Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708272 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3600 Gepost op: 6 juli 2021, 12:26:41 »
Onze VDB toch.
Zeg dat eens tegen iemand die de ganse dag in regen en wind putten moet graven aan 75 euro PER DAG.
Dat verdient een hoer met beroepsernst op een half uur  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

En als ze dan de rest van de dag niks meer te doen heeft dan wat op hoge hakken te staan, dat wil ik ook doen een ganse dag voor 75 euro; en dan niet per half uur, op een ganse dag is goed.

Harde job? Neen, bijlange niet.
Moeilijke job? Eens ze de knop omgedraaid hebben en 50 euro per 20 minuten kunnen binnenrijven, is het net hetzelfde als kassier spelen in den Aldi, alleen verdienen de dames per 20 minuten waar een kassierster de ganse dag haar kut moet voor afdraaien.

Respect voor wat ze doen? Jazeker, maar ga me nu niet vertellen dat het de lastigste job ter wereld is, integendeel.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3601 Gepost op: 6 juli 2021, 15:15:55 »
En nu terug over "wandelen in het schipperskwartier".
Irrelevante zaken zoals mannen die weten dat dames weinig verdienen omdat kennissen van hen de vuilnisbakken legen en zien dat er maar weinig gebruikte condooms inzitten, laat dat aub zo.

Dank jullie wel.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3602 Gepost op: 10 juli 2021, 17:44:01 »
De bezetting in de dag is weer als vanouds. Met vele bekende gezichten en een paar nieuwe. Vandaag was het er gezellig druk.
Hopelijk is de nachtshift even goed, maar die ga ik volgende week eens testen.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3603 Gepost op: 11 juli 2021, 08:07:53 »
Heeft minister-president Hesp een decreet uitgevaardigd waardoor het vandaag verboden is andere grieten dan Vlaamse te doen? Dacht zo iets ergens gelezen te hebben.

Al wat de jus laat lossen is ok voor mij, maar in het SKWA is de keuze dan wel heel beperkt.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3604 Gepost op: 11 juli 2021, 11:46:03 »
De vraag is dan: wat is een Vlaamse? Als ze officieel in Vlaanderen woont met een Begische ID, telt dat ook mee?  ;D  Anders is die uitspraak wel erg racistisch he. Maar ja(m), bon, we moeten toch op een of andere manier de Gulden Benen Slap vieren.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3605 Gepost op: 11 juli 2021, 12:01:26 »
Wat zijn de Vlamingen toch koppige strijdlustige mensen. Ze vieren liever de Guldensporenslag, een moordende veldslag in een afgrijselijke oorlog.

Waarom wordt 11 juli 1302 zo opgehemeld? Ware het niet beter om 11 juli 1303 te herdenken? Vreedzaam en met koele biertjes en opzwepende dansjes?  Mobiliseer het ganse SKW en vier het plezier!

Wat zeg je? 11 juli 1303 zegt jou niks? Dat was het eerste bal van de oudstrijders van 1302.

 :lol_hitting: :lol :lol_hitting: :lol :lol_hitting:

Offline lovedesamba

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3606 Gepost op: 15 juli 2021, 21:35:54 »
heeft iemand info of heeft iemand al de bulgaarse vannessa gezien stond voor corona op schipperstraat 40-3 begin van de straat.
ga morgen wandelen en zou haar graag op mijn xxx (lijstje) zetten

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3607 Gepost op: 16 juli 2021, 12:12:02 »
Nog niet teruggezien na corona
Inderdaad een bijzonder mooie verschijning
Er zijn genoeg 'vervangsters' om je te plezieren ;)
Ze zien je me plezier binnen dwarrelen

Offline copkiller

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3608 Gepost op: 16 juli 2021, 14:54:10 »
De bezetting in de dag is weer als vanouds. Met vele bekende gezichten en een paar nieuwe. Vandaag was het er gezellig druk.
Hopelijk is de nachtshift even goed, maar die ga ik volgende week eens testen.

normaal wandel ik nooit overdag,door omstandig heden was toch in de stad,nou wat een katastrofe was er rondt 1100 in de verviersrui jawel slechts 10 dames!! volle bak :lol_hitting: vingerlinstraat niet veel beter slecht een enkeling,ben toen maar afgedraaid  :pica diep triest

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3609 Gepost op: 16 juli 2021, 15:03:37 »
De bezetting in de dag is weer als vanouds. Met vele bekende gezichten en een paar nieuwe. Vandaag was het er gezellig druk.
Hopelijk is de nachtshift even goed, maar die ga ik volgende week eens testen.

normaal wandel ik nooit overdag,door omstandig heden was toch in de stad,nou wat een katastrofe was er rondt 1100 in de verviersrui jawel slechts 10 dames!! volle bak :lol_hitting: vingerlinstraat niet veel beter slecht een enkeling,ben toen maar afgedraaid  :pica diep triest
Om 11 u voor de middag? Kon je je zin niet vinden bij de 150 dmes die er toen waren?
Afgedraaid? Afgetrokken misschien  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3610 Gepost op: 16 juli 2021, 15:55:35 »
De bezetting in de dag is weer als vanouds. Met vele bekende gezichten en een paar nieuwe. Vandaag was het er gezellig druk.
Hopelijk is de nachtshift even goed, maar die ga ik volgende week eens testen.

normaal wandel ik nooit overdag,door omstandig heden was toch in de stad,nou wat een katastrofe was er rondt 1100 in de verviersrui jawel slechts 10 dames!! volle bak :lol_hitting: vingerlinstraat niet veel beter slecht een enkeling,ben toen maar afgedraaid  :pica diep triest

Misschien had je dan toch beter ook nog eerst eens door de Schippersstraat en de Villa Tinto gewandeld i.p.v. af te draaien.  ;)


Offline copkiller

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3611 Gepost op: 16 juli 2021, 16:49:42 »
De bezetting in de dag is weer als vanouds. Met vele bekende gezichten en een paar nieuwe. Vandaag was het er gezellig druk.
Hopelijk is de nachtshift even goed, maar die ga ik volgende week eens testen.

normaal wandel ik nooit overdag,door omstandig heden was toch in de stad,nou wat een katastrofe was er rondt 1100 in de verviersrui jawel slechts 10 dames!! volle bak :lol_hitting: vingerlinstraat niet veel beter slecht een enkeling,ben toen maar afgedraaid  :pica diep triest
Om 11 u voor de middag? Kon je je zin niet vinden bij de 150 dmes die er toen waren?

aftrekken altijd :lol alleen da doen we thuis

Afgedraaid? Afgetrokken misschien  ;D ;D ;D ;D

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3612 Gepost op: 17 juli 2021, 10:48:06 »
mmmmm, lekkertje weertje .
In het SKWA hopelijk voor de meiden een volle zak en voor de mannen waarschijnlijk lege zak(ken).  :sex

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3613 Gepost op: 17 juli 2021, 11:59:36 »
mmmmm, lekkertje weertje .
In het SKWA hopelijk voor de meiden een volle zak en voor de mannen waarschijnlijk lege zak(ken).  :sex
Ja ik en KING69 zijn er vandaag na 2 weekjes rust er terug bij om ze te sponsoren

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3614 Gepost op: 17 juli 2021, 14:10:32 »
mmmmm, lekkertje weertje .
In het SKWA hopelijk voor de meiden een volle zak en voor de mannen waarschijnlijk lege zak(ken).  :sex

Ja ik en KING69 zijn er vandaag na 2 weekjes rust er terug bij om ze te sponsoren

GO for it boys, de meisjes zullen jullie sponsorgeld graag in ontvangst nemen  :lol

Kies er een goeike uit hé!

Veel plezier!