Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708148 keer)

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1065 Gepost op: 1 december 2014, 02:25:55 »
Er zitten gedurende de dag een paar nieuwelingen in het skw; degene die mij het meest interesseert heb ik de vorige week voor het eerst opgemerkt: toen zat ze op VT51 (het meest rechtse trapke op via Verversrui) maar deze week zat ze altijd al op VT31 (links van het politie-checkpoint). Ze lijkt mij een vrij grote, (voor mij alleszins  niet té) slanke dame van rond de veertig of misschien wel iets ouder en ze draagt soms een bril. Ik heb al gemerkt dat ze Nederlands spreekt, en naar het schijnt zou het een Braziliaanse zijn die ook al in Gent gewerkt heeft.
Verder in VT nog twee nieuwe, ook Zuid-Amerikaanse dames: een (voor mij althans) té mollig (jawel, sexmachine !) maar lief kindvrouwtje en een oudere naar mijn normen véél te dikke (jazeker...!) "pletwals"(excuseer de uitdrukking).
Iemand al ervaring gehad met die Braziliaanse schoonheid ?
:cry :cryDe Braziliaanse schoonheid  is terug vertrokken naar Gent: ze kon naar het schijnt niet aarden in Antwerpen en vond dat ze te weinig klanten had ,  alhoewel ze volgens mij veel bezet was. Die twee anderen zitten er nog maar hebben nauwelijks werk, maar kunnen dus blijkbaar wél aarden in de koekenstad...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Wickedpeanut

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
  • Who cares about hookers??
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1066 Gepost op: 16 december 2014, 16:06:43 »
Afgelopen week afgereisd naar het SKW om flink te gaan hoeren en snoeren maar veel van mijn favoriete SKW-toppers zijn reeds op vakantie. Wie o wie helpt mij met suggesties die mij door deze barre tijd helpen.

Ik ben een liefhebber van mooi en slanke dames met mooi kleine  :tietjes en een lekker snoepkutje.. Nederlands sprekend is een pré
A whore is a whore, that's for sure!!!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1067 Gepost op: 16 december 2014, 16:29:54 »
 :welcome: op RB Wickedpeanut!! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1068 Gepost op: 16 december 2014, 18:36:52 »
Afgelopen week afgereisd naar het SKW om flink te gaan hoeren en snoeren maar veel van mijn favoriete SKW-toppers zijn reeds op vakantie. Wie o wie helpt mij met suggesties die mij door deze barre tijd helpen.

Ik ben een liefhebber van mooi en slanke dames met mooi kleine  :tietjes en een lekker snoepkutje.. Nederlands sprekend is een pré
Antwerpse Sarah, Villa Tinto, ze is zo lief meneer   ;) :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Wickedpeanut

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
  • Who cares about hookers??
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1069 Gepost op: 16 december 2014, 19:23:18 »
Hartelijk dank voor uw suggestie meneer de webmeister!

Afgelopen week afgereisd naar het SKW om flink te gaan hoeren en snoeren maar veel van mijn favoriete SKW-toppers zijn reeds op vakantie. Wie o wie helpt mij met suggesties die mij door deze barre tijd helpen.

Ik ben een liefhebber van mooi en slanke dames met mooi kleine  :tietjes en een lekker snoepkutje.. Nederlands sprekend is een pré
Antwerpse Sarah, Villa Tinto, ze is zo lief meneer   ;) :dance2
A whore is a whore, that's for sure!!!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1070 Gepost op: 16 december 2014, 19:30:37 »
Hartelijk dank voor uw suggestie meneer de webmeister!

Afgelopen week afgereisd naar het SKW om flink te gaan hoeren en snoeren maar veel van mijn favoriete SKW-toppers zijn reeds op vakantie. Wie o wie helpt mij met suggesties die mij door deze barre tijd helpen.

Ik ben een liefhebber van mooi en slanke dames met mooi kleine  :tietjes en een lekker snoepkutje.. Nederlands sprekend is een pré
Antwerpse Sarah, Villa Tinto, ze is zo lief meneer   ;) :dance2
Noem me maar gewoon sexmachine, we zijn allemaal gelijk hier, we hebben namelijk allemaal een zeer duur plassertje gekregen van onze schepper (en dat kleinood is als een dure diamant, die kost ons uiteindelijk een miljoen  :dance2 ;D    )
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1071 Gepost op: 16 december 2014, 19:57:09 »
JE zou ook eens Beatrijsje kunnen bezoeken, lekker dier, alleen die fake tieten he  ;D ;)
Beatrice, SS 30/2, spreekt wel geen Vlaams, maar voor de rest een lekker wijffie, en goed, zeer goed voor een ramendame.
Oude Belg weet waarschijnlijk of ze er momenteel is (ze werkt overdag) of dat ze naar het verre Moldavië (lees: Roemenië) is




Onze bed(t)weter zal niet veel kunnen vertellen, die gaat momenteel vreemd met Miss La Chouffe of zo  :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1072 Gepost op: 16 december 2014, 20:08:56 »
JE zou ook eens Beatrijsje kunnen bezoeken, lekker dier, alleen die fake tieten he  ;D ;)
Beatrice, SS 30/2, spreekt wel geen Vlaams, maar voor de rest een lekker wijffie, en goed, zeer goed voor een ramendame.
Oude Belg weet waarschijnlijk of ze er momenteel is (ze werkt overdag) of dat ze naar het verre Moldavië (lees: Roemenië) is




Onze bed(t)weter zal niet veel kunnen vertellen, die gaat momenteel vreemd met Miss La Chouffe of zo  :lol_hitting:
Hey sm,Wickedpeanut kent Beatrice maar al te goed,ge moet niet denken
dat hij een bleutje is.Hij kent het SKW heel goed,zeker weten. ;)
Tien dagen terug was ze er nog,op SS30/1.
« Laatst bewerkt op: 16 december 2014, 20:13:57 door oudebelg »
you only live once

Offline Wickedpeanut

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
  • Who cares about hookers??
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1073 Gepost op: 16 december 2014, 21:07:02 »
Beatrice is inderdaad geen onbekende voor mij   :shakekontje  maar verandering van kut doet neuken...bedankt voor de eer Oude Belg maar het SKW heeft voor mij nog veel geheimen

JE zou ook eens Beatrijsje kunnen bezoeken, lekker dier, alleen die fake tieten he  ;D ;)
Beatrice, SS 30/2, spreekt wel geen Vlaams, maar voor de rest een lekker wijffie, en goed, zeer goed voor een ramendame.
Oude Belg weet waarschijnlijk of ze er momenteel is (ze werkt overdag) of dat ze naar het verre Moldavië (lees: Roemenië) is




Onze bed(t)weter zal niet veel kunnen vertellen, die gaat momenteel vreemd met Miss La Chouffe of zo  :lol_hitting:
Hey sm,Wickedpeanut kent Beatrice maar al te goed,ge moet niet denken
dat hij een bleutje is.Hij kent het SKW heel goed,zeker weten. ;)
Tien dagen terug was ze er nog,op SS30/1.
A whore is a whore, that's for sure!!!

Offline Wickedpeanut

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
  • Who cares about hookers??
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1074 Gepost op: 22 december 2014, 14:41:04 »
Valt er nog wat te beleven vandaag in het SKW of zijn alle toppers met verlof/vakantie  :-\?
A whore is a whore, that's for sure!!!

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1075 Gepost op: 22 december 2014, 15:02:44 »
Valt er nog wat te beleven vandaag in het SKW of zijn alle toppers met verlof/vakantie  :-\?
Sorry,heb weinig info,enkel dat Beatrice SS30/1 weg is tot 5 januari,mijn
planning is haar 12 januari terug welkom te heten in ons midden. :kissass
you only live once

Offline Wickedpeanut

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
  • Who cares about hookers??
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1076 Gepost op: 22 december 2014, 15:11:05 »
Bedankt Oudebelg! Laten we hopen dat Beatrice goed uitgerust terugkeert in het SKW.

Door de afwezigheid van de toppers, vrees ik dat ik toch ben aangewezen op mijn thuishoer....dan ga ik nog liever rukken :cry

Valt er nog wat te beleven vandaag in het SKW of zijn alle toppers met verlof/vakantie  :-\?
Sorry,heb weinig info,enkel dat Beatrice SS30/1 weg is tot 5 januari,mijn
planning is haar 12 januari terug welkom te heten in ons midden. :kissass
A whore is a whore, that's for sure!!!

Offline Wickedpeanut

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
  • Who cares about hookers??
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1077 Gepost op: 29 december 2014, 14:10:03 »
Hallo collega wandelaars, is het de moeite waard om af te reizen naar het SKW ondanks de gladheid op de NL en Belgische snelwegen??
A whore is a whore, that's for sure!!!

Offline Wickedpeanut

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
  • Who cares about hookers??
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1078 Gepost op: 31 december 2014, 15:14:15 »
Misschien wel leuk om op de laatste dag van 2014 een Miss SKW 2014 verkiezing  :pompe te houden...ik denk dat Oudebelg wel weet wie ik zou uitroepen tot Miss SKW 2014 ;)
A whore is a whore, that's for sure!!!

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1079 Gepost op: 31 december 2014, 16:11:04 »
Misschien wel leuk om op de laatste dag van 2014 een Miss SKW 2014 verkiezing  :pompe te houden...ik denk dat Oudebelg wel weet wie ik zou uitroepen tot Miss SKW 2014 ;)
Ok,dan doen we dat maar,mijn beleving en een verrassing:
 1.Sara(SS23/4)
 2.Beatrice(SS30/1)
 3.Lavinja nu op VT 20
--------------------------------
Een te mijden:Julia(Vingerlingstr.10/4)
PS,ik schrijf enkel meiden die ik bezocht heb. :039:
you only live once