Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708393 keer)

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #585 Gepost op: 8 april 2012, 07:40:20 »
Ter illustratie, Bema en ik waren even aan het bijpraten over 2002, toen we mekaar de eerste keer ontmoet hebben. Ik dacht even na en verdomme, zei ik, toen was ik 36.. En ik 60, vertelde Bema me trots  ;D
10 jaar geleden was ik 60 ? ? ???  >:(  >:D

Misschien een beetje te veel onder de invloed van de mooie dames (of transen) die je deze avond in SKW gezien hebt en dat je zodoende op "Phantasy Island" terecht gekomen bent.  In uw redenering zou ik dan nu, 10 jaar later, al lang de pensioenleeftijd gepasseerd zijn.  ???

Na onze eerste rondjes moest het kruis even rusten en Bema, met zijn 50 jaar wandelervaring, die leidde ons naar een duistere blauwverlichte kroeg in de Oude Mansstraat.........
50 jaar wandelervaring ? ? ?

Dit zou dan betekenen dat ik als kind destijds al naar de DVP's ging  :P  :P
Tja sexmachine, zo 'n "vroegbloeier" was ik niet hoor !
« Laatst bewerkt op: 8 april 2012, 08:19:38 door bema »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #586 Gepost op: 8 april 2012, 09:54:27 »
Ik zag die blonde stoot van een trans en ik besloot iemand anders te zoeken, want ik zag haar dus uit haar raam stappen in jeans toen ik terugkwam van de Robertomobiel, dus heb ik lekker rondgelopen op zoek naar een echt sm-meissie. Zwartharig, maar dat verhaal lees je later wel, tegen dat ik bij positieve ben.
Donderdag op vrijdag niet geslapen en gisteren om 7 uur mijn bedje in en vandaag om 9 uur eruit, ik krijg geen woord meer geschreven namelijk.
Maar morgen na Parijs-Roubaix mag jij lekker geilen op mijn ervaring. En het was erg goed, ik geniet er nu nog van....  :o 8)

Deze apostel doet hier een wild gokje: zou het die snol geweest zijn rechtover mooie Ella in de VT ??
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #587 Gepost op: 8 april 2012, 10:47:45 »
Ik zag die blonde stoot van een trans en ik besloot iemand anders te zoeken, want ik zag haar dus uit haar raam stappen in jeans toen ik terugkwam van de Robertomobiel, dus heb ik lekker rondgelopen op zoek naar een echt sm-meissie. Zwartharig, maar dat verhaal lees je later wel, tegen dat ik bij positieve ben.
Donderdag op vrijdag niet geslapen en gisteren om 7 uur mijn bedje in en vandaag om 9 uur eruit, ik krijg geen woord meer geschreven namelijk.
Maar morgen na Parijs-Roubaix mag jij lekker geilen op mijn ervaring. En het was erg goed, ik geniet er nu nog van....  :o 8)
Deze apostel doet hier een wild gokje: zou het die snol geweest zijn rechtover mooie Ella in de VT ??
Als het die is, dan zou het Samira van VT 04 geweest zijn.  :P ???
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #588 Gepost op: 8 april 2012, 11:05:27 »
Ik gok op Tina van de VR 12/6 want dat is een echte sm - snol! ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #589 Gepost op: 8 april 2012, 15:23:43 »
En onder het museum aan de stroom (MAS) heb je café Storm, welk een prachtig zicht heeft op de jachthaven van het Willemdok en het Bonapartedok.  ;)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #590 Gepost op: 8 april 2012, 20:19:11 »
Op het Falconplein zit er rechts van de Boobie's ook nog een café. Ik weet zo alleen de naam niet uit mijn hoofd.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #591 Gepost op: 8 april 2012, 20:28:51 »
Op het Falconplein zit er rechts van de Boobie's ook nog een café. Ik weet zo alleen de naam niet uit mijn hoofd.


De Bartillia heet dat spel.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #592 Gepost op: 10 april 2012, 13:57:59 »
Een café zonder klanten, Bema, is al even erg als een café zonder bier  ;D
Als uitbater/gerant moet je klanten lokken in je gezellige kroeg, en je stamgasten wat aanporren  ;) :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #593 Gepost op: 12 april 2012, 20:38:13 »
Een café zonder klanten, Bema, is al even erg als een café zonder bier  ;D
Als uitbater/gerant moet je klanten lokken in je gezellige kroeg, en je stamgasten wat aanporren  ;) :P

`t is al 2 dagen stil in `t cafe...geen stamgast te zien.
Ik ga maar weer wat dames kijken... :(

Rolly 8)


Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #594 Gepost op: 12 april 2012, 20:54:36 »
De stamgasten zaten gisteren in de BLUE MAGIC, en daar zit een lekkere (naar mijn normen dan) Duitse theke.
Misschien de naam van ons stamcafé veranderen  >:D ;)


In ieder geval een zeer leuke meid, die de mannen daar bedient in de BLUE MAGIC, en het internet doet het daar perfect, als ze het maar in juiste handen geven   C:-)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #595 Gepost op: 12 april 2012, 22:41:19 »
Gisteren met de ijzeren slang naar Antwerpen om eens bij te praten met Sexmachine. Hierna toverde Sexmachine zich om als GT kok en bakte een steak met gebakken aardappeltjes en een peperroomsaus. Geen PSR kwaliteit, maar het was een goede voedingsbodem en als dessert werd Roberto  C:-) gecontacteerd om een begeleide wandeling te krijgen in het SKW.


Dat SKW awas nog een eidtje stappen vanaf centraal station, maar uiteindelijk liepen we in de grote brede staat en we gingen linksaf naar een barretje, geen Charivari maar Blue Magic. In plaats wat totaal zwarte heren die meestal Frans smiespelen kam ik verdorie in een kroeg met een zeer gezellige Duitse bardame, die zowel Bema als Roberto aan het bedienen was. Het leek wel de gezette zus van Shakira en nee hoor, welke opmerking Foots er ook uitgooide, de dam bleef lachen met de grappige vragen of ze de zus van Shakira was. Een opmerkelijke combinatie een Duitse vrouw in het SKW en bovendien nog een met humor ook  :D .


Sexmachine werd ingeschakeld om het internet aan de praat te krijgen en dat lukt hem wonderbaarlijk in luttele seconden. De muziek was een groter probleem. Dit hebben we zeker bijna een half uur met deftig gekraak uit de boxen moeten besnieten. Dat was duidelijk niet zijn expertise. Intussen waren Bema en Roberto en Foots aan het discussieren over trouwen en vrouwen en hoeren. Het was oude jongens krentenbrood  ;D .


Maar toen de muziek weer werkte en de blonde dame vanuit youtube os weer toezong dronken we rap ehet drankje leeg voor de SKW wandeling. Er werden een paar rondtjes door het SKW gelopen en er zat van alles. Veel gewone , soms heel hele oude en uiteraard ook mooi jong spul. Helaas de legendarische Stephanie zat achter haar gordijn, die durft Foots niet aan te kijken waarschijnlijk, maar Stella wel, een lach en die lieve kuiltjes in haar wangen. Haar hoofd beetje schuin, tja ze weet precies dat we komen voor haar enthousiasme. Het is gewoon liefde op het eerste gezicht, voor Foots uiteraard, niet voor die schriele bonestaak van een Sexmachine ;) >:D .


Roberto  C:-)  kende er een heleboel dames, zelf houd hij van blonde dames met ietsies meer spek. Stevige poepen ! Tja Roberto  C:-) mag dat en hoewel hij er veel heeft genoemd heb ik er eigenlijk maar 1 onthouden. Dat was een dame waar de heren Roberto en SM over aan het discusiseren waren of ze 1,60 1,65 of 1,70 zou zijn. Egal ik vond het een mooi blond meiske en de lengte is niet belangrijk. Als ze op het bed liggen kun je er altijd wel bovenop geklommen komen. Ook waren er een bussel transen en travestieten. Ook bij deze een ruime selectie, wat m.i. zelfs ruim meer is dan in Amsterdamse Wallen. Kortom veel keuze voor de liefhebber.


Het regende lichtjes en na een paar rondtjes moest er terug naar het station gelopen worden. Helaas had mijn vriendin me voor dat ik naar Antwerpen was afgereisd weer deftig afgepeigerd en gelukkig maar want er was geen tijd voor een nummertje. Dat ga ik met de SKW wandeling toch beter proberen te plannen, maar da's wel daags na een Saskia Farell gangbang, tja moeilijk, maar ik wil toch graag eens Stella's service niveau vaststellen en eigenlijk is er niets beters dan volledig passief in Foots schildpad variant dat te proberen. Als het haar dat dan lukt, dan is ze inderdaad de koningin van het SKW.


Het teruglopen werd hollen en met veel geluk haalde ik de laatste trein. Ik loop naar de zetel plof neer en jawel de fluit van de conducteur en de deuren gaan toe. Ik heb flink moeten uithijgen, maar ik heb het gehaald. Ik haat openbaar vervoer dat precies en stipt op tijd zijn, maar voor Antwerpen is het toch veruit het beste alternatief. Dit werd voor mijn gevoel nog erger want in Antwerpen Berchem stopte de trian bijna 10 minuten, het was dus puut om mij te pesten. Ik passeerde stations van plaatsenm waar ik nog nooit van had gehoord en na 1 uurtje stapte ik weer uitgerust uit.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #596 Gepost op: 13 april 2012, 00:21:07 »
Zeer mooi verslag van Foots dat ik wel twee keer gelezen heb. Niet omdat ik er niets van begreep maar omdat ik altijd zeer veel waarde hecht aan indrukken van heren die niet vaak in het SKW komen, zij merken dingen op die de routinés zoals ik al lang niet meer zien...


Uiteraard heb ik er een zwaar paasweekend opzitten en wandel ik in de week ook stevig in het skw, de leden houden dus nog wel wat recensies van mij te goed maar door de drukte op het werk is het er nog niet van gekomen...

Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #597 Gepost op: 14 april 2012, 16:09:32 »
Gisterenavond speelde relaxxx met een wervelende line - up in de straten van onze geliefde hoerenbuurt, het Antwerpse Schipperskwartier. De line - up was spetterend met de heren Elwood, Civicske, Bema en Roberto. We hebben er weeral een echt feest van gemaakt zoals hoerenlopers dat betaamt!


Het startschot werd gegeven in de Malle Babbe waar Theke M., mijn kameraden al van de nodige drank had voorzien. Kameraad Elwood zat broederlijk naast kameraad Bema. Elwood was zichtbaar aan het genieten van een "Brugse blonde stoot" en ik kan hem geen ongelijk geven. Ik volgde zijn voorbeeld! Prosit heren!







Het was nu nog wachten op onze vaste wandelmaat Civicske die zijn opwachting nog moest maken. Bema was nog maar net over deze  >:D  aan het praten of hij liet zijn staart en gelukkig niet zijn anaconda al zien! De club van 4 was dus compleet en we waren gerust want als het tegenviel konden we nog altijd met de kaarten spelen nu. Civicske liet zich ook zo'n "Brugse blonde inschenken" en er werd weeral gepraat over vrouwen, hoeren, dames, godinnen, heksen, stoephoeren, beuksnollen, ketspoppen enz...


Na de nodige interactie besloten we het straat in te trekken op jacht naar vrouwelijk schoon! Persoonlijk vond ik het de minste line - up in maanden. Ik ga geen lijst geven van aanwezigen want de afwezigenlijst spreekt nu boekdelen. In de Schippersstraat ontbraken op het appel: Sonya, Anna, Jozefa, Nicole, Monica en Sylvia als belangrijkste en het toeval is dat al deze dame betrekkelijk goeie service geven. Dus dat was minder.


De Vingerlingstraat was ook wat gehavend met het wegblijven van mooie Manar, Andrea, Carolina en Romina. De mij als parasiet bekijkende Vanessa staat er dan weer wel altijd. Triest...


Op de Verversrui maakten dan weer wel wat mooie dames het mooie weer maar ook hier was het minder dan anders. Ergens ter hoogte van Verversrui 20, zag ik in de Villa Tinto de mooie Ella al van ver zitten. Ze verhief zich op haar piëdestal alweer als een Maria Magdalena. Ze bekeek ons peloton van 4 al vanuit de hoogte toen we nog op de Verversrui waren.



Ik riep nog naar mijn metgezellen, hey Ella is er en ik zette al koers naar deze schoonheid! Ik werd echter tot de orde geroepen door kameraard Bema en deed nog een toertje mee met de heren. Bij de volgende doortocht was ze echter bezet en omdat de line - up maar matig was, besloten we naar onze uitvalsbasis de Charivari te gaan waar we begroet werden door de twee Thekes.


Daar troffen we ook nog twee andere heren en de tournées volgden elkaar in een hoog tempo op. Ik en Civicske dronken wel geen alcohol want mijn kameraad had "zijn" Jane al zien staan en ik "mijn" Ella. Ondanks de mindere line - up kon het dus al lang niet meer stuk voor ons.


Echter dreigde de avond voor mij in mineur te verlopen want ik was mijn GSM ergens in de Charivari verloren en ik kan jullie verzekeren dat dat geen fijn gevoel is als je je nummers dreigt kwijt te raken en je al te gore correspondentie met andere rakkers over het Schipperskwartier en hoeren zomaar door anderen gelezen kunnen worden. Miserie is dan ook nog eens dat je je abonnement moet laten stopzetten etc...


De altijd stoere Roberto kon nu wel wenen van miserie.





Civicske stelde me voor om naar een nummer te bellen om mijn abonnement te laten stoppen. Omdat de beats altijd uit de boxen van de Charivari knallen moesten we buiten gaan en wonder boven wonder lag mijn telefoon daar op de stoep, juist voor de deur van de Charivari! Ik voelde alle stress uit mijn lijf vloeien en weg was ik in de straat om Ella te gaan "bumsen".


Hierna kwam ik als verloren zoon terug naar de stal en ging ik met mijn mederakkers eten in de frituur Falcon! Hierna gingen we naar de "Blue Magic" waar de immer vriendelijke Theke S. de dienst uitmaakte! Echter Civicske sneuvelde op de weg naar de "Blue Magic".


Hij geraakte niet ongezien voorbij zijn vlam Jane en werd binnengezogen in haar groezelige catacombe en werd als een lam naar de slachtbank geleid. Ik hoorde deze moedige man een schietgebedje prevelen à la "fifty euro" of zoiets. Ikzelf maakte een kruisteken en bad tot de goden dat deze heer, er levend van af ging komen...





Elwood, Bema en ik geraakten echter wel in de "Blue Magic", alwaar we zeer vriendelijk werden begroet door Theke S. Wat is zij altijd vriendelijk en wat zie ik haar stralen als Bema haar zacht schoonheid noemt. Ook hier stroomde de drank weer rijkelijk en moest er links en rechts een hand geschud worden met de andere aanwezigen.


Ook hier ging het gesprek hoofdzakelijk over vrouwen of wat had je gedacht. Echter kreeg de Turkse, Bulgaarse gemeenschap in dit café langzaam de bovenhand maar toen Civicske binnen kwam, was het weer in evenwicht. Hier was het Civicske die voor DJ speelde en de beats die hij uit de boxen liet knallen waren zeker niet verkeerd! Mijn blauwe  C:-)  af dus. Er werd gelachen, gedronken, gerookt, gefeest en moesten helaas afscheid nemen van Elwood.


Het feestgedruis zette zich echter voort en we togen alweer de straat in. Ook nu kon er weer geen lach af bij Ella toen we er passeerden maar jongens wat een lekker wijf. Wat verder in de Villa Tinto werd Bema zo vriendelijk begroet door de mooie Anita.


Zo togen we naar café "Falcon" hier zat de sfeer er ook weer goed in en werden we begroet door de Thekes! De muziek speelde hits uit de jaren 90 en dat is uiteraard koren op de molen van Civicske!

Dan zijn we naar de Peep - show gegaan waar ik door Bema getrakteerd werd op zo'n Solo Cabine of zoiets! De dame kon me echter niet bekoren maar goed...


Hierna ging de tocht terug naar de Charivari en daarna terug naar de Blue Magic. Het moet rond 04.00 in de morgen geweest zijn...


In de "Blue Magic" moet ik door de Südlander altijd aan dit liedje denken. Wie de "Blue Magic" niet kent, het zou zo het decor van deze song kunnen zijn...


The Opposites - Licht Uit


Enfin, het was weer gortig geworden en ik denk dat we alle vier weer terug kunnen blikken op een zeer geslaagde wandeling!




Extra opties...[/font]
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #598 Gepost op: 14 april 2012, 20:25:33 »
Tournée Generale !  :)  ;D

Roberto schijnt weeral in de Blue Magic te zitten; denkt dat hij een oogje heeft op de mooie Simona.  :P
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #599 Gepost op: 14 april 2012, 20:55:58 »
Tournée Generale !  :) ;D

Roberto schijnt weeral in de Blue Magic te zitten; denkt dat hij een oogje heeft op de mooie Simona.  :P
Dan kan hij binnenkort zijn mobieltje in 't scheldttt gooien, ze heeft namelijk een Turkse 'oudere broer' ha ha  >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal