Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708301 keer)

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1095 Gepost op: 6 januari 2015, 17:30:31 »
Thx be(d)tweter,enig idee wanneer Sara SS23/4 terug komt of is ze er al? :017:
Sara is volgens mij nog niet terug !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Wickedpeanut

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
  • Who cares about hookers??
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1096 Gepost op: 6 januari 2015, 17:33:07 »
Erika (43/1) toevallig ook gespot??

Thx be(d)tweter,enig idee wanneer Sara SS23/4 terug komt of is ze er al? :017:
Sara is volgens mij nog niet terug !
A whore is a whore, that's for sure!!!

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1097 Gepost op: 6 januari 2015, 17:36:52 »
Nee, Erika is ook nog niet terug !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Wickedpeanut

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
  • Who cares about hookers??
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1098 Gepost op: 6 januari 2015, 17:40:20 »
Volgens mij krijgen de SKW toppers zoveel zaad en piemel  :clap:te verduren bij terugkomst dat ze na een week weer toe zijn aan vakantie

Nee, Erika is ook nog niet terug !
A whore is a whore, that's for sure!!!

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1099 Gepost op: 6 januari 2015, 18:15:08 »
Oh ja, was ik nog vergeten te melden: ook goedlachse Stephanie van Vingerlingstraat 6/3 biedt, na een korte afwezigheid, opnieuw haar diensten aan ! :dance2
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1100 Gepost op: 6 januari 2015, 18:39:42 »
Volgens mij krijgen de SKW toppers zoveel zaad en piemel  :clap:te verduren bij terugkomst dat ze na een week weer toe zijn aan vakantie

Nee, Erika is ook nog niet terug !
Die was dus nog niet terug, maar dat kan je toch nakijken in "je dasboard"  :lol_hitting: :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Wickedpeanut

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
  • Who cares about hookers??
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1101 Gepost op: 6 januari 2015, 18:50:57 »
Volgens mij krijgen de SKW toppers zoveel zaad en piemel  :clap:te verduren bij terugkomst dat ze na een week weer toe zijn aan vakantie

Nee, Erika is ook nog niet terug !
Die was dus nog niet terug, maar dat kan je toch nakijken in "je dasboard"  :lol_hitting: :dance2

HAhahahah idd ONBEGONNEN werk!! Hoeren zijn qua aan/afwezigheid net zo voorspelbaar als politici met hun mooie beloften.
A whore is a whore, that's for sure!!!

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1102 Gepost op: 7 januari 2015, 12:08:54 »
Goed nieuws voor jou, en ook voor vele anderen, Wickedpeanut: Erika is terug, dus ik zou zeggen, laat je nog maar eens helemaal gaan ....! :banghead:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1103 Gepost op: 7 januari 2015, 13:01:37 »
Goed nieuws voor jou, en ook voor vele anderen, Wickedpeanut: Erika is terug, dus ik zou zeggen, laat je nog maar eens helemaal gaan ....! :banghead:
Gabriella, waar is ze en waarom staat ze niet naast Erika?  :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1104 Gepost op: 7 januari 2015, 20:58:45 »
Mijn beste sexmachine, jij droomt misschien wel van Gabriella, maar zij houdt meer van de realiteit: ze ligt gewoon in de zon te genieten samen met haar loverboy, en moet al lachend terugdenken aan gekken zoals jij die hun geld aan haar hebben afgegeven gewoon om "illusies te kopen"....Komaan jongen, word nu eindelijk eens volwassen-lees: realistisch- m.a.w. doe zoals ik: leef gewoon sexloos -d.w.z. zonder partner- en probeer te genieten van je herinneringen met alles wat daar bijhoort (b.v. de hand slaan aan jezelf), dat is vooral gemakkelijker en helemaal gratis !   :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 7 januari 2015, 21:06:17 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1105 Gepost op: 7 januari 2015, 21:08:14 »
Mijn beste sexmachine, jij droomt misschien wel van Gabriella, maar zij houdt meer van de realiteit: ze ligt gewoon in de zon te genieten samen met haar loverboy, en moet al lachend terugdenken aan gekken zoals jij die hun geld aan haar hebben afgegeven gewoon om "illusies te kopen"....Komaan jongen, word nu eindelijk eens volwassen-lees: realistisch- m.a.w. doe zoals ik: leef gewoon sexloos -d.w.z. zonder partner- en probeer te genieten van je herinneringen met alles wat daar bijhoort (b.v. de hand slaan aan jezelf), dat is vooral gemakkelijker en helemaal gratis !   :lol_hitting:
je hebt weer teveel Duvel gezopen of je vast hoertje is met verlof  :lol_hitting: ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1106 Gepost op: 7 januari 2015, 21:13:35 »
Neen sexmachine, mijn TWEE vaste hoertjes zijn met verlof: Is(t)a nog tot begin februari en Rosita tot overmorgen....oei, oei, oei....... :bud
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Wickedpeanut

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
  • Who cares about hookers??
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1107 Gepost op: 7 januari 2015, 21:27:42 »
Mijn beste sexmachine, jij droomt misschien wel van Gabriella, maar zij houdt meer van de realiteit: ze ligt gewoon in de zon te genieten samen met haar loverboy, en moet al lachend terugdenken aan gekken zoals jij die hun geld aan haar hebben afgegeven gewoon om "illusies te kopen"....Komaan jongen, word nu eindelijk eens volwassen-lees: realistisch- m.a.w. doe zoals ik: leef gewoon sexloos -d.w.z. zonder partner- en probeer te genieten van je herinneringen met alles wat daar bijhoort (b.v. de hand slaan aan jezelf), dat is vooral gemakkelijker en helemaal gratis !   :lol_hitting:

Hoeren neuken  :pompe en nooit meer werken is het beste!!  :dance2
A whore is a whore, that's for sure!!!

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1108 Gepost op: 9 januari 2015, 22:09:55 »
Er zijn nog een paar meiden die ons blijkbaar niet kunnen missen terug opgedoken in het skw:  dagshifters Dominicaanse Eva (SS1/3), Bulgaarse Monica (Vingerling 12/3), en Roemeense Adelle (VT32), en nachtraaf Spaanse Rosita (VT37).
Deze laatste had mij beloofd vandaag terug te zullen zijn, en kijk: ze heeft eens te meer woord gehouden. Het werd een blij weerzien (aan de deur) met wederzijdse nieuwjaarswensen, en ik moet zeggen dat de vakantie haar blijkbaar deugd heeft gedaan (iets dat ze trouwens zelf heeft bevestigd), zo fris en monter zag ze eruit !  :dance2 :dance2
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Wickedpeanut

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
  • Who cares about hookers??
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1109 Gepost op: 9 januari 2015, 22:26:04 »
Er zijn nog een paar meiden die ons blijkbaar niet kunnen missen terug opgedoken in het skw:  dagshifters Dominicaanse Eva (SS1/3), Bulgaarse Monica (Vingerling 12/3), en Roemeense Adelle (VT32), en nachtraaf Spaanse Rosita (VT37).
Deze laatste had mij beloofd vandaag terug te zullen zijn, en kijk: ze heeft eens te meer woord gehouden. Het werd een blij weerzien (aan de deur) met wederzijdse nieuwjaarswensen, en ik moet zeggen dat de vakantie haar blijkbaar deugd heeft gedaan (iets dat ze trouwens zelf heeft bevestigd), zo fris en monter zag ze eruit !  :dance2 :dance2

Ik denk dat die hoeren en hun portemonnee last kregen van ontwenningsverschijnselen

A whore is a whore, that's for sure!!!