Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708146 keer)

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3420 Gepost op: 13 oktober 2020, 10:59:38 »
Mensen, mag ik nog eens vragen niet steeds alles te quoten, maar gepast quoten. Dank jullie wel.

Ik heb trouwens een vraagje aan bule ....

Hoe laat gebeurde dit spijtige voorval gisterenavond?

gr

sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3421 Gepost op: 13 oktober 2020, 13:02:52 »
En waarom ik dat vraag is heel simpel.
We hebben hier nog een discussie gevoerd over de sluitingsuren, die steeds gelijk liepen met de café's. En het gevaar dat daar in schuilt.
We zijn vier dagen ver met andere sluitingsuren, en 't is van datte.

Ik zei toen ook al, alsof krapuul op restaurant gaat, neen, die bezuipen zich in café's en als die de deuren sluiten, op naar daar waar er nog vertier is.
En dat is 't skw.
Vol coke en zuip en XTC naar alle waarschijnlijkheid, en het gevolg zou wel eens kunnen zijn dat ze 't skw bij een volgende rel laat op de avond, alsnog gaan sluiten om 23 u. Want de flikken noch het stad wil dit soort taferelen zien.

Ik wist dat daar ellende van ging komen, en 't heeft nog niet al te lang geduurd.

Hopen dat het een eenmalig incident was, maar ik vrees ervoor. Tijd om de café's langer te openen, dan gebeuren deze dingen niet.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Blaren

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3422 Gepost op: 13 oktober 2020, 13:03:38 »
Wat betekent het woord Quoten, het woordenboek geeft mij geen antwoord.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3423 Gepost op: 13 oktober 2020, 13:11:58 »
Wat betekent het woord Quoten, het woordenboek geeft mij geen antwoord.
Welk woordenboek gebruik je?


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Blaren

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3424 Gepost op: 13 oktober 2020, 13:25:49 »
Ik gebruik Kramers voor huis tuin en keuken. 8)

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3425 Gepost op: 13 oktober 2020, 13:32:28 »
Mensen, mag ik nog eens vragen niet steeds alles te quoten, maar gepast quoten. Dank jullie wel.

Ik heb trouwens een vraagje aan bule ....

Hoe laat gebeurde dit spijtige voorval gisterenavond?

gr

sexmachine

Rond 22.30 u. Sexmachine
Dames in de buurt van het pand Laura hebben dit ongetwijfeld mogen aanschouwen inclusief flikken die per 2 'paradeerden' in VT. Daar duurde het even doch weet niet wie ze daar tegenhielden of viseerden. Arrestaties heb ik niet zien gebeuren. Ik hield afstand. Toen ik andere kant opstapte, had ik vlaggen met dit krapuul (vooral het 'pyjama gedrocht'). Die leken me echt 'ver van huis' via drugs of wat dan ook. Toen ben ik huiswaarts gekeerd. Weet niet hoelang politie nog bleef hangen.
Misschien verkeerd gissend doch ik vermoed dat het om die 2 aparte groepjes ging. Die raakten iets ervoor bijna slaags.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3426 Gepost op: 13 oktober 2020, 15:17:26 »

We hebben hier nog een discussie gevoerd over de sluitingsuren, die steeds gelijk liepen met de café's. En het gevaar dat daar in schuilt.
We zijn vier dagen ver met andere sluitingsuren, en 't is van datte.

Ik zei toen ook al, alsof krapuul op restaurant gaat, neen, die bezuipen zich in café's en als die de deuren sluiten, op naar daar waar er nog vertier is.
En dat is 't skw.
Vol coke en zuip en XTC naar alle waarschijnlijkheid, en het gevolg zou wel eens kunnen zijn dat ze 't skw bij een volgende rel laat op de avond, alsnog gaan sluiten om 23 u. Want de flikken noch het stad wil dit soort taferelen zien.

Ik wist dat daar ellende van ging komen, en 't heeft nog niet al te lang geduurd.

Hopen dat het een eenmalig incident was, maar ik vrees ervoor. Tijd om de café's langer te openen, dan gebeuren deze dingen niet.
Een correcte opmerking, vrees ik. Het is als met ratten. Als de buur ze in zijn tuin verjaagd, komen ze in mijn tuin aan. Dit soort incidenten kunnen we in het SKW missen als kiespijn. Of we daardoor vooralsnog riskeren om inderdaad vroeger te moeten gaan sluiten, is niet meteen duidelijk. Als de politie de zaak snel onder controle heeft, schrikt dat de amokmakers misschien wat af. Er zijn andere wijken in Antwerpen waar ook wel eens voorbijgangers lastig gevallen worden door dit soort marginalen.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3427 Gepost op: 13 oktober 2020, 15:20:16 »
Ik gebruik Kramers voor huis tuin en keuken. 8)
Voor huis, tuin en keuken volstaat dat, maar voor een forum is onze dikke van Dale duidelijk beter.  ;D ;D ;D  Zou van Dale ook een SKW-wandelaar zijn misschien...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3428 Gepost op: 13 oktober 2020, 15:29:11 »
Rond 22.30 u. Sexmachine
Dames in de buurt van het pand Laura hebben dit ongetwijfeld mogen aanschouwen inclusief flikken die per 2 'paradeerden' in VT. Daar duurde het even doch weet niet wie ze daar tegenhielden of viseerden. Arrestaties heb ik niet zien gebeuren. Ik hield afstand. Toen ik andere kant opstapte, had ik vlaggen met dit krapuul (vooral het 'pyjama gedrocht'). Die leken me echt 'ver van huis' via drugs of wat dan ook. Toen ben ik huiswaarts gekeerd. Weet niet hoelang politie nog bleef hangen.
Misschien verkeerd gissend doch ik vermoed dat het om die 2 aparte groepjes ging. Die raakten iets ervoor bijna slaags.
Ik heb er niets van gemerkt. Ik was nochtans ter plaatse, maar niet in VT. Wij zijn nadien vanuit de VL vertrokken via de korte Schipperskapelstraat en daar is ons niets opgevallen. jammer dat zulke dingen gebeuren, maar anderzijds heb ik wel eens meer politioneel optreden gezien tengevolge van amokmakers.

Ruziemakers laat ik voor wat ze zijn, nooit mee bemoeien. Wat mij ook stoort, zijn van die plezanterikskes die het o zo fijn vinden om onnozel te gaan doen tegen de meisjes. Zatte en gedrogeerde mensen zijn nu eenmaal vaak ambetanteriken.

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3429 Gepost op: 13 oktober 2020, 16:18:39 »
Vreemd dat het je niet was opgevallen, VDB. Kan ook kwartiertje later geweest zijn, hoor.
1ste combi stopte met loeiende sirenes thv VT1 (dus andere kant vanwaar het probleem zich bevond) gevolgd door enkele andere voertuigen die vanuit andere zijstraten kwamen binnengereden. Combi VT1 stapten een man en vrouw meteen VT in richting SS.
Ben zeker niet uit mijne nek aan het kletsen, hoor.
Soit, ik laat het hierbij. Het zal mijn wandelgedrag niet veranderen. Ik ga ervan uit dat het een éénmalige negatieve ervaring was.
Ik blijf me (mede door camera bewaking) superveilig voelen in skw.
VDB: jij die vermoedelijk nagenoeg alle dames kent zullen het met zekerheid bevestigen.

Offline Wil007

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3430 Gepost op: 13 oktober 2020, 19:37:59 »
Kom juist van schipperskwartier, weinig volk en het volk dat er rondloopt zijn vreemdelingen!!!Da is het ni amaai
Vreemd dat het je niet was opgevallen, VDB. Kan ook kwartiertje later geweest zijn, hoor.
1ste combi stopte met loeiende sirenes thv VT1 (dus andere kant vanwaar het probleem zich bevond) gevolgd door enkele andere voertuigen die vanuit andere zijstraten kwamen binnengereden. Combi VT1 stapten een man en vrouw meteen VT in richting SS.
Ben zeker niet uit mijne nek aan het kletsen, hoor.
Soit, ik laat het hierbij. Het zal mijn wandelgedrag niet veranderen. Ik ga ervan uit dat het een éénmalige negatieve ervaring was.
Ik blijf me (mede door camera bewaking) superveilig voelen in skw.
VDB: jij die vermoedelijk nagenoeg alle dames kent zullen het met zekerheid bevestigen.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3431 Gepost op: 13 oktober 2020, 19:57:45 »
Kom juist van schipperskwartier, weinig volk en het volk dat er rondloopt zijn vreemdelingen!!!Da is het ni amaai
Qua volk is de ene dag inderdaad niet zoals de andere dag.Maar laten we positief denken: we gaan niet wandelen voor het volk, maar voor de meisjes  :happy :pompe

En vreemdelingen, tja, deel van onze maatschappij geworden. Deze middag waren het overwegend 'echte' Belgen, zo te zien.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3432 Gepost op: 13 oktober 2020, 20:04:53 »
Vreemd dat het je niet was opgevallen, VDB. Kan ook kwartiertje later geweest zijn, hoor.
1ste combi stopte met loeiende sirenes thv VT1 (dus andere kant vanwaar het probleem zich bevond) gevolgd door enkele andere voertuigen die vanuit andere zijstraten kwamen binnengereden. Combi VT1 stapten een man en vrouw meteen VT in richting SS.
Ben zeker niet uit mijne nek aan het kletsen, hoor.
Soit, ik laat het hierbij. Het zal mijn wandelgedrag niet veranderen. Ik ga ervan uit dat het een éénmalige negatieve ervaring was.
Ik blijf me (mede door camera bewaking) superveilig voelen in skw.
VDB: jij die vermoedelijk nagenoeg alle dames kent zullen het met zekerheid bevestigen.
Ik spreek je niet tegen hoor, ik weet dat dergelijke dingen kunnen passeren. Ik heb het alleen niet zelf gezien, hoogstwaarschijnlijk omdat ik in de Vingerlingstraat was en daar heb je het 'zicht' op beide andere straten en VT niet. Ook de juiste timing wanneer we doorgingen, weet ik niet zo precies meer. Zoveel tietjes en kontjes en mooie gezichtjes...een mens kijkt dan niet meteen op zijn gsm-klokje he  ;D ;D ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3433 Gepost op: 13 oktober 2020, 21:00:48 »
Heren, genoeg.

Zulke uitspraken best achterwege laten.
Dat mag je van mij gerust denken, maar niet hardop op dit forum.
Wij zijn hoerenlopers, en wij doen via RB niet aan politieke uitlatingen.
En ik ben er weinig lastig gevallen. En als ze me lastig probeerden te vallen (2 keer in de voorbije 20 jaar), doe alsof ik een flik in burger ben, dan gaan ze snel lopen.

Note sm: enkele postings gewist. om de bovenstaande reden, niet om iemand speciaal te viseren. Eenieder zijn politieke mening, maar niet op RB. Politieke fora genoeg daarover.
Back on topic please, thanks
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3434 Gepost op: 13 oktober 2020, 21:40:35 »
Volgens mij was ik onduidelijk voor Wil007.
Ik ga het nog een keer proberen, bij deze dus.
Ik vraag je beleefd te stoppen en terug on topic te gaan.
En niet overdrijven, het skw is helemaal niet onveilig, ik kom er al meer dan 7 jaar minstens 2 ganse nachten per week, ben nog nooit bedreigd, lastig gevallen of wat dan ook.

Mij zie je er s’avonds ni meer, 90% marginale en verslaafden! Tijdens de dagshift is het nog ok! Ratten komen ook tot leven als het donker word, of ni?!!
De waarheid mag weer niet gezegd worden !! Dus niet over politiek spreken AUB
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal