Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708132 keer)

0 leden en 32 gasten bekijken dit topic.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #840 Gepost op: 29 januari 2013, 22:37:47 »
Na een week met wat persoonlijke akkefietjes moest ik afgelopen vrijdagavond dringend wat stoom en zaad aflaten. ;) Wandelbroeder Roberto ging wat later neerstrijken dus ik zette al wat vroeger koers richting de Antwerpse pretstraten. Uiteraard gewapend met mijn nagelnieuwe penisverwarmer want het was toen nog -1°C en je beste vriend moet je toch soigneren. :13: Met een gelukje kon ik nog een duur betaald plaatsje bemachtigen op de Brouwersvliet.


De gelegenheid bood zich aan om een bezoekje te brengen aan het nieuwe stulpje van Sexmachine dat op een scheet van het kwartier ligt. Met een lekker blikje Jupiler in de hand werd er natuurlijk wat over en weer geluld over het hoeren en tamboeren en het aankomende feestje in Babylon. :ecomcity: Ik kon zelfs onze admin nog iets nieuw leren, namelijk een site om fake foto's in advertenties op te sporen. Na een tijdje begon het danig te kriebelen bij mij in de onderste regionen en Sexmachine had ook nog wat "hunger", dus trokken we warm ingeduffeld de straat in.


De line-up vond ik persoonlijk wat flauwtjes. Heel wat ramen waren leeg en zelfs in de Verversrui 12 was het compleet donker in de 7 ramen van dit pand. In de Schippersstraat was er geen spoor te bekennen van miss doggy-kont Eva en van miss Mechelen Josefa. ;) Op het appel ontbraken ook de schoonheden Anna (VR 08/1) en Sarah (VL 08/2). Na wat rondjes lopen werd de hunger gestild in frituur Falcon met de beste frietjes van't stad en omstreken.


Sexgod Roberto :72: was ondertussen gearriveerd en in de Charivari werden de nodige consumpties geledigd. Natuurlijk weer de straat ingetrokken met z'n drieën om mooie grieten te spotten. In de Schippersstraat 06/2 stond nu wel de mooie Sara in haar vitrine en wat zag die er weer bloedjeslekker uit in haar kort, blauw jurkje. Na nog een rondje dicteerde mijn pietje alweer de wet en stapte ik af bij deze zotte doos om eens goed te rampetampen. Binnenkort meer in haar topic hoe dat is verlopen.


Van al dat bedsporten had ik natuurlijk dorst gekregen en dan maar weer naar de Charivari getrokken bij de heren Roberto en Sexmachine. Rond de klok van 04u was het welletjes geweest en tijd om terug naar huis te :steeringwheel:.


In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #841 Gepost op: 30 januari 2013, 00:54:57 »
Miss Mechelen Josefa is effe op vakantie naar haar thuisland. Over enkele weken komt ze terug...

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #842 Gepost op: 30 januari 2013, 10:03:24 »
Fout fout fout fout fout  :017:


Hier zit jij fout.

Deze Dames gingen eerst naar de zuid-europese landen werken. Hier konden ze gemakkelijker aan de benodigde verblijfs- en werkvergunning komen. Daar nemen ze het niet zo nauw. Is nu nog steeds zo, het is niet voor niets dat juist die landen nu in financiele moeijlijkheden zitten. De Dames wisten heel goed, het is hun uiteraard wel ingefluisterd,en velen zullen ook gewoon voor de deur afgezet zijn. Als ze bij de juiste ambtenaar op zijn bureau gingen zitten en hem eens lekker zijn gang lieten gaan, kon dit al genoeg zijn voor de juiste papieren. Met die papieren konden ze daarna gemakkelijker terecht in de rest van de EU. De regels zijn voor de meeste van die landen u versoepeld, en kunnen ze wel rechtstreeks naar de eu landen reizen, en de nodige papieren aanvragen. Als ze die eenmaal hebben kunnen ze ook gewoon werken. Dit kan inderdaa niet op hun bulgaars of wat dan ook voor paspoort. Ze hebben aanvullende papieren nodig, zoals een verblijfs- en werkvergunning, en die kunnen ze nu sinds 1 of 2 jaar gemakkelijker krijgen.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #843 Gepost op: 30 januari 2013, 15:44:45 »
Haha wat een leuke smiley's zijn er nu toch op het board. :13: :dance:


Ik herinner me nog een leuke in verband met de nationaliteit van een of andere dame:


Roberto: Where are you from, baby?
Snol: Spain!
Roberto: Which city?
Snol: Milano.


Geen vragen stellen, wel je banaan laten pellen! :sign0098:



Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #844 Gepost op: 30 januari 2013, 15:58:57 »
In de grotere clubs in Spanje is mij niet opgevallen dat dames jonger zouden zijn. Sterker nog, je ziet een bepaalde vaste bezetting gedurende enkele jaren, een beetje net zoals in Duitsland.

Waar wel meer mogelijkheden liggen voor pooiers is in de straatprostitutie en dat heb je daar bijna wel in elke stad hoewel dat ook aan het minderen lijkt en de politie steeds zichtbaarder wordt.

In Spanje zegt trouwens geen enkele dame dat ze Spaans is. Zullen vast allemaal vertrokken zijn naar België en Duitsland  :great:

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #845 Gepost op: 30 januari 2013, 17:44:12 »
Haha wat een leuke smiley's zijn er nu toch op het board. :13: :dance:


Ik herinner me nog een leuke in verband met de nationaliteit van een of andere dame:


Roberto: Where are you from, baby?
Snol: Spain!
Roberto: Which city?
Snol: Milano.


Geen vragen stellen, wel je banaan laten pellen! :sign0098:


En toch het kan en bestaat:


Foots Where are you from?
Netherlands !


Which city ?
Lommel


En nu maar eens beweren wat er niet aan klopt  :iagree:


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #846 Gepost op: 30 januari 2013, 18:24:53 »

En toch het kan en bestaat:

Foots Where are you from?
Netherlands !

Which city ?
Lommel
Er zijn er die dat zonder met de ogen te draaien "vuilnisbakkenras" noemen zelfs  :-\ :035:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #847 Gepost op: 30 januari 2013, 21:23:30 »
Even googlelen op toetreden tot EU, en werken in de EU. Dan kom je meerdere pagina's tegen. Hieronder even en paar kleine stukjes test die mijn verhaal ondersteunen.

Dus je oogkleppen afzetten, en je oordoppen uitdoen, en verder kijken dan je buurvrouwen in het SKW. Ook al is dat met al die schoonheid soms moeilijk.

Citaat
De uitbreiding van de Europese Unie is een proces waarbij nieuwe staten toetreden tot de Europese Unie. Het proces begon met de oprichting van de Europese Gemeenschap voor Kolen en Staal door België, West-Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg en Nederland in 1957. Sindsdien is de Europese Unie zes keer uitgebreid en na de laatste uitbreiding met Bulgarije en Roemenië in 2007 heeft zij 27 lidstaten.

Bulgarijë, en Roemenië behoren inmiddels wel tot de EU. zelfs al langer dan ik dacht.

Citaat
Albanië heeft op 28 maart 2009 officieel het lidmaatschap aangevraagd van de Europese Unie. De Europese commissie heeft enthousiast op de aanvraag gereageerd. De 27 lidstaten van de EU moeten zich nog buigen over de aanvraag.

De aanvraag van Albanië loopt ook al langer dan ik dacht.

Citaat
2. U werkt in een EU-land en heeft niet de nationaliteit van een EU-land
Voorwaarde is dat u tijdens uw werkzaamheden een werk- en verblijfsvergunning
heeft. Meer informatie vindt u op http://europa.eu.int/eures/home.jsp.

Je mag dus wel werken. Als één van  belangrijkste voorwaarden geldt, dat je een geldige werk- en verblijfsvergunning hebt. En die konden ze dus in de corrupte zuid-europese landen gemakkelijker vastkrijgen.

"I rest my case" zal ik dus maar zeggen.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #848 Gepost op: 30 januari 2013, 21:40:01 »
Voor alle duidelijkheid: HOER IS GEEN ERKEND KNELPUNTBEROEP EN OOK GEEN LEIDINGGEVENDE OF HOOGGESCHOOLDE[/size][/font]


Vanuit mijn perceptie is hoer wel dergelijk een knelpunt beroep, welke andere vrouwen zie je nog ?
Leidinggevend is wat moeilijk uit te leggen, maar hooggeschoold zijn er toch zeker een aantal.
Regelmatig vind ik er 1 met een cum laude van academie Oralski.


Als dat geen volledige rechtvaardiging is  :-P .


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #849 Gepost op: 30 januari 2013, 21:43:32 »
Ik heb mijn eigen berichten maar weggehaald  :015:
Liefde maakt blind, stekeblind, en het vreet aan je hersens  t4515
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #850 Gepost op: 30 januari 2013, 21:46:17 »
Even googlelen op toetreden tot EU, en werken in de EU. Dan kom je meerdere pagina's tegen. Hieronder even en paar kleine stukjes test die mijn verhaal ondersteunen.

Dus je oogkleppen afzetten, en je oordoppen uitdoen, en verder kijken dan je buurvrouwen in het SKW. Ook al is dat met al die schoonheid soms moeilijk.

Je mag dus wel werken. Als één van  belangrijkste voorwaarden geldt, dat je een geldige werk- en verblijfsvergunning hebt. En die konden ze dus in de corrupte zuid-europese landen gemakkelijker vastkrijgen.

"I rest my case" zal ik dus maar zeggen.

Voor Roemenen en Bulgaren zijn de regels in een aantal landen zoals bijvoorbeeld Nederland strenger. Zie dit artikel http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/buitenlandse-werknemers/vraag-en-antwoord/wie-mag-in-nederland-komen-werken.html.

Dat is de reden waarom je bijvoorbeeld in YY bijna geen enkele Roemeense of Bulgaarse ziet terwijl de Duitse clubs er vol mee zitten. Aan de andere kant is het werken in de raamprostitutie wat makkelijker (minder regelgevoelig inzake diensbetrekkings aangelegenheden) en dat is dan ook waar je ze aantreft zoals het SKW en de Wallen en daar hoeven ze echt niet Spanje of Italië voor als omweg te nemen. Rest me nog  te melden dat in Italië prostitutie verboden is en dat je in geen enkel Zuiderlijk land  een werkvergunning krijgt om te werken als hoer.

Dus even die oogkleppen afzetten en dieper graven  :great:
« Laatst bewerkt op: 30 januari 2013, 21:52:31 door Picasso »

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #851 Gepost op: 30 januari 2013, 21:49:51 »
Ik heb mijn eigen berichten maar weggehaald  :015:
Liefde maakt blind, stekeblind, en het vreet aan je hersens  t4515

Op wie ben jij dan verliefd? :017:

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #852 Gepost op: 30 januari 2013, 21:54:51 »
[

Voor Roemenen en Bulgaren zijn de regels in een aantal landen zoals bijvoorbeeld Nederland strenger.

Ze zijn inderdaad nog strenger dan voor landen die al langer lid zijn, maar al wel soepeler dan voordien. Waardoor ze minder moeilijk moeten doen dan toen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #853 Gepost op: 30 januari 2013, 21:58:24 »
[

Voor Roemenen en Bulgaren zijn de regels in een aantal landen zoals bijvoorbeeld Nederland strenger.

Ze zijn inderdaad nog strenger dan voor landen die al langer lid zijn, maar al wel soepeler dan voordien. Waardoor ze minder moeilijk moeten doen dan toen.
Ze mogen hier niet officieel werken als hoer, elwood.  :sign0098:  bad job  :steeringwheel: :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #854 Gepost op: 30 januari 2013, 22:04:32 »

Dat is de reden waarom je bijvoorbeeld in YY bijna geen enkele Roemeense of Bulgaarse ziet terwijl de Duitse clubs er vol mee zitten. Aan de andere kant is het werken in de raamprostitutie wat makkelijker (minder regelgevoelig inzake diensbetrekkings aangelegenheden) en dat is dan ook waar je ze aantreft zoals het SKW en de Wallen en daar hoeven ze echt niet Spanje of Italië voor als omweg te nemen. Rest me nog  te melden dat in Italië prostitutie verboden is en dat je in geen enkel Zuiderlijk land  een werkvergunning krijgt om te werken als hoer.


Bij vorige bericht quote te veel ingekort, daarom in 2 berichten.
Die omweg hoeven ze niet meer te nemen. Was vroeger ook niet nodig, maar maakte het gemakkelijker.

In de VS is prostitutie ook verboden, maar je ziet het wel op bijna elke straathoek. Ook in Italië is echt wel prostitutie. De Dames zeiden uiteraard ook niet dat ze in de prostitutie gingen werken. Ze zullen wel gezegd hebben van in een hotel of zo. Als ze eenmaal in een EU land geaccepteerd waren, werd de weg naar de andere landen iets eenvoudiger.