Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708396 keer)

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #855 Gepost op: 30 januari 2013, 22:07:27 »
Als ze eenmaal in een EU land geaccepteerd waren, werd de weg naar de andere landen iets eenvoudiger.
Hier ga je dus zwaar in de fout, elwood.
Stel dat ze een werkvergunning in Spanje zouden hebben, daar zijn ze in België GEEN ZAK mee  :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #856 Gepost op: 30 januari 2013, 22:08:04 »
[

Voor Roemenen en Bulgaren zijn de regels in een aantal landen zoals bijvoorbeeld Nederland strenger.

Ze zijn inderdaad nog strenger dan voor landen die al langer lid zijn, maar al wel soepeler dan voordien. Waardoor ze minder moeilijk moeten doen dan toen.
Ze mogen hier niet officieel werken als hoer, elwood.  :sign0098:  bad job  :steeringwheel: :cheer:

Er mag niemand officeel als prostituee werken. Het is een gedoogbeleid. Maar ze mogen wel taksen betalen.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #857 Gepost op: 30 januari 2013, 22:11:20 »
Als ze eenmaal in een EU land geaccepteerd waren, werd de weg naar de andere landen iets eenvoudiger.
Hier ga je dus zwaar in de fout, elwood.
Stel dat ze een werkvergunning in Spanje zouden hebben, daar zijn ze in België GEEN ZAK mee  :cheer:

Dat is wel waar. Niet met de werkvergunning zelf, maar er gelden dan andere regels en wegen om een belgische te verkrijgen. En die weg was gemakkelijker dan rechtstreeks vanuit hun vaderland.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #858 Gepost op: 30 januari 2013, 22:12:42 »
Leg eens uit welke andere regels dan  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #859 Gepost op: 30 januari 2013, 22:16:44 »

Ik wil mij hier niet mengen in de geanimeerde discussie :sign0023:
Echter in de VS is er op een boogscheut van Las Vegas,meer bepaald de staat Nevada prostitutie legaal...daar  heb je zelfs de Golden Time club van de USA,namelijk de vermaarde Chicken Ranch club :great: ,zie
http://www.chickenranchbrothel.com/
Hier is alles legaal

Grtz,Dolfie

In de VS is prostitutie ook verboden, maar je ziet het wel op bijna elke straathoek.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #860 Gepost op: 30 januari 2013, 22:31:01 »
Ook in Italië is echt wel prostitutie. De Dames zeiden uiteraard ook niet dat ze in de prostitutie gingen werken. Ze zullen wel gezegd hebben van in een hotel of zo. Als ze eenmaal in een EU land geaccepteerd waren, werd de weg naar de andere landen iets eenvoudiger.
En de betreffende hotel gaat ermee accoord? En die betalen ook nog eens belasting voor de dame? En dan krijgen ze papieren om als Roemeense te werken in een strenger land en voorrang genieten op andere Roemeense?  :017:
Let wel, Spanje mag een werkvergunning afgeven voor het werken in Spanje en niet voor het werken in de gehele EU. Je mag via Spanje alleen in de rest van de EU werken als je de Spaanse nationaliteit krijgt en dat is verre van makkelijk en zeker niet als hoer.
En nogmaals, in Duitsland bijvoorbeeld mogen Roemenen gewoon gaan werken; je hoeft er cht niet voor langs Spanje want Roemenië hoort bij de EU. Het is in Nederland en België waar men wat moeilijker doet en uitzonderingsregels heeft voor Roemenie en Bulgarije.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #861 Gepost op: 30 januari 2013, 22:32:05 »

Ik wil mij hier niet mengen in de geanimeerde discussie :sign0023:
Echter in de VS is er op een boogscheut van Las Vegas,meer bepaald de staat Nevada prostitutie legaal...daar  heb je zelfs de Golden Time club van de USA,namelijk de vermaarde Chicken Ranch club :great: ,zie
http://www.chickenranchbrothel.com/
Hier is alles legaal

Grtz,Dolfie

In de VS is prostitutie ook verboden, maar je ziet het wel op bijna elke straathoek.

In de VS zijn er waarschijnlijk meer wetten over prostitutie dan er staten zijn. Ik ben in Indiana geweest, en daar was het toen illegaal werd met nadruk overal uitgebreid verkondigd. Maar ik heb er toen op 3 dagen genoeg gezien het SKW toch zeker half te vullen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #862 Gepost op: 30 januari 2013, 22:33:58 »
Je wijkt af, elwood.
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag (toch niet van jou, wel van Pica)  :017: :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #863 Gepost op: 31 januari 2013, 10:15:38 »
Ik heb mijn eigen berichten maar weggehaald  :015:
Liefde maakt blind, stekeblind, en het vreet aan je hersens  t4515

Verwijder de hele discussie maar. Aangezien je al meerdere berichten van je zelf hebt verwijderd waarin je duidelijk foutieve beweringen en conclusies plaatste. Hierdoor is er een totaal foutief beeld ontstaan. Ik weet wat ik weet, wat ik zie, en hoor, en wat betrouwbaar is en wat niet. Dus dan hoef je ook niet langer de draaikontjanet uit te hangen. :098: ;D

Dan heb je ook weer tijd om je met de belangrijke zaken van het forum bezig te houden ipv onrust te stoken. Namelijk zorgen dat er weer op een normale manier berichten getypd kunnen worden Nu vallen bij het typen in een normaal tempo minstens de helft van de letters weg, en moet ik nog eens extra en extra hard de toetsen aanslaan. Het is op meerdere computers, en alleen bij dit forum. Niet bij andere fora, website's, of mail. Het is dus niet computer, maar Relaxxxboard gerelateerd.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #864 Gepost op: 31 januari 2013, 11:21:32 »
Verwijder de hele discussie maar. Aangezien je al meerdere berichten van je zelf hebt verwijderd waarin je duidelijk foutieve beweringen en conclusies plaatste. Hierdoor is er een totaal foutief beeld ontstaan. Ik weet wat ik weet, wat ik zie, en hoor, en wat betrouwbaar is en wat niet. Dus dan hoef je ook niet langer de draaikontjanet uit te hangen. :098: ;D

Beste Elwood,


Kortweg neen  :111:
Ik heb mijn berichten weggehaald, omdat ze alleen maar verder op je paard zetten. En we willen wel leuke discussies, maar geen ruzies hier.
Lees even terug dit topic door, en ik denk dat Pica het goed genoeg heeft verwoord, veel beter dan ik kan. Simpel, jouw conclusie dat meiden nu niet meer zeggen dat ze Spaans zijn omdat ze nu voor een werkvergunning met hun echte nationaliteit dezelfde status hebben... en je ganse complottheorieën over ambtenaren en werkvergunningen in Spanje. Van "draaikonterij gesproken".
Ik ben blij voor je dat je weet wat je ziet, hoort en wat betrouwbaar is daarvan. Ik ben blij dat je het allemaal goed kan inschatten en mijn onzin niet gelooft, maar die van enkele hoertjes wel  :035: :cheer:
Dan heb je ook weer tijd om je met de belangrijke zaken van het forum bezig te houden ipv onrust te stoken.

Ow, trapje onder de gordel?
Ik denk dat ik me mag gedragen als een normaal lid hier met mijn alias sexmachine. In tegenstelling een bepaald forum, waar jij als mod  drie of vier aliassen gebruikt  om met de ene als mod te reageren, met de andere als lid, en dan nog op eigen berichten te reageren met een andere nick ook? Als je gooit moet je met een steen gooien die groot genoeg is, niet met een boomerang, die komen terug. :sign0098:
Kijk, aan DAT SOORT ONZIN van meerdere aliassen bezondigen wij ons niet hier, niet zoals bij andere fora :111:
Namelijk zorgen dat er weer op een normale manier berichten getypd kunnen worden Nu vallen bij het typen in een normaal tempo minstens de helft van de letters weg, en moet ik nog eens extra en extra hard de toetsen aanslaan. Het is op meerdere computers, en alleen bij dit forum. Niet bij andere fora, website's, of mail. Het is dus niet computer, maar Relaxxxboard gerelateerd.
Ik ben ook volop aan het kijken naar dat Firefox issue, want dat heb ik namelijk ook.
Eigenlijk had je dat ook netjes kunnen melden, in een apart topicje, in plaats van wat met modder te gooien daarover. Ik zie het verband namelijk niet met dit topic.
Ik zou je dus aanraden voorlopig even google chrome of IE of Opera te gebruiken, die werken namelijk zeer goed, en dan hoef je je toetsenbord niet kapot te slaan. Kan ik ook geen claim krijgen van je  :-\




sm  :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #865 Gepost op: 31 januari 2013, 11:37:36 »
Laatstleden vrijdag moet het zo rond middernacht geweest zijn dat ik mijn wagen achterliet in de Montevideowijk en een sprint inzette naar de rosse buurt waar zelfs een topatleet als Usain Bolt jaloers op zou zijn.


Door de koude besloot ik niet af te remmen voor de Schippersstraat maar wel voor de deur van café "Charivari" alwaar ik me op mijn vaste plaats aan de toog nestelde en me te goed deed aan een warme chocomelk want wat was het koud. Terwijl ik mijn kont zat warm te schuren tegen de barkruk, zag ik confrater Civicske binnenkomen met in zijn kielzog die andere nette heer Sexmachine.


Ik offreerde beide heren een drankje en er werd weer heel wat af gezeverd over het hoeren en het tamboeren. Zelf had ik de line - up nog niet kunnen beschouwen maar had al wel van de beide heren gehoord dat het wat magertjes was met de afwezigheid van Sara, Anna, Rebecca en danssnol Christina . Civicske wist me ook haarfijn uit te leggen dat mijn favoriete stunner Alicia in haar blonde haren een diadeem had steken.


Dit wilde ik graag wel eens van dichterbij aanschouwen. Helaas vond ik het haar niet staan. Wel waren mijn andere favorieten aanwezig Nicole, Kathy, Sara (van de SS 6), Ella en ik zal er nog wel wat vergeten. We waren het met drieën eens dat Sara van de SS 6 de mooiste van de avond was en dat gebeurt niet gauw als Sexmachine in de buurt is. Dat eens zijn over de dames bedoel ik dan. :;


Ik denk dat we zo nog een tourtje of 3 gemaakt hebben en toen Civicske zijn aanvalsplan om Sara te rakken in gang zette, verdween ik met Sexmachine naar de Charivari alwaar we tesamen wat op de Bingo gespeeld hebben.


Wat later kwam Civicske ook weer binnen en aan zijn gezicht zag ik dat het goed was, wat hij later ook bevestigde.


Om half 6 sloten Sexmachine en ik af in het kwartier terwijl Civicske al wat eerder ons had verlaten.




Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #866 Gepost op: 31 januari 2013, 14:18:48 »
Simpel, jouw conclusie dat meiden nu niet meer zeggen dat ze Spaans zijn omdat ze nu voor een werkvergunning met hun echte nationaliteit dezelfde status hebben... en je ganse complottheorieën over ambtenaren en werkvergunningen in Spanje.

Roemenen krijgen verder sowieso geen werkvergunning in Spanje. Als ze er eentje aanvragen krijgen ze van de Spaanse ambtenaar te horen dat ze die niet nodig hebben omdat ze Roemeens zijn en ze met die nationaliteit vrij zijn om in Spanje te wonen en te werken.

De enige reden waarom veel Roemeense dames in Spanje werk(t)en is omdat daar een grote toegankelijke markt voor is, precies hetzelfde als in Duitsland. Komt nog eens bij dat Spanje een Latijns land is net zoals Roemenië en ze daar dus makkelijker acclimatiseren en de taal makkelijker leren.

Hoofdreden waarom veel dames op een bepaald moment verkassen van Spanje naar het Noorden is omdat ze zich daar onder de grote concurrentie niet staande hebben kunnen houden en hun kansen elders gaan proberen. Heeft dus niks te maken met papieren, vergunningen of iets dergelijks.
« Laatst bewerkt op: 31 januari 2013, 14:28:44 door Picasso »

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #867 Gepost op: 31 januari 2013, 14:39:32 »
Zijn er eigenlijk ramen in Spanje Picasso?


Of is het enkel straatprostitutie en clubs?
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #868 Gepost op: 31 januari 2013, 14:48:25 »
Civicske wist me ook haarfijn uit te leggen dat mijn favoriete stunner Alicia in haar blonde haren een diadeem had steken.



Ik dacht diadeem, wat is dat nu weer, want als Nederbelg ken ik lang niet zoveel Nederlandse woorden als die Belgen. Ik dacht het zal wel wat gekleurde highlight nepharen zijn. Nee een diadeem is volgens Wiki:


Een diadeem (Oudgrieks: διάδημα) is in oorsprong een band uit stof of metaal als teken van de koninklijke waardigheid in Hellas, maar ook in Perzië en het Oude Egypte.

Voor een boer zoals ik "een soort haarband of chiara (ook al zo'n woord wat ik op moest zoeken." Wel jammer dat de heren Sexmachine en Roberto niet met Civicske zijn meegegaan, beetje gangbangen is goed voor het saamhorigheidsgevoel.

Trouwens hebben jullie gezien dat Sexmachine nu ook graag het smiley met de diadeem gebruikt, alleen het is hem te groot. Het zakt soms wat voor zijn ogen en dan gaat hij fouten maken.

Kijk naar Prins Laurent die is veel beter op zijn taken als koning voorbereid, die heeft een voldoende dikke kop voor de diadeem te dragen, gedraagt zich vorstelijk, heeft hier en daar al een onwettig kind, scheurt lekker ongegeneerd door zijn land en heeft nu al meer talent om de belasting te lichten dan tante Fabiola.

Voor mij blijft daarom Prins Laurent nog altijd de ongekroonde koning der maniakken, van zijn talenten kan Sexmachine alleen maar blijven dromen.

Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #869 Gepost op: 31 januari 2013, 15:12:07 »
Zijn er eigenlijk ramen in Spanje Picasso?


Of is het enkel straatprostitutie en clubs?


Het is raamprostitutie, maar door de crisis zonder glas , dus staan ze op straat  :great:


sm  :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal