Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708481 keer)

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3495 Gepost op: 26 oktober 2020, 20:43:45 »
Helemaal met VDB eens. Ik zal dan ook wel bij die sommigen horen. Die organisaties waar Mechelen volgens mij op doelt zijn er helemaal niet meer in die grote aantallen. De meesten werken zelfstandig voor een betere toekomst. De invulling van die toekomst is veelzijdig. De ene bouwt een onroerend goed portfolio op. De ander bekostigt haar opleiding enzovoorts.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3496 Gepost op: 26 oktober 2020, 21:18:22 »
Dan zijn die "sommigen" al met z'n drieën want ik sluit me ook aan bij Vanderbeffen en Elwood.  :pica

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3497 Gepost op: 26 oktober 2020, 22:39:01 »
Kort verslagje van afgelopen zondag  8)

Het was nog maar een week geleden dat ik het SKW bezocht had, en gisteren scheurde ik al terug naar het SKW met slechts één doel: op herhaling gaan met Aïscha, een 1m50-Bulgaartje met goede service. Straks ga ik nog tot de SKW-core behoren.

Aïscha werkt in de avondshift maar ik was er al reeds vroeg op de dag. Het plan was om overdag nog enkele toppers te scoren. De buit van de dag was als volgt: twee succes stories (Aïscha & Jessica), een matige sessie (Roxanna), en (alweer) een ripp off van een Roemeens kalf.

Links naar de service-dames:
- Aïscha: https://relaxxxboard.com/index.php/topic,27556.msg139633.html#msg139633
- Jessica: https://relaxxxboard.com/index.php/topic,26875.msg139632.html#msg139632

Als ik nu zou moeten kiezen tussen Jessica of Aïscha, dan zou de balans doorslaan in het voordeel van Jessica. De communicatie gaat nu eenmaal veel vlotter met haar. Aïscha daarentegen is ééntalig Bulgaars, ik weet dus niet of dat ons ongeletterd avontuur nog een lang leven beschoren is. We zien wel wat de toekomst ons brengt.

Tussendoor heb ik ook nog geneukt met een zekere Roxanna (denk ik) op SS 41/2  (waar Anna-Maria nu ook zit). Ze lijkt nog erg jong (18-21), ze is vrij groot (zeker 1m70), heeft lang donkerbruin haar en is volkomen naturel. Nog enkele hardwaregegevens die van pas kunnen komen: ze beschikt over een forse billenpartij en heeft een A-cup. De sessie zelf was maar een niemendalletje. Laat ik het er bij houden dat ik al blij was dat ik zo'n lekkere fris ogende teenie mocht neuken.

** Te mijden **
De blonde meid (Villa Tinto) die altijd met haar stevige poep tegen het raam plakt, met de rug naar het publiek dus, mag je vergeten. Ik was één van die sukkelaars die goesting had om eens goed te batsen tegen zo'n lekker kont. Nadat ik betaald had begon het spel: de BH ging niet uit (dit is meestal de voorbode van nog meer onheil). Ik kreeg ook geen millimeter bewegingsruimte op bed. Nadat ze enkele minuten mijn half slappe lul had gepijpt vertelde ze me doodleuk dat ik nog maar 5 minuten had, en dat ik maar eens moest denken aan bijbetalen. Vervolgens ben ik per direct kwaad uit bed gesprongen en had haar duidelijk gemaakt dat IK ook getimed had, en dat we namelijk nog geen 4 minuten op bed lagen. Ik heb de condoom dan maar weggesmeten en haar verteld dat ik niet bijbetaal voor erbarmelijke seks. En dat ze ook maar eens een goed uurwerk moest kopen. Bon, dit was het dan. De eerste ambras van de dag (gelukkig wel de laatste).
===>  :nofuck

Anekdote van de dag. Om de discussie van vorige week terug op te rakelen over de meid met de blonde krullen op SS 32/3, Isabella dus: de blonde krullen maken nu plaats voor lang sluik haar. Aanvankelijk had ik haar eerst niet herkend, en bijna... (de rest mag je zelf invullen).
Vreemd dat ze me weer stond te verleiden terwijl we vorige week nog flink aan het ruziën waren. Die heeft een geheugen als een zeef, zeker? :017:
Toegeven, ze heeft een onsterfelijk mooi engelengezichtje maar een ezel stoot zich geen tweede maal aan dezelfde steen.


Nog een vraagje. Wie is die uitdagende meid met donkerblond/lichtbruin haar die ook op SS 32 zit? (SS 32/1, linkse raam, dag- & avond-shift). Ik vind ze lekker sletterig en onbetrouwbaar. Die zou ik wel eens aan mijn pietje willen rijgen maar ik durfde haar eerlijk gezegd nog niet aan. Iemand ervaring met haar?
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2020, 22:58:28 door Shakir »

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3498 Gepost op: 26 oktober 2020, 23:15:42 »
@shakir. Die te mijden meid in vt heeft ook in de Schippersstraat gestaan volgens mij. Ik heb haar daar vorige week zien staan. Volgens mij is dat die beruchte Andrea, heeft oa in ss36 gewerkt als ik me niet vergis. Blind haar en altijd met haar mooie stevige kont naar het raam.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3499 Gepost op: 26 oktober 2020, 23:17:34 »
@shakir. Die te mijden meid in vt heeft ook in de Schippersstraat gestaan volgens mij. Ik heb haar daar vorige week zien staan. Volgens mij is dat die beruchte Andrea, heeft oa in ss36 gewerkt als ik me niet vergis. Blind haar en altijd met haar mooie stevige kont naar het raam.
Inderdaad, nu je het zegt, ze heet Andrea.

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3500 Gepost op: 26 oktober 2020, 23:48:12 »
Die blonde met haar dikke stevige plakkerige kont tegen het raam (VT) staat er elke dag. Haar manier van verleiden staat me al niet aan... Aan haar manier van verleiden, zie je al dat ze niet te vertrouwen is. Ik zag toevallig toen ik voorbij wandelde net een kerel redelijk gefrustreerd (noem het gerust razend kwaad) buitenstappen (het was niet zondagavond, hoor Shakir, jij was het niet :17:). Die dame had een -laten we zeggen- verdwaasd rood hoofdje. Vermoedelijk verschoten van 'de volgende (zoveelste) in de rij' die ze voor schut had gezet.
Ik had er ergens al eens iets over gelezen. Niet meteen mijn type om binnen te stappen. Zou het nooit zelfs maar in overweging nemen. Herinner me dat ze ervoor in een andere kamer werkte in VT.

Isabella SS 32/3: heb er even een praatje mee gedaan (zelfs na jouw gelezen commentaar). Was even benieuwd. Bloedmooie dame (100% mijn type...) met een goddelijk lijf  :movingtits. Nadat ze me uitdagend probeerde binnen te lokken verleidend met een triootje, stopte het voor mij. Ik had gelukkig je recensie tijdig gelezen. Trio is zowiezo al niet mijn ding met hoeren / hoe graag ik deze dame eens wil platleggen, ik stapte (logischerwijze) voort. Dank voor de verwittiging.

Besef dat er werkelijk vele roemeense schatjes in skw werken (ondanks mijn vaste dame braziliaans is doch helaas reeds enige tijd uit skw blijft). Namen kan iedereen voor zich invullen. De ene wat closer als de andere.
De leukste (en vooral geilste) roemeense vond ik nog steeds 'niet thuis'. Aangezien ik niet wekelijks wandel door omstandigheden, moet je echt geluk hebben wil je deze topper eens kunnen bezoeken. Ben nu éénmaal niet het type ergens achter het hoekje te wachten tot ze vrij is.

Was btw een leuke rustige avondsfeer in de straten (nadat ik even wegbleef om reden eerder vermeld). Zo hoort het ;)

« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2020, 23:57:47 door bule »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3501 Gepost op: 27 oktober 2020, 01:18:20 »
@shakir. Die te mijden meid in vt heeft ook in de Schippersstraat gestaan volgens mij. Ik heb haar daar vorige week zien staan. Volgens mij is dat die beruchte Andrea, heeft oa in ss36 gewerkt als ik me niet vergis. Blind haar en altijd met haar mooie stevige kont naar het raam.
Yep, dat is zij. Ik heb eerst, nog voor de coronaperiode, toen zij in de SS 36 stond, een tijdje gedacht dat het een opgemaakte vent zou kunnen geweest zijn, omdat zij zo opvallend echt ALTIJD met haar kont naar het raam stond. Vaak doen ze dat om de bobbel in hun broekske te verbergen. Maar nee, het is een echt meisje. Ik heb er eens een paar keer mee gepraat toen, en verdorie, het is wel een knappe vind ik. Ik had haar al op mijn lijste staan, om eens bij binnen te gaan, maar gelukkig had ik hier gelezen dat je d'r beter wegblijft. Ondertussen weet ik van enkele collega wandelaars dat dit inderdaad de waarheid is.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3502 Gepost op: 27 oktober 2020, 01:26:39 »
Vreemd dat ze me weer stond te verleiden terwijl we vorige week nog flink aan het ruziën waren. Die heeft een geheugen als een zeef, zeker? :017:
Ik heb wel eens geweten dat ik eentje gevogeld had en de volgende dag herkende ze mij niet eens. Was ergens vooraan in de SS, kant Falconplein, maar al een jaar of twee geleden. Tja... Dat meisje moet dan nog veel bijleren he, als ze in de stiel wil blijven werken. Omgekeerd bestaat trouwens ook. Dat je na lange tijd terugkomt bij eentje, en die blijkt nog details van je vorig bezoek te weten die je zelf al half vergeten was.

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3503 Gepost op: 27 oktober 2020, 07:25:49 »
@shakir. Die te mijden meid in vt heeft ook in de Schippersstraat gestaan volgens mij. Ik heb haar daar vorige week zien staan. Volgens mij is dat die beruchte Andrea, heeft oa in ss36 gewerkt als ik me niet vergis. Blind haar en altijd met haar mooie stevige kont naar het raam.
Inderdaad, nu je het zegt, ze heet Andrea.

Ik heb deze dame ook al geprobeerd maar dat is een jaar geleden ofzo, toen stond ze in de verversrui ook met haar kont naar het raam, en wat shakir zegt klopt helemaal want heb net hetzelfde meegemaakt, ik had zelfs 60€ gegeven en had gevraagd of 10€ zou terugkrijgen  maar dat had ze niet ( nu maakt me dat niet uit nu vraag ik dat niet achter die 10€ ik zeg gewoon ga iets drinken met de 10€ dat is mijn vorm van respect naar de dames). alleen ben ik niet boos geworden omdat ik toen nog een beginner was 😲 en dacht dat het bij elke dame zo was maar nee er zijn toppers meer toppers dan bedriegsters.
Elke keer als ik haar voorbij loop nu zet ik zo een uitdagende lach op van HAHA je krijgt me toch niet meer te pakken. Ze kan beter haar spullen pakken en bij de Hubo gaan werken.  :lol
Btw mensen als dit onrespectloos overkomt ik zal zeggen ik heb voor deze Andrea enkel geen respect meer

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3504 Gepost op: 27 oktober 2020, 10:22:54 »
Btw mensen als dit onrespectloos overkomt ik zal zeggen ik heb voor deze Andrea enkel geen respect meer
Ik vind dit helemaal niet respectloos van jou, Boy21. Integendeel, je vertelt het nog op een brave manier. Het gebrek aan respect zit aan haar kant, niet aan de kant van de klanten.

En als er slechts 1 wandelaar hier zou schrijven dat hij bij haar opgelicht werd, dan zou men eventueel nog kunnen denken aan een mismatch, een accidenteel voorval. Maar ondertussen kennen we haar reputatie, en we lezen hier de teleurstellende ervaringen van enkele RB-schrijvers waar we al lang betrouwbare recensies van gewend zijn.

Hoe mooi ze ook is, hoe lief ze ook lacht, haar oplichterijen mogen gerust in de verf gezet worden. Ik heb mezelf kunnen 'redden' van een slechte ervaring met haar, door wat ik er hier over gelezen had toen. En het is dus blijkbaar nog altijd hetzelfde.

Offline tuftuffer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
  • Utrum vir ille iuvenis an senex est?
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3505 Gepost op: 27 oktober 2020, 11:23:46 »
Btw mensen als dit onrespectloos overkomt ik zal zeggen ik heb voor deze Andrea enkel geen respect meer
Ik vind dit helemaal niet respectloos van jou, Boy21. Integendeel, je vertelt het nog op een brave manier. Het gebrek aan respect zit aan haar kant, niet aan de kant van de klanten.

En als er slechts 1 wandelaar hier zou schrijven dat hij bij haar opgelicht werd, dan zou men eventueel nog kunnen denken aan een mismatch, een accidenteel voorval. Maar ondertussen kennen we haar reputatie, en we lezen hier de teleurstellende ervaringen van enkele RB-schrijvers waar we al lang betrouwbare recensies van gewend zijn.

Hoe mooi ze ook is, hoe lief ze ook lacht, haar oplichterijen mogen gerust in de verf gezet worden. Ik heb mezelf kunnen 'redden' van een slechte ervaring met haar, door wat ik er hier over gelezen had toen. En het is dus blijkbaar nog altijd hetzelfde.

De verwarring is natuurlijk groot en blijft bestaan, misschien ook een beetje doordat er hiernaast in de banner óók een mooie blonde Andrea staat, maar dat is dus "de  goeie" volgens dat ik begrepen heb  ;)  Toevallig geen foto van "de slechte" dan, of is er totaal geen gelijkenis  :o
Amori inter virum ac mulierem, qui non ex cogitatione nascitur neque ex sola voluntate verum certo quodam modo homini imponitur, Graecia antiqua nomen tribuit eros...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3506 Gepost op: 27 oktober 2020, 14:07:53 »
De verwarring is natuurlijk groot en blijft bestaan, misschien ook een beetje doordat er hiernaast in de banner óók een mooie blonde Andrea staat, maar dat is dus "de  goeie" volgens dat ik begrepen heb  ;)  Toevallig geen foto van "de slechte" dan, of is er totaal geen gelijkenis  :o
Als er verwarring zou zijn ontstaan: het meisje in de fotoselector hiernaast heeft inderdaad in de verste verte NIETS te maken met het meisje dat hier besproken wordt. Het gebeurt wel meer dat eenzelfde naam voor verschillende meisjes als werknaam gebruikt wordt.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3507 Gepost op: 27 oktober 2020, 21:12:25 »
Nog een vraagje. Wie is die uitdagende meid met donkerblond/lichtbruin haar die ook op SS 32 zit? (SS 32/1, linkse raam, dag- & avond-shift). Ik vind ze lekker sletterig en onbetrouwbaar. Die zou ik wel eens aan mijn pietje willen rijgen maar ik durfde haar eerlijk gezegd nog niet aan. Iemand ervaring met haar?
Bedankt mannen!  Het antwoord is bij deze gegeven:
De verwarring is natuurlijk groot en blijft bestaan, misschien ook een beetje doordat er hiernaast in de banner óók een mooie blonde Andrea staat, maar dat is dus "de  goeie" volgens dat ik begrepen heb  ;)  Toevallig geen foto van "de slechte" dan, of is er totaal geen gelijkenis  :o

Nu wil het toeval dat ik tijdens mijn trektocht in het SKW met beide Andrea's in mijn hoofd speelde. Andrea of Andrea, wie gaat het worden? Uiteindelijik ben ik dus bij de verkeerde Andrea binnengesukkeld, stom stom...  :banghead: De goede Andrea zag er anders verdomd onbetrouwbaar uit.

Goed, ik weet wat doen volgend weekend: Aïscha, Jessica en Andrea. Dat gaat nog smullen worden! :pompe
(Als het SKW tegen dan nog niet dicht is tenminste...)


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3508 Gepost op: 27 oktober 2020, 21:20:44 »
Goed, ik weet wat doen volgend weekend: Aïscha, Jessica en Andrea. Dat gaat nog smullen worden! :pompe
(Als het SKW tegen dan nog niet dicht is tenminste...)
Dat zal normaal gezien wel open zijn, maar je moet zien dat je goed op tijd begint om heel dat programma afgewerkt te krijgen, want naar alle waarschijnlijkheid is het ledigen van je klokkenspel geen geldige reden om de avondklok te verkrachten

 :lol_hitting:

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3509 Gepost op: 27 oktober 2020, 21:58:48 »
Goed, ik weet wat doen volgend weekend: Aïscha, Jessica en Andrea. Dat gaat nog smullen worden! :pompe
(Als het SKW tegen dan nog niet dicht is tenminste...)
Dat zal normaal gezien wel open zijn, maar je moet zien dat je goed op tijd begint om heel dat programma afgewerkt te krijgen, want naar alle waarschijnlijkheid is het ledigen van je klokkenspel geen geldige reden om de avondklok te verkrachten

 :lol_hitting:
Drie meiden? Geen probleem, ik heb al voor hetere vuren gestaan! Tijdens mijn neukweekendjes in de saunaclubs bvb. ;D
Hopelijk zwicht Bart De Wever niet voor de druk van de coronabrigade, want binnensporten zijn immers vanaf vrijdagavond niet meer toegestaan. :pompe