Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708352 keer)

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Offline watcher64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3435 Gepost op: 14 oktober 2020, 04:43:10 »
ik heb het voorval wat bule beschrijft ook gezien, zal ergens rond 23u geweest zijn SM en nee dit was geen café-volk hoor, mogen daar zo niet binnen, was echt luidruchtig krapuul door drugs of zo en waren paar kleine groepjes. Ze hadden idd aan de ramen van SS35 veel amok staan maken tegen elkaar en tegen de dames daar, zeer uitdagend, maar de dames lokken het ook wat uit want spelen het mee vond ik , en ja dan gaan ze door het lint en durven ze nog meer uitdagen en zo liep het wel even uit de hand.  En toen ze net gesplit waren , kwam die combi met sirene aan VT in de VVR aangestoven, idd man en vrouw kwamen door de VT gang gerend, waarschijnlijk om hun van de andere kant te verrassen , maar niemand meer te zien natuurlijk, en minuten later stopte die Audi voor mijn neus aan de ingang VT via SS en ook de gang in, daar met die 2 anderen wat staan palaveren en niks kunnen vangen denk ik want reden even later zonder vangst terug door. Dat koppel flikken van de combi vlogen ineens wel binnen in de VT28, kamer van Celina s'nachts maar die was er niet dus kamer donker, weet niet wat ze daar ineens gingen zoeken, want ze moesten deur openen met een sleutel , dus raar maar weer zonder iets afgedropen en even later terug naar hun combi, dus was een rare interventie. Ze wilden niks zeggen  maar waren bezig met een zaak hoorde ik hun zeggen.  Zoals hier al gezegd was het niet duidelijk of ze voor die amokmakers daar waren , of voor iets anders.  En als ze op de camera's alles kunnen zien, wat idd zo is, waarom zijn ze er dan nog steeds te laat om zoiets te voorkomen ??  er patrouilleert vaak een of meerdere combi's daar, maar net op dat moment niet natuurlijk. Tijdens de avonduren zouden ze beter permanent in burger patrouilleren, dan zie en hoor je het gelijk aankomen als zoiets op til is , want als ze een combi zien of sirene horen verdwijnen of splitsen die lastposten gelijk. Uiteindelijk was het dus weer een scheet in een fles waarschijnlijk.  Vanavond ook paar uren gaan wandelen en was er erg rustig en kalm met wandelaars.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3436 Gepost op: 14 oktober 2020, 10:30:00 »
Ik zal het nog even melden.
Alweer een paar berichten moeten wissen van Wil07. Als je niet begrijpt wat ik bedoel, ook goed, ik zal het nog even herhalen, de laatste keer.

Geen politieke slogans, geen leve .... , geen andere pogingen meer om daar verder op in te gaan.
Als je jezelf niet kan inhouden, help ik je een beetje.

Indien je al 15 jaar dag in dag uit in 't skw komt, kan je je op een andere manier nuttig maken hier.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3437 Gepost op: 14 oktober 2020, 10:52:54 »
Ik wil ook graag duidelijk maken dat ikzelf nog nooit ben lastig gevallen in het SKW. Dat er op bepaalde momenten wel gespuis durft rond te lopen, dat weten we denkelijk allemaal, maar om daar politieke besluiten aan vast te knopen, is idd een brug te ver. Ik ben zelfs misschien een rare opvallende vogel, die men nog gemakkelijker zou viseren, omdat ik wel eens een tijdlang op 1 bepaalde plaats sta, maar zoals gezegd: nooit last gehad.

Heel lang geleden wandelde ik ook wel eens door de toen nog bestaande tippelbuurt achter het Atheneum, en daar kwam je ook wel eens figuren tegen waar je liever geen soep ging mee eten. In uitgangsbuurten (bv stationsbuurt) is dit ook geen uitzondering, en in andere steden evenmin.

In het SKW loop ik ook 's nacht rond met een gerust gevoel. In Brussel in de rosse buurt moet je mij niet uitnodigen. Daar blijf ik weg. Zelfs overdag.

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3438 Gepost op: 14 oktober 2020, 12:52:00 »
Ik kan hier (van mijn kant als afsluiter misschien) op vermelden dat het NOOIT de bedoeling is geweest enige paniek te zaaien. Dat ligt niet in mijn aard. In principe is SKW voor hoerenlopers waar de randanimatie van geen belang is.
SKW is en blijft een superveilige buurt. Laat dit duidelijk zijn. Ik had enkel de pech dat gespuis tegen te komen in een verloren hoekje waar ik even alleen wandelde. Nadat politie van alle kanten aankwam, verspreidde deze groepjes zich inderdaad razendsnel. Dat viel me op.
Jouw verwoording Watcher64 komt volledig overeen met wat ik zag.
Ik zag hen wegstappen van de politie richting waar ik stapte.
Dit kan overal gebeuren. Heeft op zich niets te maken met SKW. Elders in de stad kom je krapuul ook wel tegen, niet?

De stevige dreigementen die ik (onverwacht) als rustige wandelaar ontving: enkel 1 medewandelaar heeft gedetailleerde info hieromtrent en gaf me bruikbare hints. Veel dank hiervoor!

Case closed. Ik zet op mijn eigen rustige wijze mijn wandelplezier voort. De dames kunnen elke verdiende euro goed gebruiken. Vond het enkel noodzakelijk SKW te verlaten na welgeteld 10 minuten.
Zoals eerder vermeld was het rustig in de straten en wou ze niet terug tegenkomen. Het zou niet mijn beste dag geweest zijn.




Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3439 Gepost op: 14 oktober 2020, 12:58:45 »
Waar is dat verloren hoekje dan, als er 4 flikkencombi's in de straat zijn gevlamd met den Audi?
Enkel om in te schatten waar ze je alsnog kunnen bedreigen als er zoveel flikken aanwezig zijn.
En waarom stap je dan niet op die flikken af? Die zijn er om ons te beschermen tegen dat krapuul.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3440 Gepost op: 15 oktober 2020, 00:52:11 »
iemand de gespierde, ranke en getatoeëerde Dina nog gespot?

https://relaxxxboard.com/index.php/topic,26696.0.html

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3441 Gepost op: 17 oktober 2020, 12:37:41 »
 Morgen is het de ronde van Vlaanderen in Antwerpen, kan je er nog met de auto mee binnen dan?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3442 Gepost op: 17 oktober 2020, 13:29:24 »
Morgen is het de ronde van Vlaanderen in Antwerpen, kan je er nog met de auto mee binnen dan?
Ik zou niet langs de scheldekaaien naar Antwerpen rijden, maar over de Leien, dat moet wel lukken.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3443 Gepost op: 17 oktober 2020, 13:48:59 »
Misschien ben ik mis maar is de start van De Ronde niet rond 11u gepland aan het Steenplein?

Als dat inderdaad zo is dan ga ik er toch van uit dat tussen 12u en 13u alles "opgekuist" is in de binnenstad en dat er dan overal weer verkeer mogelijk is.

De tip van Sexmachine om over de Leien te komen lijkt me ook zeer waardevol.

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3444 Gepost op: 18 oktober 2020, 12:46:56 »
Kan je momenteel de brouwersvliet inrijden met de auto? Want ik hoorde juist op de tv dat de vrouwen ook aan hun ronde beginnen om kwart voor 2 Want ik zou half 2 in het skw zijn ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3445 Gepost op: 18 oktober 2020, 13:15:58 »
Kan je momenteel de brouwersvliet inrijden met de auto? Want ik hoorde juist op de tv dat de vrouwen ook aan hun ronde beginnen om kwart voor 2 Want ik zou half 2 in het skw zijn ;D
De vrouwen, ik zie het al voor me, Beatrijs, Maria maar vooral Jessica op een koersfiets  ;D





En om op je vraag te antwoorden:
Rij lang de Leien en draai de Paardenmarkt op, en zo naar het skw
De dames passeren het Falconplein langs de Brouwersvliet, parkeer aan de andere kant van 't Falconplein
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3446 Gepost op: 18 oktober 2020, 13:47:30 »
De vrouwen starten in Oudenaarde, of beter zijn gestart in Oudenaarde
De Brouwersvliet zal dus wel vrij zijn voor verkeer
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Wil007

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3447 Gepost op: 19 oktober 2020, 17:03:46 »
Vandaag bij Ruby langsgeweest. Ze werkt nu in schipperstraat 12. Mooie meid met stevige  :movingtits. Eerst wat gelikt dan blowjob en afgemaakt in doggy. Ze vroeg wel of ik wat extra’s wou maar heb het bij het gewone gehouden😛😛. Was rond de middag en er waren weinig meisjes in de ramen en weinig wandelaars

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3448 Gepost op: 19 oktober 2020, 18:13:12 »
Ik vandaag naar Oudenaarde,  geen vrouw te zien, zelfs niet één raam gevonden

 :lol_hitting:

De vrouwen starten in Oudenaarde, of beter zijn gestart in Oudenaarde
De Brouwersvliet zal dus wel vrij zijn voor verkeer
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3449 Gepost op: 19 oktober 2020, 22:34:20 »
Net voor de lockdown 2.0 riep Steven Van Gucht op: “Profiteer niet, maak geen extra plannen voor dit weekend”. Zo gezegd, zo gedaan, dus ging ik afgelopen weekend maar eens goed roekeloos rondneuken voordat ze de boel zouden dichtgooien. Zaterdag naar FKK Babylon en zondag naar het SKW. En ik hoop van harte dat ik een superspreader mocht geweest zijn tijdens deze superspreading events! ;D

Zondag kwam ik toe rond 14u30. De bezetting was tamelijk OK, maar ik vond niet onmiddellijk mijn gerief. Ik kwam nog een bevriende wandelaar tegen (die ik ook ken vanuit diverse saunaclubs), en met wie ik nog een terras heb afgeschuimd tot de shiftwissel van 17u.

Mijn kameraad hield het voor bekeken en verliet ongepopt het SKW. Bon, ik ben dan maar alleen verder op jacht gegaan. De buit was nogal divers vandaag: twee fiasco's (+ambras) en een supersessie zoals ik ze maar zelden beleef in het SKW.

Kort de twee fiaso's:
- De eerste meid (SS 32--38, vermoedelijk nieuw, blonde krullen). Ik had nog maar net betaald en de kermis begon al: gezaag voor een trio. Ze zou naar 't schijnt opgewonden worden bij het zien hoe haar vriendin mij pijpt (niet echt de schoonheidsprijs qua geloofwaardigheid). Ik zei kortaf: "neen". Blijkbaar verstaat ze geen Engels en ze bleef maar aandringen. Ik herhaalde kortaf: "neen". Na de vierde keer begon ze zich af te vragen waarom ik geen trio wou. Er kwam maar geen einde aan. Toen ik aanstalten maakte om te vertrekken, was ze plots wel bereid om verder te gaan. Bon, de geilheid was al wel gaan vliegen, dus ging ik dan maar terug verveeld op bed. Toen bleek dat ze enkel steriele afwerkseks in gedachte had ben ik het maar afgebold.

- De tweede meid kende ik al (maar ik ga ze hier niet vernoemen). Kort: geen leuke babbel, zero intimiteit en zero bewegingsruimte. Je weet wel, de o zo gehate jij-moet-zo-liggen-met-je-hoofd-daar-je-been-hier en nog andere bevelen. Toen vertelde ik haar dat ik geen hond ben en dat ik wat meer flexibiliteit verwacht van de dames. Ook hier ben ik het maar onverrichter zake afgebold.

Inmiddels was ik al 100 euro kwijt en was er nog niet eens gewipt... :huh:

Super-de-luxe sessie met Aïscha (Bulgaarse, Vingerlingstraat, kant 6-14)

Bon, ik was al volkomen radeloos van de vorige twee flopsessies. Een derde slechte sessie zou ik niet meer overleven, dus vormde een onbekende meid zoals Aïscha een heus risico. Er was nog een ander behoorlijk risico-element: ze leek nog erg jong (18-19 jaar) maar goed, een oude pervert als Shakir nam het risico voor lief.

Nu was alles zoals het moest zijn! Gezellige kennismaking, elkaars lichaam verkennen, intimiteit, wederzijds tepelzuigen, stevig en lang pijpen, diverse standjes, bijna alles passeerde de revue! Het ging me zodanig goed af dat ik er nog een tweede sessie aan zou breien.

We voelden aan dat we beiden unaniem akkoord waren dat hier snel een vervolg op zou komen, dus kreeg ik haar telefoonnummer mee voor in het geval dat het SKW zou sluiten.

@ Heeft er ook iemand ervaring met Aïscha, en kent iemand het exacte huisnummer? Dan kan ik een paspoortje aanmaken. Ze is erg klein van gestalte (1m50), een typische Bulgaars onderdeurtje dus, is volkomen naturel, en spreekt slecht Engels. Ze heeft volgens mij nauwelijks ervaring wat ze kwam totaal niet profi over. (Dat staat garant voor de beste seks!)

Om het zoals seksenfun te zeggen: ik wist niet dat er zo'n goede service werd gegeven in het SKW. :smiley: