Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708322 keer)

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #600 Gepost op: 14 april 2012, 22:12:15 »
En wie zijn grandioos idee was het me om 4 uur 's morgens op te bellen?  ::) :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #601 Gepost op: 14 april 2012, 22:21:10 »
En wie zijn grandioos idee was het me om 4 uur 's morgens op te bellen?  ::) :P


Ik gok op Sue !
Heb ik het goed ?


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #602 Gepost op: 14 april 2012, 22:30:16 »
En wie zijn grandioos idee was het me om 4 uur 's morgens op te bellen?  ::) :P


Ik gok op Sue !
Heb ik het goed ?


Groet, Foots  O0
Bijna juist, het was Bema  O0
Omdat je het bijna juist raadde win je een etentje met Sue en verplicht een uur gezelschap, de jury is heel tolerant vandaag   ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #603 Gepost op: 14 april 2012, 23:29:12 »
Roberto schijnt weeral in de Blue Magic te zitten; denkt dat hij een oogje heeft op de mooie Simona.  :P


Bema, Bema, Bema,


Weet jij dan nog niet dat ik niet verliefd wordt op gelijk welke vrouw. Hoe dikwijls heb ik je er al attent opgemaakt dat het ALLEMAAL hoeren zijn. Ik kan natuurlijk vol lof over de schoonheid en de service van een dame praten zoals gisteren over de wondermooie Ella, die vandaag nog mooier was in haar nieuwe jurkje...


En neen, ik heb geen oogje op de mooie Simona! Haar neuken wil ik uiteraard wel maar dat zou niet verstandig zijn... Schoonheden genoeg trouwens in Anvers!


Ik heb haar 6 kussen gegeven omdat jij vandaag helaas niet op het appel was! :-* ^-^
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #604 Gepost op: 14 april 2012, 23:59:26 »
En wie zijn grandioos idee was het me om 4 uur 's morgens op te bellen?  ::) :P


De forumleiding moet nu eenmaal 24/7 beschikbaar zijn voor de leden. Dat is het trieste lot van jou als werkslaaf van relaxxx en in de nabije toekomst Simona. ;)


Goed, omdat mijn nonkels Elwood en Civicske en papa Bema blijkbaar nog wat vermoeid waren van het weergaloze Schipperskwartier - feestje van gisteren, stond ik alleen zonder wingmannen in de straten. Eenmaal dat ik de transen gepasseerd was, ebde dat gevoel al snel weg vanwege enkele schoonheden die reeds tijdens de shiftwissel present waren en sommigen geleidelijk aan hun raam aan het innemen waren.


Ik besloot dus eerst maar de cafés in de omgeving aan te doen op zoek naar andere gekende figuren. Die waren in de "Charivari", de "Leguit" en de "Falcon" wel aanwezig maar dat zijn pintenpakkers en geen gepatenteerde hoerenlopers. Door de twee Thekes van de Charivari werd ik vriendelijk begroet maar ze voegden er wel fijntjes aan toe, dat ik een "katastroof" ben en te veel in de straten kom! Waar moeien ze zich mee? >:D


Nu Bema er niet bij was, waren er ook niet veel amusement te bespeuren in de kroegen. Ik had nooit gedacht dat ik die Bema nog zou gaan missen...


Dus maar snel mijn cola leeg gedronken en de straat in gedoken. Na deze ronde zag het er al wat veelbelovender uit en liet ik mijn toegangsticket uit de geldautomaat rollen. Weeral gewapend met een nieuwe "cartouche" van 50 toog ik opnieuw het straat in.


Het is duidelijk "paasreces" want veel bekende gezichten zijn niet aanwezig. Ik val in herhaling maar in de Villa Tinto kleurde Ella het pand weeral. Ze had nu een zwart jurkje aan dat mijns inziens perfect paste met die mooie platinablonde haren van haar. Lekker maar toch ontweek zoals een hardcore hoerenloper deze valkuil en toog verder de Villa Tinto in.


Stefany was blijkbaar niet present, denk ik want ik heb haar toch niet kunnen opmerken. Anita wenkte me en leek Bema enorm te missen...


In de Schippersstraat werd ik ook door enkele dames begroet en door anderen verguisd... In de Vingerlingstraat en de Verversrui stond er naar mijn smaak ook niks bijzonders. Onder dit motto had ik Ella gerust nog een keer kunnen raggen maar neen, toch maar niet dacht ik.


Jane van Civicske was ook vriendelijk tegen mij en na een korte inspectie van haar lijfje snap ik nog altijd niet goed dat die zo goed past op Civicske's bagagdrager...


Ik deed nog wat rondjes en besloot binnen te gaan in de Schippersstraat 24/6 bij Anna want die lachte zo lief meneer! Ik kon niks beters vinden vandaag. Dus qua line - up dus geen verbetering tegenover gisteren.


Anna moest wel nog wat wachten want ik wou eerst nog eens naar de "Blue Magic". Daar was ik de dj van dienst en er galmden weer leuke beats op de boxen. Simona kan helaas niet dansen als Shakira maar het was een verdienstelijke poging... Niet veel Thekes zullen beter doen in het Schipperskwartier.


Na nog wat Duits gebrabbel met haar en de nodige humor ging ik naar Anna maar die bleek bezet te zijn. Dus ik ging nog maar eens een cola drinken in de "Falcon" waar lange Frans weer het beste van zichzelf aan het geven was op de geïmproviseerde dansvloer. Theatraal marginaal daar in de "Falcon".


Na een 20 tal minuutjes besloot ik eens te gaan kijken naar Anna en ze was vrij.


Ik werd uiterst vriendelijk begroet door deze dame en ze nam me mee naar haar kamertje. Het is best wel een lekkere meid met wat babyvet maar dat staat haar wel. Ze heeft alleszins de Roberto - heupen zoals Civicske en Bema zullen beamen.


Toen ik buiten kwam bij Anna besloot ik nogmaals een rondje te doen in de veel te rustige straat. Haha, ik kwam een meneer tegen die ik best wel goed ken van een dorp verder. Hij deed of hij mij niet gezien had, stak zijn kop wat dieper in zijn jas en versnelde zijn vaart maar dat was uiteraard buiten mij gerekend. Geen hypocrisie!


Ik sprak hem dus aan en de arme man stotterde wat. Vandaag was ik in het gezelschap van mijn blauwe pet en toen ik daar aan zat te frutselen om er een eendenbek in te leggen, zei hij "zeg niet dat jij Roberto bent".


Ik lachte eens en beaamde dat volledig. Haha, hij was helemaal niet op zijn gemak maar omdat we elkaar goed kennen, was het ijs al gauw gebroken. Ik heb hem dan zoals het een gids betaamt, het Schipperskwartier helemaal getoond en de gekende dames voor gesteld en hem de te mijden meiden duidelijk gemaakt.


Hij was nog niet binnen geweest, het was zelfs na 7 jaar zijn eerste dag Schipperskwartier. Hij zocht iets rustig en daarom heb ik hem bij Monica binnen gestoken waarover hij zeer content was.


Hierna zijn we samen nog iets gaan drinken maar helaas moest hij vertrekken want moeder de vrouw bepaalt daar alles...


Als hij kon, kwam hij ook naar onze SKW - wandeling...


SKW - reporter Roberto!













Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #605 Gepost op: 15 april 2012, 01:13:22 »
In mijn verslag nog vergeten te vermelden dat de dikke Marokkaan zijn straf ook heeft uitgezeten en nu terug in het skw rondloopt. :(


Ik had hem de laatste maanden zeker niet gemist!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #606 Gepost op: 15 april 2012, 12:29:00 »
Simona werkt gedurende de nacht in Blue Magic. Misschien dat zij ergens overdag, de tijd dat zij niet slaapt, tijd heeft om enkele uurtjes als bardame in onze stamkroeg te fungeren.  :P

Dan komt er overdag misschien wat meer volk over de vloer in onze stamkroeg.  ;)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #607 Gepost op: 15 april 2012, 13:25:52 »
Simona werkt gedurende de nacht in Blue Magic. Misschien dat zij ergens overdag, de tijd dat zij niet slaapt, tijd heeft om enkele uurtjes als bardame in onze stamkroeg te fungeren.  :P

Dan komt er overdag misschien wat meer volk over de vloer in onze stamkroeg.  ;)
Of je kan je stamkroeg verplaatsen naar waar deze lekkere theke werkt, ha ha  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #608 Gepost op: 15 april 2012, 14:17:09 »
Of je kan je stamkroeg verplaatsen naar waar deze lekkere theke werkt, ha ha  ;D
Van café houden heb je waarschijnlijk niet veel kaas gegeten, sexmachine, daar moet je bij roberto en mij in de leer voor komen.  O0

Waarom zou je een goedlopend café gaan verplaatsen ? ? Onze stamkroeg blijft waar ze is.  :P
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #609 Gepost op: 15 april 2012, 14:35:14 »
Waarom zou je een goedlopend café gaan verplaatsen ? ? Onze stamkroeg blijft waar ze is.  :P


Uiteraard blijft onze stamkroeg waar ze is! Dat is namelijk op de Brouwersvliet 40! Aan de Charivari kan geen enkele SKW kroeg tornen!


En Simona die komt graag met Bema en Roberto is de Charivari verkennen! Nietwaar Bema? :)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #610 Gepost op: 15 april 2012, 15:03:44 »
Of je kan je stamkroeg verplaatsen naar waar deze lekkere theke werkt, ha ha  ;D
Van café houden heb je waarschijnlijk niet veel kaas gegeten, sexmachine, daar moet je bij roberto en mij in de leer voor komen.  O0

Waarom zou je een goedlopend café gaan verplaatsen ? ? Onze stamkroeg blijft waar ze is.  :P
Ik zou zelf kiezen voor de serveuse, dus de Blue Magic, ze spreekt Duits en heeft lekkere tieten en gevoel voor humor  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #611 Gepost op: 15 april 2012, 15:49:00 »
Wij denken er ernstig aan het bieraanbod in onze kroeg uit te breiden; iemand enige suggestie om bepaalde bieren mee op te nemen in het gamma ?  :P  :P
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #612 Gepost op: 15 april 2012, 15:58:29 »
Wij denken er ernstig aan het bieraanbod in onze kroeg uit te breiden; iemand enige suggestie om bepaalde bieren mee op te nemen in het gamma ?  :P :P
Simona heeft LaChouffe in haar tieten, dus je verliest weer  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #613 Gepost op: 15 april 2012, 18:58:10 »
Ik wou dat Simona water in haar tieten had, dan kon ik er langer aanhangen! ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #614 Gepost op: 15 april 2012, 20:20:04 »
Wij denken er ernstig aan het bieraanbod in onze kroeg uit te breiden; iemand enige suggestie om bepaalde bieren mee op te nemen in het gamma ?  :P :P


Kunnen we niks zelf brouwen Bema? "Bier Schipperskwartier" of zoiets...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...