Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708343 keer)

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1080 Gepost op: 31 december 2014, 20:14:30 »
Ik heb een verrassing voor mezelf voor die Miss-verkiezing...
Gabriella, die ik (net geen jaar geleden, de eerste week van januari) eenmalig mogen heb beleven op de SS 30/2 in de nacht, w a vandaag aanwezig in de dagshift.
Ik liep door het skw met Bema en onze bet(d)weter (heb hem tussen de benen van Is(t)a mi amor uitgehaald    :cheer:   ) en er bleef er maar eentje zwaaien. :039: :039: :039:
Zonder twijfel was dat naar mij (tuurlijk de knapste van de hoop    :017: ;D    ) en mijn euro viel nadat ze voor de vierde keer zwaaide. Keek even naar haar onderbeen en ja hoor, daar stond het oude testament op neergepend, het was ze. Gabriellaaaaaaaaaaaaaaa    :blonde 


Voor mij dus op stip op 1 Gabriella, dagshift SS 41/2
Op 2: Rachel SS 35/3 nachtshift
Op 3: Stefanie SS 41/2 nachtshift
Op 4: die met haar fake tieten       :tietjes    Beatrijsje SS 30/1 dagshift... lekker ding ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1081 Gepost op: 1 januari 2015, 14:53:56 »
 :pica Mijn TOP 4 zal voor de meesten van jullie maar weinig verrassingen bevatten:

1) IS(T)A (Vingerling 18/3).
2) MAYA (VT 22, maar gestopt op 1 september 2014).
3) ROSITA (VT37).
4) SOPHIA (wisselende locaties in VT, momenteel waarschijnlijk elders werkzaam (?) maar al 3 jaar steeds terugkerend naar het SKW.

A propos: Rosita is nog met verlof t.e.m. 8 januari, en Is(t)a vertrekt morgen voor een maand...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Wickedpeanut

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
  • Who cares about hookers??
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1082 Gepost op: 2 januari 2015, 12:50:53 »
Hierbij wens ik mijn medewandelaars het beste toe voor het nieuwe jaar!!! Mijn overvolle zakken jeuken nu al bij de gedachten om het nieuwe wandeljaar te starten :pica

Kan iemand mij vertellen hoe de line-up vandaag is???
A whore is a whore, that's for sure!!!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1083 Gepost op: 2 januari 2015, 13:10:10 »
Hierbij wens ik mijn medewandelaars het beste toe voor het nieuwe jaar!!! Mijn overvolle zakken jeuken nu al bij de gedachten om het nieuwe wandeljaar te starten :pica

Kan iemand mij vertellen hoe de line-up vandaag is???
Bet(d)weter kan je dat vertellen, als hij al terug thuis raakt, en niet verloren loopt daar in het skw  ;D
Met oudjaar was de line-up goed te noemen, zeer goed zelfs, ik had verwacht er veel lege ramen te zien, maar het tegendeel was waar, en een pak optisch zeer aantrekkelijke grietjes.
Je zak jeukt, kwestie van het uit te drukken, ofwel moet je naar meneer doktoor, oftewel moet je krabben.  Ik stel voor dat je even krabt, trekt, laat trekken of wat dan ook, dan kan je daar een recensie over kwijt, zolang je zak jeukt verwachten wij dan ook verder niks spannends van je  :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1084 Gepost op: 2 januari 2015, 22:43:35 »
De line-up valt inderdaad mee: alhoewel veel "vaste" dames met verlof zijn, waren er vandaag, zowel overdag als 's avonds, toch wel wat nieuwelingen aanwezig. Ook opvallend, voor mij dan toch alleszins: Julia -die van de 84 keer- staat na meer dan twee jaar dagshift op Verversrui 28/2, thans in  de avond/nachtshift op SS32/1. :039: :039:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Wickedpeanut

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
  • Who cares about hookers??
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1085 Gepost op: 3 januari 2015, 13:09:19 »
Misschien handig om een dashboard toe te voegen aan dit forum om aan te geven welke dames zijn incheckt of afwezig zijn?   

De line-up valt inderdaad mee: alhoewel veel "vaste" dames met verlof zijn, waren er vandaag, zowel overdag als 's avonds, toch wel wat nieuwelingen aanwezig. Ook opvallend, voor mij dan toch alleszins: Julia -die van de 84 keer- staat na meer dan twee jaar dagshift op Verversrui 28/2, thans in  de avond/nachtshift op SS32/1. :039: :039:
A whore is a whore, that's for sure!!!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1086 Gepost op: 3 januari 2015, 13:17:12 »
Misschien handig om een dashboard toe te voegen aan dit forum om aan te geven welke dames zijn incheckt of afwezig zijn?   

De line-up valt inderdaad mee: alhoewel veel "vaste" dames met verlof zijn, waren er vandaag, zowel overdag als 's avonds, toch wel wat nieuwelingen aanwezig. Ook opvallend, voor mij dan toch alleszins: Julia -die van de 84 keer- staat na meer dan twee jaar dagshift op Verversrui 28/2, thans in  de avond/nachtshift op SS32/1. :039: :039:
Je bent erg grappig .... erg grappig, er zitten maar 500 hoeren in het skw en wie gaat dat 4 maal daags chechen? Ben je kandidaat?  :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Wickedpeanut

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
  • Who cares about hookers??
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1087 Gepost op: 3 januari 2015, 13:28:34 »
Misschien handig om een dashboard toe te voegen aan dit forum om aan te geven welke dames zijn incheckt of afwezig zijn?   

De line-up valt inderdaad mee: alhoewel veel "vaste" dames met verlof zijn, waren er vandaag, zowel overdag als 's avonds, toch wel wat nieuwelingen aanwezig. Ook opvallend, voor mij dan toch alleszins: Julia -die van de 84 keer- staat na meer dan twee jaar dagshift op Verversrui 28/2, thans in  de avond/nachtshift op SS32/1. :039: :039:
Je bent erg grappig .... erg grappig, er zitten maar 500 hoeren in het skw en wie gaat dat 4 maal daags chechen? Ben je kandidaat?  :lol_hitting:

Dankje maar het was serieus bedoeld. Zo'n dashboard moet voor iedere forumlid toegankelijk zijn zodat je dan zelf aankunt geven welke dame present is...ben geen IT whizzkid maar zoiets moet toch makkelijk te maken zijn...
A whore is a whore, that's for sure!!!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1088 Gepost op: 3 januari 2015, 14:00:20 »

Dankje maar het was serieus bedoeld. Zo'n dashboard moet voor iedere forumlid toegankelijk zijn zodat je dan zelf aankunt geven welke dame present is...ben geen IT whizzkid maar zoiets moet toch makkelijk te maken zijn...
Het is ONBEGONNEN werk, wickedpeanut, als het zo makkelijk was stond het al lang hier;
NIEMAND maar ook niemand die dit gaat updaten dag per dag.
Stel dat je zoiets al voor mekaar krijgt, de setup, waar zowat een maand of twee werk in kruipt, dan is het de dag nadien al helemaal niet meer up to date.
Niemand zal ooit alles bijhouden, en het is praktisch niet mogelijk dat te doen.


In theorie kan het, en tegen dat de lijst er staat zitten er al 200 andere en kan je opnieuw beginnen.
Indien je je geroepen voelt, mag je gerust die lijst aanmaken, en me doorzenden .... dan zet ik wel iets op.
Ik wacht geduldig af tot ik van jou een lijst krijg met alle meiden, een kloppende lijst  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1089 Gepost op: 5 januari 2015, 22:53:47 »
Er zijn een paar dames die met verlof waren, terug opgedoken: Beatrice (SS30/1), Anna (SS38/4) en Yasmine (nu SS4/1, voorheen SS4/2). ::) ::)
« Laatst bewerkt op: 6 januari 2015, 00:01:28 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1090 Gepost op: 5 januari 2015, 22:59:24 »
Thx be(d)tweter,enig idee wanneer Sara SS23/4 terug komt of is ze er al? :017:
you only live once

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1091 Gepost op: 5 januari 2015, 23:12:32 »
Donkerharige Bulgaarse Beatrice moet bij de recordhouders horen op het gebied van het grootste aantal verschillende locaties in het skw: ze begon op SS38/1, en stond daarna o.a. op VR24, SS12/1, SS25/1en 2, SS38/1 (opnieuw), SS24/7 en SS34/2. Nu staat ze al bijna een week op VT4.
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2015, 23:18:33 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1092 Gepost op: 6 januari 2015, 15:19:29 »
Waar zit  Gabriella, bet(d)weter, dat is een kint(d)vrouwtje, dus je hoeft haar niet te verbergen voor me :blonde ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1093 Gepost op: 6 januari 2015, 16:03:02 »
Waar ze zit weet ik niet, misschien LIGT ze wel ergens, in bed of in de zon met haar loverboy! Vroeg of laat zal ze nog wel eens tijd voor je maken, als  jij je geld neertelt en zij goesting heeft tenminste .... :lol_hitting:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1094 Gepost op: 6 januari 2015, 17:28:50 »
Ook Bulgaarse Any staat, na een welverdiende vakantie, terug te pronken in haar vitrine op SS24/1 ! :showtits1
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...