Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708449 keer)

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #555 Gepost op: 5 april 2012, 11:52:18 »
Van een feestje gisteren weet ik niks van, of het moet mijn jeugdige kompaan Roberto zijn die daar de boel op stelten gezet heeft, nu hij wist dat ik niet kwam gisteren. Ik zal hem deze avond daar eens over interpelleren, we moeten deze avond toch nog wat personeel voor onze stamkroeg gaan recreturen in SKW.  ;D ;D


Zoals Bema al had aangekondigd moest er nog wat personeel aangeworven worden voor ons stamcafé. Bema is dan wel de kastelein maar ik bepaal nog altijd wie er wordt aangenomen. Dat was voor Bema allemaal geen probleem want die heeft al lang gezien dat ik me enkel inlaat met de mooiste meiden van het kwartier! ^-^  Hij verklaarde zich dan ook unaniem akkoord met mijn visie en veredelde mij in de functie van personeelsdirecteur! Deze meiden vervolledigen vanaf gisteren de crew!





Ik heb uiteraard gezorgd voor diversiteit in onze kroeg, al raad ik de anderen aan niet te veel aan die dame met haar platinablonde haren te zitten! Dit op eigen risico! Wie wil weten welke schoonheden dit zijn, moet beslist eens komen kijken maar het belooft want de opgestoken linkerduim van Bema is gisteren amper naar beneden geweest en mijn grote oncontroleerbare duim is helemaal niet naar beneden geweest!


Om de aanwerving van de dames te vieren heb ik de cocktails dan maar laten lopen.


Vanmorgen was de laatste nog niet weg:



Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline willy69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #556 Gepost op: 5 april 2012, 17:43:22 »
Ik zou graag in het weekend in de dagshift het neukwonder Maria gaan bezoeken. Laat ons hopen dat ze present is!

als maria van VT 12 bedoelt die is nog een week in bulgarije
grt willy

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #557 Gepost op: 5 april 2012, 18:40:55 »
Is de kroeg vanavond open?
Ik denk er namelijk aan een stapke in de wereld te zetten, de zin is groot en Stella is geil.
Of jullie moesten die tattooslet om een uur of acht kunnen vastketenen voor me, dan wil ik wel eens afwisselen  :P


Dus heren, wie is vanavond omstreeks acht uur in de charivari, zodat we de avondshift eens gaan verkennen, en houd jullie hoeden bij, ik ben geen dorpsgek  ;D :P


sm - der Wildmeister  >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #558 Gepost op: 5 april 2012, 18:44:11 »
Ik zou graag in het weekend in de dagshift het neukwonder Maria gaan bezoeken. Laat ons hopen dat ze present is!

als maria van VT 12 bedoelt die is nog een week in bulgarije
grt willy
Ze is aan het oefenen in haar thuisland, wat bijlessen aan het volgen  >:D :o ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #559 Gepost op: 5 april 2012, 18:59:12 »
De kroeg is ZEKER open, dat is geen enkel probleem, maar Bema is er spijtig genoeg niet deze avond, valt AF en TOE eens voor.  >:D

Wat roberto betreft weet ik het niet.   :-\

Morgenavond zijn beide Heren er samen om de buurt onveilig te maken.  :P
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #560 Gepost op: 5 april 2012, 19:03:23 »
Ik zou graag in het weekend in de dagshift het neukwonder Maria gaan bezoeken. Laat ons hopen dat ze present is!

als maria van VT 12 bedoelt die is nog een week in bulgarije
grt willy
Ze is aan het oefenen in haar thuisland, wat bijlessen aan het volgen  >:D :o ;)

Velgen kopen?  ??? ::)
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #561 Gepost op: 5 april 2012, 19:20:19 »
Ik zou graag in het weekend in de dagshift het neukwonder Maria gaan bezoeken. Laat ons hopen dat ze present is!
als maria van VT 12 bedoelt die is nog een week in bulgarije
grt willy
Ze is aan het oefenen in haar thuisland, wat bijlessen aan het volgen  >:D :o ;)
Maar neen mannen, ge zijt allemaal verkeerd.  ;)

Roberto bedoelt hier de mooie Maria die ik en roberto samen ontmoet hebben een tiental geleden in café 't Falcon.  :P

En om het nog wat gecompliceerder te maken, heet zij niet Maria maar Anna, en werkt zij in de dag op SS 39/2 en niet op SS 37; Kunnen jullie nog volgen, waarschijnlijk niet  :P  :P
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #562 Gepost op: 5 april 2012, 19:35:27 »
Dat ze Maria, Magdalena of Anna noemt maakt niet uit.
Pen hier maar wat karakteristiekjes neer over haar, zodat wij ons niet meer vergissen  ;D :P


't Is weer koud buiten, brrrrr, het lijkt weer winter, "nen dikke frak" aantrekken om door het skw te lopen, het lijkt wel "eskimo-weer"  ;D :P



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #563 Gepost op: 5 april 2012, 20:16:39 »
Ik zou graag in het weekend in de dagshift het neukwonder Maria gaan bezoeken. Laat ons hopen dat ze present is!
als maria van VT 12 bedoelt die is nog een week in bulgarije
grt willy
Ze is aan het oefenen in haar thuisland, wat bijlessen aan het volgen  >:D :o ;)
Maar neen mannen, ge zijt allemaal verkeerd.  ;)

Roberto bedoelt hier de mooie Maria die ik en roberto samen ontmoet hebben een tiental geleden in café 't Falcon.  :P

En om het nog wat gecompliceerder te maken, heet zij niet Maria maar Anna, en werkt zij in de dag op SS 39/2 en niet op SS 37; Kunnen jullie nog volgen, waarschijnlijk niet  :P  :P

De hier bedoelde Maria/Anna is in het verleden al eens met een bezoekje vereerd door Elwood, en hij heeft het zich niet beklaagd. 8)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #564 Gepost op: 5 april 2012, 20:26:38 »
De hier bedoelde Maria/Anna is in het verleden al eens met een bezoekje vereerd door Elwood, en hij heeft het zich niet beklaagd. 8)
Je mag (niemand moet iets) hier altijd een mooie recensie over haar neerpennen, Elwood, naast een leuke community lezen we graag leuke recensies over bezoekjes van verstokte wandelaars  :P ;)


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #565 Gepost op: 5 april 2012, 20:40:20 »
Ik zou graag in het weekend in de dagshift het neukwonder Maria gaan bezoeken. Laat ons hopen dat ze present is!

als maria van VT 12 bedoelt die is nog een week in bulgarije
grt willy


Bedankt Willy!


Ik bedoelde inderdaad de Maria van VT 12 en niet de Anna (Maria) van SS 39/2. Enfin, ik bedoelde hen alle bij. Het is dus te zeggen eerst Maria van de VT 12, de heerlijke frietjes van Falcon en dan de Anna van SS 39/2!

Van Maria weet ik dat het een echt neukwonder is en Anna dat weet ik zaterdag of zondag wel te zeggen...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #566 Gepost op: 5 april 2012, 20:45:04 »
Ik ben vandaag niet in de kroeg!


Morgen probeer ik er te zijn maar Bema - die vitaler is dan ooit - legt een verschroeiend tempo op.

Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #567 Gepost op: 5 april 2012, 21:03:16 »
Ik ben vandaag niet in de kroeg!
Morgen probeer ik er te zijn maar Bema - die vitaler is dan ooit - legt een verschroeiend tempo op.
Proberen, proberen , ZO gaat dat niet hé maat.  >:D

Buiten onze stamkroeg Charivari, gaan we morgen nog eens op bezoek bij onze collega's caféhouders, minstens de Blue Magic en ook Falcon.

En misschien ook nog eens naar die stripclub te gaan ?  ;D

Zoals gezegd moeten we ook de cafés langs de andere zijde van de Brouwersvliet zoals The Square e.d. eens gaan verkennen.

Afin, we zien wel.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #568 Gepost op: 5 april 2012, 21:05:49 »
Je vergeet Martha van de Malle Babbe nog! De "zevende Hemel" verwacht ons ook nog! The Square is ook prima, daar kwam ik vroeger veel. Voor de Red Star pas ik wel...


Ah ja, en de Myo-o daar moeten we ook weer binnen want dat heb je de portier beloofd!


Zoals ik al zei: het tempo van Bema is gewoon moordend!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #569 Gepost op: 6 april 2012, 14:41:12 »
Zonet contact gehad met Bema! Hij zit LIVE in de Charivari!


Helaas moet ik werken voor mijn geld en ben ik nog niet aanwezig. Blijkbaar hangen er daar affiches uit voor de twee minuten geleden in het leven geroepen paastournée van Roberto en Bema.


Waar en op welke uren we overal zullen aanbelanden is vooralsnog onduidelijk? SKW, Duisburg, Utrecht, De Wallen? We zien het wel maar vooral jullie lezen het wel!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...