Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708363 keer)

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3510 Gepost op: 27 oktober 2020, 22:00:38 »
De Aerschotstraat is deze namiddag gesloten.  Afwachten...  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3511 Gepost op: 27 oktober 2020, 23:23:34 »
Zal nog effe herhalen.... Brussel (of Gent), statuut bar, blabla, Antwerpen ander statuut blabla..
Eventuele sluiting volgt indien beslissing over SKW door stad blabla...
Hier wat insinueren helpt niks blabla...

Bon, kunnen we verder?

De Aerschotstraat is deze namiddag gesloten.  Afwachten...  :douchen .
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3512 Gepost op: 28 oktober 2020, 09:17:25 »
want binnensporten zijn immers vanaf vrijdagavond niet meer toegestaan. :pompe
Dus met zijn allen met ons SKW-grietje op de stoep, onder een dekentje....  ;D ;D ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3513 Gepost op: 28 oktober 2020, 12:18:36 »
Kamperen is niet toegestaan
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3514 Gepost op: 28 oktober 2020, 12:47:16 »
En aan iedereen die bij de zeer lekkere maar te mijden meid Andrea binnen stapt deze raad:
LEES ONS FORUM BETER.


En denken jullie nu echt dat we gratis ADS plaatsen van meiden die TMM zijn? Dat wij onze leden in de val willen laten trappen?
Al staan daar 10 Andreas bij, nooit ofte nimmer zetten we daar ene meid die ENKEL negatieve kritieke krijgt op RB

Het is toch zo makkelijk ... mondje open, pap binnen en slikken  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3515 Gepost op: 28 oktober 2020, 13:08:56 »
Gisteren nog is naar het skw gegaan en ook voor de eerste keer Andrea gezien op SS 32 ik had haar nog niet gezien, maar wat een kont 😍 bij haar ga ik zeker eens binnen gaan. Bij haar stond in het pand in het midden een kleine blonde doet de avondshift ook en telkens als ze me zag zei ze miauw  :lol iemand een idee wie dat is ? Ziet er wel een hevige meid uit.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3516 Gepost op: 29 oktober 2020, 14:30:08 »
C:-) Anonieme coronacontroleurs mogen vanaf volgende week boetes uitschrijven: https://www.demorgen.be/nieuws/anonieme-coronacontroleurs-mogen-vanaf-volgende-week-boetes-uitschrijven~b001bb98/
Het valt te hopen dat die coronacontroleurs ons niet komen schaduwen in het SKW. Momenteel mag je maar één knuffelcontact hebben.  :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3517 Gepost op: 29 oktober 2020, 17:49:11 »
C:-) Anonieme coronacontroleurs mogen vanaf volgende week boetes uitschrijven: https://www.demorgen.be/nieuws/anonieme-coronacontroleurs-mogen-vanaf-volgende-week-boetes-uitschrijven~b001bb98/
Het valt te hopen dat die coronacontroleurs ons niet komen schaduwen in het SKW. Momenteel mag je maar één knuffelcontact hebben.  :lol_hitting:
ze zullen niet moeten komen controleren, alles zal een van de dagen toch weer moeten sluiten
Dat kan, maar weer pure insinuaties van Wil07
Je weet evenveel als wij .... NIETS .... zwijg tot er nieuws is aub


note sm: en dus het origineel bericht van Wil07 verwijderd ..... hij zal 't nooit leren.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Wil007

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3518 Gepost op: 29 oktober 2020, 17:55:28 »
C:-) Anonieme coronacontroleurs mogen vanaf volgende week boetes uitschrijven: https://www.demorgen.be/nieuws/anonieme-coronacontroleurs-mogen-vanaf-volgende-week-boetes-uitschrijven~b001bb98/
Het valt te hopen dat die coronacontroleurs ons niet komen schaduwen in het SKW. Momenteel mag je maar één knuffelcontact hebben.  :lol_hitting:
ze zullen niet moeten komen controleren, alles zal een van de dagen toch weer moeten sluiten
Dat kan, maar weer pure insinuaties van Wil07
Je weet evenveel als wij .... NIETS .... zwijg tot er nieuws is aub


note sm: en dus het origineel bericht van Wil07 verwijderd ..... hij zal 't nooit leren.
het is ook iets wat ik denk he, amaai

Offline Wil007

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3519 Gepost op: 29 oktober 2020, 18:18:56 »
het is ook iets wat ik denk he, amaai

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3520 Gepost op: 29 oktober 2020, 18:33:40 »
Wil07,

Ik ga het nog eens proberen uit te leggen, probeer dit nu eens te begrijpen aub.
Als iedereen schrijft over Coronamaatregelen wat we denken dat er gaat komen, dan wordt er hier heel wat onzin geschreven.
Dus:
- Ze zullen niet moeten komen controleren
- Alles zal één van de dagen toch moeten sluiten
2 x gissen in 1 zin.

En daar gaat dan de volgende op in.
"Ik heb ook gehoord van 1 pandeigenaar dat het zou dichtgaan, maar hij had het van horen zeggen.
Twee andere zeggen dat ze van niets weten."

Dus weten wij van niets tot we officieel bevestiging hebben gekregen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3521 Gepost op: 29 oktober 2020, 23:27:55 »
C:-) Anonieme coronacontroleurs mogen vanaf volgende week boetes uitschrijven: https://www.demorgen.be/nieuws/anonieme-coronacontroleurs-mogen-vanaf-volgende-week-boetes-uitschrijven~b001bb98/
Het valt te hopen dat die coronacontroleurs ons niet komen schaduwen in het SKW. Momenteel mag je maar één knuffelcontact hebben.  :lol_hitting:
Nu duidelijk blijkt dat die coronaregels NUL effect hebben op de roemruchte curves, moeten die regels natuurlijk extra streng gecontroleerd worden. Dat brengt geld op.  ;D ;D ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3522 Gepost op: 29 oktober 2020, 23:46:23 »
Voor alle duidelijkheid: er is tot op heden, stand van zaken vanavond om 22u, NIKS geweten. Bron:  verhuurder.

Alle nieuws berust dus idd nog steeds op gissingen. Het nieuws dat in het SKW de ronde doet, dat 'men' morgen zou sluiten, vindt enkel zijn oorsprong in het feit dat morgen de knappe koppen weer bij elkaar gestoken worden en dat men dus met weeral nieuwe maatregelen zal afkomen.

Het enige wat elke logisch denkende persoon zelf ook wel kan raden, is dat er een mogelijkheid bestaat dat de druk die de ziekenhuizen momenteel uitoefenen op de politiek er ZOU kunnen toe leiden dat een soft vorm van lockdown wordt afgekondigd, en dat het op dat ogenblik de facto ook zou leiden tot een sluiting van het SKW. Immers. stel dat men opnieuw afkomt met de juridisch nooit deftig omschreven term 'essentiële verplaatsing', dan is het duidelijk dat er niet veel volk meer zal rondlopen in de straten. Maar, dat weten we op dit moment dus nog niet.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3523 Gepost op: 30 oktober 2020, 09:02:34 »

Immers. stel dat men opnieuw afkomt met de juridisch nooit deftig omschreven term 'essentiële verplaatsing', dan is het duidelijk dat er niet veel volk meer zal rondlopen in de straten. Maar, dat weten we op dit moment dus nog niet.

De verplaatsing naar het SKW is echt wel essentieel voor mij. De meisjes daar, weigeren pertinent mij thuis te bezoeken en ik heb ze nodig voor mijn welzijn ...

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3524 Gepost op: 1 november 2020, 12:34:03 »
Tot vervelens toe van Cathy Berx was ik er gisteren ook maar eens bij.

Het doel van dit afsluitingsweekend was om een knuffelcontact te vinden voor de tijdens de lockdown periode. Dat mag namelijk nog van Van Ranst. Jessica stond hierbij als eerste geklasseerd, maar ze was er helaas niet, en het valt te betwijfelen dat ze er vandaag zal zijn.

Ik heb nog twee nieuwe "secretary girls" uitgeprobeerd:
- Alicia: https://relaxxxboard.com/index.php/topic,27562.msg139778.html#msg139778
- Maya: https://relaxxxboard.com/index.php/topic,27563.msg139779.html#msg139779

Toen ik hoorde dat ze Maya heette dacht ik dat ik het groot lot had gewonnen, maar ze was helaas niet de alomgeprezen "Maya" van op de ADS. Mijn oordeel over deze Maya laat ik voorlopig in het midden, want die is namelijk wat vertroebeld door het feit dat ik nog maar een kwartier daarvoor mijn kwakje had gesmeten bij Alicia, die ik beter vond. Ik was dus eigenlijk nog maar onvoldoende gerecupereerd op dat moment, waardoor ik veel moeite moest doen om klaar te komen. Dan ben je verkeerd bezig, maar ja, het was de voorlaatste dag voor de sluiting dus ik moést en zóu me sufneuken! (Tot vijf jaar geleden kon ik nog wel 4 keer klaarkomen op een uur. Ik word oud...).

Er is ook erg veel verschil tussen de kamers. Zo was de kamer van Alicia (huis naast Café d'Anvers) prachtig, met zelfs een hemelbed! Ook de oorspronkelijke mooie tegels op de gelijkvloers zijn nog in ere gehouden. De kamer van Maia daarentegen was maar een ordinair donker kot.

Al bij al ziet het er naar uit dat Aïcha (tweede op mijn lijst) mijn knuffelcontact zal worden omdat ze de beste service levert. Ze is één van de weinige dames die ik ken die lekker tongzoent. Waarom is ze dan (om het oneervol te zeggen), de "tweede keuze"? Tja, ze spreekt geen letter Engels, ik denk dat we zelfs per telefoon geen deftige afspraak gaan kunnen vastleggen. Zo erg is het. Ik zie me zo al op een verkeerd adres belanden, 12 uur te vroeg of te laat.

Bon, we zullen straks nog maar eens een toerke doen.

Even iets anders. Waar gaan jullie "De Grote Boodschap" doen nu de horecaca dicht is? Ik moet hiervoor godverdomme helemaal terug naar het Centraal Station.