Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708476 keer)

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #645 Gepost op: 26 april 2012, 15:19:03 »
Gisteren liet kameraad Bema me weten dat hij aanwezig ging zijn in het Schipperskwartier. Ik had nu wel tijd maar was niet "en plein forme" maar toch ik besloot hem maar te gaan vervoegen zo rond een uur 8 in onze stamkroeg "Charivari". Aldaar aangekomen was de bezetting aan de toog weeral goed te noemen met de vaste stamgasten aldaar.


Om half 9 vond ik echter dat er genoeg gepalaverd was en wou ik de line - up gaan bezichtigen die zonder meer fatsoenlijk te noemen was, doch niet wervelend. Zo besloot ik alvast na een eerste prospectie ronde met mijn kameraad. Ik had me ook voor genomen om niet te kameren en dat heb ik ook vol gehouden. Gelukkig is "ons" Schipperskwartier zeer veelzijdig, heerst er een ongedwongen sfeer en is er veel vertier in de omliggende cafés waar Bema en ik graag geziene stamgasten zijn.


We besloten naar de "Blue Magic" te gaan om een babbeltje te gaan slaan met Theke S. Er was consternatie alom toen Bema en ik voor een gesloten deur aldaar stonden. Echter lang moesten we niet treuren want we besloten dan maar naar de "Malle Babbe" te gaan om daar onze dorst te lessen.


Hier werd we vriendelijk begroet door Theke M. die ons vroeg wat we wensten te drinken. Voor mij was dat een Coca Cola Light en Bema deed zich tegoed aan een overheerlijk currysoepje dat door M. met veel liefde werd bereid voor mijn wapenbroeder. Op de hypermoderne Flatscreen TV van de "Malle Babbe" zag ik Ronaldo na 15 minuten de 2 - 0 al op het scorebord zetten en ik waande me in een immens PSR. Ik zat rustig onder uitgeschoven op de bank dronk, keek voetbal, deed een praatje en had geen last van opdringerige dames te velde. Wat is het leven toch mooi...


Hierna togen we het straat in voor de tweede maar serieuze prospectieronde want de eerste vond plaats tijdens de shiftwissel. De line - up zag er nu uiteraard al beter uit en Nicole stak al heel vriendelijk haar hand omhoog naar ons. ^-^  Jongens, wat een schoonheid is het toch. ^-^ ^-^ ^-^  Handkusjes werden over en het weer gegeven. :-* :-* :-*  Toch kregen we enkele vitrines voor Nicole de verassing want daar zagen we overvriendelijke Tanja op SS 43/4 staan. ???  Sinds zij haar kamertje naast Jane van Civicske heeft opgegeven is ze zowat overal te vinden.


Nog een paar belangrijke zaken zijn dat mooie Christina van de Verversrui een mooi fluoriscerend bikinietje had aangedaan. Dat Daniëlla abnormaal laat aan haar shift begon en dat Alex ook terug is uit verlof. Na een paar ronden te hebben gelopen, moesten we weer wat uitpuffen met een drankje.


Zoals elke woensdag was café "Falcon" ook dicht en mede door de onvoorziene sluiting van "Blue Magic" waren we wel verplicht om terug naar onze stamkroeg "Charivari" te gaan. Daar ontmoetten we heer M., die ook een zeer vooraanstaand persoon is in de Antwerpse scène met een privéhuis voor uitsluitend transen. Een zeer aangenaam heerschap voor de rest, die aan figuurlijk aan onze lippen hing toen ik hem vertelde over het Schipperskwartier en de dames daar ten velde. Bema liet zich vanzelfsprekend ook niet onbetuigd...


Ik liet nog "Wild Ones" van Flo Rida uit de boxen knallen aldaar alvorens V. het gezwind van mij overnam. Hierna moesten we toch nog eens het straat in en stapten we af in café de "Zevende Hemel". Hier zijn we ook graag geziene gasten en hadden we al onmiddellijk contact met "Freelance Linda". Linda was wel in om mij te dekken als ik 100 euro aan haar zou overhandigen maar daarvoor ga ik geen toegangsticket uit de muur laten rollen. Roberto is wel wat anders gewend waarmee Bema instemmend ja knikte.


Hierna deden we nog een korte passage in de straat en werd Bema opgemerkt door de mooie blonde Peggy die haar deur al opensloeg en deden we met deze dame een kort praatje. Ook de Nederlandse Daniëlla wierp gezwind de handkussen overentweer.


Dan nog snel Vally gaan groeten en zo gingen we weeral terug naar de "Charivari" waar het nu stampvol zat. Ik en Bema hadden ternauwernood plaats aan de toog...


De drank volgde elkaar op en na een tijd vond ik het toch wel tijd om naar huis te gaan.


Wederom een bijzonder geslaagde avond in het Schipperskwartier met weeral veel sociale conversaties, mooie dames bekeken en wat gegeten en gedronken. Meer moet dat voor mij niet zijn...


SKW sterreporter Roberto! C:-)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #646 Gepost op: 26 april 2012, 15:47:22 »
Bema,


Ben jij de kas al gaan ophalen bij onze Thekes?


Jouw café draait verdomme zo goed dat wij ook hier met 2 shiften moeten werken.

Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #647 Gepost op: 26 april 2012, 16:51:21 »
Bema,
Ben jij de kas al gaan ophalen bij onze Thekes?
Jouw café draait verdomme zo goed dat wij ook hier met 2 shiften moeten werken.
Formidabele recette vannacht, dames hebben zeer goed werk geleverd.  :)

En het is NIET MIJN café, maar ONS café hé maat.  :P

Denk dat wij achtereen ons café permanent gaan openhouden : een café met standing als de onze moet de ramen volgen, deze zijn in principe ook 24/24 open.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #648 Gepost op: 27 april 2012, 12:38:13 »
Gisteren stuurde Bema me een sms met de melding dat de mooie Maria na enkele weken afwezigheid terug present was. Er zat dus niets anders op dan het werk neer te leggen in de vroege namiddag en naar Antwerpen te gaan om zo te kunnen genieten van een geil samen zijn met Maria zoals ik dat van haar gewend ben.


Echter had ik pech want ze was langdurig bezet. Hierdoor ben ik Erika maar gaan klipperen want die zag er werkelijk prachtig uit, zoals altijd trouwens en van haar weet ik wat ik krijg...


Dan de avondshift nog afgewacht en daarover zijn volgende headlines te vertellen:


* "Blue Magic" nog altijd niet open,
* Stella en Anna als belangrijkste dames niet present,
* Frieten van frituur Falcon overheerlijk

Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #649 Gepost op: 27 april 2012, 14:09:27 »
Nicole geef me is een Red Bull want ik moet nog fit geraken voor de wandeling van straks! En waar zit Bema want die heb ik nog niet gezien of gehoord.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #650 Gepost op: 27 april 2012, 14:39:51 »
Nicole geef me is een Red Bull want ik moet nog fit geraken voor de wandeling van straks! En waar zit Bema want die heb ik nog niet gezien of gehoord.
Bema is nog hard aan het werken, tja dat moet ook gebeuren !

Maar deze avond vliegen we er in; er gaan geuchten dat de forumleiding van relaxxx deze avond naar de gulle kant zou zijn.  ???
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

guest14644

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #651 Gepost op: 28 april 2012, 15:02:58 »
Adriaan was ffe in het Schipperskwartier deze middag, maar kon geen goede keuze vinden

Weet iemand hier mooie"wijffies" zitten : blond; goed voorzien van ....... je weet wel, en niet te duur. Want Adriaan is wel een Nederbelg, maar als het op het financiële plaatje aankomt blijf ik natuurlijk een echte Hollander.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #652 Gepost op: 29 april 2012, 14:47:51 »
Ha Adriaan!


Blond en goed voorzien? Dan moet je bij Elena van SS 03/01 zijn!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #653 Gepost op: 29 april 2012, 15:07:42 »
Headlines van gisteren uit het SKW:


Bema en Roberto getrakteerd in de "Charivari"
Bema en Roberto getrakteerd in de "Leguit"
Bema en Roberto niet present in de "Falcon" want verjaardagsfeestje van Sonja en Mie daar
Bema en Roberto vriendelijk begroet door menig dame maar het meest door Alicia en Nicole
Bema en Roberto werden getrakteerd op een duo dance van Christina en Sarah van de VR 22/3
Bema en Roberto getrakteerd op extra whiskey door de manager van de "Charivari"
Bema en Roberto weeral later dan voorzien naar huis
Roberto trekt 30 euro uit de speelkassen van "Charivari"
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #654 Gepost op: 30 april 2012, 00:25:50 »
Headlines SKW wandeling:




Rond 18:00/19:00 grote file op weg naar Antwerpen, dit beloofd wat  :o 


Wegen in Antwerpen slechter dan de wegen in Manila  :( 


Weergoden waren de SKW wandelaars weer goed gezind  :) 


SeksenFun arriveert als echte artiest een beetje later. Uiteraard met limosine service als VIP voor de deur van de Charivari afgeleverd.


Helaas liet YBF verstek gaan, jammer het SKW is voor iedereen  ??? 


Charivari zat vol rakkers, geen pimps gezien. Topservice de tafels werden even aanelkaar geschoven, pinda's en pepsels.
Zelfs in de toiletbakken lagen zeepjes om de handen te wassen ;D 


Roberto's pet  C:-) diende als basis voor de tombola.


Bema werd door onschuldige hand van Nora de winnaar van de vrijkaart lees 50 euro neukbiljet van het SKW. Ondanks de duidelijke hint van Nora  ;)  doet Bema sportief de prijs terug in de pot  8) 


Plopper is dubbelwinnaar en besteed deze op Marokkaanse wijze bij Manar, goede keuze van deze NL rakker.


Joker is op wieltjes sneller en leniger als Foots  :o . Joker gaat voor de 2e maal bij Julia binnen. Helaas was de 2e keer minder dan de eerste.


SeksenFun wil even windowsalen bij de dames, helaas is hun geduld te kort  >:D 


SKW toiletten nu ook uitgevoerd met watervalfunctie, SeksenFun kan het niet hebben, nu moet er zeker ook nog een dampkap boven komen  ::) 


Zeker 10 mooie dames in het SKW gezien, namen bijna allemaal vergeten. Stella, Eva 1,60, Manar, SEF lang zwartharig lolita liefje, schuin daartegenover een mooie indonesche en een mooie Servische ?, in de VT langs Stephanie tegenover Maya, mooie zwartharige op hoek vingerling en de straat van Blue Magic en blonde staartjes op Vingerling en de 2 dames bij de ingang van Villa Tinto tegen de vingerling aan en 2 liefjes van Civicske.


Ook een paar verschikkelijke gezien en iemand die achtergebleven was uit de 2e wereldoorlog, die noemde Annabel. Ofwel voor iedere smaak wat.


SKW expert Roberto  C:-) keurt deftig eigen waren bij Nicole en wat later bij een blonde.


Eindelijk de Stephanie van Villa Tinto gezien  :P 


Grootste teleurstelling de Blue Magic was dicht en Sara(h) niet gezien, dat was flink balen  :(


De beruchte trio dames knikkeren het duo klanten stipt na 12 minuten buiten, doe je trui maar buiten aan het was goed weer !


De frieten stoofvlees op de Falcon smaakten prima, de grizzly was net iets te hard gebakken.


JeanK mist laatste tram en is veroordeeld tot Foots lijkenwagen ^-^


Om 02:00 vallen er wat druppeltjes en neem ik afscheid van de SKW reisleiders. Na 3 rakkers op de plaats van bestemming te hebben gebracht eindig ik rond 04:00 langs mijn lief. Deze geeft me ook nog een vrijkaart alleen er is geen eer op Foots te behalen. Lulu van Saskia Farell heeft Foots te deftig leeg gezogen afgelopen donderdag.


Heren iedereen bedankt voor de gezellige SKW wandeling 8) .


Groet, Foots  O0




« Laatst bewerkt op: 30 april 2012, 00:59:23 door sexmachine »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #655 Gepost op: 30 april 2012, 01:25:16 »
  • skw inderdaad groot PSR, polderknollen inbegrepen  C:-)
  • bema mist wandelhond en test telegeleide versie  >:D
  • stella nog steeds de beste (voor interpretatie vatbaar)
  • in vt vind je alles, lul, overgrootmoe, heet geweld en stefanie, over diversiteit gesproken
  • met je pull de straat op om 100 euro extra te vermijden, het skw is veel en veel beter  ;)
  • deur vingerling 7/2 wordt breder gemaakt, dame vreet snacks wandeling op voor onze komst  :)
  • tessa zag er weer even stralend uit als 5 jaar geleden
  • joker beboet voor overdreven snelheid en verbrand rubber
  • kabouter plop test manar, wij wachten op recensie  ;)
  • frietjes smaakten lekker
  • stella smaakte nog beter  :o
  • wiskey op, vanaf heden gaat Bema leren vliegen  ^-^
  • robbie op zijn 22e al skw monument, daar heeft bema een halve eeuw over gedaan
  • iedere seconde telt, vooral om je pull aan te trekken
  • skw voor foots verder weg dan heaven7
  • sarah wordt gemist, wij willen presales en tieten tegen ons lijf
  • patron blue magic Copperfield achterna en daagt op in charivari, kas alweer meegenomen door de theke?  ::)
  • antwerpen per scooter/bus/tram/trein is een beter alternatief dan per wagen
  • forumleiding MOET neuken van Bema (ik vind dat de forumleiding MOET binnengaan)  ;D
  • roberto doet "uur-verdwijntruuk", christina 150 euro rijker  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #656 Gepost op: 30 april 2012, 13:24:18 »
Gisteren alweer een spetterende dag beleefd in ons geliefde Schipperskwartier. Het weer zat mee, Roberto's humeur zat mee en hij voelde zich werkelijk op het toppunt van zijn kunnen. Ik begon in de vroege middag pinten te drinken in café "Falcon" waar ik hartelijk begroet werd door de Thekes en al direct praat had met de vaste stamgasten aldaar ten velde.


Het enige wat nog ontbrak was meneer Bema maar ik wist wel dat hij in aantocht was en het werd alleen maar beter want Elwood zou later in de avond ook gaan arriveren. Na wat pinten getrakteerd te hebben maar ruimschoots terug ontvangen te hebben, ging ik mijn eerste ererondje maken in jawel de dagshift. Hier en daar werd ik toegewuifd, hier en daar draaiden de dames hun hoofd weg, business as usual dus.


Het weer was werkelijk prachtig en ik ging een wandeling maken op de Godefriduskaai, langs de bootjes. Jongens, hier voel ik mij als een toerist in het mondaine Nice. Ik ging op een van de blokken zitten, draaide een sigaretje en genoot met volle teugen van de zachte bries die door mijn haren streek. Ik legde me op mijn rug en bekeek de blauwe heldere hemel aan onze Schelde. Het leven is mooi, de dames zijn mooi.


Hierna ging ik wat toegangsticketten uit de bankautomaat van de KBC trekken, ik toog de straat in maar vond niet direct iets naar mijn smaak en mijn milfje Maria was immers bezet. Geen nood, ik ging dan maar op het terras van de "Malle Babbe" zitten bij de alom gekende Martha. Hierna kreeg ik een sms van een andere rakker dat die zat te genieten van een bolleke in de "Falcon". Ik dus naar de "Falcon" alwaar mijn kameraad zich tegoed deed aan de geneugten des levens. Het was genieten in het zonnetje en de dames waren ook net iets vriendelijker als anders. Ter ere van Koninginnedag in Nederland, knalde de Nederlandse muziek uit de boxen. Leuk, bangelijk, een grote saunaclub, aan de travauxwerken stond een trans een stamgast van de "Falcon" binnen te draaien terwijl ze op mij stond te geilen. Enfin, die indruk had ik toch. Maar ja, wat kan ik met een trans. ??? :o


Het werd stilaan wat later en kameraad Bema verscheen op terras van de "Falcon". Ik offreerde Bema een drankje en er werd weer bij gepraat op hoogstaand niveau over het reilen en zeilen van het Schipperskwartier en het Schipperskwartier is voor wie het niet zou weten meer dan de 3 bekende straten. Na wat gezever en gepalaver deden we de "Charivari" open met de patron en ging ik mijn eerste 50 euro spenderen (recensie volgt).


Toen ik buiten kwam, arriveerden de eerste dames van de nachtshift en dan leeft het Schipperskwartier echt en kan je de dames bekijken in hun "normale" outfit wat ook altijd een erotiserend effect heeft. Hierna toog ik terug naar de "Charivari" en was het handen schudden met de stamgasten, de barman en Theke P. Ik ging eerst lekker naar het toilet, zette dan mijn favoriete muziek op en bestelde een frisse pint!


Het was werkelijk weer goed vertoeven in de "Charivari"  maar verspeelde ditmaal wel mijn geld op de speelkassen. Jammer maar helaas. Ik had nog niet gegeten en mijn kameraad Bema ook niet en daarom gingen we frieten eten in de beste frituur van het stad, frituur "Falcon". We lieten het ons smaken en dan was het tijd om de line - up van de nacht te gaan bezichtigen, alwaar mooie dames aanwezig waren.


In de Schippersstraat waren dat Monica, Joanna, Eni, Anna, Eva, Juliana, Eva, Nicola, Roxanne, Alexandra, Sylvie, Tessa, Christina en nog wat anderen maar ik herinner het me niet meer zo goed welke dag wie waar stond maar van deze ben ik zeker.


In de Vingerlingstraat stond Manar er met Anita en Andrea, Lydia, Alina, Stella en Vanessa met Carolina, Monica en Sylvia.


In de Verversrui zag ik Anna, Andrea, Raquel, Svetlana, Gaia, Kathy, Bianca, Daniëlla, Alex, Diana, Alina, Claudia, Veronika, Victoria, Denise en nog een handvol anderen.


In de Villa Tinto hebben we goed gelachen. Aldaar waren present Maria, Ella, Ada, Gaby, Bianca, Melanie en nog wat anderen. We gingen eens een praatje doen met Ada want die wenkte ons. Ze vroeg of we niet wilden binnen komen en liefst met twee te gelijk. Toch liever niet. Ze begon ons te spreken over strap - ons, kinky sex, golden shower en nog wat van dat soort zaken waar ik mij niet zo in thuis voel. Toen ze er zo'n strap - on bijhaalde was het nog eens lachen. Wat later gingen we een praatje maken met de Maria uit Curaçao die er mooi uitzag en ons in perfect Nederlands vriendelijk te woord stond. Op het eerste gezicht een lieverdje dus.


Grote afwezigen waren dus nog altijd Kyara, Alicia, Nicole uiteraard, en Anna van de Verversrui.


Bema zette me af bij een dame (recensie volgt) en ging dan vervolgens terug naar de "Charivari". Toen ik terug kwam, was hij al vergezeld van Elwood, die van zijn Brugse Blonde aan het genieten was. Deze rakker had ik al een tijd niet meer gezien, dus er viel weer heel wat bij te praten. Hij had de line -  up echter nog niet gezien en wilde nog wel eens het straat in trekken.


Hierna gingen we pinten drinken in café "Falcon" waar er weer zo'n geweldige marginale sfeer te proeven viel. De grote afwezige  daar was trans lange Frans. Zijn kruk was onbemand tot grote ontsteltenis van de stamgasten.


De tijd vloog weer en we besloten nog eens in de "zevende hemel" wat te gaan drinken. Freelance Linda was echter niet present. No show dus.


Het is nu wachten op morgen wanneer de "Blue Magic" terug open zou gaan, al heb ik er geen goed oog in... Ach, we zien wel want er is genoeg te beleven in ons Schipperskwartier.


Zeker nu een bevriende motorclub van de "Bandido's" op zoek is naar een clublokaal in het Antwerpse.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #657 Gepost op: 30 april 2012, 14:07:30 »
Zeker nu een bevriende motorclub van de "Bandido's" op zoek is naar een clublokaal in het Antwerpse.

Hierbij krantenartikel het Nieuwsblad van heden hierover.

ANTWERPEN - De meest gevreesde motorbende van Nederland, Satudarah MC, komt naar België. De motorclub, die in Nederland in verband wordt gebracht met moord, drugshandel en afpersing, heeft in Antwerpen een eerste buitenlandse afdeling opgericht.
De komst van Satudarah, de grote concurrent van de machtige Hells Angels, zet de verhoudingen in het wereldje van de criminele bikers op scherp. 'De komst van Satudarah is een provocatie aan het adres van de Hells Angels', zegt Gerlof Leistra, misdaadspecialist van het Nederlandse tijdschrift Elsevier. 'De Belgische autoriteiten mogen zich echt zorgen beginnen te maken. De Satudarah zijn heel gevaarlijke jongens.'

Satudarah Maluku MC werd in 1990 in Nederland opgericht door enkele bikers van Molukse origine, en tegenwoordig telt de club meer dan 400 leden, verdeeld over 20 afdelingen of chapters. Satudarah is de sterkst groeiende MC in Nederland. Zowel in aantal afdelingen als in het aantal manschappen heeft Satudarah de oppermachtig gewaande Hells Angels van de troon gestoten. De Hells Angels werden lang beschouwd als de gevaarlijkste bende, maar ook qua reputatie heeft Satudarah de concurrentie ingehaald.

Geen doetjes

Tientallen leden van Satudarah zitten in Nederland in de gevangenis op verdenking van moordpoging, geweldplegingen, wapenbezit, afpersing en handel in verdovende middelen. 'In vergelijking met Satudarah zijn de Hells Angels rustige jongens. Ze noemen zichzelf niet voor niets de nazaten van de Molukse krijgers', zegt een bron bij de federale politie. 'Die gewelddadige reputatie verklaart ook hun spectaculaire groei. Ze veroveren hun terrein desnoods met geweld.'

De Antwerpse chapter heet voluit Satudarah Belgium District 9. Een concrete locatie voor een clubhuis is nog niet bekend. 'De Antwerpse afdeling wordt voorlopig nog geleid vanuit Bergen-op-Zoom, waar het Seaside Chapter van Satudarah is gevestigd', zegt een voormalig lid van de Belgische motorclub Mjolnir MC, dat al langer vriendschapsbanden onderhoudt met Satudarah. 'De afdeling in Bergen-op-Zoom telde overigens al een aantal Belgische leden, die nu in Antwerpen een eigen afdeling uit de grond zullen stampen.'

Gerlof Leistra van Elsevier noemt de expansie van de Satudarah onrustwekkend. 'Ik zeg niet dat dit de voorbode is van een nieuwe oorlog tussen motorbendes, maar dat de Hells Angels niet blij zullen zijn met deze ontwikkeling is evident. Dat Satudarah ook nog eens de banden aanhaalt met de Bandidos en de Outlaws, de aartsvijanden van de Hells Angels, is een opgestoken middelvinger naar de Hells Angels.'

Een advocaat van de Hells Angels stelt het scherper. 'Dit is een regelrechte oorlogsverklaring aan het adres van de Hells Angels. En dat op hun territorium.'

Bij de Antwerpse politie was men tot we hen contacteerden niet op de hoogte van de komst van Satudarah. 'Iedereen is in principe welkom in Antwerpen', zegt politiewoordvoerster Veerle De Vries. 'Maar daar zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Als die organisatie een clubhuis wil openen, moet ze een uitbatingsvergunning aanvragen. Om een vergunning te krijgen, moet niet alleen voldaan worden aan een aantal technische voorschriften. Wij kijken ook naar de moraliteit van de club, de leden of haar bezoekers. Als een club in verband gebracht kan worden met zware criminaliteit, zoals drugshandel, geweldpleging of mensenhandel, dan kan een uitbatingsvergunning worden geweigerd.'

Spoedoverleg

Volgens Lieve Pellens, woordvoerster van het federaal parket, zijn politie en justitie op de hoogte van de komst van Satudarah. 'Concrete onderzoeken lopen er niet', aldus Pellens. 'Maar de ontwikkelingen op het gebied van criminele motorclubs wordt opgevolgd door de gespecialiseerde cel Highsider. Meer kan ik daarover niet kwijt.'

Highsider blijkt er toch niet helemaal gerust in. Afgelopen week was er spoedoverleg met de collega's en het parket in Antwerpen. Jawel, over Satudarah.


Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #658 Gepost op: 30 april 2012, 14:25:34 »
Ik zou echt niet staan te kijken op deze heren. Ik rijd graag motor en voor mij ieder zijn vrijheid, maar deze ontnemen deze nogal eens bij anderen.
Een aanwinst kan ik het daarom niet noemen, liever kwijt dan rijk.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #659 Gepost op: 30 april 2012, 18:00:17 »
Headlines SKW wandeling:

Zeker 10 mooie dames in het SKW gezien, namen bijna allemaal vergeten. Stella, Eva 1,60, Manar, SEF lang zwartharig lolita liefje, schuin daartegenover een mooie indonesche en een mooie Servische ?, in de VT langs Stephanie tegenover Maya, mooie zwartharige op hoek vingerling en de straat van Blue Magic en blonde staartjes op Vingerling en de 2 dames bij de ingang van Villa Tinto tegen de vingerling aan en 2 liefjes van Civicske.

Groet, Foots  O0

Zo te zien was het een leuke wandeling met een deel van de Relaxxxboard rakkers in het SKW :)
2 liefjes van civicske, foots ? Ik heb er maar één voor de moment ! :P :D
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck