Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708482 keer)

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #510 Gepost op: 31 maart 2012, 20:08:52 »
Vandaag aan de wandel geweest met de heren Bema en Civicske in mijn geliefde Antwerpse Schipperskwartier!

Rakker Roberto is me natuurlijk weeral te snel af ;) en schrijft hier bij het ochtendkrieken alweer een leuk sfeerverslagje over de "lange" wandeling gisteren in zijn SKW met ondergetekende en ook Bema.

Ik was nog maar juist goed op weg richting het Antwerpse rode licht en mijn gsm begon te trillen in mijn broekzak. Inderdaad een sms van Roberto om mij te melden dat het beuksnolletje Jane van SS10/2 op post was. Civicske duwde zijn civicske steviger naar het rood van zijn toerenteller. Ik had al een idee wat ik vandaag met dit lekkertje ging uitspoken.:D

De line-up was zéér goed te noemen en alledrie met de hoed op het hoofd, maakten we verschillende rondjes. Na de nodige consumpties kon civicske zich echt niet meer houden. :P Trok wat geld uit de bankautomaat en stapte af bij Bulgaarse lolita Jane die er weer goed uitzag. Na een geile sessie en een beetje "flying high" stapte ik café Falcon binnen waar de andere "partners in crime" zich tegoed deden aan een drankje.

De inwendige mens wat versterkt en daarna nog wat in het stamcafé Charivari gezeten om wat op krachten te komen van de geleverde inspanningen en waar DJ Roberto zijn kunstjes toonde. Ik had nog wel eens goesting om te ketsen en koos voor Roemeense Anna (alhoewel ze tegen mij een andere, langere naam zei, maar bon) op de Verversrui 14/2. Rakkers, dit was in de top twee van slechtste fuck's ooit in het kwartier. >:D >:( Dus ik baalde wel wat als een stekker en moest dit even doorspoelen met een pint in de Blue Magic tesamen met Roberto.

De tijd was gekomen om weer naar huis te bollen want het was al een gat in de nacht ondertussen.

civicske

In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #511 Gepost op: 31 maart 2012, 22:01:58 »

In de straat deed ik al prospectie voor Dolfie. Deze man is namelijk gek van oudere dames en daarom heb ik mijn hoed weggeschonken aan de oude Annabelle.


Haha Roberto die voor mij op prospectie gaat ;D
Bedankt jonge rakker voor deze info over "Annabelle" ! Binnekort zoals beloofd gaan we daar in het SKW eens op wandel!

Grtz,Dolfie

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #512 Gepost op: 1 april 2012, 01:03:59 »
Haha Roberto die voor mij op prospectie gaat ;D


Zo is het maar net Dolfie! De collegialiteit onder de rakkers is dan ook zeer groot! Onder het motto opnieuw op prospectie voor Dolfie ging ik vandaag terug naar het - voor mij - leukste oord voor verderf, het Antwerpse Schipperskwartier! :) 


Ik had al een sms gekregen van een zeer gerespecteerde rakker met de vraag of ik in het Schipperskwartier was. Helaas voor hem en mij maar ik lag nog in mijn bed want gisteren ging het weer vortig en gortig aan toe met de heren Bema en Civicske.


Het moet iets na de "achten" geweest zijn, toen ik de Robertomobiel netjes op de Oude Leeuwenrui parkeerde. Na de eerste, doch korte ronde zag ik dat er weeral tig van schoonheden aanwezig waren, met uitzondering van Jozefa, Nicole en Kyara als meest fameuze servicegranaten maar dat kan en mag de pret uiteraard niet drukken.


Bij de Theke van de Malle Babbe bestelde ik een platte water om te beginnen. In mijn linkerooghoek zag ik dat Bema zat te genieten van een soepje en de gazet maar die ging al gauw dicht toen hij mij zag. Er werd weeral wat bij gepraat en trokken de straat in en sommige dames werden weer hartelijk begroet. Het begint een gewoonte te worden...


Dan togen we naar de Charivari waar we al direct op een whiskey uit het dure segment werden getrakteerd, de fameuze Johny Walker "Black Label". We lieten het niet aan ons hart komen en dronken hem met smaak en zeer rustig uit. Plotsklaps kwam er neger weer van die spullen verkopen. Hij deed me een voorstel voor een authentieke ??? Armani zonnebril. Bema had me gisteren al een zonnebril gekocht maar die had ik me weer op professionele en slinkse wijze laten ontfutselen door een bitch uit de straat. Ik zal het ook nooit leren...


Die zonnebril moest 35 euro kosten, hier lachte ik eens goed mee en zo werd de prijs omlaag gedreven naar 5 euro. Voor 5 euro kan een mens niet sukkelen en ik telde ze met de glimlach neer. Roberto handelt en wandelt dus.


Na nog wat Red Bull's en gezever hier en daar moest Bema vertrekken en ging ik binnen in café Falcon waar een groots feestje bezig was en ik ook enkele dames uit het Schipperskwartier aanwezig waren. Bema, mooie Anna van Schippersstraat 39/2 was ook aanwezig. Enfin, na een kort babbeltje hier en daar ging ik mijn relaxxx - vrijkaartje opneuken. Hiervoor dank ik oprecht de forumleiding van Relaxxx.


Uiteraard hebben zij recht om te weten waar hun poen naartoe gegaan is maar daarvoor moeten ze mijn recensie maar lezen.


Na deze fuck ben ik maar naar huis getogen want er waren nergens nog bekende gezichten te zien...



« Laatst bewerkt op: 1 april 2012, 02:55:08 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #513 Gepost op: 1 april 2012, 02:12:43 »
Maar het was haar enkel om een hoed te doen; zij wilde weten wat die gekost heeft, en wou er ook 1, maar moest absoluut een zwarte zijn. En toen we later op de avond er terug passeerden, heeft roberto de zijne cadeau gedaan aan haar.


Wie de kleindochter wil winnen, moet toch met de grootmoeder beginnen? :D
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #514 Gepost op: 1 april 2012, 23:17:07 »
Roberto drinkt zijn Red Bull terwijl stamgast Bema zich door de bevallige Theke een Johny Walker "Black Label" laat inschenken. De stilte overheerst want Bema wil genieten van deze premium whiskey.


Het is pas als deze verorberd is dat Bema spreekt...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #515 Gepost op: 1 april 2012, 23:24:25 »
Betekent dit topic dat jullie steeds live verslag gaan uitbrengen vanuit cafe charivari iedere avond?  ;)
Een ipad en dat komt allemaal in orde, kunnen jullie live verslaggeving uitbrengen vanuit "saunaclub skw", rakkers  :o



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #516 Gepost op: 1 april 2012, 23:34:14 »
Roberto drinkt zijn Red Bull terwijl stamgast Bema zich door de bevallige Theke een Johny Walker "Black Label" laat inschenken. De stilte overheerst want Bema wil genieten van deze premium whiskey.
Het is pas als deze verorberd is dat Bema spreekt...

Geef mij nog maar een Black Label.  :P
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #517 Gepost op: 1 april 2012, 23:37:30 »
Betekent dit topic dat jullie steeds live verslag gaan uitbrengen vanuit cafe charivari iedere avond?  ;)
Een ipad en dat komt allemaal in orde, kunnen jullie live verslaggeving uitbrengen vanuit "saunaclub skw", rakkers  :o
Tja, maar wij hebben geen ipad.  >:D

Als de  forumleiding ons een ipad bezorgt, zullen wij natuurlijk geregeld verslag uitbrengen vanuit onze stamkroeg en eveneens live vanuit de straten van het SKW !  :P  :P
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #518 Gepost op: 1 april 2012, 23:39:22 »
1 Brugal extra viejo met ijs graag
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #519 Gepost op: 1 april 2012, 23:40:41 »
Tom Boonen had duchtig de beentjes los gegooid en na zijn overwinning in Vlaanderens mooiste, vond ik dat ik het recht had om mijn derde been los te gooien. Op de autostrade twijfelde ik of Bema wel aanwezig zou zijn want deze man kan het tempo dat Roberto hem oplegt amper volgen. Ik nam het zeker voor het onzekere en stuurde hem een sms. Hij was zeer verheugd met mijn komst en stuurde ook zijn stalen ros richting Schipperskwartier.


Ik arriveerde zodoende te vroeg en kon de dagshift gaan bewonderen. Ter hoogte van de Verversrui 22 stonden de mooie dames Christina en Anna en nog een voor mij onbekende dame hun lekkere konten aan Roberto te tonen. Kijk en geniet:







De middelste, Anna, bekeek me met een zeer mooie glimlach en ik ging bij haar mijn centen afdragen. Een zeer mooie dame heren. Een beetje later was het Bema die arriveerde en konden we aan onze "tour d'anvers" beginnen. We waren op het einde van de dagshift en konden vandaag dus genieten van de dames uit de dag- en nachtshift.


Bij de mooie Anna van Schippersstraat 39/2 werden we binnen geroepen en mochten we de honneurs waarnemen. Elks 3 kussen was het tarief. Ditmaal zaten we dus aan de goede kant van de zaak. Bij de mooie Vera kregen we ook een opgestoken duim. Vally was ook present en vroeg wat ik al zo vroeg deed in het kwartier. Na veel 5'en en 6'en mocht ik vertrekken. Hoewel ze weet dat ik haar nooit zal kameren blijft ze altijd heel vriendelijk.


Haar buurvrouw Magdalena begroette ons met een lekkere handkus. In de Villa Tinto vroeg Linda of we even naar de shop voor haar wat wilden gaan halen. Hiermee toonden we weeral ons goed hart, naar deze dame toe. Na wat obligate groeten gingen we er ene snoepen bij Martha van de "Malle Babbe" om vervolgens naar de "Leguit" te gaan zodat we geen dorst zouden lijden tijdens de prospectie van de nachtshift.


In de nachtshift waren op de Verversrui heel wat schoonheden present. Ik denk aan Anna, Andrea, Gaia, Daniëlla, Bianca, Lisa, Christina, Alina, Cathalina, Sylvia, Diana, Claudia en en en ...


In de Villa Tinto kleurde de mooie Ella het pand met haar prachtige platinablonde haren, eindelijk kon er een stralende lach vanaf. Gaby, Ada en de mooie Anita waren ook present. Verder herkenden Lola, en de immer vriendelijke Melanie ons ook. Maryline, Michelle, Bianca en Linda sloten de rij.


In de Schippersstraat was het zowaar nog beter met schoonheden. Als ik me niet vergis waren Joanna, Vally, Monica, Eni, Olga, Eva, Sylvia, Christina, Sandra, Roxanne, Alexandra, Jane, Anna, Sylvie, Christina, Tessa, Gabriëlla, een andere Anna en Isabelle al present.


Op de Vingerlingstraat waren er nog niet te veel schoonheden present want het was nog vroeg. Toch zagen we Christina, Vanessa, Stella en Michaela...


In de Charivari gingen we dan nog eentje drinken om het af te leren. Dit was het dan alweer voor vandaag en morgen neem ik een welverdiende rustdag!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #520 Gepost op: 1 april 2012, 23:41:16 »
citaat van Roberto aan de toog :

Mijn bezoek aan de dames is als een PAY AND GO KAART; you pay and daarna you go.  ;D
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #521 Gepost op: 1 april 2012, 23:42:14 »
Betekent dit topic dat jullie steeds live verslag gaan uitbrengen vanuit cafe charivari iedere avond?  ;)
Een ipad en dat komt allemaal in orde, kunnen jullie live verslaggeving uitbrengen vanuit "saunaclub skw", rakkers  :o
Tja, maar wij hebben geen ipad.  >:D

Als de  forumleiding ons een ipad bezorgt, zullen wij natuurlijk geregeld verslag uitbrengen vanuit onze stamkroeg en eveneens live vanuit de straten van het SKW !  :P :P
Kom dan eerst maar met sponsoring over de boeg, je cafe krijgt immers gratis reclame dat het niet mooi meer is  ;)
Ik heb hier nog een IpodTouch liggen, en in de straten van Antwerpen zijn er gratis hotspots, dus wie weet wat ik kan regelen voor jullie daar ter plaatse heren  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #522 Gepost op: 1 april 2012, 23:44:16 »
Topic sticky gemaakt...razende SKW reporters live vanaf de bierkaai
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #523 Gepost op: 1 april 2012, 23:49:33 »
Topic sticky gemaakt...razende SKW reporters live vanaf de bierkaai
Thanks Rolly, tournée générale dan maar !  :P  :P
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #524 Gepost op: 1 april 2012, 23:58:40 »
BREAKING NEWS

Roberto en bema gaan internationaal, zij spreken sinds gisteren meestal frans met elkaar.  :P

En neen, zij hadden niet te veel whisky gedronken.  >:D
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !