Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708265 keer)

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1035 Gepost op: 6 juni 2014, 00:55:31 »
Dit is mijn eerste (bescheiden) bijdrage op dit forum, maar laat het de start zijn van nog vele zwoele belevenissen !
Ik weet dat ik niet op kindvrouwtjes val, daarom dit bericht: ik val tegenwoordig op de wat oudere Spaanse Rosita van VT37 in de avond/nachtshift (Ja lachen jullie maar met die ouwe zak...).Maar, ik heb daar wel degelijk mijn redenen voor: zij pijpt zeer goed, maar dat is -normaal zou ik zeggen- nog maar het begin; voor zover ik weet, is pijpen altijd zeer belangrijk, en dat is dus bij haar wel echt super te noemen, maar het neuken- en dat is volgens mijn ervaring dikwijls maar "bijzaak" bij manier van spreken- is bij haar gewoon MEER DAN SUPER. Ik kan dit moeilijk onder woorden brengen maar zij slaagt er steeds weer in om mij uit mijn " gebruikelijke ritme "te halen, iets waar wij beiden zeker geen problemen mee hebben...oh neen, ik ga gewoon mee en zelfs meer dan dat !Rosita begint er dan op los te neuken -draaiende heupen, kont en tong ! (en wat die tong betreft: dat kom je ook niet dikwijls tegen bij DVP's: draaien en bijten maar, al was het een biefstuk, ja watte: zeker zo lekker...)- met een passie én een tederheid die als het ware "flirten met de eeuwigheid" ...Als dat het paradijs is dat ze ons altijd al  beloofd hebben-en ik weet waarover ik het heb, als diepgelovige en welopgevoede christen- kan ik alleen maar hopen om zo snel mogelijk in de hemel te geraken...Alhoewel, 't zal wel de hel worden zeker; maar voor mij geen zorg: met deze Rosita -mijn "GFE/MILF/DUIVELIN"-wil ik eeuwig  branden om te boeten voor mijn aardse zonden...Maar toch- voor alle zekerheid- nog even op deze aarde blijven zeker, mét haar (en al die anderen...). Als dat dan toch onze enige (huidige) zekerheid is...

P.S. Ik ben er vrijwel zeker van dat één persoon, die dit zeker zal lezen, samen met mij ook zeer gelukkig zal zijn dat ik eindelijk eens  voor de eerste "van bil" ben gegaan, op deze site wel te verstaan...En oh ja, 'k Zou het nog bijna vergeten: het was dinsdagavond en mijn twaafde keer bij deze SEXDIABOLO, genaamd ROSITA.'k Heb haar trouwens gezegd dat ze wel degelijk een sexduivel - of is het engel ?- is !
« Laatst bewerkt op: 6 juni 2014, 03:20:03 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1036 Gepost op: 6 juni 2014, 13:38:45 »
Meer van dat AUB....
Ik heb ooit eens iets gehoord van een man die Julia 84 keer heeft bezocht, of Ista 30 keer, of of of....
Geef ons alle sappige details, bedtweter  :dance2 :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1037 Gepost op: 6 juni 2014, 16:13:40 »
zijn er mensen die de Nederlandse Sarah met huge joekels gespot hebben overdag of snachts in de Schippersstraat 23?

ik heb hier haar topic gemaakt:
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=15245.0
hoewel ik mij vaag meende te herinneren dat zij hier al een topic had, maar alvast niet gevonden.
Ze was hier bij enkelen alvast gekend...

thx

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1038 Gepost op: 9 augustus 2014, 18:24:04 »
kent iemand de Moldavische Raluca / Ruru die zit op de Vingerlingstraat 06/3?

bron is het andere forum maar kon hier spijtig genoeg geen topic over haar vinden onder die naam/namen...

ook niet duidelijk of ze in de dag of nachtshift werkt, maar ze zou op de 17e alvast op vakantie vertrekken.

Het zou dus een waar sexbeest zijn dat graag dirty talk doet en zou over een strak lijf beschikken met mooie sili borsten, is al gezien met een haarband en draagt soms weinig verhullende kleren.

Weet iemand op basis van al die gegevens over wie ik het heb en die meer details kunnen geven over werkuren en eventueel hun ervaringen hier ook meedelen?

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1039 Gepost op: 10 augustus 2014, 16:12:37 »
Gisteren avond even in Antwerpen geweest natuurlijk ook in het SKW. rond 21.00 was het nogal een armoede heel veel ramen leeg nou ja zal wel shift wissel zijn geweest.
Daarna even wandelen door Antwerpen een of ander homo festival aan de gang via het keteltje terug naar SKW ben rond 23.00 vertrokken en vond het aanbod toen nog altijd matig voor zo een grote bekende raambuurt zeker op zaterdagavond. Zaten natuurlijk een paar mooie dames tussen maar weinig dames met de echte WOW factor kunnen vinden. Verder weinig aanbod van echte mooie latina's en geen enkele Asia lady kunnen vinden dat viel de laatste keer in februari ook al heel erg tegen dat moet toch beter kunnen voor zo een icoon van een raambuurt  000008

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1040 Gepost op: 10 augustus 2014, 16:42:57 »
Dat van dat homofestival, daar kunnen we niks aan doen  :mistress...

Maar zoals je weet is het nu de verlofperiode, ook voor vele dames die nu in Roemenië Spanje zitten.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1041 Gepost op: 14 augustus 2014, 01:06:48 »
Zonet terug van een spontane SKW wandeling.




Vandaag voelde ik me nog niet helemaal top, maar ik had met Sexmachine afgesproken om vandaag eens bijeen te gaan zitten om wat dingen te bespreken. Kwam zoals ik hed verwacht niet zoveel van, maar da's niet erg.


Geen files en op weg naar cafe Globus bleek friettent Falcon dicht en de andere zijn toch duidelijk minder is mijn indruk. Met een friet in mijn hand en een kipsate liep ik richting Globus waar ik van een verre afstand Sexmachine hoor roepen FOOOOOOOOOOOOOOOOOTS.


Bema kam kort daarna en ook Bedweter en wat langere jonge kerel, waar ik alleen een voornaam van ken en volgens de regels der privacy zal ik die dan ook niet benoemen. Een paar rondje en rond kwart voor 9 maken we een eerste rondtje. Er was nog niet zoveel moois te zien, want da's net na de wissel van 20:00 dus da's nog wat vroeg.


De parkeermeter bijgevuld op Brouwersvliet, want als mag je weer 30 euro extra betalen en terug wandelen en wat oudehoeren. Bema hield het vrij vroeg voor gezien, ben vergeten waarom maar Bedweter weet van geen ophouden, deze man heeft meer ervaring in SKW dan ik in al mijn jaren Duitsland.


Helaas viel ik niet op zijn type dames, hij houd van dames met wat meer heup en vrouwelijke vormen ik vind dat meestal gewoon te dik, maar ieder zijn smaak. hoe later op de avond hoe schoner het vrouwvolk werd weer eens waarheid en bij de laatste rondtjes telde ik toch grif 5 of 6 echte stunners, nekkedraaiers en over 1 bijzonder mooie blondine in Villa Tinto waren zelfs Bedweter en ik zelf het eens dat het een beauty was. Hier wilde ik zelf wel binnen stappen, maar iemand was me net voor.


Ook de service was volgens de heren voor 50 duidelijk beter geworden en bij een 40 % van de dames kun je blijkbaar tegenwoordig terecht voor kussen en/of pijpen zonder. Nou dat vind ik een zeer goede verbetering en zo zie je maar dat het heel gevaarlijk is om ergens uitspraken over te doen als je er al een tijd niet meer bent geweest Sexmachine was met name geinteresseerd in Stephanie en een Blonde iets met een G geloof ik maar eerlijk ik ben het vergeten. Was zo zichtbaar een hele leuke dame, alleen een zonnebankkuur zou haar wonderen doen evenals een andere donkerdere kleur lingeriesetje.


In het kort, het was droog, best ok wandelweer en een avondje SKW was weer de moeite, zowel optisch als qwa aantal stonden er mijns inziens genoeg dames die de moeite waard waren. Geprobeerd heb ik er geen, maar getwijfeld heb ik zeker minimaal een paar keer.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1042 Gepost op: 4 september 2014, 01:03:53 »
Na enkele dagen (én nachten) in het SKW te hebben rondgewandeld, kan ik toch (hoop ik althans) een paar interessante dingen aan jullie, medewandelaars, toevertrouwen; er zij nl. verschillende dames - die al effen verdwenen waren- terug opgedoken: ik zal uiteraard proberen volledig te zijn maar ja, 'k heb wel een zeer goed geheugen maar zelfs dan zou het kunnen dat ik er toch nog een paar vergeten ben. Om het kort te houden, hier volgt mijn lijstje, simpelweg uit het hoofd:
-Monika SS34/1 in de dagshift.
-Maria en Flori, allebei SS38, resp. 2 en 5: Maria was wel eerder verdwenen dan Flori maar, zoals het hoort bij goeie vriendinnetjes zijn ze samen terug paraat in de dagshift.
-Sissi SS40 in de dagshift.
-Antoinette SS32/2: die staat al enkele dagen te pronken met al haar sex-appeal in een zwart latexkleedje, tjonge wat een lekker stuk lijkt me dat...Ik ken alvast iemand die heel blij zal zijn dat ze terug is ! (dagshift)
-Helena SS32/3 in de nachtshift.
-Melissa SS30/3, de eerste dame van dit lijstje die ik ook van heel dichtbij ken...(dagshift)
-Sonya SS29/3, euh... ook van dichtbij gezien....(nachtshift)
-En dan -last but not least- Sophia uit het Andalousische Cordoba: als je ze ziet, is het net alsof je naar een flamencodanseres kijkt, en als je haar voelt...tja, da's ook één vuur en vlam hoor, geloof
 mij: jullie hebben het wel begrepen zeker: deze Sophia heb ik al verschillende keren van héél dichtbij gezien én gevoeld en ze is voor mij één van de toppers van het SKW; maar ja ze heeft mij ooit gezegd dat ik zo goed kon likken (wat trouwens al meerdere dames gezegd hebben), en dat ervaarde ik uiteraard als een compliment. 't Is wel zo dat je niet erg op haar kan rekenen (wil zich niet binden zeker), want ze staat al een paar jaar in het SKW maar altijd maar voor een korte tijd en nu eens in de dagshift, dan weer in de avond/nachshift, maar steeds in VT. Maandag stond ze op VT51(Verversrui trapke op) en was ik eerst verblind door de zon in die mate zelfs dat ik haar niet herkend had ; eens ik tot het besef was gekomen dat het wel degelijk om Sophia ging, was ik opnieuw verblind, maar dan door haar ongelooflijke schoonheid: jongens, wat is dit voor mij een prachtvrouw; maar ja, ik weet het, sommigen onder jullie zullen haar weeral te dik vinden natuurlijk...
Gisteren stond ze op VT37, een voor mij vertrouwde locatie, cfr. Rosita.

P.S. Ze was eigenlijk niet verdwenen, voor mij althans niet, maar waarschijnlijk voor sommigen onder jullie wel: Beatrice, je weet wel : die lange, slanke, zwartharige met de grote schaamlippen en alles wat daar bijhoort (dit laatste weet ik echt alleen maar van horen zeggen hoor!): ze stond vroeger in de dagshift op SS38/1 en Vingerling 12/1 en heeft enige tijd de nacht gedaan op VR26/3. Maar nu is ze terug beschikbaar gedurende de dag en wel op SS14/3.
« Laatst bewerkt op: 4 september 2014, 02:48:06 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1043 Gepost op: 4 september 2014, 11:23:13 »
Dank voor je geweldige info bet(d)weter!

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1044 Gepost op: 6 september 2014, 02:17:31 »
Mijn beste sexmachine, nog een nieuwsje van bet(d)likker (eindelijk besef ik het tenvolle..., dank je dat je me daarop gewezen hebt..): ook Denitsa is terug; vroeger stond ze op SS4/3 maar nu op SS4/2. En laat ons wel wezen: ik heb het wel degelijk over Denitsa en niet over haar vriendinnetje Elena - je weet wel , die  zgn. milf waarvan jij alle verhoudingen in een vorig bericht schaamteloos hebt "weggeknipt' en die blijkbaar op een ander soortgelijk forum wel eens verward wordt met voornoemde Denitsa...Ik weet dat ze mekaar kennen en dat ze af en toe (voor mijn op dat moment al zo vermoeide ogen) een terrasje plegen te doen...
« Laatst bewerkt op: 6 september 2014, 02:38:08 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1045 Gepost op: 8 september 2014, 13:06:00 »
Lassie  ;D ,


Ik knip niet in foto's, ik maak niemand breder, maak geen uitsnijdingen, ik wil ze gewoon neuken,d at is al erg genoeg  :035: :dance2 :pica22
Blijft dat Elena een kont heeft als een hooimijt, gelukkig niet als een hooimeid  :17: :adult


Ik ken Denitsa niet van naam en als ze al een even dik achtersteven heeft als
Élena, Elena, Elena
Saute-moi au cou
Élena, Elena, Elena
Cherche-moi des poux
Enfonce bien les ongles
Et tes doigts délicats
Dans la jungle
De mes cheveux,Lena

dan wil ik ze ook niet kennen ... :cochon 
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1046 Gepost op: 9 september 2014, 02:12:07 »
Gisteravond nog gaan wandelen met sexmachine en bema, en ja: wat gebeurde er? bema had een welbepaald doel voor ogen, die ging nl. gewoon naar huis (verstandige keuze, zo lijkt mij) maar sexmachine- hij weet van geen ophouden en heeft inderdaad ook zijn naam niet gestolen-, die was plots verdwenen: één van zijn vriendinnetjes stond weer te lonken én te lokken, en is hij daar toch weer ingetrapt zeker, dommerik die hij is... en wég was hij..."zo weg as iet" zeggen wij in Antwerpen met onze dikke nek...Maar gelijk zal hij wel gehad hebben zeker, 'k zou even dom geweest zijn en het OOK gedaan hebben, had ik de kans én het geld gehad... Daar stond ik dan moederziel alleen in het SKW: dan maar "ten einde raad" naar mijn schatje van de laatste maanden , jawel degene die volgens sommigen( op een ander forum) naar de "urine" stinkt (haar naam begint met een R en ze is Spaans): ik vroeg haar of ik effe op krediet mocht voor een 14-tal dagen, maar neen natuurlijk: dat was niet mogelijk, en dat had ik uiteraard al op voorhand kunnenhttp://relaxxxboard.com/Smileys/fantasticsmileys/lol_hitting.gif weten...Dommerik die OOK IK ben...Daar stond ik dan, opnieuw (moederziel) alleen, haast in het midden van de nacht,  enkel en alleen met mijn eigen zelve én met al mijn jongensdromen en verlangens, die ze mij al zo dikwijls hebben "afgenomen", én de gedachte dat ik na al die jaren nog (altijd) niets heb bijgeleerd... Maar het komt stilaan wel, jazeker wees gerust:ik leer bij, zij het stap voor stap, maar wel in die mate dat ik voel dat mijn "grote tijd" nog moet komen, ook op dit forum, en dat ik dan jullie, met al mijn onbeschaamdheid , het nakijken zal  geven! Die dag, ergens in de verre toekomst, zal ook ik geen "loser" meer zijn...
« Laatst bewerkt op: 9 september 2014, 04:13:01 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1047 Gepost op: 9 september 2014, 03:31:49 »
Maar ik leer wel stilletjes aan bij: wacht maar, mijn "grote tijd" komt nog, ook op dit forum, en dan zal ik jullie met al mijn onbeschaamdheid het nakijken geven! !


Oei, ik ben benieuwd!  ;D

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1048 Gepost op: 9 september 2014, 05:35:52 »
Na een paar dagen wandelen in het SKW, heb ik nog nuttige informatie over dames die al even weg waren en nu (dus) terug zijn:
-Op Schippersstraat 4/2: de (voor mij alleszins) zo koel en "zuur" overkomende Roemeense DENITSA, die vroeger op exact dezelfde locatie stond: die terugkeer had ik al gemeld aan sexmachine....
-Op VT8 de bloedmooie (volgens mij althans) Milanese LISA: maar opgelet, naar 't schijnt mag je ze haast niet aanraken, en bovendien heb ik al gemerkt dat je zelfs niet bij haar binnen mag (in haar kamer wel te verstaan) als je huid wat donkerder getint is -iets dat op dit forum reeds is aangeklaagd- (tussen haakjes, letterlijk dan: mijn huid is dat ook, maar dat komt alleen door het eeuwige fietsen in ons Vlaams zonneke, maar laat ons wel wezen: ik heb nog nooit een poging ondernomen om te trachten haar wat minder "ongenaakbaar" te maken, alhoewel dat vroeg of laat toch wel eens zou kunnen gebeuren).
 Voor ze verdwenen is, stond ze al een paar weken op dezelfde locatie maar daarvoor ook op andere locaties in VT en ook op Verversrui 22/1, én nog vroeger op Vingerlingstraat 12/1.
-Op Verversrui 5/2: het Hongaarse roodharige "verpleegsterke"( enkel voortgaande op haar kledij uiteraard) LIVIA, die eerder op o.a. Verversrui 7/2 stond.
-Op Schippersstraat 24/6: degene waar zovelen onder jullie al smachtend hebben naar uitgekeken: de Roemeense krullebol ALEXANDRA, ook ooit roodharig maar reeds voor haar langverwachte terugkeer (vanuit Brussel ?) zwartharig, maar in Antwerpen altijd paraat op dezelfde locatie.
-Op Schippersstraat 17/3: ook iemand waar velen onder jullie al maanden op gewacht hebben: de Ecuadoriaanse FANNY; ze is pas terug na een vakantie van 3 maand in haar thuisland, dus geef haar asjeblief even de tijd om te wennen aan ons "miezerig" klimaat- al goed dat ze niet de vorige maand is teruggekeerd!- en dan zal ze ongetwijfeld weer in topvorm zijn !
« Laatst bewerkt op: 9 september 2014, 05:53:50 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1049 Gepost op: 21 september 2014, 11:32:39 »
Bij het passeren van antwerpen voor het eerst een rondje gemaakt in de schippersstraat en consoorten.  Blijkbaar is pzc er niet echt in.  Uiteindelijk toch bij de Armeens Davin(i)a binnengeweest.  Zwartharig.. guitig bekje..  grote B cup.  50 € voor pzc (heel agressief rap.. met genoeg speeksel om het leuk te houden) en daarna met haar bovenop afgereden.

Typisch raamwerk... maar kom... niet ontevreden over. 
De kamers lijken wel beter te zijn dan in Gent.

locatie: schipperstraat maar je moet mij excuseren.. ik heb het nr niet bekeken.