Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708470 keer)

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #885 Gepost op: 8 februari 2013, 11:46:15 »

Elwood, hij valt op "jonge" dames,


Dan moet hij verder zoeken. Erika is met haar +/- 25 jaar, de jongste van de genoemde Dame. Any is ook al achter in de 20. En de rest is de 30 voorbij.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #886 Gepost op: 8 februari 2013, 12:24:24 »
SM geeft duidelijk WEER te kennen niet te weten waarover hij spreekt.
Mirela is nauwelijks ouder dan Nelly, en Nelly spreekt met niemand aan de deur over dergelijke zaken. Al klopt de leeftijd wel ongeveer.
Het is duidelijk dat je niet goed leest, als iemand Nelly of Mirela schrijft gaan je oogkleppen op en raaskalk je. Compleet.
Automatische piloot op, in de pen en dan helpt geen enkel medicijn......liefde maakt blind  :111:
Goed lezen, want deze vaste klanten van haar wonen in hetzelfde gebouw als mij, en niemand zegt dat Nelly deze info aan de deur gaf.
Als Mirela nauwelijks ouder is dan 30, sja  :happy



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #887 Gepost op: 8 februari 2013, 13:57:27 »
SM geeft duidelijk WEER te kennen niet te weten waarover hij spreekt.
Mirela is nauwelijks ouder dan Nelly, en Nelly spreekt met niemand aan de deur over dergelijke zaken. Al klopt de leeftijd wel ongeveer.
Het is duidelijk dat je niet goed leest, als iemand Nelly of Mirela schrijft gaan je oogkleppen op en raaskalk je. Compleet.
Automatische piloot op, in de pen en dan helpt geen enkel medicijn......liefde maakt blind  :111:
Goed lezen, want deze vaste klanten van haar wonen in hetzelfde gebouw als mij, en niemand zegt dat Nelly deze info aan de deur gaf.
Als Mirela nauwelijks ouder is dan 30, sja  :happy

Jij bent altijd aan het stoken en mij op de kast aan het jagen, met je onzinnige berichten, die helemaal niet ter zake doen. En ik ben zo lomp dat ik er elke keer weer in trap.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #888 Gepost op: 8 februari 2013, 14:39:23 »
Jij bent altijd aan het stoken en mij op de kast aan het jagen, met je onzinnige berichten, die helemaal niet ter zake doen. En ik ben zo lomp dat ik er elke keer weer in trap.
Ik?
Stoken?  :111:
Onzinnige berichten?  :040:
Omdat ik niet meega met je onzinverhaaltje over Spaanse werkvergunningen? :cheer:
Omdat ik je niet altijd gelijk wil geven?  :017:


In België en op RelaxxxBoard mogen wij wel een eigen mening hebben en die ook verkondigen, en dat jij zo lomp bent, die credential komt jou toe, want dat schrijf je zelf, ik niet  :035:
Als je een knappe griet was zou ik maar een ding vragen  :sex ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #889 Gepost op: 8 februari 2013, 16:20:35 »
Heren forumschijvers,


Blijkbaar zijn er mensen die een gelijk willen halen op dit forum. Awel, gelijk hebben op een forum is geen doel, maar het delen van informatie is het doel. Mocht je daarom door andere gebruikers voorzien worden van informatie waaruit blijkt dat je ergens mis mee zat  is dat helemaal geen enkele probleem, daarvoor zijn de fora informatie delen.


Echter sommige menen dat ze als andere mensen andere informatie aanvoeren waardoor hun verhaal niet klopt dat ze hun " gelijk " moeten halen. Je gelijk heb je overigens helemaal niets aan, maar het is een "erezaak". Vandaar dat op fora vaak ruzies ontstaan, omdat men het niet "eens" is.
Over zaken als smaak en uiterlijk en voorkeur voor sex zullen we het nooit eens worden en dat hoeft ook helemaal niet, ieder zijn voorkeur en smaak, helemaal geen probleem, graag zelfs.


Goed over andere zaken is het discussieren op basis van argumenten geen enkel probleem. Lees en leer van de info van anderen of trek het na of het klopt en beargumenteer terug. Echter alleen op de inhoud en ga niet op persoonlijke dingen spelen. Ook veelvuldig in herhaling vallen levert zware irritatie op en verlies in ieder geval niet het respect uit oog.


Met deze tip voorzie ik graag onze SKW rakkers, zodat men " op niveau" kan mee discussieren, want op de meeste ramenfora is men niet gewend om inhoudelijke discussies te voeren. Daar wordt vaak iedere tegenwerping gezien als tegenspraak en viert haantjes gedrag hoogtij.


Schrijf, informeer en vooral genieten van alle informatie en van de dame die jij zelf wil en dan heb je voor jezelf altijd "gelijk".


Groet en amen Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #890 Gepost op: 8 februari 2013, 16:40:12 »
Volgens mij ben je een geïmporteerde Spanjaard, voor je werkvergunning, dat je nu van Nederland afkomstig bent doet niet terzake  :pica


 :sex
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #891 Gepost op: 8 februari 2013, 16:45:14 »
Volgens mij ben je een geïmporteerde Spanjaard, voor je werkvergunning, dat je nu van Nederland afkomstig bent doet niet terzake  :pica


 :sex


Gelukkig geen Foots30, iets waar ik op een of andere manier toch geen goed gevoel bij heb zodra men dat schijft.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #892 Gepost op: 8 februari 2013, 16:49:08 »
Ik wou enkel zeggen dat je gelijkt hebt, maar op een manier die soms zeer verklarend werkt  :pica


Je hebt dus gelijke, ouwe, laat ons terug zeveren over de meiden in het skw hier  :111:


Als we goed zitten met onze gok, zou er wel eens een "laufhaus" in de maak kunnen zijn in het schipperskwartier......, goed nieuws voor de regenachtige dagen  ;D


sm  :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #893 Gepost op: 8 februari 2013, 17:30:26 »
SM geeft duidelijk WEER te kennen niet te weten waarover hij spreekt.
Mirela is nauwelijks ouder dan Nelly, en Nelly spreekt met niemand aan de deur over dergelijke zaken. Al klopt de leeftijd wel ongeveer.
Het is duidelijk dat je niet goed leest, als iemand Nelly of Mirela schrijft gaan je oogkleppen op en raaskalk je. Compleet.
Automatische piloot op, in de pen en dan helpt geen enkel medicijn......liefde maakt blind  :111:
Goed lezen, want deze vaste klanten van haar wonen in hetzelfde gebouw als mij, en niemand zegt dat Nelly deze info aan de deur gaf.
Als Mirela nauwelijks ouder is dan 30, sja  :happy

Jij bent altijd aan het stoken en mij op de kast aan het jagen, met je onzinnige berichten, die helemaal niet ter zake doen. En ik ben zo lomp dat ik er elke keer weer in trap.

Lomp ben je in mijn ogen zeker niet, Elwood. Je kennis van het SKW is fenomenaal, en we waarderen zeker je bijdragen hier.

Offline Fitzgerald

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #894 Gepost op: 10 februari 2013, 13:41:07 »
Gisteren ben ik dus, zoals aangekondigd, de dagshift eens gaan bekijken. Het was vrij koud, maar dat mocht de pret niet in de weg staan, er was daarvoor te veel teveel schoon volk present. Ik kwam aan rond 14u, en ik had toch de indruk dat 2/3de van de ramen bezet was, wat redelijk goed is, denk ik.

Na een eerste rondje nam ik het lijstje namen dat ik van jullie kreeg erbij. Pijpgodin Elena heb ik niet gevonden, maar wel Erika ('Hoezo, die ziet er maar zo-zo uit volgens sommigen? Wat een moordgriet!', dacht ik) en ook Nelly ('Veel lekkerder dan haar leeftijd doet vermoeden.'). En dan was er nog eentje die mij kon bekoren, en dat was Karen die de Vingerlingstraat afsloot op nummer 17/4. Verder viel mij op dat er een hoop meer shemales tijdens de dag werken dan tijdens de nacht. Ze leken als gepruikte ridders Fort Villa Tinto bezet te hebben.

Goed, genoeg gedraald. Wie zou de eerste dans van mij krijgen? Erika was voortdurend bezet ('Hoer!'), en Karen - waar ik op dat moment nog niets van wist, ik had namelijk mijn pc niet meegesleurd :-P - leek geen klanten te hebben. En als twee honden vechten om een been, loopt de derde ermee heen; zag ik daar toch wel Nelly mooi en een beetje mysterieus naar mij glimlachen. Later meer in haar topic.

Oef, dat was vermoeiend! Het was nu pakweg 15u30, en ik dacht, onder de flinterdunne sneeuw lopend: een goed moment om iets te gaan eten. Twee cheeseburgers en een Cola later had ik een nieuw doel voor mijn eendagswandelaarsleven: ik moest en ik zou die Erika raggen. Dat is niet gelukt, zij heeft mij geragd. De sloerie. Later meer in haar topic.

Nog even wat Camels gekocht bij de dichtstbijzijnde Pakistaan, even langs de haven gewandeld en zo terug langs de meisjes van verlichte zeden naar huis. Tevreden en met een knoop in dat zo ontembare geslacht gedraaid. 't Is een vleesmarkt, maar het werkt.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #895 Gepost op: 10 februari 2013, 14:05:16 »
zag ik daar toch wel Nelly mooi en een beetje mysterieus naar mij glimlachen. Later meer in haar topic.

ik moest en ik zou die Erika raggen. Dat is niet gelukt, zij heeft mij geragd. De sloerie. Later meer in haar topic.


Ik lees dat je twee uitstekende keuzes gemaakt hebt. Ik kijk uit naar je recensie's over beide moordgrieten.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #896 Gepost op: 18 februari 2013, 19:24:37 »
nog atlijd genen Tatiana te bespeuren ofwa??

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #897 Gepost op: 18 februari 2013, 19:33:17 »
nog atlijd genen Tatiana te bespeuren ofwa??
Neen, WEL ongeveer 280 andere  :sex
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #898 Gepost op: 18 februari 2013, 20:03:48 »
nog atlijd genen Tatiana te bespeuren ofwa??

Neen, ze is nog niet gesignaleerd. Maar zoals een groot filosoof ooit zei : 'Er zijn nog 280 anderen'. :bud

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #899 Gepost op: 18 februari 2013, 21:46:34 »
en zoals de grootste filosoof wijselijk aanvulde, maar geen één van de 280 die aan die ene kan tippen ;)