Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708393 keer)

0 leden en 29 gasten bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #660 Gepost op: 30 april 2012, 18:02:50 »
Omdat het totaal tegenstrijdig is met mijn imago hier, twijfelde ik om het volgende te posten: eigenlijk had (en heb) ik vandaag enorm veel zin om het SKW te bezoeken.  Ach... ik zal het uiteindelijk maar laten.

Wat me wel opviel tijdens de SKW-wandeling van het forum was dat er geen enkele (maar dan ook geen enkele) Thaïse dame meer te bespeuren viel in het SKW afgelopen vrijdagavond.  Jammer, heel erg jammer want ook in de saunaclubs verdwijnen ze massaal.  Thailand is een rijk en welvarend lang geworden zeker  ;)?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #661 Gepost op: 30 april 2012, 18:04:54 »
Headlines SKW wandeling:

Zeker 10 mooie dames in het SKW gezien, namen bijna allemaal vergeten. Stella, Eva 1,60, Manar, SEF lang zwartharig lolita liefje, schuin daartegenover een mooie indonesche en een mooie Servische ?, in de VT langs Stephanie tegenover Maya, mooie zwartharige op hoek vingerling en de straat van Blue Magic en blonde staartjes op Vingerling en de 2 dames bij de ingang van Villa Tinto tegen de vingerling aan en 2 liefjes van Civicske.

Groet, Foots  O0


Wel die dame in de Vingerling vind jij te mijden en 1 in de Villa Tinto die je weer wel kan smaken.


Groet, Foots  O0

Zo te zien was het een leuke wandeling met een deel van de Relaxxxboard rakkers in het SKW :)
2 liefjes van civicske, foots ? Ik heb er maar één voor de moment ! :P :D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #662 Gepost op: 30 april 2012, 18:12:12 »
Omdat het totaal tegenstrijdig is met mijn imago hier, twijfelde ik om het volgende te posten: eigenlijk had (en heb) ik vandaag enorm veel zin om het SKW te bezoeken.  Ach... ik zal het uiteindelijk maar laten.

Wat me wel opviel tijdens de SKW-wandeling van het forum was dat er geen enkele (maar dan ook geen enkele) Thaïse dame meer te bespeuren viel in het SKW afgelopen vrijdagavond.  Jammer, heel erg jammer want ook in de saunaclubs verdwijnen ze massaal.  Thailand is een rijk en welvarend lang geworden zeker  ;) ?


Beste SEF,


Er stond wel een Indonesische blijkbaar (info van Sexmachine) een beetje schuin tegenover uw lolita poppeke waar u 50 seconden binnen was., maar ik had haar zo voor een Thaise door laten gaan. Het was er inderdaad maar 1 en da's erg weinig. Maar beter 1 dan geen. Tegenwoordig heb ik voldoende Aziatisch gehad en krijg ik Roemeense als voorkeur. Een voordeel daarbij is dat de keuze daarvan reuze is.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #663 Gepost op: 30 april 2012, 18:16:20 »
Ik heb die ook gezien en ze was mooi maar zij ontbrak het aan de typische Thaise uiterlijke kenmerken die mij zo begeren: klein, slank, fragile, rank...  ;).

(0 - "nul" - Thaise dus.)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #664 Gepost op: 30 april 2012, 19:04:08 »
Ik heb die ook gezien en ze was mooi maar zij ontbrak het aan de typische Thaise uiterlijke kenmerken die mij zo begeren: klein, slank, fragile, rank...  ;) .

(0 - "nul" - Thaise dus.)
Overdag zitten er nog wel enkele Thaisen, SEF.
En Tessa is Indonesisch, geboren in Nederland. Standaard ramenkwaliteit, niet slecht maar ook niks speciaals, je zal wel je t-hirt en pull binnen mogen aantrekken.


Ohm is volgens mij de beste Thaise van de dagshift, maar ik ken je, dus je mag het gerust doen van me, maar ik weet neit of je tevreden naar huis gaat keren...


NUL thaise dus in de nachtshift, een stuk of drie, vier in de dagshift
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest14644

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #665 Gepost op: 30 april 2012, 19:27:28 »
Zie dat de leiding van relaxxxboard foots, sexmachine en roberto een gezamelijke wandeling gedaan heeft in het Rode Licht district SKW; Adriaan heeft het spijtig te laat gezien.

Misschien had ik ook wel gekomen, doch weet niet of ik als nederige Nederbelg mij thuis zou gevoeld hebben onder al die hoogeplaatste Belgische heren. Alhoewel ik in België woon, blijf ik op en top Nederlander en voel mij beter onder Nederlanders.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #666 Gepost op: 30 april 2012, 19:55:54 »
Zie dat de leiding van relaxxxboard foots, sexmachine en roberto een gezamelijke wandeling gedaan heeft in het Rode Licht district SKW; Adriaan heeft het spijtig te laat gezien.

Misschien had ik ook wel gekomen, doch weet niet of ik als nederige Nederbelg mij thuis zou gevoeld hebben onder al die hoogeplaatste Belgische heren. Alhoewel ik in België woon, blijf ik op en top Nederlander en voel mij beter onder Nederlanders.
Ja, het stond nergens duidelijk aangekondigd dat we een wandeling organiseerden, hallo, het heeft 3 weken in grote letters op de frontpagina gestaan en in de agenda, op iedere pagina. En ook nog eens rechts op bijna iedere forumpagina...  ::) ;D


Lekker arrogant, dat je je beter voelt onder Nederlanders, lekker pittig arrogant eigenlijk. Ik ben Belg maar ik amuseer me net zo goed met Nederlanders, Fransen, Duitsers als met Belgen hoor. Of kan je op mijn smoel zien dat ik een domme Belg ben?  >:D >:D


Komaan, Adriaan, dat meen je toch niet, hoop ik, hooggeplaatst? Hier is niemand hooggeplaatst, Roberto is een doodnormale gestoorde hoerenloper, Foots is een speciale Nederbelg met mofrikaanse trekjes, en ik ben gewoon het werkpaard hier. Hooggeplaatst? Aiaiai, wij proberen onze leden net hoger te plaatsen dan onszelf, het zijn de leden die het forum maken trouwens, niet de forumleiding, wij zorgen enkel voor de layout en de geordende chaos....  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #667 Gepost op: 30 april 2012, 21:07:24 »
Nou nou Adriaan,


Ik ben Brabander en ik had altijd een grote aversie tegen Fransen, overigens gebaseerd op mijn eigen ervaring in Frankrijk.
Echter nu ik redelijk vaak met Walen spreek en ook nogal eens een keer in de Walen kom en zelfs in de club met Fransen spreek weet ik dat het net als overal op de wereld goede en slechte zijn.


Echter in Frankrijk is het wel heel belangrijk om Frans te kunnen praten of om met Franse vrienden te zijn, anders wacht u niet het beste lot. Maar uit grond van mijn hart afgelopen zondag was ik in de Walen en ik heb zelden zo'n leuke middag gehad in een kleine Franstalige club, geweldig geweldig.


Hoe meer je reis hoe minder nationaliteit iets zegt.


Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest14644

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #668 Gepost op: 1 mei 2012, 18:25:50 »
Ja, het stond nergens duidelijk aangekondigd dat we een wandeling organiseerden, hallo, het heeft 3 weken in grote letters op de frontpagina gestaan en in de agenda, op iedere pagina. En ook nog eens rechts op bijna iedere forumpagina...  ::) ;D
Lekker arrogant, dat je je beter voelt onder Nederlanders, lekker pittig arrogant eigenlijk. Ik ben Belg maar ik amuseer me net zo goed met Nederlanders, Fransen, Duitsers als met Belgen hoor. Of kan je op mijn smoel zien dat ik een domme Belg ben?  >:D >:D
Komaan, Adriaan, dat meen je toch niet, hoop ik, hooggeplaatst? Hier is niemand hooggeplaatst, Roberto is een doodnormale gestoorde hoerenloper, Foots is een speciale Nederbelg met mofrikaanse trekjes, en ik ben gewoon het werkpaard hier. Hooggeplaatst? Aiaiai, wij proberen onze leden net hoger te plaatsen dan onszelf, het zijn de leden die het forum maken trouwens, niet de forumleiding, wij zorgen enkel voor de layout en de geordende chaos....  ;) [/quote]

Voila, het begint hier al.

Als newbie, had ik niet gezien dat er een SKWwandeling was, en nu krijg ik me al de huid daarvoor volgeschonden door sexmachine. Nou zeg, die Zuiderburen zijn ook wel arrogant en betweterig hoor, moeten ze van ons Nederlanders niet zeggen.

guest14644

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #669 Gepost op: 1 mei 2012, 18:31:10 »
Nou nou Adriaan,
Ik ben Brabander en ik had altijd een grote aversie tegen Fransen, overigens gebaseerd op mijn eigen ervaring in Frankrijk.
Echter nu ik redelijk vaak met Walen spreek en ook nogal eens een keer in de Walen kom en zelfs in de club met Fransen spreek weet ik dat het net als overal op de wereld goede en slechte zijn.
Echter in Frankrijk is het wel heel belangrijk om Frans te kunnen praten of om met Franse vrienden te zijn, anders wacht u niet het beste lot. Maar uit grond van mijn hart afgelopen zondag was ik in de Walen en ik heb zelden zo'n leuke middag gehad in een kleine Franstalige club, geweldig geweldig.
Hoe meer je reis hoe minder nationaliteit iets zegt.
Groet, Foots
Nou landgenoot, ik begrijp niet wat die Fransen en Walen ineens met mijn bericht te maken hebben.

Als een echte nederlander ken ik natuurlijk geen Frans; maar  ik kom met een gewone Vlaamse Belg die dezelfde taal spreekt al niet overeen, hoe zou ik dan met een Franstalige Belg overeenkomen.

guest14644

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #670 Gepost op: 1 mei 2012, 18:38:03 »
Zitten er eigenlijk nog veel Nederlandse meiden in SKW ?

Nou, volgens hetgeen ik hier zie, is Heer Roberto eigenlijk de kenner; misschien kan hij mij wel iets hierover  weten te vertellen.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #671 Gepost op: 1 mei 2012, 18:42:00 »
Nou nou Adriaan,
Ik ben Brabander en ik had altijd een grote aversie tegen Fransen, overigens gebaseerd op mijn eigen ervaring in Frankrijk.
Echter nu ik redelijk vaak met Walen spreek en ook nogal eens een keer in de Walen kom en zelfs in de club met Fransen spreek weet ik dat het net als overal op de wereld goede en slechte zijn.
Echter in Frankrijk is het wel heel belangrijk om Frans te kunnen praten of om met Franse vrienden te zijn, anders wacht u niet het beste lot. Maar uit grond van mijn hart afgelopen zondag was ik in de Walen en ik heb zelden zo'n leuke middag gehad in een kleine Franstalige club, geweldig geweldig.
Hoe meer je reis hoe minder nationaliteit iets zegt.
Groet, Foots
Nou landgenoot, ik begrijp niet wat die Fransen en Walen ineens met mijn bericht te maken hebben.

Als een echte nederlander ken ik natuurlijk geen Frans; maar  ik kom met een gewone Vlaamse Belg die dezelfde taal spreekt al niet overeen, hoe zou ik dan met een Franstalige Belg overeenkomen.


Waarom probeer je het niet eens ? Hoe meer ik reis des te meer ik nationaliteit of afkomst niet meer aan 1 eigenschap koppel.
In ieder land wonen nu eenmaal verschillende mensen. In NL zit er ook een groot verschil tussen de mensen.


Hoewel ik nooit de tokkies op tv heb gezien, heb ik me altijd goed geamuseerd bij Flodder en de New kids.
Laat je gewoon geen flauwekul aanpraten, overal zitten Frittzle's, Dutroux en ook in NL hebben ze er al een busseltje gepakt.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #672 Gepost op: 1 mei 2012, 18:45:15 »
Zitten er eigenlijk nog veel Nederlandse meiden in SKW ?

Nou, volgens hetgeen ik hier zie, is Heer Roberto eigenlijk de kenner; misschien kan hij mij wel iets hierover  weten te vertellen.


Ons Adriaan,


Nou voor NL-se dames loop ik graag een blokje om  ;) .  Nee in het SKW zitten er wellicht maar een paar, net als op de Wallen. Er zit ook een Nl-se dame die erg goed schijnt te zijn in Yin Yang dat is Veronika die uit Golden Time komt. Zoals gezegd ik heb niets tegen NL-se heren, maar ik probeer de NL dames (met hun belerende stemmetjes zoals de KLM stewardesses) met een grote boog te ontwijken.


Groet, Foots  O0


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #673 Gepost op: 1 mei 2012, 20:18:13 »

Nou landgenoot, ik begrijp niet wat die Fransen en Walen ineens met mijn bericht te maken hebben.
Als een echte nederlander ken ik natuurlijk geen Frans; maar  ik kom met een gewone Vlaamse Belg die dezelfde taal spreekt al niet overeen, hoe zou ik dan met een Franstalige Belg overeenkomen.


Nou nou Adriaan.....
Ik hoop dat je wel met jezelf overeenkomt, dat is namelijk de vereiste om met andere "mensen*" overeen te komen.
*Vlamingen, Walen, Duitsers, Aziaten, Arabieren, Turken, ... zijn ook mensen, Adriaan, en gelukkig zijn wij niet superieur aan een ander...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest14644

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #674 Gepost op: 2 mei 2012, 14:00:28 »
Zitten er eigenlijk nog veel Nederlandse meiden in SKW ?
Nou, volgens hetgeen ik hier zie, is Heer Roberto eigenlijk de kenner; misschien kan hij mij wel iets hierover  weten te vertellen.
Ons Adriaan,

Nou voor NL-se dames loop ik graag een blokje om  ;) .  Nee in het SKW zitten er wellicht maar een paar, net als op de Wallen. Er zit ook een Nl-se dame die erg goed schijnt te zijn in Yin Yang dat is Veronika die uit Golden Time komt. Zoals gezegd ik heb niets tegen NL-se heren, maar ik probeer de NL dames (met hun belerende stemmetjes zoals de KLM stewardesses) met een grote boog te ontwijken.
Groet, Foots  O0
Beste vriend nederbelg,

waarom noem je mij eigenlijk "Ons adriaan", begrijp ik niet goed.

Als er in SKW een paar zitten, dan kan die roberto, die de SKW kenner is mij toch een antwoord geven, maar tja, zijn allemaal dezelfde die Belgen, een info doorgeven aan een Noorderbuur neen, dag moe.

En Ying Yang, weet niet wat ik daar moet van denken, lijkt mij eerder een naam van een Chinees restaurant of zo.