Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708143 keer)

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3570 Gepost op: 13 juni 2021, 17:37:04 »
Goe weer vandaag en wat is mijn moto op ne zondag ?
Sunday is relaxday. Nee nee t was sunday is fuckday  :lol
Samen met de KING69 op pad naar het skw (en nog andere maten ma die zijn hier niet actief op) met een broek vol grote goesting. KING69 had weer direct prijs hij zag daar weer een heel knappe dame zitten altijd goed op tijd ziet hij dat en ik verlies, hoe doet hij da toch  :lol
T was gezellig en we verlieten het skw met een lege zak  :lol

guest142220

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3571 Gepost op: 13 juni 2021, 17:47:16 »
Goe weer vandaag en wat is mijn moto op ne zondag ?
Sunday is relaxday. Nee nee t was sunday is fuckday  :lol
Samen met de KING69 op pad naar het skw (en nog andere maten ma die zijn hier niet actief op) met een broek vol grote goesting. KING69 had weer direct prijs hij zag daar weer een heel knappe dame zitten altijd goed op tijd ziet hij dat en ik verlies, hoe doet hij da toch  :lol
T was gezellig en we verlieten het skw met een lege zak  :lol
En een lege portemonnee  :lol Maar de dame heeft weer een steen voor haar a.s. villa  :lol

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3572 Gepost op: 13 juni 2021, 17:54:02 »
Goe weer vandaag en wat is mijn moto op ne zondag ?
Sunday is relaxday. Nee nee t was sunday is fuckday  :lol
Samen met de KING69 op pad naar het skw (en nog andere maten ma die zijn hier niet actief op) met een broek vol grote goesting. KING69 had weer direct prijs hij zag daar weer een heel knappe dame zitten altijd goed op tijd ziet hij dat en ik verlies, hoe doet hij da toch  :lol
T was gezellig en we verlieten het skw met een lege zak  :lol
En een lege portemonnee  :lol Maar de dame heeft weer een steen voor haar a.s. villa  :lol

Zijt maar zeker da ik nu ne lege portomonee heb. Ik had veel bij en kheb geen 50€ of 100€ dus hoger gegeven  :-\ en kzen voor de moment blut  :lol

guest142220

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3573 Gepost op: 13 juni 2021, 21:24:50 »
Citaat
Zijt maar zeker da ik nu ne lege portomonee heb. Ik had veel bij en kheb geen 50€ of 100€ dus hoger gegeven  :-\ en kzen voor de moment blut  :lol
Haha dan weet ik wat gij gedaan het   :schaap
:shakekontje

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3574 Gepost op: 13 juni 2021, 21:34:50 »
Citaat
Zijt maar zeker da ik nu ne lege portomonee heb. Ik had veel bij en kheb geen 50€ of 100€ dus hoger gegeven  :-\ en kzen voor de moment blut  :lol
Haha dan weet ik wat gij gedaan het   :schaap
:shakekontje
Hetzelfde als iedereen die binnen gaat 😜 goeie seks  ;)

Maxime

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3575 Gepost op: 14 juni 2021, 10:46:08 »
Hello iedereen,

Ik ben nieuw hier maar niet onbekend bij de dames in het skw. Vroeger deelde ik mijn ervaringen op hookers maar dat lijkt me een afgelopen winkel te zijn. Dus hier ben ik dan, eindelijk terug de dames bezoeken. Mijn favorieten zijn Elena (ukr) ellenlange benen, prachtig lichaam en natuurlijk het pijpwonder. Voor de avond/nacht is Severine (villa tinto) mijn topper (iemand haar al gespot?) En uiteraard de geilige drievuldigheid in de schippersstraat, alleen jammer dat Julia weg is.. ik mis haar zo  :kissass

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3576 Gepost op: 14 juni 2021, 14:03:55 »
Het is zover: er wordt nu nog meer gespoten in het SKW. Niet alleen door de mannen die synchroon met hun portemonnee ook hun zakske komen ledigen, maar ook door Violett-medewerkers/vrijwilligers die in het Cafe d'Anvers zaliger een soort Schipperskwartiervaccinatiecentrum ingericht hebben.

Of de doelstellingen ook gaan gehaald worden, is een andere vraag. Ik betwijfel of meisjes van buiten het SKW de verplaatsing gaan doen, en ook binnen het SKW stel ik vast dat er verschillenden zijn die in hun thuisland al het zekere voor het onzekere hebben genomen en (meestal tegen hun zin) toch maar een vaccinatie hebben gehaald, meestal J&J, om zo weinig mogelijk ambras te hebben aan grenzen en op het werk in het SKW. Bij een aantal andere SKW-meisjes heb ik gehoord dat ze niet erg 'pro' staan voor een vaccinatie. Ik had niet anders verwacht.

Offline Rollebolle1948

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3577 Gepost op: 14 juni 2021, 20:57:41 »
Hallo,

Heeft er iemand Gabriella al gespot sinds de heropening? Een jonge Roemeense die eerst in de Vingerlingstraat zat en nadien in Villa Tinto. Ze heeft blondbruin haar, mooi slank lichaam met redelijk veel tattoos. Ze draagt altijd een latex pakje en deed voor de lockdown meestal de twee shifts. Iemand haar al gezien?

Ik dank jullie alvast voor de medewerking

Offline spuiterrk

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3578 Gepost op: 15 juni 2021, 15:19:34 »
Hoe zit het nu met dames bezoeken in het kwartier? Moet je op voorhand een afspraak maken of kan je gewoon zo binnen wandelen?

Offline spuiterrk

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3579 Gepost op: 16 juni 2021, 02:12:24 »
Hoe zit het nu met dames bezoeken in het kwartier? Moet je op voorhand een afspraak maken of kan je gewoon zo binnen wandelen?

Heb het antwoord deze avond zelf ontdekt!  ;D

Weet iemand of er al recencies zijn van de dame die aan de hoek van vingerling en verversrui staat? Ze is een oudere Colombiaanse met opgespoten lippen en borsten, dacht dat ze Natalia/Natalie ofzoiets heette. Dan kan ik mijn ervaring daar toevoegen.

Offline leeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3580 Gepost op: 16 juni 2021, 06:31:47 »
Ik was in België en natuurlijk kon een wandeling niet ontbreken in ons geliefde skw. Dus ik zaterdagavond op wandel. Ik dacht het zal er rustig zijn vanwege de voetbal. Had ik het eventjes mis. Gedeeltelijk, er was een kleine minderheid Belgen. Maar ik heb de straat nog maar zelden zo druk gezien. Eerste indruk van de dames was dat er vele nieuwe waren en dat verschillende over extra Corona kilo’s beschikten.
De dag nadien smorgens geweest, blijkbaar moesten de meesten uitslapen vanwege de winst van België, ook bij de meisjes. Het was rustig in de straten. Wel iemand horen vertellen aan een groep dat ze masker moeten op zetten omdat er undercover agenten rondliepen en boetes uit deelde. Heb er 2x maal rondgelopen zonder masker, sommige meisjes waren wel paniekerig om je buiten te laten zonder masker vanwege de regels en boetes voor beide. Wat ik uiteraard wel rescepteerde.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3581 Gepost op: 16 juni 2021, 07:57:45 »
Ik was in België en natuurlijk kon een wandeling niet ontbreken in ons geliefde skw. Dus ik zaterdagavond op wandel. Ik dacht het zal er rustig zijn vanwege de voetbal. Had ik het eventjes mis. Gedeeltelijk, er was een kleine minderheid Belgen. Maar ik heb de straat nog maar zelden zo druk gezien. Eerste indruk van de dames was dat er vele nieuwe waren en dat verschillende over extra Corona kilo’s beschikten.
De dag nadien smorgens geweest, blijkbaar moesten de meesten uitslapen vanwege de winst van België, ook bij de meisjes. Het was rustig in de straten. Wel iemand horen vertellen aan een groep dat ze masker moeten op zetten omdat er undercover agenten rondliepen en boetes uit deelde. Heb er 2x maal rondgelopen zonder masker, sommige meisjes waren wel paniekerig om je buiten te laten zonder masker vanwege de regels en boetes voor beide. Wat ik uiteraard wel rescepteerde.
Die "flikken in burger" zien eruit als een bende hangjongeren, met driekwart korte broek en een vuile t-shirt, en als je ter hoogte van hun kruis kijkt zie je iets bengelen .... handboeien namelijk, die krijgen ze niet verstopt in hun hangjongerenpak met t-shirt  ;D ;D ;D ;D ;D

Ach, doe nog even gewoon een beflapje op je smoel als je door het skw wandelt, de Belse staat heeft namelijk 50 miljard nodig (de put die onze verkozenen en niet-verkozenen hebben gegraven .... geen risico nemen, gewoon opzetten.

Dus als je 't neit voor jezelf doet, dan voor de dames, die kunnen uit hun raam gezet worden als jij de regels niet respecteert als je een praatje maakt of buiten komt bij hen.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3582 Gepost op: 17 juni 2021, 01:38:48 »
Dus als je 't niet voor jezelf doet, dan voor de dames, die kunnen uit hun raam gezet worden als jij de regels niet respecteert als je een praatje maakt of buiten komt bij hen.
Belangrijk detail, inderdaad. Ik weet het: idiote regels. Maar dat zij we intussen al meer dan een jaar gewend.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3583 Gepost op: 18 juni 2021, 13:15:35 »
Hot hot hot, wandelen met de zon die op je knikker schijnt en net niet volledig uitgepakte meisjes die je àndere knikker doen opzwellen.  ;D ;D  Vrij kalm deze voormiddag. Hopelijk de aanloop naar een schitterende inzet van een zomers weekend.

Zoals gisterenavond, gezellige drukte in de straat, en eindelijk weer veel deurtjes die heel vaak open en dicht zwaaiden. Na de vele kijkers en de soms eerder zeldzame poepers van de laatste dagen, kregen we gisterenavond het SKW te zien zoals het is. Afpsraak vanavond voor het vervolg?

 :pompe :pompe :pompe :bonken :bonken :bonken :pompe :pompe :pompe

guest142220

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3584 Gepost op: 19 juni 2021, 00:22:01 »
Iemand Jasmine al gezien? stond in VT in de dayshift aan het eind links als je richting ss loopt en in de SS 2/3 in de avondshift, tijdens de lockdown via RL te bereiken, plm. 1.50 lang, zonder hakken :) soms een bril op, naturel look, kijkt boos, tenzij ze je geld ruikt, dan lacht ze je naar binnen...  ;D