Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708194 keer)

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #690 Gepost op: 8 mei 2012, 01:05:53 »
Is dat eigenlijk altijd 50 euro in het Schipperskwartier? Dat zou goe zijn in mijn budget. Als ik naar Vila Vertigo ga kost me dat altijd 250 euro alles incluzief.
Door de alimentatie die ik ook nog moet betalen, kan ik dat niet lang meer doen.

50 euro is het standaardtarief ja. Let wel : dat is voor een kwartier en voor extra's als zoenen of pzc moet je bijbetalen, als de dames dat al doen. Als je vaste klant bij een dame bent kan je vaak wel meer krijgen en ook langer blijven zonder veel te moeten bijbetalen; maw de eerste keren zijn een soort van investering. Wel altijd op voorhand goed onderhandelen, en ga zeker niet in op voorstellen om een trio te doen. Dat is in raambuurten altijd een fiasco.

Je kunt in het SKW gerust een trio doen. Ik heb er al een aantal gedaan, al maak ik er ook geen gewoonte van. Ik ga ook zelden op voorstellen in, en begin er zelf over, en kies ook altijd zelf beide Dames, die ik dan ook beiden al eens afzonderlijk bezocht heb, en die elkaar kennen en liggen. Enkele koppeltjes waar ik wel eens een trio mee gedaan heb zijn, Nelly/Lili, Paola/Tessa, Anna/Jana, Nina/Naomi. Alle 8 Dames die afzonderlijk ook al een zeer goede service gaven, en waar een trio een extra dimensie was.

guest14644

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #691 Gepost op: 8 mei 2012, 15:13:43 »
Beste Adriaan,
Ik zal me ook even verduidelijken, want U (ik zal U gebruiken, dat heeft U blijkbaar nodig).
...............................................
Laat me dus erg duidelijk zijn, U past U aan aan de andere leden, U discrimineert niet op "ons" forum, of "U" wordt uitgewezen (lees: dan ban ik U met sprekend gemak, wij willen het leuk houden, U toch ook?)
Ik heb mijn hand klaar op de "banknop", het hangt alleen van U af en van U alleen dat ik er ook daadwerkelijk op klik.
Welkom op Relaxxxboard, waar mensen tolerant zijn en niet discrimineren op basis van kleur, herkomst, taal, geloof of dameskeuze. Wel moet ik niet hebben van racisten of om het zachter uit te drukken, van mensen die discrimineren...daar zijn andere media voor om zo Uw gal te spuien op de inwoners van het land waar je je hebt gevestigd. Sommige mensen moesten ze gewoon terug uitwijzen, one way ticket naar land van herkomst. Die sommige mensen zijn onrustzaaiers en discriminanten.
Nou, nou nou, heren sexmachine, foots en andere moderatoren : Adriaan is wel ffe geschrokken van jullie reactie.
Het is een feit dat Adriaan het er maar uitflapt en als Nederbelg dat arrogante nog in zich heeft van echte Hollander, maar zo zijn wij Hollanders toch, neen?

Adriaan wil echt niet discrimeren hoor, maar tja, is een feit dat hij zich moeilijk aanpast aan andere nationaliteiten.

Adriaan zal één van de dagen eens een recensie gaan schrijven van Brussel; Aangezien ik in Brussel werk, ga ik, na het werk, af en toe effe kijken naar die wijffies aan de Lakenstraat / Van Gaverstraat. Nou ik moet zeggen dat er vooral 's avonds wel enkele leuken meiden staan.

Ik heb daar ook alle van die echte transies zien staan, maar dat is Adriaan zijn ding niet.

Adriaan groet eenieder.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #692 Gepost op: 8 mei 2012, 16:35:02 »
Beste Adriaan,


Respect naar elkaar toe is ook voor hoerenlopers hier vanzelfsprekend.


We kijken uit naar je Brussel recensie.
Vooral ben ik benieuwd of de dames Vlaams of Nederlands kunnen of alleen Frans en welke service ze verlenen.
Tot nu toe zijn de paar recensies uit Brussel positief.


Groet, Foots  O0

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #693 Gepost op: 8 mei 2012, 16:57:33 »
Hola Adriaan,
Bienvenido a Relaxxxboard. Una pregunta: porque escribes de ti en tercera persona? Eres por casualidad un doble nick, o quiza el hermano de Jozef?  >:D. Bueno, espero que no te importe que escriba esto en Español pero es que me cuesta adaptarme y no concozco bien el idioma neerbelga ;D.
Vale, que escribas muchas aventuras cachondas.

Don Picasso  O:-)

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #694 Gepost op: 8 mei 2012, 18:11:06 »
Hola Adriaan,
Bienvenido a Relaxxxboard. Una pregunta: porque escribes de ti en tercera persona? Eres por casualidad un doble nick, o quiza el hermano de Jozef?  >:D. Bueno, espero que no te importe que escriba esto en Español pero es que me cuesta adaptarme y no concozco bien el idioma neerbelga ;D.
Vale, que escribas muchas aventuras cachondas.

Don Picasso  O:-)

 :o   ::)   ???  :D Ha ha , Picasso..... a mi no me importa. pero si sigues escribiendo tu
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #695 Gepost op: 8 mei 2012, 20:43:26 »
Hola Adriaan,
Bienvenido a Relaxxxboard. Una pregunta: porque escribes de ti en tercera persona? Eres por casualidad un doble nick, o quiza el hermano de Jozef?  >:D. Bueno, espero que no te importe que escriba esto en Español pero es que me cuesta adaptarme y no concozco bien el idioma neerbelga ;D.
Vale, que escribas muchas aventuras cachondas.

Don Picasso  O:-)

Algemeen is iedereen het er over eens dat wie in de derde persoon praat, liegt (net omdat ie zo ver mogelijk van zichzelf verwijderd wil blijven en liefst - ook niet zelf - met het leugen geconfronteerd wordt  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #696 Gepost op: 8 mei 2012, 20:48:55 »
Picasso is het helemaal met seksenfun eens  ;D

Hola Adriaan,
Bienvenido a Relaxxxboard. Una pregunta: porque escribes de ti en tercera persona? Eres por casualidad un doble nick, o quiza el hermano de Jozef?  >:D. Bueno, espero que no te importe que escriba esto en Español pero es que me cuesta adaptarme y no concozco bien el idioma neerbelga ;D.
Vale, que escribas muchas aventuras cachondas.

Don Picasso  O:-)

Algemeen is iedereen het er over eens dat wie in de derde persoon praat, liegt (net omdat ie zo ver mogelijk van zichzelf verwijderd wil blijven en liefst - ook niet zelf - met het leugen geconfronteerd wordt  ;).

guest18500

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #697 Gepost op: 8 mei 2012, 21:31:34 »
Nou ik ga me hier niet teveel mengen, maar wie houdt zich hier nu mee bezig op een hoerenloper forum? Er zijn nuttigere manieren om je tijd te besteden. Zoiets noemen ze een internet troll in het Engels. Reacties bij anderen uitlokken om aandacht te krijgen.

Voor de rest ga ik hier zelf nietmeer op in gaan. Zeker niet in het topic wandelen in het prachtige SKW  :) (wat ik binnen enkele dagen nog eens wens te doen, al heb ik het zeer druk  :-[ Mijn ballen staan op springen hahaha)


guest18500

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #698 Gepost op: 8 mei 2012, 21:51:37 »
Ach zo... Ja dat is meer jouw wereld. Ik ken daar niet zoveel van en heb hier geen enkele ervaring mee. Ik ben lid hier omdat ik dit een leuk forum vind, net zoals Hookers (+tippelbox) trouwens waar ik ook geregeld kom. Ijsberenforum kan de boom in voor mijn part! Ik word daar nooit lid van.


Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #699 Gepost op: 15 mei 2012, 11:03:25 »
Het is maar kalm in de stamkroeg tegenwoordig. Hoe krijgen we er terug wat meer ambiance in ?  :P
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #700 Gepost op: 15 mei 2012, 14:28:58 »
Striptease danseresje inhuren of Sarah uit de Blue Magic, of gewoon weer lekker met Roberto ouwehoeren over lieven en dvp's.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #701 Gepost op: 16 mei 2012, 14:23:44 »
Striptease danseresje inhuren of Sarah uit de Blue Magic, of gewoon weer lekker met Roberto ouwehoeren over lieven en dvp's.
Groet, Foots  O0
Roberto heeft het tegenwoordig te druk met zijn nieuw lief, dus zie ik hem weinig en mis ik hem in onze stamkroeg.  >:(
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #702 Gepost op: 16 mei 2012, 14:33:50 »
Gisterennamiddag weer 2 nieuwe transen in VT gezien.

Hoeveel transen daar nu zitten, weet ik niet, ben echt de tel kwijt geraakt  ???

Het gaat nu zelfs zo ver dat een drietal dames al een bordje voor hun raam hebben met de vermelding : ECHTE VROUW.

Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #703 Gepost op: 16 mei 2012, 21:49:06 »
Voor ieder wat wils Bema, transen zullen ook wel bezocht worden, want ze zullen hun huur toch ook moeten betalen ?


Zelf vind ik een aziatische transen vaak erg mooi en ook die heb ik wel eens gehad, overigens niet in het SKW.


Dat sommige dames een bordtje "echte vrouw" gebruiken kan door de transen zijn, maar evengoed zullen er zijn waar je op basis van het uiterlijk niet van zou verwachten.


Een trans is niet per definitie slecht, het is namelijk maar net wat je zoekt. Wel is het goed dat je van te voren goed beseft en de mate van operatie goed hebt ingeschat hha, anders kom je wellicht nog een verrassing tegen  >:D [size=78%].[/size]


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #704 Gepost op: 16 mei 2012, 21:56:58 »
Nou dan blijft over de striptease danseres en Sarah vqn Blue Magic.
Wellicht zijn er nog veel meer opties, laat  uw fantasie de vrije loop.
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.