Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708232 keer)

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

guest24059

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #720 Gepost op: 21 juli 2012, 22:12:38 »
Heb gisteren gehoord dat een bekende uit het SKW is opgepakt. Het betreft de Spaanstalige man die tegen een kleine vergoeding op zijn fiets eten en drankjes voor de meiden haalt. Hij zou betrokken zijn geweest bij drugshandel en de politie zou in zijn appartement miljoenen euro's hebben gevonden.

Dit zou in het Belgische nieuws zijn geweest maar ken nergens een link vinden. Kan iemand mij zeggen of het bovenstaande verhaal klopt?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #721 Gepost op: 21 juli 2012, 22:53:44 »
Heb gisteren gehoord dat een bekende uit het SKW is opgepakt. Het betreft de Spaanstalige man die tegen een kleine vergoeding op zijn fiets eten en drankjes voor de meiden haalt. Hij zou betrokken zijn geweest bij drugshandel en de politie zou in zijn appartement miljoenen euro's hebben gevonden.

Dit zou in het Belgische nieuws zijn geweest maar ken nergens een link vinden. Kan iemand mij zeggen of het bovenstaande verhaal klopt?
Dat is een zeer straf verhaal. Ik zie hem al jaren fietsen, maar van miljoenen euri daar zou ik van schrikken, maar je weet maar nooit uiteraard.
Ben benieuwd naar een nieuwslink  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #722 Gepost op: 22 juli 2012, 02:38:21 »
Heb gisteren gehoord dat een bekende uit het SKW is opgepakt. Het betreft de Spaanstalige man die tegen een kleine vergoeding op zijn fiets eten en drankjes voor de meiden haalt. Hij zou betrokken zijn geweest bij drugshandel en de politie zou in zijn appartement miljoenen euro's hebben gevonden.

Dit zou in het Belgische nieuws zijn geweest maar ken nergens een link vinden. Kan iemand mij zeggen of het bovenstaande verhaal klopt?

Dat van die miljoenen geloof ik dus al zeker niet... Maar het is wel zo dat ik die Spaanssprekende man al een tijdje niet meer gezien heb. En ik weet natuurlijk ook dat die gasten natuurlijk niet alleen maar broodjes en drankjes leveren...
Ik heb gezocht naar een nieuwsbericht hierover maar niks gevonden.

guest24059

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #723 Gepost op: 22 juli 2012, 13:55:09 »
Ik heb hem een paar weken geleden nog gezien geloof ik. Wellicht is het hele verhaal wel gebakken lucht maar mocht iemand toch iets meer weten dan gaarne even laten weten...

Misschien weet de bekende lingerieverkoper van hookers.nl iets?  ;)

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #724 Gepost op: 22 juli 2012, 20:34:10 »

Misschien weet de bekende lingerieverkoper van hookers.nl iets?

Denk eerder dat de heren Bema,Roberto (Conaisseur),Sub daar meer over weten....
Die zijn daar dagelijks en kennen zowat iedereen

guest24059

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #725 Gepost op: 22 juli 2012, 21:12:14 »

Misschien weet de bekende lingerieverkoper van hookers.nl iets?

Denk eerder dat de heren Bema,Roberto (Conaisseur),Sub daar meer over weten....
Die zijn daar dagelijks en kennen zowat iedereen

Of 'de Surinamer' maar die ben ik dit weekend niet tegen gekomen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #726 Gepost op: 26 juli 2012, 19:51:57 »
Gisteren tijdens de avondshift nog eens een wandeling gemaakt in het skw van Roberto  ;D
Eerst even bij het stamcafé van Bema en Elwood een kriekske of drie genuttigd, waarna ik even met Elwood de straat ben ingetrokken.
Bema mocht niet mee van zijn lief, of beter gezegd wou niet mee  ;)


De bezetting? Ach, Stella was er, meer moet dat voor mij niet zijn, en er zat toch wel een stoot of vijf waar ik het eventueel zou op gekund hebben. Het is er echter niet van gekomen.
Ook uitgekeken naar onze Spaanssprekende hondvrezende boodschapper op de fiets. Echter niet gezien. Zou hij dan toch echt bang geweest zijn van ons lief hondtje, mischien dacht hij wel dat het een of andere undercover drugshond was van de flikken  ;D


Roberto zat NIET naast zijn lief Bema gisterenavond. tot zover deze korte update...


A ja, info van Elwood, Mirela (met één enkele l) blijkt voorgoed gestopt te zijn, de liefhebbers zullen dus naar andere geile stoten op zoek moeten...  >:D


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest24059

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #727 Gepost op: 20 augustus 2012, 23:33:55 »
Ik was afgelopen zaterdagnacht weer in het SKW. Wederom zag ik die magere jongedame in korte broek met dreadlocks en grote rugzak diverse malen door de straten lopen.

Een paar weken geleden zag ik haar ook al langs de ramen slenteren en zag haar toen de tattooshop binnengaan. Het leek alsof ze op zoek was naar een raam om te werken.

Ik moet zeggen dat ze er wat verwaarloosd uitziet, en heb de indruk dat ze aan de drugs is, mede vanwege haar wazige blik in de ogen. Tegelijkertijd krijg je als toeschouwer ook wel weer medelijden...



Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #728 Gepost op: 20 augustus 2012, 23:55:48 »
Er lopen wel meer van die sjarels rond, en als 't een vrouw is valt het natuurlijk op. Dat zijn daklozen, vaak junks, die een nogal agressieve manier van bedelen hebben. Ze zijn alleen op zoek naar geld voor hun volgende shot...

Medelijden moet je daar niet mee hebben (je mag natuurlijk wel). Als je ze een fooi geeft vallen ze je de volgende keer weer lastig omdat ze weten dat je geld geeft...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #729 Gepost op: 21 augustus 2012, 12:23:16 »
Randinfo toch van belang, noem ik dat dan maar  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #730 Gepost op: 21 augustus 2012, 18:45:48 »
Ik was afgelopen zaterdagnacht weer in het SKW. Wederom zag ik die magere jongedame in korte broek met dreadlocks en grote rugzak diverse malen door de straten lopen.

Een paar weken geleden zag ik haar ook al langs de ramen slenteren en zag haar toen de tattooshop binnengaan. Het leek alsof ze op zoek was naar een raam om te werken.

Ik moet zeggen dat ze er wat verwaarloosd uitziet, en heb de indruk dat ze aan de drugs is, mede vanwege haar wazige blik in de ogen. Tegelijkertijd krijg je als toeschouwer ook wel weer medelijden...
Ben je zeker dat het een vrouw was? Ik zie daar namelijk dan wekelijks haar broer rondlopen, en die is niet op zoek naar een raam, maar naar geld om zijn heroïneverslaving te bekostigen  ::)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest24059

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #731 Gepost op: 22 augustus 2012, 22:09:27 »
Ik was afgelopen zaterdagnacht weer in het SKW. Wederom zag ik die magere jongedame in korte broek met dreadlocks en grote rugzak diverse malen door de straten lopen.

Een paar weken geleden zag ik haar ook al langs de ramen slenteren en zag haar toen de tattooshop binnengaan. Het leek alsof ze op zoek was naar een raam om te werken.

Ik moet zeggen dat ze er wat verwaarloosd uitziet, en heb de indruk dat ze aan de drugs is, mede vanwege haar wazige blik in de ogen. Tegelijkertijd krijg je als toeschouwer ook wel weer medelijden...
Ben je zeker dat het een vrouw was? Ik zie daar namelijk dan wekelijks haar broer rondlopen, en die is niet op zoek naar een raam, maar naar geld om zijn heroïneverslaving te bekostigen  ::)

Zeker weten, dit was toch echt een jongedame. Tijdens werkdagen weet ik niet of ze daar rondloopt maar het was al de tweede keer dat ik haar op zaterdagavond zag lopen.

Let vooral op de grote rugzak die ze mee sjouwt.
Misschien moet je eens bij 'Geouwezwam' in dat andere forum posten. Hoe meer reacties hoe sneller we weten wat ze zoekt.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #732 Gepost op: 22 augustus 2012, 22:15:11 »
Ik was afgelopen zaterdagnacht weer in het SKW. Wederom zag ik die magere jongedame in korte broek met dreadlocks en grote rugzak diverse malen door de straten lopen.

Een paar weken geleden zag ik haar ook al langs de ramen slenteren en zag haar toen de tattooshop binnengaan. Het leek alsof ze op zoek was naar een raam om te werken.

Ik moet zeggen dat ze er wat verwaarloosd uitziet, en heb de indruk dat ze aan de drugs is, mede vanwege haar wazige blik in de ogen. Tegelijkertijd krijg je als toeschouwer ook wel weer medelijden...
Ben je zeker dat het een vrouw was? Ik zie daar namelijk dan wekelijks haar broer rondlopen, en die is niet op zoek naar een raam, maar naar geld om zijn heroïneverslaving te bekostigen  ::)

Zeker weten, dit was toch echt een jongedame. Tijdens werkdagen weet ik niet of ze daar rondloopt maar het was al de tweede keer dat ik haar op zaterdagavond zag lopen.

Let vooral op de grote rugzak die ze mee sjouwt.
Misschien moet je eens bij 'Geouwezwam' in dat andere forum posten. Hoe meer reacties hoe sneller we weten wat ze zoekt.
Haha, ze interesseert me geen ene moer, dus ga ik er zeker niet naar op zoek  ;)
En laat ze bij hookers maar uitzoeken wie het is, en dan mag je het hier posten  ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest24059

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #733 Gepost op: 22 augustus 2012, 22:23:57 »
Haha, ze interesseert me geen ene moer, dus ga ik er zeker niet naar op zoek  ;)
En laat ze bij hookers maar uitzoeken wie het is, en dan mag je het hier posten  ;D :P

Is die Sub die blijkbaar de tijd heeft om daar dagelijks te slenteren nou 1 van die kerels die de meisjes lingerie probeert aan te smeren?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #734 Gepost op: 22 augustus 2012, 22:40:01 »
Is die Sub die blijkbaar de tijd heeft om daar dagelijks te slenteren nou 1 van die kerels die de meisjes lingerie probeert aan te smeren?
Neen, niet voor zover ik hem ken. En anders zal hij dat zelf wel bevestigen. De sub verkoopt geen kleren, de sub zoekt een lief  ;D :P   ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal