Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708376 keer)

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #825 Gepost op: 24 januari 2013, 22:13:56 »
Wat bedoel je precies met 'Nicole wou nog wat zeveren...' >:D ?
Dat ze me geld wou ontfutselen natuurlijk. Het zijn allemaal hoeren. ;D
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #826 Gepost op: 24 januari 2013, 22:14:58 »
Wat bedoel je precies met 'Nicole wou nog wat zeveren...' >:D ?
Dat ze me geld wou ontfutselen natuurlijk. Het zijn allemaal hoeren. ;D



Laat u toch zo niet doen Roberto!

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #827 Gepost op: 24 januari 2013, 22:20:16 »
Volgens mij is het Roberto die de dames doet.........ipv andersom
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #828 Gepost op: 29 januari 2013, 16:27:24 »
Mij valt op dat bij de Dames waarvan de nationaliteit niet bekend is, telkens roemeens is ingevuld. Dit kan natuurlijk voor nogal wat misverstanden, en verwarring zorgen. Het lijkt me dan ook beter in deze gevallen de nationaliteit open te laten.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #829 Gepost op: 29 januari 2013, 16:42:52 »
Mij valt op dat bij de Dames waarvan de nationaliteit niet bekend is, telkens roemeens is ingevuld. Dit kan natuurlijk voor nogal wat misverstanden, en verwarring zorgen. Het lijkt me dan ook beter in deze gevallen de nationaliteit open te laten.
Statistisch gezien je gelijk, in praktijk is ongeveer 80 percent van de Spaansen in weze Roemeens, en 99 percent van Italiaansen Albanees  ;D
Ach, ik zou opteren  voor aanpassen indien je een foutje merkt, een tip?
Zeg: "pula mea e stricata", en als je geen klets in je gezicht krijgt, is ze niet Roemeens  :o
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #830 Gepost op: 29 januari 2013, 17:22:30 »
Mij valt op dat bij de Dames waarvan de nationaliteit niet bekend is, telkens roemeens is ingevuld. Dit kan natuurlijk voor nogal wat misverstanden, en verwarring zorgen. Het lijkt me dan ook beter in deze gevallen de nationaliteit open te laten.
Statistisch gezien je gelijk, in praktijk is ongeveer 80 percent van de Spaansen in weze Roemeens, en 99 percent van Italiaansen Albanees  ;D
Ach, ik zou opteren  voor aanpassen indien je een foutje merkt, een tip?
Zeg: "pula mea e stricata", en als je geen klets in je gezicht krijgt, is ze niet Roemeens  :o


"Pisda ta e stricata" doet het nog beter  >:D  !


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #831 Gepost op: 29 januari 2013, 17:58:24 »
Mij valt op dat bij de Dames waarvan de nationaliteit niet bekend is, telkens roemeens is ingevuld. Dit kan natuurlijk voor nogal wat misverstanden, en verwarring zorgen. Het lijkt me dan ook beter in deze gevallen de nationaliteit open te laten.

Verwarrend is blind de nationaliteit invullen die de dames zelf aan geven. Kun je ze net zo goed ook vragen wat ze op hun topicrecensies geschreven willen hebben.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #832 Gepost op: 29 januari 2013, 18:03:24 »
Mij valt op dat bij de Dames waarvan de nationaliteit niet bekend is, telkens roemeens is ingevuld. Dit kan natuurlijk voor nogal wat misverstanden, en verwarring zorgen. Het lijkt me dan ook beter in deze gevallen de nationaliteit open te laten.
Statistisch gezien je gelijk, in praktijk is ongeveer 80 percent van de Spaansen in weze Roemeens, en 99 percent van Italiaansen Albanees  ;D
Ach, ik zou opteren  voor aanpassen indien je een foutje merkt, een tip?
Zeg: "pula mea e stricata", en als je geen klets in je gezicht krijgt, is ze niet Roemeens  :o


"Pisda ta e stricata" doet het nog beter  >:D  !


Groet, Foots  O0

Ik weet ook wel dat er maar erg weinig echt italiaanse, spaanse, of portugese Dames in dit vak zitten. En ook dat ze bijna allemaal albanees, roemeens, bulgaars, of tjechisch, of wat dan ook zijn. Dit is dan ook niet het punt dat ik bedoel. Het gaat er mij om dat er zo maar roemeens is ingevuld, terwijl de kans zeker zo groot is dat ze albanees, of bulgaars zijn. Dit zijn de 3 meest voorkomende nationaliteiten. Als het land van herkomst niet bekend is, moet er mijninziens niets ingevuld worden. Nu zal statistisch minstens bij de helft tot 2/3 van deze Dames de info verkeerd zijn, omdat ze dus tot één van de andere nationaliteiten behoren. Ik zal de fouten zeker doorgeven, maar de dit pas als ik info heb die daar aanleiding toe geeft, en niet zo maar, omdat  het denk.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #833 Gepost op: 29 januari 2013, 18:09:52 »
Mij valt op dat bij de Dames waarvan de nationaliteit niet bekend is, telkens roemeens is ingevuld. Dit kan natuurlijk voor nogal wat misverstanden, en verwarring zorgen. Het lijkt me dan ook beter in deze gevallen de nationaliteit open te laten.

Verwarrend is blind de nationaliteit invullen die de dames zelf aan geven. Kun je ze net zo goed ook vragen wat ze op hun topicrecensies geschreven willen hebben.

Je moet je wel ergens op baseren. Nu is in een aantal gevallen gewoon gegokt, of misschien omdat ze de roemeense vlag mooi vinden. ;)

Mijn ervaring is dat ze sinds dat de grenzen meer open zijn, de Dames dat open zijn, en dat er veel minder zogenaamde spaanse en italiaanse Dames zijn. Simpel omdat nu voor een werkvergunning met hun echte nationaliteit de zelfde status hebben dan als ze zeggen italiaans of spaans te zijn.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #834 Gepost op: 29 januari 2013, 18:48:47 »
Mij valt op dat bij de Dames waarvan de nationaliteit niet bekend is, telkens roemeens is ingevuld. Dit kan natuurlijk voor nogal wat misverstanden, en verwarring zorgen. Het lijkt me dan ook beter in deze gevallen de nationaliteit open te laten.

Verwarrend is blind de nationaliteit invullen die de dames zelf aan geven. Kun je ze net zo goed ook vragen wat ze op hun topicrecensies geschreven willen hebben.

Je moet je wel ergens op baseren. Nu is in een aantal gevallen gewoon gegokt, of misschien omdat ze de roemeense vlag mooi vinden. ;)

Mijn ervaring is dat ze sinds dat de grenzen meer open zijn, de Dames dat open zijn, en dat er veel minder zogenaamde spaanse en italiaanse Dames zijn. Simpel omdat nu voor een werkvergunning met hun echte nationaliteit de zelfde status hebben dan als ze zeggen italiaans of spaans te zijn.
Zolang de Russische vlag maar niet uithangt  :)
Uiteraard heb je deels gelijk, maar in het skw heeft het niets te maken met illegaal of legaal, maar meer met hoe de mensen denken over een bepaalde nationaliteit. Hier ga je dus in de fout.

Ingewikkeld? Maar neen, ik verklaar me nader....

België is zo corrupt als het groot is, en de grenzen zijn niet open voor Bulgaarse of Roemeense werkneemsters. Jij als skw-ganger zou moeten weten dat iedere dame zich moet registreren vooraleer ze de eerste keer in de ramen plaatsneemt. En bij de polies in de Oudaan geeft ze gewoon haar paspoort, en daar staat Bulgaars of Roemeens in. Want in het skw gelden andere regels dan in de rest van België, de taksen (in de van raamtaksen) worden betaald, dus dan mogen ze illegaal legaal aan de arbeid.

Volgens mij geven ze zich liever uit voor Italiaans of Spaans om de simpele reden dat de meeste mensen dat liever horen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #835 Gepost op: 29 januari 2013, 20:23:10 »
 
Volgens mij geven ze zich liever uit voor Italiaans of Spaans om de simpele reden dat de meeste mensen dat liever horen

De enige reden dat ze zich voor deze twee landen uitgeven is omdat ze daar gewerkt hebben en de taal beheersen en daardoor de leugen aannemelijk lijkt.

In Spanje zelf zijn de Roemeensen inmiddels ook aan het liegen geslagen over hun afkomst (vanwege hun reputatie van liegen en bedrog te camoufleren gaan ze dus liegen ;D). Enkele jaren geleden zeiden ze nog eerlijk dat ze Roemeens zijn, inmiddels probeerde de ene me te overtuigen dat ze Syberisch was (jaja en ik ben een Waal  ;D ), een andere hield voet bij stuk dat ze uit Panama kwam (en daardoor haar afwijkende Spaans accent verklaarbaar maken) en als ze een dikke kont hadden zeiden ze uit Brazilië te komen. 

Een nationalteit waar GEEN ENKELE meid zich voor uitgaf daar is Spaans haha :13:
« Laatst bewerkt op: 29 januari 2013, 20:32:00 door Picasso »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #836 Gepost op: 29 januari 2013, 20:29:34 »
De enige reden dat ze zich voor deze twee landen uitgeven is omdat ze daar gewerkt hebben en de taal beheersen en daardoor de leugen aannemelijk lijkt.

In Spanje zelf zijn de Roemeensen inmiddels ook aan het liegen geslagen over hun afkomst (vanwege hun reputatie liegen en bedrog). Enkele jaren geleden zeiden ze nog eerlijk dat ze Roemeens zijn, inmiddels probeerde de ene me te overtuigen dat ze Syberisch was (jaja en ik ben een Waal  ;D ), een andere hield voet bij stuk dat ze uit Panama kwam (en daardoor haar afwijkende Spaans accent verklaarbaar maken) en als ze een dikke kont hadden zeiden ze uit Brazilië te komen.
Jij een Waal? Doe dat Laurent74 niet aan aub  :lol_hitting:
Binnenkort ben je een onderdaan van Willem (A)2  :039:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #837 Gepost op: 29 januari 2013, 21:14:20 »
Jij een Waal? Doe dat Laurent74 niet aan aub  :lol_hitting:
Binnenkort ben je een onderdaan van Willem (A)2  :039:

Hahaha, ook trouwens leuk om te zien hoe die Roemeensen in Spanje zich in een club aan je plakken en ondanks dat je aangeeft even te willen acclimatiseren ze bij je blijven en maar complimenten blijven maken (mooie ogen, aardig persoon, blablablablabla).  Velen zouden erg gecharmeerd zijn en denken dat die dames je oprecht leuk vinden en interesse hebben in je persoon (je geeft immers aan niet te gaan kameren en desondanks blijft ze bij je toch?  ;) ), maar wat ik 'las' was "er lopen hier 50 wolvinnen rond en ik wijk niet van de zijde van deze klant want straks heeft hij zin en besteedt als ik niet alert ben zijn geld aan een andere gehaaide Roemeense" en tegelijk houdt ze natuurlijk bewust andere vrouwen bij je weg want die komen zoals ze zelf weet pas op je af wanneer zij weg gaat.
Mooi die verbaasde ROEMEENSE ogen wanneer ik zei dat ik even alleen wilde zijn zodat ik al het andere vrouwelijk schoon eens goed kon waarnemen ;D
« Laatst bewerkt op: 29 januari 2013, 21:38:00 door Picasso »

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #838 Gepost op: 29 januari 2013, 22:05:33 »
De regels voor het werken er zijn de laatste jaren wel degelijk versoepeld. Hierdoor hoeven ze zich niet meer in zoveel bochten te wringen. Albanesen zijn veelal via Italie het land uitgevlucht voor zover er sprake is van vluchten uiteraard. Het klopt ook wel dat ze landen kozen waarvan ze de taal machtig zijn. Het is echter niet zo dat uitsluitend is omdat ze dat mooi vinden klinken. Er was wel degelijk tot op zekere hoogte een noodzaak, die nu veel minder aanwezig is. Het is nu veel minder omslachtig voor hun om aan de nodige papieren te komen. En de meeste vaste bezoekers geloven de verhalen over italie of spanje toch niet, dus daar hoeven ze het ook niet meer vol te houden.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #839 Gepost op: 29 januari 2013, 22:30:31 »
Fout fout fout fout fout  :017:
In België kan een Roemeense of Albanese nog steeds niet terecht in club of waar dan ook op de arbeidsmarkt. Enkel en alleen  het skw en andere raambuurten. Jezelf goed informeren vooraleer je het tegendeel beweert Elwood :cheer:

Er is dus geen enkele regel versoepeld. Vraag het eens na bij de Jos, Elwood  :17:

De meeste bezoekers gelooft de verhaaltjes wel,  het is wel zo dat de meeste bezoekers van raambuurten de fora niet eens kennen.
En de meiden DENKEN dat het beter overkomt om Italië en Spanje te vermelden in plaats van Albanië of Roemenië. Waarin ze dan nog gelijk hebben ook, mij kan het niet boeien maar Jan Modaal koppelt Roemeens of Albanees nog altijd aan ... juist, de Oostblokbendes en criminaliteit  :040:

Dus de noodzaak was enkel en alleen voor de klanten binnen te krijgen, en heeft niets, maar dan ook niets met versoepeling van regels te maken.
Aan papieren raken? Ze moeten zich gewoon met paspoort registreren op de Oudaan, en zijn zo ENKEL in orde om achter de ramen te staan.

Leg mij anders eens uit hoe ze de  C:-) van de Oudaan overtuigden  :sign0023: dat ze Spaans of Italiaans waren  :035: :017: :111:

sm  :king: :039:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal