Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708377 keer)

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1050 Gepost op: 22 september 2014, 10:20:04 »

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1051 Gepost op: 22 september 2014, 12:52:25 »
Hopelijk geen reporter van één of ander forum die neergestoken werd.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1052 Gepost op: 23 september 2014, 00:57:08 »
Goed nieuws i.v.m. Verversrui nr. 28 !
Forse Natasha (raam 8) heeft een tijdje het ganse pand voor haar alleen gehad, en uiteraard was dat een kolfje naar haar hand, maar daar is sinds maandag verandering in gekomen: blonde sexbom Danni (raam 1) is na een verlofperiode van een zestal weken terug op post en heeft twee van haar vroegere kompanen meegebracht: het kleine, fijne blondje van raam 3 ken ik alleen van ziens, maar de échte vrouw van raam 2 ken ik maar al te goed: jawel dé Julia van de "84 keer" (waarvan de eerste 83 op 1,5 jaar tijd) waar ik stapel op was (was....?); eigenlijk had ik er mij al bijna bij neergelegd dat ze nooit meer zou terugkeren, en kijk na vijf en een halve maand afwezigheid (o.m. omwille van gezondheidsproblemen) kwam ik ze vanmorgen al op straat tegen terwijl ze op weg was naar haar werk, samen met haar twee "gezinsleden" Danni en het kleine blondje, en ze zei dat ze zich opperbest voelde: als dat geen goed begin van een nieuwe dag én week is... en toegegeven: 'k heb toch liever dat ze wat dichterbij is, nl. in Antwerpen, dan in het verre Roemeense Galati !
« Laatst bewerkt op: 23 september 2014, 01:15:35 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1053 Gepost op: 23 september 2014, 14:18:34 »
De teller van bet(d)likker bij Julia gaat ooit naar de 100, eigenlijk zou dat je streefdoel moeten zijn Lassie.... Julia neukt je naar een hartaanval tijdens je 100e bezoek aan haar ... mooiste dood die je je kan wensen toch, terwijl je Rosita je opzoent en Ista je balletjes oplikt en opzuigt  ;D


Zo wil ik alvast sterven, maar dan graag Julia vervangen door Nele, Rosita door Rachel en Ista door Nilfisk Nicky  :pica :cheer: :blonde
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1054 Gepost op: 27 oktober 2014, 19:27:22 »
Deze namiddag lekker gaan nazomeren in het schipperskwartier.
Er viel me er eentje onmiddellijk op, namelijk een wel heel erg wulpse langzwartharige. Als ze zo goed is in bed als achter haar raampje is dat er eentje voor foots (een kindtvrouwtje hoho)  :lol_hitting:
Misschien kan Bema of oudebelg de naam doorspelen, ze zit in de SS 30/3, enz e is wel heel erg knap.
Verder ook nog een half minuutje met Beatrice gepraat:
b: Do you come today?
Ik: I am here
B: You do not like my new boobs?
Ik: No, they are ugly
B: But I have still my old pussy...
Ze weet er dus mee te lachen.


Verder zat er niet echt heel veel, Antoinette afwezig, en ik zag die Ista niet, dus daar zal bet(d)weter wel aan de kom gehangen hebben  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1055 Gepost op: 28 oktober 2014, 10:54:29 »
Deze namiddag lekker gaan nazomeren in het schipperskwartier.
Er viel me er eentje onmiddellijk op, namelijk een wel heel erg wulpse langzwartharige. Als ze zo goed is in bed als achter haar raampje is dat er eentje voor foots (een kindtvrouwtje hoho)  :lol_hitting:
Misschien kan Bema of oudebelg de naam doorspelen, ze zit in de SS 30/3, enz e is wel heel erg knap.
Verder ook nog een half minuutje met Beatrice gepraat:
b: Do you come today?
Ik: I am here
B: You do not like my new boobs?
Ik: No, they are ugly
B: But I have still my old pussy...
Ze weet er dus mee te lachen.


Verder zat er niet echt heel veel, Antoinette afwezig, en ik zag die Ista niet, dus daar zal bet(d)weter wel aan de kom gehangen hebben  ;D
Normaal schrijf ik niet over dames die ik niet bezocht heb,maar sm heeft
zich nog gedragen bij Beatrice,daarom. ;D Deze zwartharige schoonheid is
Melissa,Hongaarse,zegt ze,ik hou het op Roemeens.Van dat wulpse zou ik
oppassen,ik denk dat ge het zult moeten doen met een b-cupje,een push-up
kan veel.Ze is 23,bruine ogen en 1,60m,mogelijkheden onbekend,heb van
een"maat"dat ze goede service geeft.Tot uw dienst. :039:
« Laatst bewerkt op: 28 oktober 2014, 11:23:45 door oudebelg »
you only live once

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1056 Gepost op: 28 oktober 2014, 13:37:24 »
Op SS30/3 staat inderdaad gewoonlijk Melissa, die tegen mij ooit gezegd heeft dat ze Roemeense is, maar die zich naar het schijnt ook soms als Hongaarse profileert, so what ? Ze levert inderdaad een goeie service. Maar, en nu komen we echt terzake, de dame die de laatste dagen op die locatie staat, is NIET Melissa, maar volgens mij een nieuweling, en inderdaad een kindvrouwtje, wat je niet meteen van Melissa kan zeggen...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1057 Gepost op: 28 oktober 2014, 14:19:31 »
Op SS30/3 staat inderdaad gewoonlijk Melissa, die tegen mij ooit gezegd heeft dat ze Roemeense is, maar die zich naar het schijnt ook soms als Hongaarse profileert, so what ? Ze levert inderdaad een goeie service. Maar, en nu komen we echt terzake, de dame die de laatste dagen op die locatie staat, is NIET Melissa, maar volgens mij een nieuweling, en inderdaad een kindvrouwtje, wat je niet meteen van Melissa kan zeggen...
Die er nu staat is gewoon een lekker wijf, en ze is minstens 18, verdere vragen stel ik dan ook niet aan haar....  :dance2
Deze is verdomd lekker en bet(d)weter, ga eens een praatje maken en geef ons alle info over die lekkere stoot  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1058 Gepost op: 28 oktober 2014, 16:04:58 »
Ik  weet niet wat ik moet zeggen tegen kinderen in het skw ! ik voel me immers altijd dan zo "schuldig", alleen door te praten al, zelfs als ze 18 zijn...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1059 Gepost op: 28 oktober 2014, 20:30:22 »
Op SS30/3 staat inderdaad gewoonlijk Melissa, die tegen mij ooit gezegd heeft dat ze Roemeense is, maar die zich naar het schijnt ook soms als Hongaarse profileert, so what ? Ze levert inderdaad een goeie service. Maar, en nu komen we echt terzake, de dame die de laatste dagen op die locatie staat, is NIET Melissa, maar volgens mij een nieuweling, en inderdaad een kindvrouwtje, wat je niet meteen van Melissa kan zeggen...
Dank be(d)tweter om mij te verbeteren,ge zoudt wel moeten op
het SKW gaan wonen om alles bij te houden.Het is dan ook beter
om de naam van de dame te vragen,als ge ze niet kent,zo voorkomt
men teleurstellingen. ::)
you only live once

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1060 Gepost op: 29 oktober 2014, 14:19:19 »
Oudebelg, aan vrouwen vraag ik wel degelijk de naam...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1061 Gepost op: 5 november 2014, 02:31:05 »
En toch blijven we wandelen in het SKW, al is het natuurlijk nu wel een beetje kouder, maar geen nood, dat went wel, want bij die dames zullen we het wel altijd een beetje warm hebben zeker; en ja kijk, de lieve en mooie Nadia van St.-Petersburg is nog maar eens verhuisd: ze heeft jaren op Vingerlingstraat 1/1 gezeten en de laatste tijd zat ze op Schippersstraat 10/3, maar de laatste dagen steeds op Schippersstraat 6/1. Ze geeft altijd de indruk er "tegen haar goesting" te staan ; ik ben in totaal driemaal bij haar langs geweest de voorbije 4 jaar (dat is GEEN goed gemiddelde, ik weet het...) en het werd telkens een teleurstelling, ik ben namelijk géén van die drie keer bij haar klaargekomen, gewoon omdat ze bij nader toezien veel te "koel" was; jammer want ik vind haar een zeer mooie vrouw...Tussen haakjes: ze staat er gedurende de dag maar heeft mij ooit verteld dat ze ook de nacht had gedaan maar dat dat helemaal haar ding niet was, met al die rare mannen...maar als je eens een goeie babbel wil hebben, kan ik ze jullie zeker aanbevelen !
Ook Beatrice (ja, die met de grote schaamlippen !) is nog maar eens verhuisd: ze begon in de Schippersstraat 38, verhuisde dan naar de Vingerlingstraat 12 (beide in de dagshift), deed dan de nachshift op Verversrui 24, daarna terug de dagshift op Schippersstraat 29, en nu terug (eveneens de dagshift) op Vingerlingstraat 12/1.
En verder, als het jou mocht interesseren, mijn beste sexmachine, Tatiana "met de steekkont" staat nu (gedurende de dag) op SS25/1 !
Voorlopig verder niets, er zijn alleen nog een paar dingen die ik hou omdat geen mens er iets aan heeft...
« Laatst bewerkt op: 24 februari 2018, 03:38:07 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1062 Gepost op: 11 november 2014, 00:49:11 »
Roodharig Hongaars "verpleegsterke" Livia heeft- na Vingerlingstraat 7/1, Verversrui 5/2, Vingerlingstraat 6/1, én enkele weken afwezigheid- een nieuwe stek gevonden, en wel op Verversrui 7/2 !
Ook Roemeense Julia, die al een hele tijd kwaad is op mij (jullie zullen wel weten waarom zeker...), is terug maar dan op haar vertrouwde locatie, nl. Verversrui 5/1.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1063 Gepost op: 20 november 2014, 22:10:57 »
Er zitten gedurende de dag een paar nieuwelingen in het skw; degene die mij het meest interesseert heb ik de vorige week voor het eerst opgemerkt: toen zat ze op VT51 (het meest rechtse trapke op via Verversrui) maar deze week zat ze altijd al op VT31 (links van het politie-checkpoint). Ze lijkt mij een vrij grote, (voor mij alleszins  niet té) slanke dame van rond de veertig of misschien wel iets ouder en ze draagt soms een bril. Ik heb al gemerkt dat ze Nederlands spreekt, en naar het schijnt zou het een Braziliaanse zijn die ook al in Gent gewerkt heeft.
Verder in VT nog twee nieuwe, ook Zuid-Amerikaanse dames: een (voor mij althans) té mollig (jawel, sexmachine !) maar lief kindvrouwtje en een oudere naar mijn normen véél te dikke (jazeker...!) "pletwals"(excuseer de uitdrukking).
Iemand al ervaring gehad met die Braziliaanse schoonheid ?
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1064 Gepost op: 21 november 2014, 13:32:08 »
Er zitten gedurende de dag een paar nieuwelingen in het skw; degene die mij het meest interesseert heb ik de vorige week voor het eerst opgemerkt: toen zat ze op VT51 (het meest rechtse trapke op via Verversrui) maar deze week zat ze altijd al op VT31 (links van het politie-checkpoint). Ze lijkt mij een vrij grote, (voor mij alleszins  niet té) slanke dame van rond de veertig of misschien wel iets ouder en ze draagt soms een bril. Ik heb al gemerkt dat ze Nederlands spreekt, en naar het schijnt zou het een Braziliaanse zijn die ook al in Gent gewerkt heeft.
Verder in VT nog twee nieuwe, ook Zuid-Amerikaanse dames: een (voor mij althans) té mollig (jawel, sexmachine !) maar lief kindvrouwtje en een oudere naar mijn normen véél te dikke (jazeker...!) "pletwals"(excuseer de uitdrukking).
Iemand al ervaring gehad met die Braziliaanse schoonheid ?
Bet(d)weter, ik kan  je helaas niet helpen, ik val op kint(d)vrouwtjes van om en bij de 20 jaar, en jij vraagt hier info over de te breed uitgevallen moederversie...  :lol_hitting:
Verder kan ik me er al iets bij voorstellen indien jij dames te mollig en pletwals noemt, dan moet het echt ernstig zijn, kunnen ze wel door de gang van de VT zonder de ramen stuk te kwabbelen, ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal