Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708170 keer)

0 leden en 32 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3615 Gepost op: 22 juli 2021, 08:48:06 »
gisteren (en eergisteren) rond de klok van 17u tot 19u een wandeling gemaakt in het schipperskwartier.

Het was er duidelijk aan te zien dat het verlofperiode was, zowel de bezetting als de loslopende wandelaars was niet het van dat, om het zo uit te drukken.

De dames die er wel waren, hadden echter "goed te doen", in tegenstelling tot de alarmerende berichten die dragonderlover Vanderbeffen rondstrooit.
Indien ik namen noem, gaat onze vriend uiteraard zeggen dat dat de "happy few" zijn die goed werken, wel opvallend dat die "happy lot" toch best "altijd" veel te doen hebben en je hen bijna nooit in het raam ziet staan.

Usual suspects ..... Rossie, Selena, Beatrice, Maria, Gabriela, Dana, .... om er maar enkelen te noemen .... niet te zien in hun raam, en dat gedurende 5 volle uren de laatste 2 dagen .... die hun winkeltje draait op volle toeren, die kutjes draaien overuurtjes, echte worstenfabriekjes zijn het ;D


Ik begin meer en meer te denken dat dames die goede service geven altijd wel het "fleur de sel" op de patatjes verdienen. En zo hoort het ook  ;D


Helaas moet ik ook melden dat ons aller Kyrsie de hoerenhanddoek in de ring heeft gegooid, en nu als dienster in een café in de buurt werkt .... de mooiste aller tijden, en fucking damned good.
Ik zal uit respect een slotje op haar hangen, maar die sleutel houd ik bij, want  af en toe moet er wat lucht aan dat lekkere lijf kunnen, moet dat slot eraf en .... lekker lekker lekker

En wij hebben een nieuwe stamkroeg  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline leeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3616 Gepost op: 22 juli 2021, 10:05:43 »
ik was er gisteren ook, het was opvallend rustig. ik was van een uur of 14 tot 19. Na 16u begonnen de ramen gevuld te worden.
 

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3617 Gepost op: 22 juli 2021, 10:27:00 »
te zien dat het verlofperiode was, zowel de bezetting als de loslopende wandelaars was niet het van dat, om het zo uit te drukken.

De dames die er wel waren, hadden echter "goed te doen" de "happy few" zijn die goed werken

 Rossie, Selena, Beatrice, Maria, Gabriela, Dana, .... om er maar enkelen te noemen ....
Juist, klopt dus he, verlofperiode, veel lege ramen die maken dat degenen die er zijn meer kans maken om uitverkoren te worden. Weinig wandelaars, wat waarschijnlijk wil zeggen dat er veel mensen 'weg' zijn, op vluchtvakantie voor dat de ranzige bende ons met zijn allen weer opsluit in het najaar, en de mannen die nu dan toch in het SKW komen wandelen, zijn dan waarschijnlijk meer doeners dan kijkers. Weloverwogen eens 'naar de meisjes gaan'.

Dat het de happy few zijn, tja, als de helft van de ramen op een normale dag zou bezet zijn, staan er 150 meisjes. En er worden 6 meisjes genoemd en nog enkelen vergeten. Geen 10% dus, dat kunnen we best de happy few noemen.

Jammer? Welnee, het is de jaarlijkse dip tijdens de vakantieperiode.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3618 Gepost op: 22 juli 2021, 10:50:13 »
te zien dat het verlofperiode was, zowel de bezetting als de loslopende wandelaars was niet het van dat, om het zo uit te drukken.

De dames die er wel waren, hadden echter "goed te doen" de "happy few" zijn die goed werken

 Rossie, Selena, Beatrice, Maria, Gabriela, Dana, .... om er maar enkelen te noemen ....
Juist, klopt dus he, verlofperiode, veel lege ramen die maken dat degenen die er zijn meer kans maken om uitverkoren te worden. Weinig wandelaars, wat waarschijnlijk wil zeggen dat er veel mensen 'weg' zijn, op vluchtvakantie voor dat de ranzige bende ons met zijn allen weer opsluit in het najaar, en de mannen die nu dan toch in het SKW komen wandelen, zijn dan waarschijnlijk meer doeners dan kijkers. Weloverwogen eens 'naar de meisjes gaan'.

Dat het de happy few zijn, tja, als de helft van de ramen op een normale dag zou bezet zijn, staan er 150 meisjes. En er worden 6 meisjes genoemd en nog enkelen vergeten. Geen 10% dus, dat kunnen we best de happy few noemen.

Jammer? Welnee, het is de jaarlijkse dip tijdens de vakantieperiode.
Hier is de doemdenker weer ....
Ik noem 6 namen, omdat deze bij mij opkomen.

NIKS happy few, diegenen die goed werk leveren, verdienen geld VDB

Gewoon eens ophouden met te vertellen dat dames hun huur niet kunnen verdienen ...


Misschien eens dit in overweging nemen: GEEN ENKELE DAME blijft er werken als ze niks verdient, GEEN ENKELE

En die dat wel doen, moeten een andere job zoeken, blokfluit gaan spelen aan de inkom van den Aldi of zo  :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3619 Gepost op: 22 juli 2021, 18:53:39 »
diegenen die goed werk leveren, verdienen geld VDB
Wie verdient geld?

Degenen die goed werken en in hun genre daar een aantal vaste klanten op hebben, en al zeker als zij her en der op fora goeie commentaar krijgen. Onderschat die imagebuilding niet. Gelukkig.

Degenen die wat geluk hebben. Je kan een dag pech en een dag geluk hebben, onafhankelijk van je looks en je geleverde diensten.

En degenen die ingaan op allerlei prijsafbiedingen en/of dan toch maar diensten leveren die ze normaal niet zouden leveren.

Het is bovendien niet steeds zo dat er op de drukste momenten het meest verdiend wordt. Soms lopen er erg veel kijkers en weinig doeners. En sommige ogenschijnlijk 'dode' momenten blijken dan weer goeie momenten te zijn. Mannen die heel doelbewust komen om te 'komen'  :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3620 Gepost op: 22 juli 2021, 19:22:20 »

Meneer VDB, jij kan niet meer "normaal" reageren.
Wij, als forum, zijn zeer begaan met het lot van de werkende meiden.

Maar wij gaan je hier geen eigen forum geven waar jij oeverloos blijft lullen over hoe slecht ze wel verdienen, wat voor slechte afbiedende klanten er rondlopen, en wat nog allemaal.
Dat mag je lekker op GR doen, die vinden dat allemaal niet erg. Kwantiteit boven kwaliteit, en zeer schadelijk voor de werkende dames.

Reclame maken aan de hand van recensies, dat is de bedoeling van een forum, goede meiden krijgen goede recensies, slechte krijgen er minder goede.

Wij zijn girlsreview niet, waar een stel nieuwbakken mods, die totaal geen voeling hebben met de meiden gebande leden van her en der verwelkomen en ze die nog het handje boven het hoofd houden.
Ik refereer naar die sexcalibur, overal geband, en zich willen wreken op meiden in het skw, die hij geeneens bezoekt, laat jullie niks wijsmaken.

Dat een stel nieuwbakken idiote moderators op girlsreview in die praktijken trappen en zelfs toelaten dat mensen schrijven dat er geneukt wordt zonder condoom, terwijl dat leugens zijn, is schadelijk voor de meiden, en beschamend voor de beheerders.
Maar goed, girlsreview is popu, ook onder RB leden, kwestie van tijd, en ze gaan ook offline, en dan niet om die AP redenen, maar als Cel Prostitutie lucht krijgt van de praktijken en die amateurmods die alles zomaar toelaten ... einde verhaal.
En eenieder die daar nu aan meewerkt, is mede verantwoordelijk voor wat er heden ten dage gebeurt in het skw, ik denk dat jij dat ook wel intussen hebt gehoord? Sedert de oprichting van die wow zo goede GR, krijgen de dames meer en meer eisen tot pijpen zonder en ook neuken zonder. ENKEL EN ALLEEN door de manier waarop ze bij GR omgaan met de recensies. Schadelijk en schandelijk.


Hier hebben we respect voor de dames, en geven we achterlijke trollen geen enkel forum (zo noemt nu eenmaal een spreekbuis op internet), hier bannen we die, al het uitschot sturen we graag naar die 2 websites.
En daardoor heb ik gisteren al klachten gekregen van dames, die steen en been klagen dat er veel mannen de laatste weken zonder condoom willen (alles zonder), dat is de schuld van fora die gerund worden door een bende mongolen (ze denken dat een forumpje runnen geen enkele verantwoordelijkheid met zich mee brengt precies)

Kwestie van tijd dat dames girlsreview doorgeven aan Cel Prostitutie, en dan zal het snel gedaan zijn, waar hun servertje ook staat.
Want het laatste wat Cel prostitutie wil is dat er een bende debielen de dames gaan lastig vallen met NZC, aangespoord (of tenminste niet bewust gestopt) door een forum


Dat gezegd zijnde, vriend VDB, pak het probleem aan waar het zit, namelijk dat GR zulke dingen toelaat te schrijven. Schandalig.

Dat is momenteel het grootste probleem in het skw.

Bij hookers destijds was dat niet waar, daar hadden de mods nog ballen aan hun lijf en respect voor de dames.

En dat is het grootste bewijs dat een forum oprichten niet een kwestie is van leden hebben en recensies, maar een kwestie van gezond verstand van mods en admins en leden, en daar zitten onder die drie groepen en bende debielen die niets, maar dan ook niets van een forum runnen af weten.

AMEN
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tito

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3621 Gepost op: 22 juli 2021, 20:05:24 »
Idd sexmachïne er lopen veel perverten rond diebgeen respect hebben voor onze dames precies of die dames zijn vuilbakken,nu het zijn ook mensen waarvan ik er vele ken en bijna iedereen die ik ken weigert ook maar zonder condoom te werken omdat ze zoals ze zelf zeggen geen vuilbakken zijn en er niet op zitten te wachten om een onbekende voor dat beetje geld zomaar risicos te nemen echt niet,daar treed ik je in bij en idd ik vind dat we weer met meer respect over de dames moeten beginnen schrijven ook zij hebben menselijke gevoelens wie goed handelt word goed behândeld

Offline copkiller

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3622 Gepost op: 22 juli 2021, 21:09:53 »
Idd sexmachïne er lopen veel perverten rond diebgeen respect hebben voor onze dames precies of die dames zijn vuilbakken,nu het zijn ook mensen waarvan ik er vele ken en bijna iedereen die ik ken weigert ook maar zonder condoom te werken omdat ze zoals ze zelf zeggen geen vuilbakken zijn en er niet op zitten te wachten om een onbekende voor dat beetje geld zomaar risicos te nemen echt niet,daar treed ik je in bij en idd ik vind dat we weer met meer respect over de dames moeten beginnen schrijven ook zij hebben menselijke gevoelens wie goed handelt word goed behândeld
moet je toch voorzichtig mee zijn,voor wat extra zijn er toch een aantal die overstag gaan,[ook van de mod fav in straatje,persoonlijk] als ik merk dat een dame aan nzc doet vermijd ik deze compleet,pzc
vindt ik prima maar nzc noway, een paar jaar terug bij een dame geweest lekker gebeft,andere dag een koortslip wil je niet weten :douchen later ergens gelezen dat ze het ook zonder deed met haar vaste...hmm lekker hoor andermans .... staan telikken  :-\

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3623 Gepost op: 22 juli 2021, 21:17:21 »

moet je toch voorzichtig mee zijn,voor wat extra zijn er toch een aantal die overstag gaan,[ook van de mod fav in straatje,persoonlijk]
Copkiller toch, vertel op wat je denkt te weten  :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3624 Gepost op: 22 juli 2021, 22:14:07 »

Dat mag je lekker op GR doen, die vinden dat allemaal niet erg. Kwantiteit boven kwaliteit, en zeer schadelijk voor de werkende dames.

            ..........

En dat is het grootste bewijs dat een forum oprichten niet een kwestie is van leden hebben en recensies, maar een kwestie van gezond verstand van mods en admins en leden, en daar zitten onder die drie groepen en bende debielen die niets, maar dan ook niets van een forum runnen af weten.

AMEN
Quote ingekort, maar een reactie op GR waar ik het helemaal mee eens ben.

Niet dat er tevoren al geen gasten rondliepen die de lange sluiting dachten te mogen misbruiken om de meiden op hun tandvlies te proberen te krijgen, maar de gedaanteverwisseling van hookers maakt het niet beter. Ik heb overigens over hookers ook nooit een hoge hoed opgehad. De benadering van RB heeft gemaakt dat ik hier mijn 'thuisforum' van maakte en nooit van hookers zaliger.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3625 Gepost op: 22 juli 2021, 22:19:59 »
Idd sexmachïne er lopen veel perverten rond diebgeen respect hebben voor onze dames precies of die dames zijn vuilbakken,nu het zijn ook mensen waarvan ik er vele ken en bijna iedereen die ik ken weigert ook maar zonder condoom te werken omdat ze zoals ze zelf zeggen geen vuilbakken zijn en er niet op zitten te wachten om een onbekende voor dat beetje geld zomaar risicos te nemen echt niet,daar treed ik je in bij en idd ik vind dat we weer met meer respect over de dames moeten beginnen schrijven ook zij hebben menselijke gevoelens wie goed handelt word goed behândeld
Het woordje 'weer' zou ik liever weglaten, want 'met respect over dames schrijven' is hier eigenlijk nooit weg geweest. Helaas wel op andere fora.

Offline Tito

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3626 Gepost op: 23 juli 2021, 07:46:21 »
Copkiller dat zal dan wel een hele kleine groep dames zijn de overgrote meerderheid doet het wel safe,diedames liggen echt niet te wachten om 1 of andere soa of vuile ziekte op te doen van een onbekende die 50 armmoedige eurootjes meer neertelt,want ns een soa opgelopen zowel voor de klant als de dame van plezier kan dit je hele leven lang consequenties hebben daarmee gaat bij mij altijd het jasje om,even leuk en vooral veilig wetende hoeveel klanten ze maandelijks ontvangen vind ik zeer risicovol om zonder te willen uberhaupt

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3627 Gepost op: 23 juli 2021, 07:56:27 »
Je vooral niet ongerust maken, in ons schipperskwartier zijn er haast geen dames die het zonder doen.
Sommige mensen trollen nu eenmaal graag, en van het ene komt het andere.

Met de gevolgen die we allemaal kennen, een paar volidioten schrijvend at ze dames bezoeken en aan nzc doen, en in no time worden die dames overspoeld met mannen die dat dan gaan eisen.

er zijn meer mannen dan wij vermoeden die daar expliciet naar op zoek zijn, en die wagen hun kans als trollen bewust die dingen gaan schrijven, en fora daar bewust in meegaan (toestaan dat er geschreven wordt over nzc is namelijk schuldig verzuim)

Ook op dit forum zitten dit soort debielen van schrijvers, tot op heden kunnen we die steeds onderscheppen en van ons forum flikkeren. Naar het stort, daar waar ze thuis horen.


Dus maak je niet te veel zorgen over copkiller, we houden hem in het oog, en wij laten zulk gedrag niet toe.

Zelfs indien een dame het zou doen zonder (end at mag ze lekker zelf weten) dan nog zullen wij nooit toestaan dat iemand erover schrijft, om de eenvoudige reden dat ook andere dames daarmee lastig gevallen worden en er een hele bende gespuis die dames gaat stalken, en zo de fora om zeep helpen, maar ook de sfeer bij de dames.

Zonder fora geen dames, hoor je dan wel eens als verdediging van idiote forummoderators en admins, maar die volidioten vergeten dat zonder dames er geen hobby meer is.

Dat gezegd zijn, gaan we terug over tot de orde van de dag, namelijk onze bezoekjes aan het skw en de dames van plezier.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tito

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3628 Gepost op: 23 juli 2021, 08:56:39 »
Volledigmet u eens 👍👍👍👍de dames klagen idd over die volidioten met hun voorstellen

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3629 Gepost op: 23 juli 2021, 15:02:03 »
Straks een zware werkweek afsluiten met een paar pitstops en nen Orval of drie.



Tegen een uur of 6 de Fluxxx, dan naar 't Kleintje (wat een lekker dier, deket is er verliefd op maar hij maakt geen schijn van een kans zolang ik leef)  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
En daarna eentje gaan drinken bij Kyrsie, de mooiste ooit.

En dan ... wel, dan toch eens mijn pietje ergens binnen buitenhangen  ;) ;) ;)

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal