid terug beginnen  ?
Zondag ging ik binnen bij één zonder mondmasker, in de kamer geen mondmasker , maar toen ik het pand verliet moest ik van haar een masker opzetten. ::)

Geen verwijt naar het meisje, ze wil geen problemen krijgen, versta ik. Maar wie in godsnaam verzint er al die vele nutteloze corona-regels, die dan meestal nog niet te controleren zijn.
Bestaat het éénrichtingsverkeer in de Villa Tinto nog ? :lol_hitting:  :lol :111: 8)

Offline Wil007

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3389 Gepost op: 6 oktober 2020, 21:26:54 »
Moeten ze in quarantaine of werken ze op een ander adres ?