Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708458 keer)

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #735 Gepost op: 22 augustus 2012, 22:43:51 »
Is die Sub die blijkbaar de tijd heeft om daar dagelijks te slenteren nou 1 van die kerels die de meisjes lingerie probeert aan te smeren?
Neen, niet voor zover ik hem ken. En anders zal hij dat zelf wel bevestigen. De sub verkoopt geen kleren, de sub zoekt een lief  ;D :P   ;)

Dat de sub dan maar het lief van Roberto afpakt  ;).

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #736 Gepost op: 22 augustus 2012, 22:50:04 »
Is die Sub die blijkbaar de tijd heeft om daar dagelijks te slenteren nou 1 van die kerels die de meisjes lingerie probeert aan te smeren?
Neen, niet voor zover ik hem ken. En anders zal hij dat zelf wel bevestigen. De sub verkoopt geen kleren, de sub zoekt een lief  ;D :P   ;)

Dat de sub dan maar het lief van Roberto afpakt  ;) .
Dat is enkel voor echte "connaisseurs" of kenners  >:D :o
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest24059

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #737 Gepost op: 22 augustus 2012, 22:51:00 »
Is die Sub die blijkbaar de tijd heeft om daar dagelijks te slenteren nou 1 van die kerels die de meisjes lingerie probeert aan te smeren?
Neen, niet voor zover ik hem ken. En anders zal hij dat zelf wel bevestigen. De sub verkoopt geen kleren, de sub zoekt een lief  ;D :P   ;)

Die liefde is dan blijkbaar zowel door Beyonce als door Mirela niet beantwoord. Beiden werken er niet meer en nu is Alicia met haar hondje Sisi weer zijn jongste ontdekking.
Het doet me wanhopig overkomen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #738 Gepost op: 22 augustus 2012, 23:02:43 »
Is die Sub die blijkbaar de tijd heeft om daar dagelijks te slenteren nou 1 van die kerels die de meisjes lingerie probeert aan te smeren?
Neen, niet voor zover ik hem ken. En anders zal hij dat zelf wel bevestigen. De sub verkoopt geen kleren, de sub zoekt een lief  ;D :P   ;)

Die liefde is dan blijkbaar zowel door xxx als door xxxxxx niet beantwoord. Beiden werken er niet meer en nu is Alicia met haar hondje Sisi weer zijn jongste ontdekking.
Het doet me wanhopig overkomen.


We zijn allen toch een beetje wanhopige hoerenlopers, niet?  ;)
Ik neem het hondje van Alicia wel, dat beest zuipt geen redbull en krijgt nooit zo veel geld op als het baasje   ;D >:D

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest24059

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #739 Gepost op: 22 augustus 2012, 23:19:47 »
Is die Sub die blijkbaar de tijd heeft om daar dagelijks te slenteren nou 1 van die kerels die de meisjes lingerie probeert aan te smeren?
Neen, niet voor zover ik hem ken. En anders zal hij dat zelf wel bevestigen. De sub verkoopt geen kleren, de sub zoekt een lief  ;D :P   ;)

Die liefde is dan blijkbaar zowel door xxx als door xxxxxx niet beantwoord. Beiden werken er niet meer en nu is Alicia met haar hondje Sisi weer zijn jongste ontdekking.
Het doet me wanhopig overkomen.


We zijn allen toch een beetje wanhopige hoerenlopers, niet?  ;)
Ik neem het hondje van Alicia wel, dat beest zuipt geen redbull en krijgt nooit zo veel geld op als het baasje   ;D >:D

Het aantal getrouwde mannen dat naar de hoeren gaat is nog niet officieel geteld dus zo wanhopig zijn we nog niet. En ik ken zowel Sub als Roberto niet.

By the way, de bovenste dame hier rechts die je in de advertentie zo uitnodigend aankijkt heeft - verdomd als het niet waar is - veel weg van Alicia.
Gelukkig weten we beter ...

guest24059

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #740 Gepost op: 1 september 2012, 14:49:05 »
In welke kamers kan je trouwens douchen?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #741 Gepost op: 2 september 2012, 11:22:27 »
In welke kamers kan je trouwens douchen?
Als je een golden shower wil, dat zal makkelijker te verkrijgen zijn dan een normale douche.
Time is money in de wandelbuurten, dus ik vrees een beetje dat je op je honger zal blijven zitten, indien je op zoek bent naar een douche in eender welke wandelbuurt  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #742 Gepost op: 2 september 2012, 12:55:11 »
In welke kamers kan je trouwens douchen?
Als je een golden shower wil, dat zal makkelijker te verkrijgen zijn dan een normale douche.
Time is money in de wandelbuurten, dus ik vrees een beetje dat je op je honger zal blijven zitten, indien je op zoek bent naar een douche in eender welke wandelbuurt  ;)

Juist. In de meeste panden zijn wel voldoende faciliteiten aanwezig, voor de dames echter. Je kan altijd voorstellen om eens samen te douchen met een dame, heb ik al eens gedaan. Ik moest niks extra betalen maar ik was wel een vaste klant...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #743 Gepost op: 2 september 2012, 12:56:22 »
In Antwerpen hebben ze piscines met watervalfunctie.  Hier moet je je zeker kunnen douchen met wat goede wil  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #744 Gepost op: 16 september 2012, 15:16:29 »
Het pand Verversrui 18 wordt momenteel gerenoveerd.

Ook op Schippersstraat 12 zijn er werken aan de gang. Dit is een leegstaand pand dat als nooduitgang voor discotheek Café d'Anvers gebruikt wordt. In het verleden waren er vaak geruchten dat hier ook ramen zouden komen...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #745 Gepost op: 16 september 2012, 15:45:58 »
Het gerucht dat "den Argentijn" die 's avonds drank voor meiden ging halen en nog wat rommel, zoals tampons en freet, dat gerucht klopt.


Er werd thuis 85 kilo wit poeder gevonden, en het was geen Dash, een een aanzienlijke som geld.
Blijkbaar werd er dus meer geleverd dan een Redbull  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #746 Gepost op: 16 september 2012, 15:53:40 »
Het gerucht dat "den Argentijn" die 's avonds drank voor meiden ging halen en nog wat rommel, zoals tampons en freet, dat gerucht klopt.


Er werd thuis 85 kilo wit poeder gevonden, en het was geen Dash, een een aanzienlijke som geld.
Blijkbaar werd er dus meer geleverd dan een Redbull  ;)

85 kilo????  Nou moe!

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #747 Gepost op: 17 september 2012, 22:25:12 »
Verversrui 18 is alweer open . Veel zullen ze dus niet gerenoveerd hebben...

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #748 Gepost op: 22 september 2012, 20:54:43 »
Zondag met de trein naar Antwerpen gegaan. Een wandeling gemaakt via Astrid - Konings en Sint-Jansplein zo naar de Paardenmarkt , vandaar naar de Falconplein richting Schipperskwartier gegaan. Was aangenaam weer en op de koop toe : autoloze zondag.

Dit geheel te samen zorgde dat er een hele hoop mensen op stap waren en maakten ze natuurlijk een omweg via de straten van het Schipperskwartier. Sommige koppels drijven dan de spot met de dames van plezier. Niet goed wetende dat vaak hun man alleen nog eens terug komt om niet enkel te kijken ! Maar ja... De bezetting was best in orde voor een zondag. Vaste waarden die ik alvast kende : Elena ( SS03/1) - Tan ( SS11/3 ) Oma Patty ( SS37/2 ) - Nancy ( SS39/1 ) - Joyce ( 39/2 ) Lily ( SS39/3 ) - Tereza ( SS41/2 ). De bezetting in de VT wordt grotendeels voorzien van monsters die als pooier en vader Frankenstein hebben. Op nummer 12 in de VT was Maria ook aanwezig. In de Vingerlingstraat ook nog Helena gezien op de 07/2.

Na men eerste ronde Jeank tegen het lijf gelopen. We hadden weer een heleboel te vertellen en zijn dus een pint gaan pakken in de Leguit. Hierna terug even gaan window shoppen. Vond niet zo onmiddellijk men keus en bij de Jeank sprong een zekere Beatrix Verversrui / VT in het oog , maar was na de volgende ronde bezet. We namen afscheid , ben een frietje gaan steken en hierna toch nog een ronde gemaakt en waar voor men geld gekozen : Lily ( SS39/3 ). Hierna terug een stevige wandeling richting station.

My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #749 Gepost op: 22 september 2012, 21:14:20 »
Schrijf je ook een recensie Kamikaze?  :)