Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708234 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #810 Gepost op: 22 januari 2013, 16:58:40 »
Dat het afgelegen daar valt zeker iets voor te zeggen en daar heb je zeker een punt.


Dikwijls draai ik al ter hoogte van de VR 24 naar de ingang van de Villa Tinto en kijk dan wel van daar of Rebecca er zit in de nacht want de rest is optisch de moeite niet.

Tegelijkertijd sta ik dan stil voor het venstertje van Ella en kan ik die ook nog eens fatsoenlijk bezien.

Persoonlijk zie ik liever de eettenten in het straat want dan zit je toch wel meer tussen de hoerenlopers en kennissen. Ik vind dat de eettenten op het Falconplein toeristen trekken van het Mas en dan vooral in de zomer.

Dan moet je je toch meer inhouden als je met iemand over de dames aan het spreken bent.


Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #811 Gepost op: 22 januari 2013, 17:03:33 »
... en tussendoor overdag nog ff met de trein een heen en weertje doen naar Brussel, is alweer een heeeele tijd geleden en hoewel het af en toe een beetje groezelig aan doet, er zitten absolute stunners daar.


Hum, de nieuwe Fyra-trein is niet bepaald een succes, wees op je hoede...

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #812 Gepost op: 23 januari 2013, 00:39:17 »
In VVR 28 is voor mij persoonlijk Rebecca de enige die de moeite is. Chantal trekt mij ook niet, maar gelukkig verschillen smaken. Rebecca is dan ook 1 van de weinige waar Roberto en ik misschien eens op elkaar moeten wachten. >:D

De eerder genoemde tussenruimte maakt dit pand zeker minder aantrekkelijk, zoals ook VGL 15 en 17. Deze zijn trouwens van dezelfde eigenaar. Dit zal dus wel iets verbeteren als VVR 26 ook vitrine's geworden zijn, maar of het probleem hiermee helemaal opgelost is betwijfel ik.

De verbouwing van SS 12 loopt, maar gaat erg traag. SS19 is in planning, dit zal op zijn vroegst eind dit jaar starten. De Tattoo heeft al een nieuw pand. Echter moet hier de huidige huurder uit, dan dat verbouwen, en de Tattoo verhuizen, daarna kan de verbouw van SS 19 pas starten.

De ramen van SS 1a, en de voormalige Boobie's, zal nog het langst duren waarschijnlijk, want hier moet eerst een proces tegen 't stad gewonnen worden, voordat die terug open kunnen.

Offline broodpoot

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #813 Gepost op: 23 januari 2013, 09:32:38 »
Hum, de nieuwe Fyra-trein is niet bepaald een succes, wees op je hoede...

Haha, ja dat had ik inmiddels al begrepen. Nee hoor, als ik ga pak ik gewoon een ouderwetse intercity waarmee je in 35 minuten (A'werpen-Brussel-Noord) op de plaats van bestemming bent voor nog geen 14 Euro, en je gewoon een zekerheid hebt van 99% dat deze trein ook rijdt maar goed, ik ga er zo vandoor, 's kijken of ik wat plezier kan beleven vandaag  ^-^

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #814 Gepost op: 23 januari 2013, 20:01:47 »
Beste medewandelaars,

Hebben jullie eventueel nieuws of de roemeense Tatiana al gespot is op haar vaste stek overdag?

Ik (en hoogstwaarschijnlijk nog vele anderen met mij)  hoor het graag...

Alvast bedankt!

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #815 Gepost op: 24 januari 2013, 02:01:54 »
Beste medewandelaars,

Hebben jullie eventueel nieuws of de roemeense Tatiana al gespot is op haar vaste stek overdag?

Ik (en hoogstwaarschijnlijk nog vele anderen met mij)  hoor het graag...

Alvast bedankt!

Nee nog steeds niet gezien. Gaat langzaam wel erg lang duren. Begin te twijfelen of ze nog wel terug komt.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #816 Gepost op: 24 januari 2013, 12:28:19 »
Alle uitvluchten zijn goed om naar de hoeren te gaan... Zo bracht het terug brengen van een vergeten GSM me in Antwerpen...

Woensdag namiddag één snelle verkenningsronde gemaakt in het IJSKW. Me even gaan opwarmen in de Leguit.  Ik nipte net van men drankje toen Bema en Elwood binnen kwamen gewandeld. Bema herkende me onmiddelijk en zei dit lijkt wel telepathie ! Even bijgepraat over het reilen en zeilen in de Antwerpse rosse buurt , enz...

Altijd handig om deze experts in de buurt te hebben en alle beschikbare info over de dames. Enkele tips gekregen van Elwood.

Wat later namen we afscheid en ik maakte een tweede ronde. Ik zag al van ver in SS 23/5 De Bulgaarse Any staan. Dus onmiddellijk toegehapt. ( zie rec ) Na de sessie terug naar de Leguit gegaan. ( ik had er dorst van gekregen )

Op terugweg nog een Jupiler gaan drinken bij de heer Sexmachine. Was ook weer gezellig en daarna richting station.

My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #817 Gepost op: 24 januari 2013, 19:49:25 »
ik denk dat het wat te vroeg is om nu al te beginnen panikeren hoor :)

Het zou gewoon ook kunnen dat ze een lang verlof neemt met de oudejaarsperiode he..we zitten nog in januari, dus begin te panikeren in februari zouk dan eerder zeggen  :P

Anderzijds, het zou toch handig zijn als de kenners van Tatiana ons kunnen meedelen of zij rond deze periode de gewoonte heeft een lang verlof te nemen?
Kwestie van ons fans gerust te stellen. ;)

Beste medewandelaars,

Hebben jullie eventueel nieuws of de roemeense Tatiana al gespot is op haar vaste stek overdag?

Ik (en hoogstwaarschijnlijk nog vele anderen met mij)  hoor het graag...

Alvast bedankt!

Nee nog steeds niet gezien. Gaat langzaam wel erg lang duren. Begin te twijfelen of ze nog wel terug komt.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #818 Gepost op: 24 januari 2013, 20:00:13 »
ik denk dat het wat te vroeg is om nu al te beginnen panikeren hoor :)

Het zou gewoon ook kunnen dat ze een lang verlof neemt met de oudejaarsperiode he..we zitten nog in januari, dus begin te panikeren in februari zouk dan eerder zeggen  :P

Anderzijds, het zou toch handig zijn als de kenners van Tatiana ons kunnen meedelen of zij rond deze periode de gewoonte heeft een lang verlof te nemen?
Kwestie van ons fans gerust te stellen. ;)

ADNOH, overdrijft ge nu niet een beetje met uw Tatiana ? ???
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #819 Gepost op: 24 januari 2013, 20:47:58 »
ik denk dat het wat te vroeg is om nu al te beginnen panikeren hoor :)

Het zou gewoon ook kunnen dat ze een lang verlof neemt met de oudejaarsperiode he..we zitten nog in januari, dus begin te panikeren in februari zouk dan eerder zeggen  :P

Anderzijds, het zou toch handig zijn als de kenners van Tatiana ons kunnen meedelen of zij rond deze periode de gewoonte heeft een lang verlof te nemen?
Kwestie van ons fans gerust te stellen. ;)

ADNOH, overdrijft ge nu niet een beetje met uw Tatiana ? ???

Helemaal mee eens. Bovendien is ADNOH blijkbaar de enige die hilarisch is over Tatiana. Uiteraard zoals al eerder gezegd, smaken verschillen, maar het is duidelijk dat er van de andere schrijvers hier, niemand een regelmatig bezoeker is van Tatiana.

Ik in elk geval niet, en ik zal dan ook niet paniekeren, maar ADNOH is blijkbaar al wel aan het paniekeren, met zijn voortdurende vragen. En nee, het is niet gebruikelijk dat Dames in deze tijd een lang verlof plannen. De meesten nemen ongeveer 1 maand verlof, en plannen hun lang verlof in de zomerperiode.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #820 Gepost op: 24 januari 2013, 21:06:01 »
Nee

En nu vraag ik me wel af waarom ge da vindt...

Ik ga alvast zeggen dat ik verschillende voorkeurmeisjes heb voor elk van de 3 grote steden (Gent / Antwerpen / Brussel)  en dit zowel in de dag én nachtploeg.

En als nu toevallig 1 vn die voorkeurdames, (niet toevallig een echte topper in mijn boekje en bij menig andere wandelaar) afwezig blijkt gedurende enkele weken, dan mag ik dat toch wel EENS vragen zeker.

Dus vandaar mijn vraag: waar overdrijf ik precies over tatiana?
Want je kan mij dus niet verwijten dat ik maar 1 dame ken en/of bezoek.
Waar of hoe overdrijf ik dan? (Kben benieuwd nu)

Want het komt sterk over alsof ik niets mag vragen over mijn lievelingsdame.
En daar dient een forum als dit nu net voor, of niet soms?

ik denk dat het wat te vroeg is om nu al te beginnen panikeren hoor :)

Het zou gewoon ook kunnen dat ze een lang verlof neemt met de oudejaarsperiode he..we zitten nog in januari, dus begin te panikeren in februari zouk dan eerder zeggen  :P

Anderzijds, het zou toch handig zijn als de kenners van Tatiana ons kunnen meedelen of zij rond deze periode de gewoonte heeft een lang verlof te nemen?
Kwestie van ons fans gerust te stellen. ;)

ADNOH, overdrijft ge nu niet een beetje met uw Tatiana ? ???

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #821 Gepost op: 24 januari 2013, 21:08:10 »
Wees gerust ADNOH, de meeste wandelaars hebben hun favoriete dames...

En Tatiana vind ik toevallig WEL een hele Leuke!
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2013, 22:57:22 door mechelen »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #822 Gepost op: 24 januari 2013, 21:14:44 »
ADNOH,

vraag maar raak, je niet zo snel aangevallen voelen.
Iedereen heeft zijn favorietje, ik val ook niet helemaal op Mirela, Elwoods favo griet.
Maar dat maakt geen zak uit, zo loopt hij in 't skw niet voor mijn voeten  ;D

En op de afwezigheid van dames kan je NIETS afleiden, maar dan ook niets.
Neem nu Alex, de zus van Erica, samen uit, samen thuis dat is niet hun boodschap.
Erica is meestal binnen de acceptabele terugkeerperiode weer present, en Alex die blijft dan veel en veel langer weg.

Je kan ook stellen dat Erica een snellere spendeerder is, of dat die poot wel winterbanden nodig had, en die van Alex niet, en ze dus wat langer kan genieten in haar thuisland  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #823 Gepost op: 24 januari 2013, 21:51:24 »
Gisteren was ik in de nacht in het kwatier verzeild geraakt. Het was koud en buiten de mannen die er altijd rondlopen, was er niet veel ander volk aanwezig. Ik was eerst een warme choco gaan drinken om alvast wat warm te krijgen. Buiten dan met de barman een babbeltje te  doen was het in het café rustig en dus niks te beleven.

In het straat liet ik mijn oog vallen op een van mijn favoriete hoeren namelijk de blonde zonnebankgebruinde milf Christina waar ik altijd geile en wilde seks mee heb. Ze zal bij de regelmatige bezoekers wel bekend zijn want ze staat er al zeker 5 jaar.

Hierna een pils gaan drinken om nog wat na te genieten en dan nog een keer in het straat gelopen. Dit moet zo rond de klok van 3 geweest zijn en ik had het straat toen voor mij alleen want er was geen kat.

Nicole wou wat zeveren met mij en dan ben ik met haar een klapke gaan doen. Hierna nog een Red Bull en richting thuis gegaan.
 
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #824 Gepost op: 24 januari 2013, 21:58:03 »
Gisteren was ik in de nacht in het kwatier verzeild geraakt. Het was koud en buiten de mannen die er altijd rondlopen, was er niet veel ander volk aanwezig. Ik was eerst een warme choco gaan drinken om alvast wat warm te krijgen. Buiten dan met de barman een babbeltje te  doen was het in het café rustig en dus niks te beleven.

In het straat liet ik mijn oog vallen op een van mijn favoriete hoeren namelijk de blonde zonnebankgebruinde milf Christina waar ik altijd geile en wilde seks mee heb. Ze zal bij de regelmatige bezoekers wel bekend zijn want ze staat er al zeker 5 jaar.

Hierna een pils gaan drinken om nog wat na te genieten en dan nog een keer in het straat gelopen. Dit moet zo rond de klok van 3 geweest zijn en ik had het straat toen voor mij alleen want er was geen kat.

Nicole wou wat zeveren met mij en dan ben ik met haar een klapke gaan doen. Hierna nog een Red Bull en richting thuis gegaan.

Wat bedoel je precies met 'Nicole wou nog wat zeveren...' >:D?