Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708393 keer)

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #870 Gepost op: 31 januari 2013, 16:55:29 »
Zijn er eigenlijk ramen in Spanje Picasso?


Of is het enkel straatprostitutie en clubs?

Alleen wanneer ze bij iemand in de auto stappen zitten ze achter ramen.

Maar in de industrieterreinen waar ze vaak zitten kun je ook gewoon wandelen.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #871 Gepost op: 3 februari 2013, 14:03:03 »
Beste collega medewandelaars,
Nog steeds geen Tatiana gespot? :)

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #872 Gepost op: 4 februari 2013, 11:54:27 »
Beste collega medewandelaars,
Nog steeds geen Tatiana gespot? :)


Neen, gelukkig staan er nog 280 anderen ter uwer beschikking in de dag. :sex
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Fitzgerald

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #873 Gepost op: 7 februari 2013, 16:05:59 »
Dag allemaal

Ik ben een nieuw lid, en ik wandel af en toe in Antwerpen, maar dan alleen de nachtshift. Maar zaterdag ga ik naar Antwerpen tussen 14u en 18u ongeveer. En ik zou enkele meisjes willen 'uittesten'  ;D

Nu, ik heb wel al vele topics gelezen, zeker van connaisseur roberto, maar wie zouden jullie zeker aanraden om die dagshift nooit meer te vergeten? Liefst geen klokkijksters, ik neem graag mijn tijd (voor 50 euro  :111: )

Ik zie dat Maria en Erika hoge ogen gooien, maar persoonlijk heb ik het niet zo voor milfs  :( Ik val meer op slanke, jonge types zoals Bianca (VT RM1) van de nachtshift (hoewel haar service zeer wisselend is).

(En ik beloof natuurlijk plechtig om al wat onder mijn lamp lag te recenseren.  :035:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #874 Gepost op: 7 februari 2013, 16:13:25 »
Dag allemaal

Ik ben een nieuw lid, en ik wandel af en toe in Antwerpen, maar dan alleen de nachtshift. Maar zaterdag ga ik naar Antwerpen tussen 14u en 18u ongeveer. En ik zou enkele meisjes willen 'uittesten'  ;D

Nu, ik heb wel al vele topics gelezen, zeker van connaisseur roberto, maar wie zouden jullie zeker aanraden om die dagshift nooit meer te vergeten? Liefst geen klokkijksters, ik neem graag mijn tijd (voor 50 euro  :111: )

Ik zie dat Maria en Erika hoge ogen gooien, maar persoonlijk heb ik het niet zo voor milfs  :( Ik val meer op slanke, jonge types zoals Bianca (VT RM1) van de nachtshift (hoewel haar service zeer wisselend is).

(En ik beloof natuurlijk plechtig om al wat onder mijn lamp lag te recenseren.  :035:
Als je jonge slanke types wil, Schippersstraat 21 en 23 staat er vol van. Voor mij de beste bezetting van heel het skw, al si dat dan weer persoonlijk
Voor mij zijn dat echt stunning grieten, maar ik zou begot niet weten dat die in jouw smaak zullen vallen  :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #875 Gepost op: 7 februari 2013, 16:14:05 »
En uiteraard......


 :welcome:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #876 Gepost op: 7 februari 2013, 16:39:01 »
Hallo,


Erika is geen milf maar wel een Bulgaars pijpmonster dat daar aan 't Scheld zijn gelijke niet kent. Ze is mijn leeftijd, enfin dat heeft ze me toch wijs gemaakt.


Ik zou aanraden van de stunners op de Schippersstraat 21 en 23 die mooi en goed zijn:


*Schippersstraat 21/5 Hera, die vond ik drommels lekker met goede service :13:
*Schippersstraat 21/3 Stefany, dat is die blonde stunner waar Foots ook wel wat mee kan. De service was verdienstelijk maar ook niet meer.


De beste zijn naar mijn mening:


Elena, Schippersstraat 03/1 met naambord,
Any, Schippersstraat 23/5, lekker als die je in reverse cow girl afrijdt,
Erika, Schippersstraat 43/1,

Maria, Villa Tinto 12, ook al met naambord en vooral drommels lekkere seks met een geile milf wiens lijf nog niet in verval is. Ik ben fan! :clap:

Andrea, Villa Tinto 7 ook met naambord.
Monica, Schippersstraat 34/1 ook met naambord.
Christina, Schippersstraat 24/5 ook met naambord en is een blonde stunner die niet slecht is.
Patricia, Schippersstraat 10/1,


Dit zijn ze zowat die momenteel werken denk ik, die ik bezocht heb en die ik goed vond.







Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #877 Gepost op: 7 februari 2013, 16:53:39 »
Dan veranderen we je tekst iets Robbie  :111:
Reden: die SS23 er even bij gezet  :035: :ladyred
*Schippersstraat 21/5 Hera, die vond ik drommels lekker met goede service :13:
*Schippersstraat 21/3 Stefany, dat is die blonde stunner waar Foots ook wel wat mee kan. De service was verdienstelijk maar ook niet meer.
*Any, Schippersstraat 23/5, lekker als die je in reverse cow girl afrijdt,

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #878 Gepost op: 7 februari 2013, 16:59:22 »
Oh ja Fitzgerald, die andere geilaard, Elwood zou je direct naar Nelly van de Verversrui 18/3 sturen maar dat is al veel te lang geleden dat ik die bezocht hebt. :040:
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #879 Gepost op: 7 februari 2013, 17:17:04 »
Dag allemaal

Ik ben een nieuw lid, en ik wandel af en toe in Antwerpen, maar dan alleen de nachtshift. Maar zaterdag ga ik naar Antwerpen tussen 14u en 18u ongeveer. En ik zou enkele meisjes willen 'uittesten'  ;D

Nu, ik heb wel al vele topics gelezen, zeker van connaisseur roberto, maar wie zouden jullie zeker aanraden om die dagshift nooit meer te vergeten? Liefst geen klokkijksters, ik neem graag mijn tijd (voor 50 euro  :111: )

Ik zie dat Maria en Erika hoge ogen gooien, maar persoonlijk heb ik het niet zo voor milfs  :( Ik val meer op slanke, jonge types zoals Bianca (VT RM1) van de nachtshift (hoewel haar service zeer wisselend is).

(En ik beloof natuurlijk plechtig om al wat onder mijn lamp lag te recenseren.  :035:

Hee Fitzgerald, welkom maat! Laat die recensies maar komen!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #880 Gepost op: 7 februari 2013, 17:21:46 »
Oh ja Fitzgerald, die andere geilaard, Elwood zou je direct naar Nelly van de Verversrui 18/3 sturen maar dat is al veel te lang geleden dat ik die bezocht hebt. :040:
Zolang hij niet naar Mirela gestuurd wordt, is 't goed, want die is Italiaanse  :cheer: :ladyred
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Fitzgerald

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #881 Gepost op: 7 februari 2013, 19:41:44 »
Oke mannen, merci voor de tips! Ik kan al niet meer wachten  :tietjes

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #882 Gepost op: 7 februari 2013, 20:17:16 »
Oh ja Fitzgerald, die andere geilaard, Elwood zou je direct naar Nelly van de Verversrui 18/3 sturen maar dat is al veel te lang geleden dat ik die bezocht hebt. :040:
Zolang hij niet naar Mirela gestuurd wordt, is 't goed, want die is Italiaanse  :cheer: :ladyred

Mirela is niet italiaans, maar albanees zoals algemeen bekend is. Ik stuur hem daar niet naar toe, want dan staat hij voor een gesloten deur. Mirela is zeker wel aan te raden, maar dan moet hij wel door de week komen, want ze werkt niet in het weekend.

Ik kan Nelly zeer zeker aanraden. Als ook Erika, en Any, Any heeft trouwens ook een naambordje.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #883 Gepost op: 7 februari 2013, 20:36:58 »
Mirela is niet italiaans, maar albanees zoals algemeen bekend is. Ik stuur hem daar niet naar toe, want dan staat hij voor een gesloten deur. Mirela is zeker wel aan te raden, maar dan moet hij wel door de week komen, want ze werkt niet in het weekend.

Ik kan Nelly zeer zeker aanraden. Als ook Erika, en Any, Any heeft trouwens ook een naambordje.


Ik zou gezworen hebben dat Mirela Italiaanse was, omdat ze zo sneller een werkvergunning zou hebben verkregen destijds  :cheer:


Elwood, hij valt op "jonge" dames, Mirela is de veertig voorbij  en Nelly is ook geen piepkuiken meer, ik hoorde gisteren nog twee wandelaars zeggen dat zij hen in vertrouwen had meegedeeld dat ze 31 was intussen, maar dat ze dat tegen niemand mochten zeggen. Ik luisterde in het geniep mee  :035:
Deze 2 heren zijn vaste klant bij Nelly en komen er zowat iedere week enkele keertjes  :pica


Is Erika nu de oudere of jongere zus van Alex?




sm  :king: - dit is duidelijk "cafépraat"  :sex



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #884 Gepost op: 8 februari 2013, 11:12:56 »
Mirela is niet italiaans, maar albanees zoals algemeen bekend is. Ik stuur hem daar niet naar toe, want dan staat hij voor een gesloten deur. Mirela is zeker wel aan te raden, maar dan moet hij wel door de week komen, want ze werkt niet in het weekend.

Ik kan Nelly zeer zeker aanraden. Als ook Erika, en Any, Any heeft trouwens ook een naambordje.


Ik zou gezworen hebben dat Mirela Italiaanse was, omdat ze zo sneller een werkvergunning zou hebben verkregen destijds  :cheer:


Elwood, hij valt op "jonge" dames, Mirela is de veertig voorbij  en Nelly is ook geen piepkuiken meer, ik hoorde gisteren nog twee wandelaars zeggen dat zij hen in vertrouwen had meegedeeld dat ze 31 was intussen, maar dat ze dat tegen niemand mochten zeggen. Ik luisterde in het geniep mee  :035:
Deze 2 heren zijn vaste klant bij Nelly en komen er zowat iedere week enkele keertjes  :pica


Is Erika nu de oudere of jongere zus van Alex?




sm  :king: - dit is duidelijk "cafépraat"  :sex

SM geeft duidelijk WEER te kennen niet te weten waarover hij spreekt.

Mirela is nauwelijks ouder dan Nelly, en Nelly spreekt met niemand aan de deur over dergelijke zaken. Al klopt de leeftijd wel ongeveer.

PS. Het is geen cafépraat  is zatte mannenpraat. In café kan nog serieus gepraat worden behalve met SM erbij. :017: :pica