Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708498 keer)

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3540 Gepost op: 1 januari 2021, 13:58:40 »
Ik wens iedereen het beste toe, de hoertjes veel centjes.
Hier op het forum veel recensies en info, veel gelul, geen politiek gelul en geen racistische prietpraat.  ;D

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3541 Gepost op: 1 januari 2021, 14:25:23 »
Ik wens alle leden, moderators, administrators en uiteraard alle dames in het SKW dat 2021 een véééééééééééééééél beter jaar mag worden dan het vorige!

Voor iedereen hopelijk een goede gezondheid, veel plezier en veel geluk! Dat al jullie dromen mogen uitkomen en dat we elkaar in 2021 dikwijls mogen kruisen/ontmoeten in één van de straten van ons SKW!

En vooral, dat de business in het SKW terug opflakkert, zowel voor de wandelaars als voor de dames.  :sex




Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3542 Gepost op: 22 mei 2021, 14:49:26 »
Collega-wandelaars, opgelet als het SKW terug opent!

De plakkaatjes hangen er nog overal: wandel rechts Let er wel op dat je dus niet te dicht tegen de ramen aanloopt (neem desnoods een bril mee om de meisjes beter te kunnen zien) want dan wandel je extreem rechts en voor je het weet komen ze je zoeken met een heel leger. Leg dat naderhand thuis dan maar eens uit....

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3543 Gepost op: 24 mei 2021, 19:42:13 »
Nog 16 dagen dagen mannekes, en dan kunnen we weer
1. Doen waar we denken goed in te zijn (reteke-stamp) en
2. Doen waar we beter in zijn (schrijven over reteke-stamp)
Meer heb ik over het voorgaande geschrijf niet te zeggen  :kissass
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3544 Gepost op: 24 mei 2021, 20:32:17 »
Groot gelijk Barti.

Wat men hier allemaal leest  de laatste tijd. Ik kan best tegen flauw gelul, maar de laatste tijd is het politieke kwatsh.  :040:

Franky Loosveld zou zeggen " zever, gezever " en  " de hoeren terug achter de ramen " .

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3545 Gepost op: 24 mei 2021, 20:35:46 »
Nog 16 dagen dagen mannekes
En wat gebeurt er dan?  Vertel het ons, barti  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3546 Gepost op: 25 mei 2021, 00:23:22 »

Wat men hier allemaal leest  de laatste tijd. Ik kan best tegen flauw gelul, maar de laatste tijd is het politieke kwatsh.  :040:

Franky Loosveld zou zeggen " zever, gezever " en  " de hoeren terug achter de ramen " .
We schrijven hier op een hoerenforum, maar in een topic dat niet specifiek over de meiden gaat. En de hobby van het hoerenlopen is maandenlang geblokkeerd door heel rare beslissingen die vanuit de politiek opgedrongen worden. Het is dus jouw volste recht, candyshoplifter, om alle discussies hierover als flauw gelul te klasseren. Maar een uitspraak als "de hoeren terug achter de ramen" interpreteer ik evenzeer als flauw gezever.

Je kan er beter eens over praten, je eens over opwinden, eens een al dan niet satirische of sarcastische grap over lanceren, in plaats van er wezenloos zitten op te kijken tot de hoerenwinkel terug open gaat.

Wat verwacht jij anders dat wij hier nu schrijven? Want je logt in, dus je verwacht wel ergens iets. Moeten wij hier in detail vertellen hoe we Virginieke in de Kromme Beenstraat nummer 69 op haar appartement voor 150 euro in haar gat zijn gaan neuken? Zodat dat meiske daar last kan mee krijgen als 'iemand' dat hier leest? Dat zal de zaak zeker niet vooruit helpen hoor.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3547 Gepost op: 25 mei 2021, 01:10:48 »
Een verwittigd man is er twee waard

https://www.hln.be/sint-niklaas/visser-in-camouflagepak-verward-met-voortvluchtige-jurgen-conings~aa97b5df/?fbclid=IwAR0lxuDk5Rj-jhwlh_kJecuLWWzh3v61Y0J5bNnEzFU1R9LdpmFA3qG0MwU

Wandelaar, probeer je erectie onder controle te houden. Zij zou kunnen aanzien worden voor een geweer hengel.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3548 Gepost op: 25 mei 2021, 10:10:35 »
Uiteraard zouden wij veel liever onze ervaringen neerschrijven met de meiden die ons genot verschaffen.

Wel erg raar dat mensen dan gaan klagen, als je inderdaad onze politici/viroliegers en het systeem bekritiseert.

Die mensen zorgen er wel voor dat jij en ik onze hobby niet meer zouden kunnen beleven. Onterecht trouwens, maar zelfs dat beseffen de meesten geeneens.
Of misschien wel, maar wat de regering en de viroliegers ons voorkauwen en opleggen moeten we maar slikken? Mooi niet.

Indien we dat doen, dan zijn we niet ver af van het moment dat we de deuren van ons forum moeten sluiten, want diezelfde personen zouden maar al te graag de prostitutie willen verbieden.

Dus ja, voluit in opstand tegen deze onzinnige maatregelen en de leugens die ze ons nu al meer dan een jaar verkondigen.

En het recht op vrije meningsuiting, dit is wat de hoofdvirolieger ons nu wil afnemen, iedereen die niet met hem akkoord gaat wordt als uiterst rechts weggeschreven.
Indien wij dat zomaar laten gebeuren, lopen ze binnen de kortste termijn over ons heen, ook over prostitutie.

Maar dat is altijd zo .... vergeet niet dat ze zomaar zouden kunnen beslissen ook de prostitutie volledig te verbieden, en dan kan je niet meer roepen dat het hier over onbenullige dingen gaat, dan gaat het namelijk over niets meer.

Ik bekijk dit als .... zolang het ons niet raakt, is het ok?

Misschien gaan de oogjes open als ik een vergelijking maak.
Viruswaarheid is maar een kleine groep mensen die zich terecht vragen stelt bij de maatregelen, die groep doen ze af als debiel, extreem, mensen die de staat ondermijnen.
Hoerenlopers zijn maar een kleine minderheid die de volgende kunnen zijn, want prostitutie is nog altijd taboe bij 99 percent van de mensen.

Dus je kan nu gewoon zitten wachten op: "de hoeren terug achter de ramen", vergeet niet dat ze dat ook zomaar kunnen stoppen, voorgoed, als je die ratten de macht in handen geeft.

Tot zover het gezever .... als de ramen al open gaan op 9 juni, want ze hebben netjes de samenkomst een weekje verschoven .... doet dat een lichtje branden?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3549 Gepost op: 25 mei 2021, 11:38:19 »
als de ramen al open gaan op 9 juni, want ze hebben netjes de samenkomst een weekje verschoven .... doet dat een lichtje branden?
Ja, maar jammer genoeg niet de lichtjes in blauw en rood die ik zou willen zien branden.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3550 Gepost op: 25 mei 2021, 15:24:00 »

Viruswaarheid is maar een kleine groep mensen die zich terecht vragen stelt bij de maatregelen, die groep doen ze af als debiel, extreem, mensen die de staat ondermijnen.
Hoerenlopers zijn maar een kleine minderheid die de volgende kunnen zijn, want prostitutie is nog altijd taboe bij 99 percent van de mensen.


Ik kom hier nog heel even op terug.

De vergelijking gaat namelijk verder dan wat sm hier vermeldt.

'Viruswaarheid' is maar een kleine groep, inderdaad. Maar veel meer mensen dan die kleine groep stelt zich in de realiteit ook wel kritische vragen hoor. Alleen durft niet iedereen hiermee naar buiten komen. Je riskeert namelijk niet alleen direct afgeschoten te worden als iemand die het virus ontkent, een non believer, een extreem rechts element, enz, maar het is al zover gekomen dat een jaar van professionele indoctrinatie (cfr de lezing van MVR waar hier ergens het videootje van staat) en vooral ook een doorgedreven angstinductie bij veel mensen al geleid heeft tot een ingebakken schrik om bepaalde dingen te gaan denken. Het principe van niet meer in de leer van de Kerk te geloven (want we zijn slimmer) maar in geval van oorlog toch maar gaan bidden.

De groep kritische denkers zou dus wel eens veel groter kunnen zijn dan men vermoedt, afgaande op het aantal zichtbare actieve groepsleden. En zo vergaat het ook de hoerenlopers. Ik moest vanmiddag toch even glimlachen als ik las dat sm schrijft dat 'prostitutie taboe is bij 99% van de mensen' en dat de hoerenlopers ook maar een kleine groep vormen.

Waarom? Wel, we gaan ze niet allemaal tellen he, maar op RedLights staan dagelijks 'enkele duizenden' advertenties. Er zijn ook nog andere advertentieplatformen, en er zijn raambuurten met enkele honderden meisjes, niet alleen in Antwerpen maar ook in andere Belgische steden, Er zijn clubs en privehuizen, enz. Als ik nu zotweg eens zou starten met een vermenigvuldiging: als 5000 hoeren bv 300 dagen per jaar 1 klant hebben, dan waren dat al 1 500 000 sekscontacten binnen de prostitutie sector op een jaar tijd. O ja, dat zijn zeker niet allemaal unieke contacten. Mannen zullen wel vaker meer dan 1 keer per jaar bij dezelfde dame langs lopen. Maar mijn 5000 hoeren, dat is ook onderestimatie van formaat. En 1 contact per dag, tja... Misschien zijn er dus toch meer dan 1,5 miljoen mannen die minstens een keer per jaar buiten de deur gaan poepen.

1,5 miljoen mannen is op een bevolking van 11,5 miljoen (min of meer gekende) Belgen toch wel meer dan 1 % he, wetende dat al 50 % van de bevolking (de vrouwen) maar heel weinig naar de hoeren zal gaan en rekening houdende dat we de kinderen er nog moeten van af trekken. Hoeveel de juiste cijfers bedragen, dat zullen we alleen maar kunnen schatten, maar dat doet ook niks ter zake om te kunnen besluiten: we zijn als hoerenlopers zeker geen kleine minderheid binnen de volwassen mannelijke bevolking.

Maar het is nog veel erger dan bij de inschatting van de groep 'viruswaarheid', want het overgrote deel van de hoerenlopers zal niet alleen zijn eigen activiteiten ontkennen bij een eventuele bevraging, maar bij 'publieke uitspraken' zullen veel mannen zich zelfs openlijk voordoen alsof zij 'vanzelfsprekend' ook een taboe leggen op de prostitutie. Terwijl ze tussen licht en donker stiekem hun zakske komen leegmaken bij onze meisjes.

Ik zou dus absoluut de rol van de prostitutie niet willen minimaliseren in de maatschappij. Daarom is het ook belangrijk dat de prostitutie zo netjes mogelijk kan verlopen. Alles illegaal verklaren, zou ervoor zorgen dat alles meteen ook volledig onder de radar zou gaan leven. Dat kan nooit een goede zaak zijn. Prostitutie is een onderdeel van de samenleving, dat altijd bestaan heeft en altijd zal blijven bestaan. Onder welke vorm dan ook. met prostitutie op zichzelf is er trouwens ook niets mis. Wel met een aantal neveneffecten die daar vaak bij horen. Maar het zijn net deze neveneffecten die weliger zouden tieren als bepaalde 'slimme mensen' er zouden in slagen om de prostitutie in het verdoemhoekje te dringen.

Om die reden alleen al, is het belangrijk dat daartegen gereageerd wordt. Prostitutie is gelukkig nog steeds, zoals voorheen, geen strafbaar gegeven. Maar men heeft al wel, om bij ons onderwerp te blijven, in een tijdspanne van 14 maanden, ervoor gezorgd dat het SKW 10 maanden dicht bleef. Met de uitdrukkelijke vermelding daarbij, dat we ook niet buiten het SKW mogen gaan poepen, want fysisch contact met een hoertje is verboden. Dat komt al aardig dicht bij de problematiek die sm dus aanhaalt in zijn reactie.

Nochtans zijn er geen wetenschappelijk bewezen aanwijzigen dat de prostitutie een wezenlijke invloed zou hebben op de verspreiding van het virus. Bovendien wéét men ook wel dat er lustig verder gepoept wordt. Dat is nu eenmaal een realiteit. Kan het niet op de gewone manier, dan gebeurt het  gewoon verdoken, op de appartementjes en de flatjes, enz. Met andere woorden: het verplicht sluiten van de ramen zal bitter weinig invloed op het verloop van de pandemie gehad hebben. Want de contacten die er nu zijn, gebeuren dus zonder enige vorm van controle of regelgeving. En toch wordt het virus misbruikt om onze vrijheid in onze hobby in te perken. Dat zijn verdachte indicatoren. En daar mag en moet over gepraat worden.

guest142220

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3551 Gepost op: 29 mei 2021, 02:44:32 »
Kwam in Den Haag ene Melissa tegen, zei dat ze tot de laatste lockdown in het skw had gewerkt, ik schat haar een jaar of dertig met behoorlijk wat plakplaatjes. Ik kende haar niet had er al 5 jaar gewerkt zei ze ook nog. Iemand hier die haar kent? Mag via pb.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3552 Gepost op: 29 mei 2021, 07:36:43 »
Kwam in Den Haag ene Melissa tegen, zei dat ze tot de laatste lockdown in het skw had gewerkt, ik schat haar een jaar of dertig met behoorlijk wat plakplaatjes. Ik kende haar niet had er al 5 jaar gewerkt zei ze ook nog. Iemand hier die haar kent? Mag via pb.
Mag NIET via PB, dit is een openbaar forum, geen mailserver om over zulke dingen te praten
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3553 Gepost op: 29 mei 2021, 14:51:18 »
Ik ken wel een melissa van in het skw maar weet niet of we het over dezelfde hebben. Er zullen veel melissas int skw zijn  :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3554 Gepost op: 29 mei 2021, 16:53:01 »
Ik ken wel een melissa van in het skw maar weet niet of we het over dezelfde hebben. Er zullen veel melissas int skw zijn  :lol

Er bestaat zoiets als een zoekfunctie  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal