Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708515 keer)

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #750 Gepost op: 23 september 2012, 07:49:37 »
Schrijf je ook een recensie Kamikaze?  :)

U vraagt ik heb al geschreven : http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1601.0

Beste groeten medewandelaar.  ;)
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #751 Gepost op: 23 september 2012, 15:05:58 »
Schrijf je ook een recensie Kamikaze?  :)

U vraagt ik heb al geschreven : http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1601.0

Beste groeten medewandelaar.  ;)

Dank je, je mag altijd een nieuwe recensie schrijven hoor.  :)

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #752 Gepost op: 1 oktober 2012, 00:02:33 »
Vandaag had ik een afspraak in het Antwerpse Schipperskwartier met Mechelen en om hem af te schrikken had ik ook Sexmachine meegenomen. De rit per ijzeren slang ging voorspoedig en met SM in het zonneke naar de Malle Babbe gelopen.


Het viel op dat vele Nederlandse winkels ook een pandtje op de Meir hadden gehuurd en ook daar kun je nu Hema worsten kopen. Vele Nederlanders vinden Belgie maar vies en rommelig, goed ze zijn wellicht ook nog nooit in een wereldstad als Bangkok of Manila geweest. Ik kom graag in Antwerpen en ja ik zie ook wel dat het er ietskes minder proper is, maar de sfeer als je door de Meir loopt is van een leuke karakteristieke winkelstraat.


Zo genoeg gezanikt, het terras van de Malle Babbe zat redelijk vol en gezien de papierwinkel verkozen we in het cafe plaats te nemen. Aangezien we redelijk snel klaar waren met de handel verhuizden we naar het terras, zodat je lekker wat rond kon kijken. Rond 5 uur liep ik de Malle nog eens binnen riep keihard wie komt hier uit Mechelen en een hele bescheiden man zei " ja ik". Das was Mechelen en hij nam zijn pilsje mee naar het terras. Even kennisgemaakt en toen hij goed en wel van de schrik bekomen was effe lekker rustig over Antwerpen, het forum en onze ideeen gesproken.


Voor degene die net inlogden, we proberen hier het leukste en beste forum van de wereld te maken waar ieder lekker kan posten wat hij / zij graag wil. Waar geen censuur is op woorden als hookers en provla, geen clubrecensies worden aangepast aan de sponsoring en waar de vrijkaarten en plein publiek worden uitgedeeld ook die van mods. Ook knikte Mechelen toen ik de anonimiteit aanhaalde als heel belangrijk voor ramen maar ook voor de veelplegers in de clubs die gezellig elk weekend  in Duitsland samenkomen.


Gelukkig werd het geen Footsmonoloog / preek maar had Mechelen naast zijn driftige arbeid afgelopen week ook nog wat leuke ideeen voor het Belgische. We gaan ons laten verrassen. Intussen had ik een poelibuik gekregen van de ijsthee en gingen we een rondtje wandelen. Normaal op zondag is het niet zo druk, nu ook niet, maar ik was toch best aangenaam verrast door een paar zeer mooie dames.


Een dame viel me op dat was Schipperstraat 21/3of4 daar stond een prachtige mooie donkerblonde met blonde highlights, een lichaam om werkelijk de lippen bij af te likken en ze lachte nog liever dan een elfje op een waterbloem in de Efteling. Wat een stunner ik durf zeker te stellen dat ik deze gekamerd zou hebben vermits ?


Tja en dan hoor ik immer weer de beroemde gevleugelde woord "service " komen, maar wat men er onder verstaat zijn de handelingen die je wel of niet krijgt. Ik verwacht in SKW pijpen met en neuken met, ik heb het niet gevraagd, maar dat is de standaard. Ik ging niet omdat ik gewoon helemaal geen enkele zin had, wel kreeg ik een lieve lach gratis en voor niets kado, omdat ik er volgens definitie van SM kapitaalkrachtig uit zie, ik houd het uiteraard op gewoon knap.


Nog een rondtje en jawel weer viel mijn mond open bij deze spetter, een ongelovelijk lekker ding, ik geef ze een 9, Ollande neuf point, zou de omroeper van het songfestival schreeuwen door de telefoon. In feite maar een 8,5, maar omdat het een buurland is rond je het af naar boven. Anders win je nooit iets als je je buurlanden niets gunt.


Toen afscheid genomen van de sympathieke Mechelen, die je het beste kan typeren als een rustige hardwerkende Belg die uiteraard de nodige wandelkilometers reeds achter de rug heeft. Hij merkte nog op dat de frieten op het Falcon de beste waren van het SKW en met deze woorden sluit ik deze wandelervaring.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #753 Gepost op: 1 oktober 2012, 01:20:47 »
De laatste zondag van september, en dan is het wel vaker mooi nazomer weer. Het was dan ook een ideale gelegenheid om nog eens naar het Red Light District van de metropool te gaan.

Het was best druk rond de Brouwersvliet en de Oude Leeuwenrui, ik heb toch een paar rondjes moeten rijden maar uiteindelijk vond ik toch een parkeerplaatsje. Blijkbaar was er aan het MAS een manifestatie aan de gang en ben dan ook effe gaan kijken. Ik zag ook dat er rond de oude havendokken een grote renovatiebeweging aan de gang is; blijkbaar is er in de sector van de dure appartementen nog geen crisis.

Nu goed, ik kwam natuurlijk voor de dames. De bezetting was goed, ik schat dat toch 80 procent van alle ramen bezet was. Voor een zondagnamiddag is dit best een succes. Ook op straat was er behoorlijk wat volk : een aantal gasten die je altijd wel tegenkomt en natuurlijk ook wat toeristen, gelukkig nog niet zo erg als in Amsterdam.

Ik had wel zin in een dame, en ik had al enkel dames gezien die ik behoorlijk kende : Anna van Verversrui 18/2, Maité van Villa Tinto 29 en Tatiana van Schipperstraat 18/2. Het werd Tatiana en met haar ben ik een goed uur naar Phantasialand geweest. Recensie volgt nog.

Nu, deze keer was ik niet alleen voor de meisjes in Antwerpen. Ik had ook nog een afspraak met de heren Foots en Sexmachine. Zij hebben mij zopas 'benoemd' als moderator op dit eigenste forum en er moesten nog wat dingen besproken worden. Voor mij was dit een behoorlijk spannende gebeurtenis : ik heb nog nooit vanzeleve met iemand van een forum afgeproken...

Om klokslag 3 minuten voor vijf stap ik dan de Malle Babbe binnen, en bestel een pintje, en twee minuten later vraagt iemand met een licht accent of er iemand van Mechelen aanwezig was. Foots! Aangename kennismaking! Foots trok me naar buiten naar het terras waar ook Sexmachine zat. Ook met SM heb ik dan kennisgemaakt.

Terwijl het herfstzonnetje lekker scheen hebben we wat wetenswaardigheden uitgewisseld, er werden wat ditjes en datjes bijgehaald... Sm legde uit dat hij van Relaxxxboard gewoon de leukste site wil maken, en ik vind het leuk daaraan te kunnen meehelpen.

Na nog een laatste glas werd het tijd om een wandeling met z'n drieën te maken door het SKW. Sm vertelde nog hoe het er vroeger allemaal aan toe ging, en Foots haalde wel 100.000 argumenten aan om mij te overtuigen van wat ik al lang weet : dat het in België lang zo slecht nog niet is.

We hebben nog een paar knappe grieten gezien, oa op SS 21/3 en 4, doch helaas, ook mechelen kende ze nog niet. Voor Foots en Sm was het dan tijd om te vertrekken, er moesten nog zaken geregeld worden. Ik ben dan ook maar met de mechelen-rammelbak naar huis gereden. In elk geval was het erg leuk de heren Foots en Sm te kunnen ontmoeten!

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #754 Gepost op: 13 oktober 2012, 23:01:52 »
Gisterenavond had ik een afspraak met de immer geile civicske en de immer sympathieke Bema. Het was trouwens toch al een hele tijd geleden dat ik mezelf nog had uitgenodigd in het Schipperskwartier.


In de straat babbelde ik snel even bij met de voor mij bekende hoeren. Ze klaagden zoals gebruikelijk steen en been over de klandizie en ik vatte koers naar de kroeg.


Bij binnenkomst in nieuwe kroeg "Globus" zat Bema al te genieten van zijn koffie en enkele tellen later was civicske daar. Er werden handen geschud en het was weer zoals vroeger zeer leuk. Daarom dat we weer bij het aanbreken van het morgengloren pas vaart zetten richting heimat. Some things will never change...


Zoals geschreven was het gisteren dus zeer laat geworden. Veel zin had ik dus niet om vandaag in de Robertomobiel te springen en richting Antwerpen te karren. Echter, slechts idioten veranderen nooit van mening en na een verkwikkende douche in de vroege namiddag besloot ik toch maar even te gaan kamperen in Antwerpen's pretstraten.


Ik parkeerde mijn wagen in de Montevideowijk want daar is het nog kosteloos. Op de heenreis had ik Bema even gebeld dat ik een korte entrée zou maken in het kwartier. Kameraad Bema was echter verhinderd en ging ik alleen op pad. Na een kleine wandeling stond ik in de straat van de sexy lady's. ^-^


Shaggy - Hey Sexy Lady ft. Brian & Tony Gold


Nadat ik de passage van de transen was gepasseerd sloeg Erika haar deur open en moest ze weten waar ik zo lang had gezeten. Het was duidelijk dat ze vandaag aanspraak dacht te maken op mijn 50 euro. Ze begon zelfs een klein stukje van Rihanna's "Where have you been" te zingen voor mij. Absolute klasse van deze Bulgaarse snol.


Rihanna - Where Have You Been


Ik begon al gauw over iets anders en vroeg haar waar nestzuster Alexandra was. Die had ze thuis gelaten want dat was aanzienlijk weer wat concurrentie minder. Ik vervatte mijn weg en kwam Joyce en SM - meesteres Nancy tegen. In tegenstelling tot andere keren had Nancy ditmaal absoluut geen oog voor mij. Verder in de straat zag ik Melissa, Jennifer, Diana, Nina, Yvonne, Wandee, Denisa, Agniezka, Lily en nog een hoop anderen. Ik meende ook Klara te zien maar daar was ik niet zeker van, ze stond met haar rug naar mij omdat ze net een klant naar de kamer volgde.


In de Schippersstraat waren de grote afwezigen Elena, Chrystal, Anna en Tereza. Van Tereza is dat daar algemeen bekend omdat die nooit zaterdag werkt maar die anderen miste ik toch wel. Enfin, ze zullen wel weer boven water duiken.


Verder merkte ik hier ook een nieuw poppetje op dat werkelijk stond de blinken in de vitrine. Een schoonheid van het zuiverste karaat en oh zo blond. Ze stond mooi te wezen op Schippersstraat 24/4 naast servicebom Any. De kans is zeer groot dat ik haar zaterdag zal uitproberen maar na lange tijd wou ik vandaag een bekend gezicht.


Alvorens de Vingerlingstraat in te trekken ging ik op het pleintje mijn patatten afgieten. In de Vingerling waren Andrea, Cassandra, Steffi, de onvermijdelijke Elena, Karin, Romina, Georgyana en Laura present. Aan de handdoek meen ik ook dat Ista er geweest moet zijn maar die zat een hoerenloper te soigneren op de kamer.


De Verversrui ingaande werd ik geconfronteerd met de parmantige kont van Nicolette op de gouden hoek. Deze ketspop zou de poen binnen rijven als ze ook maar haar service een klein beetje zou aanpassen maar helaas... Verder waren de vriendinnen Daniëlla en Helena ook weer present. Die blijken dubbele shifts te draaien want die waren er gisteren nog toen ik naar huis reed. Verder waren Anna met haar aanstekelijke lach, Alexandra en Oxana ook van de partij. Ik moet ook nog vermelden dat de Spaanse Larissa er vandaag net als anders weer stunning uitzag, zeker nu ze haar haren stijl droeg in een kapsel zoals dat van mijn avatar. Lekker was dat om te zien.


In de Villa Tinto waren er zoals gebruikelijk wat transen zowel post- als pre- op. Gabi, Michelle, Claudia, Christine, Marylinn en Lydia waren er zoals altijd. Dat zijn de ouderdomsdekens van het kwartier en allen stuk voor stuk dames die het hoeren en tamboeren niet kunnen laten.


Tussen de armoe in de de Villa stond echter de Bulgaarse servicegranaat Maria mooi te wezen. Niet meer dan normaal dat ik mijn oude vlam met een verzoek ging vereren. Hoe dat geweest is, zal ik later nog wel in een recensie neerpoten.


Er was meer volk in de straat dan ik had gedacht door de regen. Gisterennacht vond ik de opkomst voor een vrijdagnacht trouwens wat magertjes maar soit.


Bij het verlaten van het Schipperskwartier werd ik nog bijna omver gereden door onze Zuid - Amerikaan die ze blijkbaar al gelost hebben. Enfin na met Ola wat gedold te hebben, zette ik als een tevreden man koers naar huis.




 C:-) C:-) C:-)
« Laatst bewerkt op: 14 oktober 2012, 00:40:15 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #755 Gepost op: 13 oktober 2012, 23:41:42 »
Heel mooi verslag van Roberto die weer helemaal terug is!  :)

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #756 Gepost op: 20 oktober 2012, 02:34:36 »

Allways remember
You will live
You will love
You will dance again

Jennifer Lopez - Dance Again ft. Pitbull


Om 20.25 stipt trapten we (Elwood, Bema en ik) vandaag af in het Schipperskwartier. Beide heren hadden me laten weten dat ze in nieuwe kroeg "Globus" in de Oudemanstraat aanwezig zouden zijn. Toen ik daar aankwam werd ik eerst begroet door de clan van de "Leguit" die ook de weg naar de "Globus" blijken gevonden hebben.


Al gauw wandelde ik binnen en plofte me in de comfortabele bank onderuit naast Bema en vroeg wat de heren wilden drinken. Niet veel later werd de eerste Salitos soldaat gemaakt. Het smaakte me enorm. Nadat we hadden bij gepraat over het reilen en zeilen van het Schipperskwartier besloten we het eerste rondje van de avond te maken. De line - up leek alvast veelbelovend te zijn...


We draaiden de Verversrui op en daar zagen we Gia, Neli, klassedame Anna, Georgyana, Cathalina, Sonja, Sara, Alina, Claudia, een andere Anna, nog een andere Anna ;D , Andrea, Svetlana, GFE - Kathy, de onvermijdelijke Daniëlla die Bema overlaadde met handkussen, Elena, Helena, Yana en last but not least Rebecca die vandaag veel beter gezind leek te zijn dan anders.


In de Villa Tinto begon het ook al goed met de mooie Ella die mijn hart en nog wat anders sneller laat kloppen. Ze had vandaag het gezelschap van Gabi, Maria, Angela, Rosita, Maria, Vanessa, Nancy, Melanie wiens oogjes straalden, Rebecca die Bema weeral vriendelijk toejuichte, moelatje Maya, madam kontjes Bianca, Marylinn en Annabelle die blijft hoeren en tamboeren. Verder herkenden we ook Ada. Ik en Bema konden het weeral niet laten om met haar te gaan dollen. Ze blijft in onze komst geloven. ;D :P


In de Schippersstraat was het ook een weelde met Naomi, Johanna, Nicole, Afi, Xena, wondermooie Alicia, Nathalia, Monica met haar grote lekkere tieten, Melissa, Denisa, Carmen, robertosnol Eva die toch maar weer scheel uit haar ogen keek. De immer vriendelijke Sonya was er ook alsook Gabriëlla, Anna, de andere Eva, Sylvia, Nicola, Alexandra, de zwijgzame Roxanne, Christina, Kyra, en danssnol Christina die van haar vriendinnetje Sara is gaan lopen.


Na deze processie van Echternach met een stap vooruit en twee achteruit om al die schoonheden te bewonderen, te keuren, te wikken en toe te juichen kwamen we eindelijk aan in de Vingerling waar Monica, Andrea, Maria, Diana, Deea, Vanessa, Stella, een andere Vanessa, Sylvia, en nog een handvol anderen de dienst uitmaakten.


Na dit weer allemaal gezien gehad te hebben, moesten we zoals vanouds gaan feestvieren in de onbetwiste stamkroeg Charivari waar ik door de Theke goed warm werd geknuffeld en al gauw mijn Cola voor mijn neus stond.


Later op de avond was het tijd om helaas al afscheid te nemen van Elwood en Bema maar al gauw kwamen er andere stamgasten binnen en het was fijn om met deze mensen weeral ongegeneerd te zitten zeveren.


Ik trok nog een keer het straat in en toen op de Verversrui Rebecca me een oogverblindende glimlach toewierp ging ik door de knietjes.


Hierna heb ik nog een korte wandeling gemaakt op de Godefriduskaai en reed ik op mijn gemak naar huis.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #757 Gepost op: 20 oktober 2012, 18:00:24 »
Het was weer een leuke voormiddag, middag en kleine namiddag in het Schipperskwartier. Ik had er rendez - vous met de heren Elwood en Bema. Ik liet alleszins de motor warmdraaien in de "Globus" in afwichting van de heren met al vroeg een Salitos in mijn pollen.


De line - up was zeer goed. In de Schippersstraat werd er gesalueerd naar en door Erika, Magdalena, Ambra, Hera, Melissa, Joyce, Klara, Sylvie, Lilly, Nancy, Anna, Tatiana, Nina en nog wat anderen. Die blonde snol die ik vorige week zag op SS 21/4 gaf echter niet thuis. Helaas...


In de Vingerling waren present: Andrea, Isa, Karin, Romina, Georgyana, Elena, Steffi, Bianca, Laura en god weet wie nog allemaal. Er is zoveel te poken aldaar. Ik maak ook graag melding van dat er een nieuwe Roberto snol te zien is op VL 07/2. Ik had haar nog nooit gezien. Aan het raam was ze dan net weer iets te gemaakt.


In de Villa Tinto liet Elwood me kennis maken met Lanvinja die ik alleen maar van gezicht kende. Voor de rest waren daar aanwezig Maria Gabi, Marylinn, Christine maar eigenlijk voor de rest geen schoonheden.

Op de Verversrui zagen we Larissa, Lena, Anna, Julia, Oxana, Laetitia, Daniëlla en de rest ben ik al vergeten.

Ik stapte weeral af bij Bulgaarse M!lf Maria want dat is voor mij het beste daar te krijgen.



Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #758 Gepost op: 20 oktober 2012, 18:08:11 »
Het is wel duidelijk dat je een geweldig geheugen hebt voor damesnamen en daarnaast ook nog eens de complexe adresaanduiding zomaar voor de vuist weg noemt. En dat na het nuttigen van Salitos, ik neem mijn petje af, ik kan met moeite 3 damesnamen onthouden en adressen van clubs staan gelukkig in mijn navi, anders vond ik ze al helemaal nooit.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #759 Gepost op: 21 oktober 2012, 04:22:51 »
Ik lag in de namiddag in de zetel en was weer best geil. Er zat niks anders op dan amigo civicske te informeren naar zijn plannen voor de avond. Het lot was me gunstig gezind want die had wel zin om een of andere Oost - Europese etalagepop kennis te laten maken met zijn uit de kluiten gewassen ketsknuppel. Aldus werd er rendez - vous gegeven rond de klok van 9 plaatselijke tijd.


Uiteraard tekende ik te vroeg aanwezig en parkeerde de robertoketsmobiel in de Montevideowijk. Zo ontvangt de parkingticketspuwende bandiet van mij alvast geen cent. Tijdens de leuke wandeling langs de brug aan het MAS liep ik te dromen hoe ik vandaag in Rebecca ging komen. In haar mond of toch maar tijdens de schildpadstand terwijl ik het laatste restje energie uit mijn lijf zou shaken. Ervaren hoerenloper die ik ben, liep ik toch niet te hard van stapel want plannen en hoeren zijn als kat en hond. Dit zou later blijken voor mijn trouwe "wingman" civicske...


Het was shiftwissel en ik besloot dan maar bij V. van de "Globus" eerst een Salitos tegen mijn lippen te zetten. Aldaar waren er twee Bulgaarse ketspoppen present die tesamen met mij besloten feest te vieren op de beats van Rihanna's "Diamonds".


Rihanna - Diamonds Official Video


Nu is losse omgang met hoeren natuurlijk niet altijd slecht maar veel zat ik er niet mee dat hun "boyfriends" de rang kwamen vervoegen. Zo bleef ik als vaste stamgast alleen over aan de lege toog. Dus ging ik maar naar de Charivari. IEen snelle blik op nieuwe kroeg "Le Magistic" leerde me dat deze leeg was. Dat is ook niet te verwonderen want dit is een klassezaak. Dat past dan ook helemaal niet bij de bezoekers van het Schipperskwartier want die houden van marginaliteit en het plezier dat daaruit voortvloeit. Het zou de stamkroeg van Seksenfun kunnen worden want alles wordt er met een uiterst punctuele en correcte bediening uitgevoerd door obers die 25 jaar hotelschool lijken te hebben gevolgd. Zo bleek toch op de opening van vorige week vrijdag. Ook de hygiëne is meer dan overdreven. Dit is helemaal geen sneer naar collega Seksenfun. Degene die de schrijfsels van deze rakker volgen weten nu gewoon hoe het er daar aan toegaat.


Ik persoonlijk hield van die marginale sfeer uit het verleden aldaar met Theke S. en later die andere S. toen het kot nog vol pimps, hoeren, ex-hoeren, alcoholverslaafden zat en er Bulgaarse dames net niet op de toog stonden te dansen.


Terug in Antwerpen's pretstraten aangekomen was er in de straat nog niet veel te zien en na een korte wandeling bereikte ik de poorten van "Charivari" waar ik me nog altijd het meest thuis voel. Ik bestelde alvast mijn cola en ramde 10 euro in de bingo hopend dat ik met wat geluk een ketsbiljet kon aftikken. Dit mislukte uiteraard en rakker Civicske maakte de mensen groetend als een paus zijn entrée en nam plaats naast een andere stamgast.


Na wat bijgepraat te hebben, liepen we ons warm in de straat om weer te eindigen in kroeg "Globus". Hier legde Civicske me uit vandaag mogelijk niet te consumeren. Mijn mond viel open van verbazing want deze kerel is mogelijk wel de geilste rakker die ik kan. Als hij me vertelt welke bekjes hij in de saunaclubs heeft afgeroomd, hoe hij achterlangs een dame stevig heeft afgereden dan verrekt mijn gezicht geen spier want dat zijn "choses d'habitude".


De klok wees nu half 10 aan en dan is het tijd om de eerste serieuze wandeling te maken want dan is de line -  up in volle glorie. Een van Civicske favoriete dames was er niet en haar kamer werd vandaag bezet gehouden door een draak. Deze rakker zijn plannen vielen dan ook al van bij de start in duigen.


Op de Verversrui was het volle bak met Gia, Neli, Sylvia, Georgyana, Anna nog een Anna, Svetlana, Kathy, Yana, Helena, Diana, Alina, Claudia, Kathalina, Rebecca, Sara, Denisa en last but not least Daniëlla die vanachter haar raam naar Bema vroeg en een pruillip opzette toen ik teken deed dat hij er niet bij was.


In de Villa Tinto lurkte Ella aan haar flinterdunne sigaret en blies de rook sensueel in het rond. Voor de rest kreeg weer niemand een vriendelijke lach van deze werkelijk knappe snol los. Een heerlijke attitude die me eigenlijk wel geil maakt. Verder deed Gabi teken en liet ze weten dat ze wel zin had in mij vandaag. Verder was er Anita die bekomen is van sexmachine's bezoek want ze was terug present en weer supervriendelijk was. Maria was hevig gesticulerend aan het bellen en Ada zat levenloos voor haar uit te kijken op haar barkruk. Knappe lolita Francesca liet een klant binnen en verder waren Kathalina, Angela en Rosita op het pleintje te bewonderen. In de gang stond Lila, Vanessa, Maria, moulatje Maya die altijd zo vriendelijk is. Rebecca en Melanie probeerden een trio te verkopen. In de de kamer van Annabelle stond een griet Noorwegse sex te verkopen maar wat dat inhoudt weet ik niet. Bianca stond in haar blauwe jurkje ook klanten te lokken door zoals gewoonlijk hevig shakend met haar parmantige kont te staan draaien.


Zo kwamen we in de Schippersstraat aan waar we recht in de ogen keken van de mooie Eva die weer zo stoned als een garnaal gezichten stond te trekken naar ons. Nicole probeerde een trio te verkopen. Johanna had een mooi netpakje en Monica showde haar dikke loezen. Sonya gaf ons een warme en tegelijkertijd geile glimlach. Anna en Klara stonden ook mooi te wezen achter hun vaste plaatsen. Van Alicia kregen we geile knipogen en handkussen in overvloed. Zij had netkousen aan en zag er weer niet alleen bijzonder geil uit maar ook lekker stunning. Verder herkenden we nog Alexandra, Denisa, Carmen, Denni, Stephany, andere Eva, Nicola, Ramona, Kyra, Roxanne, Sylvia en m!lf Christina die zich leek te verontschuldigen dat ze ons te laat had gezien. Het is haar vergeven... Verder was er danssnol Christina ook al weer. Mijn ervaring is dat ze heet is in de vitrine maar wat minder vanbinnen zonder een slechte service te geven.


In de Vingerlingstraat kon er zoals gewoonlijk geen lach af bij Monika, Maria met het brilletje zag er lekkerder uit als anders en Diana dronk gretig van haar Redbull. Deea was er ook en lijkt zich vast genesteld te hebben op de VL 07/1. Darrin tekende ook present net als Vanessa, Theodora, Stella, Elisa en Sylvia.


De nacht was nog jong en we waren na al dat moois te zien toch nog niet in de juiste stemming. Hierdoor besloten we bij Theke M. in de Malle Babbe nog wat drank te gaan nuttigen waar een marginaal op de machine wilde spelen maar M. ambeteerde dat hij zijn geld vergeten was. Lachen dus weer in het kwartier.


Hierna trokken we weer wat toertjes in de straat en er was veel volk te bespeuren aldaar maar we eindigden weer niet bij een of andere hoer maar in de Charivari waar ik weer poen verspeelde op de kas. Ik vond dat het ondertussen tijd was om te gaan neuken en dit moet je civicske geen twee keer zeggen dus algauw stonden we aan de ingang van de straat van de lege portefeuilles maar dat was buiten lange Frans gerekend want die was show aan het geven in de "Falcon". We moesten dus gaan kennis maken.


We werden er getrakteerd op een leuke verassing want hoertje Anna was aldaar een show aan het geven op de beats van "Stereo Love":


Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love (Official Music Video)


Ik en civicske waren dus verplicht om deze act te bekijken, analyseren en onderling te becommentariëren.


Nu was ik toch al wel goed geil en ik begaf me met civicske naar de slachtbank van Rebecca. Die me nog meer dan gisteren vriendelijk verwelkomde maar nog belangrijker me het licht uit de ogen zoog en neukte.

Helemaal bevredigend zocht ik Civicske op in de Charivari en werd de damesinfo van de geketste dames uitgewisseld.


Hierna wilde ik de peep - show nog een bezoek brengen waar ik nog goed aan mijn dees getrokken heb op een paar dames die op het ronddraaiend bed een show aan het geven waren. Veel heeft dat echter allemaal niet om handen maar het is wel eens leuk voor een keer of 3 per jaar.


Wel waren er Hollandse officieuze dames van plezier aanwezig die gniffelend een dildo kochten die in volume veel groter was dan mijn pretkroket. Deze dames zouden we later in de Malle Babbe treffen...


Het was nog tijd om naar de Malle Babbe te gaan waar ik mijn laatste poen in de bingo stak en dit keer was het geluk zwaar aan mijn kant. Ik bleef de correcte nummers spelen en toen ik civicske de 5 gaf omdat het geluk niet op kon had een van die Hollandse golddiggers dat ook in de gaten en die kwam kennis maken met roberto.


Ik gaf haar les over hoe zo'n bingo werkt en toen ze vroeg wat ik met de gewonnen poen ging doen, zei ik boer die ik ben snollen neuken in het straat. Zo was ik weeral verlost van alle geveinsde interesse en begaf me samen met civicske naar onze ketsmobielen.


Dit was weeral een geslaagde avond in het Schipperskwartier.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #760 Gepost op: 21 oktober 2012, 22:25:19 »
Tja Roberto de geile hond ;) heeft hier vannacht al het meeste gras voor mijn voeten weggemaaid en dit met een leuk verslagje van een avondje SKW. Ik was inderdaad met het idee gekomen om Roemeense stoot Anna van de Verversrui 8/1 nog eens te gaan palen. Bij mijn vorig bezoekje aan haar grotje :P had ze gezegd dat ze nog veel leuke standjes zou doen "outside the bed". En daar had ik natuurlijk nog eens gruwelijk zin in, eens goed een mooie snol bv. tegen de muur of voor de spiegel afrakken. Maar het geluk was niet aan mijn kant deze keer want in haar plaats stond een blonde knol waar ik zelfs gedopeerd mijn stengel niet van omhoog krijg. >:D


Dan maar gaan wippen met een ander Roemeense schone, nl. Sarah van de Verversrui 22/3. In haar topic zal ik binnenkort wel wat meer vertellen. Gewoon goed zonder meer maar met toch enkele minpuntjes, dus deze Sarah gaat even lekker op de reservebank.


Voor de rest was het weer een avond-nacht zoals vanouds met opvallend veel wandelaars in de straat. Het liefst dool ik daar rond in de nacht want dan is de sfeer totaal anders dan overdag. En wat je dan soms allemaal ziet in het kwartier, dat kan alleen daar zoals Roberto hieronder al schreef.


Op de terugweg rond 03u30 en bijna thuis was het weer van dat. >:D Een fluo salami stond daar te zwaaien en ik werd afgeleid naar een grote parking voor een alcoholcontrole. Het is dit jaar al de 3de of vierde keer dat ik moet blazen als ik van het SKW naar huis bol. Ik had op het laatst 2 biertjes gedronken dus ik maakte me geen zorgen. De S van Safe kwam dus tevoorschijn al denk ik bij die S altijd aan iets anders. :) Sex, Snol, Spucken, Schildpadstandje ... Vele anderen hadden wel de eerste prijs en het was druk aan de combi's. Maar misschien dat de vrouwelijke chauffeurs het anders opgelost hebben haha:


[smg id=5083 width=500 align=center]

« Laatst bewerkt op: 21 oktober 2012, 23:05:30 door civicske »
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #761 Gepost op: 25 oktober 2012, 00:17:01 »
De strip daarbij kreeg ik visioenen over Lulu in haar Trabant en in het SKW iemand met een blauwe pet  C:-) .
Tja waarom ik aan Lulu dacht bij het SKW weet ik ook niet  ;) .


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #762 Gepost op: 12 november 2012, 22:06:00 »
Nadat ik al aan de kets was geweest in een Antwerps privéhuis vond ik dat ik maar een blitzbezoek moest brengen aan de gezelligste rosse buurt van het land ==> Antwerpen Schipperskwartier.


Het was wel degelijk een blitzbezoek want de kameraden Elwood en Bema hadden hun schup al afgekuist. In de Schippersstraat zag ik de mooie Nicole, Ramona, Nicola die er mooier uitzag dan anders, Jozefa die best wel een sexy brilletje heeft, Anna met het babyvet die de bikini van Gabriëlla had geleend, Kyra, Lavinia, Eva, Sonya met een sexy kleedje en nog wat anderen. Alle vitrines waren alleszins nog niet bezet.


In de Vingerlingstraat zag ik Andrea die me weer haar liefste lach schonk, Alina die me een trol vindt - wat trouwens haar goed recht is -, de immer onvriendelijke Monica, de me als parasiet bekijkende Vanessa, Elisa die me wenkte voor een praatje en dat was het zowat.


In de Verversrui zag ik de mooie Anna die een een man van in de 80 binnen liet. Leuk toch op die leeftijd nog hoerenlopen... Verder waren er Gia, een nieuwe op de Gouden Hoek die me wel aansprak maar die ik nog nooit had gezien. Pornobabe Daniëlla, porno Jessica, porno Sveta, Rebecca die tegenwoordig altijd zeer vriendelijk is en een grote fan van kleine Roberto lijkt te zijn, Helena die de wandelaars lief bekeek en nog wat anderen. Ook hier gold het principe dat in het lange nog niet alle vitrines waren bezet.


In de Villa Tinto lijkt het duivelse trio Raquel, Lila en Maria helemaal verrezen en stonden ze te blinken tussen de transen. Net als Angela, Francesca en nog wat anderen. Madam kontjes Bianca was dan weer niet op het appel.


Ik ben aan de kets gegaan met blonde Nicola want die keek zo lief meneer. Het was best lekker, ik heb het me alleszins niet beklaagd.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #763 Gepost op: 12 november 2012, 22:51:50 »
Nadat ik al aan de kets was geweest in een Antwerps privéhuis ...

Wil je hier ook een recensie van schrijven, Roberto, dan hebben we in dat gedeelte ook een nieuw topic ^-^.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #764 Gepost op: 12 november 2012, 23:31:28 »
Nadat ik al aan de kets was geweest in een Antwerps privéhuis ...

Wil je hier ook een recensie van schrijven, Roberto, dan hebben we in dat gedeelte ook een nieuw topic ^-^ .


Dat kan maar dan wel een van de dagen. Momenteel onderhandel ik nog met het privéhuis over de steekpenning die ze me moeten overhandigen. ;)


Nee, het komt wel ok...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...