Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708516 keer)

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3630 Gepost op: 23 juli 2021, 20:45:55 »
Ik schrijf niet veel (noem me eerder een rustig genietende lezer/wandelaar die af en toe eens schrijft) doch vind het bijzonder ongepast en vooral NOT DONE om namen van dames te vermelden Copkiller. Lees de terechte melding van SM (herlees het desnoods nog enkele malen) , hopelijk word je dan wakker (of terug nuchter).
Bijzonder triest dat over zulke zaken wordt geschreven.
Als ze het me bij wijze van spreken gratis aanbieden, ik zou het nog niet doen. Geloof me vrij. Dat heeft met respect naar dames te maken.

Wat bedoel je met 'Gypsy' gebied uit Roemenië??
Een vrouw is een vrouw die daar werkt om haar centen te verdienen ongeacht welk ras, godsdienst, achtergrond of nationaliteit ze heeft. Al woont ze bij wijze van spreken onder de brug. Net zoals ik een job heb.
Niet meer dan dat. Vanwaar de link met 'Gypsy' Roemenië?
Ja, ook ik ging voorheen steeds naar vnml Latina's (nog trouwens). Doch sinds ik ook Roemeense dames bezoek kan ik je verzekeren: daar zitten werkelijk toffe pareltjes tussen. Ja, om hun inkomsten veilig te stellen.

Je schrijft in vorig bericht dat je het nooit zou doen. En plots blijkt dat je er met meerdere dames continu over communiceert?? Ik ben nochtans bloednuchter doch begrijp het even niet meer...

Kletskoek (noem het gerust een waardeloze reactie) noem ik dit.

Lees de reactie van SM NOG maar eens aub. De nagel op de kop als reactie.

Nog ne prettige avond.

Offline Tito

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3631 Gepost op: 23 juli 2021, 22:53:59 »
Copkiller dan begrijp je toch dat geen enkele dame het zônder zou doen haar boodschap if someone pay me 1000 is eerder sarcastisch bedoelt en daar bedoeld ze eigenlijk mee dat ze t nooitbzônder zal doen omdat ze weten dat er daar niemand 1000 op tafel gaat leggen of je moet heel gek zijn en geloof mij het risico is veel erger dan die luttele 1000 want een soa kan je levenslang hebben die 1000 is zo uitgegeven en zoals buie al vermeld het gaat om respect voor de dames die by the way niet uit gypsy gebied komen zoals jij hier voorsteld ik ken er enkele en tzijn stuk voor stuk toffe intelligente en hebben vaak gestudeerd en ja ze zijn heel verstândig want zeg nu zelf uiteindelijk zijn wij die hun betalen omdat we zwak zijn als we iets mooi zien 😉en gelijk hebben ze de vrouwen die ik stuk voor stuk respecteer als mens

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3632 Gepost op: 23 juli 2021, 23:09:33 »
Het is allemaal dat niet, maar er is toch veel van dat bij . :lol

Nu even iets volledig anders. Wie kan mij iets nuttigs vertellen over de vrouw ( meisje, hoer, sekswerkster, slet, sloerie, prostituee, dame[dat is erover, niet ?],paradet, spermaspons, peniskluiver, enz ... ) die haar diensten aanbiedt op VR4/2. :sign0065:
Ik heb ze deze week bijna elke dag zien staan 's avonds (na 18u), behalve vandaag zaterdag. En ze is regelmatig bezet, of bevindt zich toch in de achter- of bovenkamer.

Ik wil vooral weten of het geen rip-off is, of ze toch wat werk ethiek heeft. Wanneer ik ze zie, geeft ze me telkens een ijskoude blik waarvan ik overal rillingen krijg. :lostit
Als het schip zinkt moet je niet overboord springen maar water hozen, denk ik dan bij mezelf.

Iemand nuttige info over haar ? Vrouw, ongeveer 1m70, donkerblond haar tot op de schouders.
« Laatst bewerkt op: 23 juli 2021, 23:14:57 door candyshoplifter »

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3633 Gepost op: 23 juli 2021, 23:32:02 »
Heb ik hier iets gemist? Ik zie zeer duidelijke reacties van Tinto en bule richting copkiller maar ik zie zijn post niet waarop gereageerd werd. Of werd dif post verwijderd? Bvb vanwege onrespectvol richting de dames?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3634 Gepost op: 24 juli 2021, 09:33:15 »
Heb ik hier iets gemist? Ik zie zeer duidelijke reacties van Tinto en bule richting copkiller maar ik zie zijn post niet waarop gereageerd werd. Of werd dif post verwijderd? Bvb vanwege onrespectvol richting de dames?
De post van "copkiller" werd verwijderd.

Sommigen snappen het niet, en als hier ene, maar ook ene nog een naam durft te schrijven van een dame die ZOU aan nzc doen  (en dat ze het doen is duidelijk, alle dames neuken met hun vriendje, en als ze 't met klanten doen zijn het onze zaken niet) mag ie naar ons eeuwig jachtforum ......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3635 Gepost op: 24 juli 2021, 10:58:48 »
Gisteren trouwens een zeer leuke vooravond en avond meegemaakt in het skw.
Na twee en een half jaar nog eens bij 't Kleintje binnengesprongen ook trouwens.


Ik zal hier ook niet laten te melden dat er een paar dames redelijk geschockeerd ons aangesproken hebben over GR. En ja, GR mag dat gerust weten van mij, bende oelewappers, met mods die geeneens weten wat mod zijn is, en geen enkele affectie hebben met de dames in een hoerenbuurt.
En die bij jezeke niet weten wat een forum is, en niet weten hoe leden aan te pakken die het niet zo goed voorhebben met de dames en de grootste onzin neerpoten. Of anders compleet incompetent zijn.

Dat forum zorgt er nu voor, door incompetentie van de mods aldaar (al heb je 1 miljoen leden, de mods en admins blijven verantwoordelijk voor wat er op een forum verschijnt), dat dames overrompeld worden met oelewappers die eisen om te neuken zonder condoom (voor 50 euro), die eisen om te pijpen zonder (voor 50 euro), die eisen op in hun mond klaar te komen (voor 50 euro).

Dat kan tellen voor een nieuw forum. Bende incompetente debielen van moderators en admins.

Ik zal ook niet nalaten te vertellen dat we iedere dame hebben aangeraden zich te verzamelen en GEZAMENLIJK klacht neer te leggen bij de Cel prostitutie.
Diverse dames hebben dit ook al gedaan, alleen is onze en hun contactpersoon nu nog even met verlof.

Dus na zijn verlof zullen de poppen wel aan het dansen gaan en al staat eens servertje ergens offshore, dat gaat weinig uitmaken.

Wij nemen het gedrag van GR heel simpel SCHULDG VERZUIM, en AANZETTEN TOT VERKRACHTING.
Misschien begrijpen sommige oelewappermods het niet, maar als je leugenachtige schrijfsels laat staan, en daaruit mannen gaan eisen bepaalde daden te stellen, zelfs al is dat bij prostituées, dat is ..... kan je het zelf invullen .... misschien snappen debiele mods dat niet, maar dat is toelaten tot aanzetten en oogluikend toestaan van VERKRACHTING.


Dat gezegd zijnde, ik wilde gisteren, door omstandigheden nog even binnen wippen bij Selena, en raad eens, ze stond daar al in burgerplunje.

Maar die tieten wil ik binnenkort op me zien kronkelen, en zij mag mij wel eens lekker verkrachten, met wederzijdse toestemming  ;D


En begrijp me niet verkeerd over GR, ik heb niets tegen andere fora, iedereen heeft het recht een forum op te richten, maar wat computerkennis is niet genoeg, en al zeker niet hoerenloper zijn, en GR , tja, wat ze daar hebben rond lopen als mods/admins, geen enkele voeling met de dames, een ego van hier tot Tokyo en terug en redelijk narcist, als je 't mij vraagt.
Geen enkele daar met voeling wat er bij de dames om gaat, en die, bende onnozelaars, die verschaffen ons de plezierigste hobby ter wereld.
En een bende zieke oelewappers, nope, dat laten wij niet toe, wij dienen mee klacht in met de dames van het skw, als de baas van het prostitutieteam terug aanwezig is.


Wil dit zeggen dat er niet vettig mag geschreven worden over dames? Dat mag wel, zolang dat vettige maar gebeurt met toestemming van beide partijen.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

jurgenlor

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3636 Gepost op: 27 juli 2021, 00:17:41 »
goeienavond collega(joggers) ;D of ie"ts in die trent voor de vrouw des huizes

ik zou graag informeren of diana nog in villa tinto werkt zer reed met een witte audi voor de sluiting
mvg   

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3637 Gepost op: 27 juli 2021, 10:12:27 »
goeienavond collega(joggers) ;D of ie"ts in die trent voor de vrouw des huizes

ik zou graag informeren of diana nog in villa tinto werkt zer reed met een witte audi voor de sluiting
mvg
Ik ken geen Diana in de VT, en als je nu zei: "witte bikini", ja, maar "witte audi" .... hoe moeten wij dat weten?  :king:
Komt ze toe in de Villa Tinto met een Audi?  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3638 Gepost op: 4 augustus 2021, 18:13:09 »
Het was tijd voor nog is te gaan wandelen vandaag. Samen met KING69. De line up was behoorlijk voor de maand augutus. En dan uiteindelijk gekozen voor een hele leuke dame waarover ik nu een recensie ga schrijven

Offline Steffens

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3639 Gepost op: 4 augustus 2021, 20:27:19 »
Domme vraag misschien maar is het nog de moeite om tegen 23u(/23u30) nog naar SKW te trekken? Zijn er dan nog wat dames aanwezig?

Offline Moggeallemaal

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3640 Gepost op: 4 augustus 2021, 23:20:11 »
Geen domme vraag, je hebt dan in theorie nog 2 uur maar veel dames  gaan rond die tijd naar huis, om 23:00 is er vaak nog wat maar met 23:30 wordt de spoeling wel dun. Tegen middernacht moet je wel je slag geslagen hebben.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3641 Gepost op: 5 augustus 2021, 01:21:44 »
Er vallen geen goedkopere last minute boekingen te scoren hoor, net zomin als vroege vogel(aar)s korting krijgen

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline happy married

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3642 Gepost op: 5 augustus 2021, 07:55:49 »
wel erg, al 20 jaar dat ze niet indexeerden.
nog steeds € 50.
wie werkt er nu nog aan het loon van 20 jaar geleden.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3643 Gepost op: 5 augustus 2021, 18:21:38 »
wel erg, al 20 jaar dat ze niet indexeerden.
nog steeds € 50.
wie werkt er nu nog aan het loon van 20 jaar geleden.
Ze werken inderdaad al 20 jaar aan 50€ (de meeste voor 20 minuten)
Zelfs mijn advocaat vraagt minder.
We moeten ook niet overdrijven, 20 jaar geleden hebben ze, met de komst van de euro, plotsklaps de prijs verdubbeld.

Dus ze zullen wel op de prijs zitten nu, niet?  Of denk jij dat iets/iemand meer dan 50€ per 20 minuutjes waard is?

Vergelijk niet jouw loon met dat van 20 jaar geleden, maar verdien jij 150 € per uur in 't zwart?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vandekasseien

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #3644 Gepost op: 5 augustus 2021, 23:08:30 »
In de 90’er jaren, niet zo lang voor de komst van de euro, ben ik op de Sint-Paulusplaats nog naar de miekes geweest voor 500 frank (12,39 euro). Ik zou dus zelfs durven zeggen dat hun prijzen meer dan verviervoudigd zijn.

Akkoord, een aantal vroeg al wel 1000 frank. Maar hing er ook een beetje vanaf waar je ging. Want ze zaten verspreid in de stad. Niet alleen in het huidige SKW, maar ook in de Oude Mansstraat, Sint-Paulusplaats, Burchtgracht, Lange Winkelhaakstraat, Italiëlei, Atheneumbuurt,… en je kon nog gewoon met de auto door de Schippersstraat rijden.