Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708385 keer)

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3525 Gepost op: 1 november 2020, 19:02:48 »
Tot vervelens toe van Cathy Berx was ik er gisteren ook maar eens bij.

Het doel van dit afsluitingsweekend was om een knuffelcontact te vinden voor de tijdens de lockdown periode. Dat mag namelijk nog van Van Ranst. Jessica stond hierbij als eerste geklasseerd, maar ze was er helaas niet, en het valt te betwijfelen dat ze er vandaag zal zijn.

Ik heb nog twee nieuwe "secretary girls" uitgeprobeerd:
- Alicia: https://relaxxxboard.com/index.php/topic,27562.msg139778.html#msg139778
- Maya: https://relaxxxboard.com/index.php/topic,27563.msg139779.html#msg139779

Toen ik hoorde dat ze Maya heette dacht ik dat ik het groot lot had gewonnen, maar ze was helaas niet de alomgeprezen "Maya" van op de ADS. Mijn oordeel over deze Maya laat ik voorlopig in het midden, want die is namelijk wat vertroebeld door het feit dat ik nog maar een kwartier daarvoor mijn kwakje had gesmeten bij Alicia, die ik beter vond. Ik was dus eigenlijk nog maar onvoldoende gerecupereerd op dat moment, waardoor ik veel moeite moest doen om klaar te komen. Dan ben je verkeerd bezig, maar ja, het was de voorlaatste dag voor de sluiting dus ik moést en zóu me sufneuken! (Tot vijf jaar geleden kon ik nog wel 4 keer klaarkomen op een uur. Ik word oud...).

Er is ook erg veel verschil tussen de kamers. Zo was de kamer van Alicia (huis naast Café d'Anvers) prachtig, met zelfs een hemelbed! Ook de oorspronkelijke mooie tegels op de gelijkvloers zijn nog in ere gehouden. De kamer van Maia daarentegen was maar een ordinair donker kot.

Al bij al ziet het er naar uit dat Aïcha (tweede op mijn lijst) mijn knuffelcontact zal worden omdat ze de beste service levert. Ze is één van de weinige dames die ik ken die lekker tongzoent. Waarom is ze dan (om het oneervol te zeggen), de "tweede keuze"? Tja, ze spreekt geen letter Engels, ik denk dat we zelfs per telefoon geen deftige afspraak gaan kunnen vastleggen. Zo erg is het. Ik zie me zo al op een verkeerd adres belanden, 12 uur te vroeg of te laat.

Bon, we zullen straks nog maar eens een toerke doen.

Even iets anders. Waar gaan jullie "De Grote Boodschap" doen nu de horecaca dicht is? Ik moet hiervoor godverdomme helemaal terug naar het Centraal Station.

Uhm thuis te goei op de wc zitten en als ik onderwegen nog moet ja dan stop ik eerst in het naftstation in Ranst moet ik toch voorbij rijden dus ideaal. Goeie tip voor de volgende keer 😉

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3526 Gepost op: 1 november 2020, 19:10:33 »
Het was gisterenavond het laatste bezoekje in het skw voor een sluiting van 6 weken, dus ja ik moest en zou m'n volle zak leegmaken. Maar al snel was de goesting even over toen ik het pand in de Schipperstraat 23/3 zag wat daar voor de raam stond 😲 daar wil zelfs niemand 1€ aan geven en het bewoog blijkbaar ook niet  :lol maar ja toen wist ik het ineens HALLOWEEEN 👻👻. M'n toppers waren constant bezet dus ik dacht ja laatste keer me ne volle zak na huis t zal toch niet waar z'n zeker. Ik wou juist te vertrekken en ineens m'n topper vrij ik dacht nu is de kans en ben ik binnen gegaan bij Alica verversrui 4/2 ( recensie volgt ) t was weer heerlijk, afgesloten met een lege zak en den auto in op weg naar huis.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3527 Gepost op: 1 november 2020, 22:40:12 »
Even iets anders. Waar gaan jullie "De Grote Boodschap" doen nu de horecaca dicht is? Ik moet hiervoor godverdomme helemaal terug naar het Centraal Station.
Zorg dat je een echte vaste vriendin kan vinden, Shakir, dan kan je gewoon de WC gebruiken in het pand waar zij werkt.  :happy :happy :happy

En we hopen natuurlijk dat tegen de heropening van het SKW de horeca ook weer open is. Met een beetje geluk tref je dan hier of daar nog wel een cafe aan dat niet failliet is, en waar je terecht kan.  ;D ;D ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3528 Gepost op: 1 november 2020, 22:48:33 »
Maar al snel was de goesting even over toen ik het pand in de Schipperstraat 23/3 zag wat daar voor de raam stond 😲 daar wil zelfs niemand 1€ aan geven en het bewoog blijkbaar ook niet  :lol maar ja toen wist ik het ineens HALLOWEEEN 👻👻.
Die pop stond daar al een paar dagen in het raam. Waarschijnlijk stiekem bedoeld om getrouwde venten het verschil nog maar eens duidelijk te maken tussen 'de meisjes' en hun eigen vrouw thuis (de pop)....  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

M'n toppers waren constant bezet dus ik dacht ja laatste keer me ne volle zak na huis t zal toch niet waar z'n zeker. Ik wou juist te vertrekken en ineens m'n topper vrij ik dacht nu is de kans en ben ik binnen gegaan bij Alica verversrui 4/2 ( recensie volgt ) t was weer heerlijk, afgesloten met een lege zak en den auto in op weg naar huis.
Toen we mekaar ontmoetten stapte je inderdaad vrij ongemakkelijk. Duidelijk met GGVZ benen, Grote Goesting en Volle Zak.  ;D ;D ;D ;D Misschien gelukkig voor jou was mijn vriendin al in 'burgerkleren', want anders had je misschien een accidentje in de broek gehad :-) Goesting is namelijk iets zoals covid he, je kan dat niet tegenhouden. Als het komt, dan komt het  ;D ;D ;D ;D

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3529 Gepost op: 1 november 2020, 22:52:51 »
Het is 18u30 en ik blik voor de laatste keer terug naar het SKW. De laatste kwak werd hiermee gesmeten in het SKW voor dit jaar. Ironisch genoeg heb ik nog nooit zoveel geld uitgegeven aan de betaalde liefde als tijdens het rampzalige coronajaar 2020. Ik neukte alsof elke dag de laatste was. Enerzijds vanuit de insteek dat je maar één keer leeft en dat je elk moment moet aangrijpen om te wippen voordat de boel weer mogelijk op slot zou gaan. Anderzijds omdat 2020 een verloren jaar was waar tijdens de weekends geen reet meer was te beleven in het gewone sociale leven. Wat snak ik naar het normale leven van toen, waar ook plaats was voor niet-paysex gerelateerde activiteiten.

Inmiddels heb ik een knuffelcontact met een Bulgaarse weten te claimen om de Lockdown te overbruggen, al ben ik er niet helemaal gerust in. Hoe groot kan het verschil niet zijn tussen een ééntalig Bulgaars grietje van 18 jaar en een oude lul? Als dat op de klippen loopt zal ik genoegen moeten nemen met mijn rechterhand, die me naar alle waarschijnlijk beter service geeft dan al die illegale advertenties op RedLights samen.

Over mijn laatste wandeling dan. Deze keer was ik niet echt op dreef. Ik heb al heter gestaan maar ja, het was immers de laatste dag. Ik blijf het herhalen: "Neuk alsof elke dag de laatste is". Zodoende liep ik maar met een slappe door het SKW, op zoek naar enkele waardige afsluiters.

De eerste meid was Johanna (Schipperstraat 40/3) die ik al reeds had gekamerd in de Aarschotstraat, net voor het coronatijdperk. Het heeft weinig zin om een paspoortje aan te maken, want na de Lockdown zal ze teruggaan naar de Aarschotstraat waar ze liever werkt. Begrijpe wie begrijpe kan. :017: Alhoewel Johanna Roemeens is, heeft ze een atypisch Roemeens uiterlijk. Ze is om te beginnen erg groot: 1m80, groter dan ik. ("Zij is groter dan hij" weet je wel). Gelukkig had ze geen high heels aan, want dan zou ik een schuifladder nodig hebben gehad. Bovendien is ze natuurlijk blond met blauwe ogen. Ze kan dus veel meer doorgaan voor een echt Hollands Poldermeisje. Ze is heel vriendelijk. De service is goed te noemen: vooraf voldoende intimiteit om me op oorlogsterkte te krijgen, daarna een lekkere pijpbeurt zolang ik maar wil, en uiteindelijk werd de boel op z'n hondjes afgemaakt. Wat een genot om tegen zo'n lekkere blanke kont te pletsen. Herhalingsgevaar is dus 100%.

Ik ben ook nog op herhaling gegaan met Larissa (die ik gisteren verkeerdelijk Alicia had genoemd). Larissa lijkt op twee druppels water op mijn oude vlam van FKK Babylon, inmiddels al 4 jaar geleden. De service was gewoon OK maar jammer genoeg niet goed genoeg om mijn knuffelcontact te worden tijdens de Lockdown. Ze gaat trouwens ook naar Roemenië maar zal naar alle waarschijnlijkheid naar het SKW terugkeren. We zien dan wel.

Dit was 2020. Wat het SKW betreft heb ik zeker enkele toppers gescoord, maar daarnaast (daar ben ik eerlijk over) ook heel wat middelmatige tot ronduit slechte ervaringen. Zich goed op het forum inlezen kan zeker kwaad om teleurstellingen te voorkomen.

Wat zal 2021 brengen? Joost mag het weten. Hopelijk nog veel meer lekkere seks. Van zodra contactberoepen terug toegestaan zijn zal "onzen Bart" het SKW vast terug openen. Alhoewel ik dit jaar meer ben "ingeburgerd" in het SKW, zal ik de buurt volgend jaar naar alle waarschijnlijk minder frequenteren. Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat FKK saunaclubs mijn voorkeur hebben. Van zodra Duitsland zich min of meer deftig heropent zal ik terug meer in de grensregio te vinden zijn. Ik ga het missen, het SKW.

Groetjes,
Uw nederige dienaar Shakir




« Laatst bewerkt op: 1 november 2020, 23:06:32 door Shakir »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3530 Gepost op: 1 november 2020, 23:19:51 »
Het wordt een aantal weken (?) afkicken van het SKW, voor mij ook afkicken van een dagelijks patroon. Er komt ineens veel tijd vrij om na te denken over vanalles wat momenteel niet mogelijk is.

Het afkicken van de meisjes heb ik wat kunnen voorkomen. Die ene speciale  zie ik gewoon thuis, en voor de funseks heb ik wel enkele telefoonnummers op zak. Zekerheid geeft dat nooit, want er zullen uiteraard wel verschillende SKW-engeltjes een depannage dienst onderhouden op hun appartementje, maar anderen zullen opnieuw trachten te gaan overleven in hun thuisland (en dan helpt  een telefoonnummer niet veel) ook al is het daar qua corona ook niet van de poes.

Offline KING69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3531 Gepost op: 2 november 2020, 00:20:34 »
Vind het zo spijtig dat dit laatste dag was 😔 gelukkig ben ik gisteren nog naar Nathalie geweest, weer zalige tijd gehad.
Planning was Jasmine te doen maar ze is altijd bezet als ik haar wil ontmoeten.
Nog fijne werkweek en keep it safe!


KING69

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3532 Gepost op: 2 november 2020, 09:39:02 »
Nu het skw zijn deuren noodgedwongen heeft moeten sluiten, wil ik jullie graag een beetje wegwijs maken in het "schrijven".

Ik heb dit de afgelopen maandne al enkele malen gevraagd, maar niemand houdt echt  rekening met het gevraagde, en zo moeilijk is het echt niet.

Je hebt het topic "wandelen in het skw", hou dat aub vrij voor effectief je wandelingen in het skw.
Indien jullie graag off-topic praten (wat best kan, dat bevordert alleen de groepsgeest) is er al jaar en dag een topic aangemaakt, met name 'Praatcafé 't Kleintje'.

En tot vervelens toe, niet klakkeloos een volledige post "quoten". Voor dat laatste is het makkelijk, klakkeloos een volledige post quoten .... dan gooi ik die post in de prullenmand.
Van wie ze ook komt of wat er ook in geschreven staat.
Gericht quoten is echt niet zo moeilijk, en je kan ook gewoon "reageren" zonder te quoten.
Makkelijk zat.

Doe ik moeilijk? Ja  ;D
Maar het maakt het voor iedereen meer leefbaar en vooral voor mij, want de mods hier zijn zo lui als mijn omoe (en die beweegt al 6 jaar niet meer, ze weegt nog 50 gram)


Dank voor het begrip, en samen lullen we ons wel door deze periode heen.
Iedereen zal intussen wel genoeg adresjes hebben waar hij zijn zaad kan lozen de komende tijd tot net voor de kerstperiode.

Let ook op dat jullie geen dames in gevaar brengen met te schrijven dat die en die en die thuis ontvangt, want dat is momenteel verboden.

En aan iedereen een zeer prettige werkweek, dat mogen we nog, ik zal een lijst publiceren in "Corona" welke winkels er allemaal open zijn, er is nog werk genoeg aan mijn huis, dus geïnteresseerden, altijd welkom  :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3533 Gepost op: 31 december 2020, 12:55:29 »
Aan iedereen, vanwege de dames en de redactie  ;D ;D ;D


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3534 Gepost op: 31 december 2020, 23:56:11 »
Ook vanwege VDB de beste wensen voor 2021. Ik zou zeggen, fucky newyear, en dat we rap terug in het veilige SKW kunnen spelen ipv op ongecontroleerde flatjes her en der.  ;D ;D ;D

 :06:

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3535 Gepost op: 1 januari 2021, 00:29:30 »
Gelukkig nieuwjaar iedereen


Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3536 Gepost op: 1 januari 2021, 00:45:33 »
Ook van mij een gelukkig nieuwjaar naar ALLE wandelaars en natuurlijk ook naar de meisjes ! Laten we hopen dat het SKW snel terug opengaat en dat we terug van al die zalige poezen kunnen genieten. Nu kunnen we dat ook maar er gaat niets boven door die straten wandelen en er eentje uitkiezen  ;) ;D

Moest het mogelijk zijn wil ik wel eens doorrammen in het kleinste gaatje van een zekere C.Berx ! Moest madam hetzelf niet zien zitten kan ze er beter voor zorgen dat het SKW zo snel mogelijk opengaat  :pica
« Laatst bewerkt op: 1 januari 2021, 01:08:11 door Mocata »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3537 Gepost op: 1 januari 2021, 03:24:44 »
Moest het mogelijk zijn wil ik wel eens doorrammen in het kleinste gaatje van een zekere C.Berx !
Oei nee... ik denk dat ik daar hoogstens een oversized dildo zou willen in RAMMEN, of misschien beter nog een meerpaal van aan 't Scheld.  ;D ;D ;D  Haar manueel 'pakken' gaat me echt niet lukken, dat zou waarschijnlijk k*tsseks worden en dat is een variant die me toch wel een brug te ver gaat.  :dance2

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3538 Gepost op: 1 januari 2021, 12:20:56 »
Beste Wensen aan redactie en wandelaars!!

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3539 Gepost op: 1 januari 2021, 12:57:58 »
Van mij ook oprechte beste wensen en goede gezondheid, veel seksplezier voor dit jaar (en dat we nog van mening mogen verschillen)  :dance2  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man