Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708446 keer)

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1185 Gepost op: 26 februari 2015, 02:19:06 »
Ik was gisteren bij manier van spreken "motorisch gehandicapt", en heb mij dus op een heel andere manier dan bij mij gebruikelijk is, bewogen doorheen het skw: ik had mijn lange zwarte winterjas met dito hoed aan, en het was opvallend dat vele dames mij anders "benaderden", ook zij laten zich dus wel degelijk leiden door ons uiterlijk, al was het niet de eerste keer dat ik dat heb mogen ervaren ! Maar toch: ik kreeg (nog) meer kusjes toegestrooid dan anders en er waren zelfs dames die zich opeens mijn naam terug herinnerden (riepen...) ! Al bij al vond ik toch dat er vele ramen "leeg" waren, zeker 's avonds. Wel heb ik gemerkt dat de twee prachtige Dominicaanse dames Mary (VT3 in de avond/nachtshift, voorheen in de dagshift op o.a. VT 41 en 47)  en Anna (steeds VT47 in de "halve shift" d.w.z. van ongeveer 14 tot 2 u.) aanwezig waren. Dat ik Mary nog gezien had, was niet ZO lang geleden, maar Anna was toch de eerste keer dit jaar... Tussen haakjes sexmachine, die twee moet je nu toch eens héél goed bekijken, liefst nadat je bij de oogarts ben geweest ! ;) ;) :lol_hitting: :lol_hitting:
Van die twee heb ik alleen Anna bezocht, en dat is al meer dan vier jaar geleden: zij vond dat ik altijd "zo mooi" gekleed was, en zelfs dat op een moment dat ik helemaal niet "motorisch gehandicapt" was, zo zie je maar...Eigenlijk is zij een sm-dame maar ze staat ook open voor "gewone" sex, anders zou ik haar nooit bezocht hebben ... :laughingchick
« Laatst bewerkt op: 26 februari 2015, 02:30:05 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1186 Gepost op: 26 februari 2015, 16:12:08 »
Ik ken Anna, ik heb haar al bezocht, en dacht haar toch al eens gezien te hebben in januari, maar het kan evengoed december geweest zijn, ik ga daar niet over strijden.


Dat ze mooi is staat buiten kijf.


Op een andere manier door het skw? Achterop de fiets bij je vriendje de boodschapper?  :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1187 Gepost op: 28 februari 2015, 01:08:01 »
Voor de liefhebbers van écht mollige vrouwen: Dominicaanse Eva die al verschillende maanden in de dagshift op SS1/3 werkt,  heb ik nu ook gespot tijdens de avond/nachtshift op Verversrui 4/3. Ik heb haar zelf nog niet bezocht wegens "te dik" maar ik heb al zeer lovende commentaren over haar gehoord... :showtits1
Maar ook die andere (slanke) Dominicaanse, Mary, werkt nu soms in twee shiften.
Haar service zou ook zeer goed zijn maar qua aanwezigheid lijkt ze nogal wispelturig, m.a.w ze is er niet alle dagen en als ze er wél is, staat ze dikwijls in een andere vitrine, wel steeds in VT: zo heeft ze eerder o.a. al op de nrs. 41 en 47 gestaan in de dagshift, terwijl ik ze nu al enkele keren gezien heb in de dag-, en tegelijkertijd ook in de avond/nachshift, op VT3. :040:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1188 Gepost op: 28 februari 2015, 16:14:11 »
Verversrui 2/4 voor Jessica.
Om 16u kom ik toe.
Niemand...1 bezette stoel, das al.
Hopelijk isda jessica denk ik momenteel dan maar.
Tis allersinds geen bezetting in de hoek vh pand, dus vrees ervoor

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1189 Gepost op: 28 februari 2015, 17:23:59 »
Ik heb Jessica (weeral) een paar dagen niet gezien...Vandaag was volgens mij enkel Mona aanwezig....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1190 Gepost op: 28 februari 2015, 19:38:47 »
Haja lol, de magere.

Zal het hier wel eens lezen als ze terug is zeker.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1191 Gepost op: 2 maart 2015, 22:45:41 »
kent iemand het meisje in de dagshift in de Verversrui 13/4 (uiterst rechtse raam, naast Café D'Anvers dus)...?

redelijk gebruind en kleine strakke meid, altijd in een soort roze borat badpak

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1192 Gepost op: 8 maart 2015, 00:22:58 »
De roodharige Hongaarse Livia, altijd in een verpleegstersuniform, staat, na enkele weken afwezigheid, opnieuw klaar om ons de eerste zorgen toe te dienen  :sex...Na vorige standplaatsen op  o.a. Vingerlingstraat 7, Verversrui 5 en 7, en Schippersstraat 2, heeft ze thans postgevat op Verversrui 8/2, steeds in de dagshift.
« Laatst bewerkt op: 8 maart 2015, 09:54:24 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1193 Gepost op: 8 maart 2015, 15:37:48 »
Goed nieuws voor de fans van Argentijnse Jessica (Verversrui 2/4): ze is al drie dagen na mekaar present ! :035:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1194 Gepost op: 10 maart 2015, 01:40:46 »
Weer een paar dames die, na enkele maanden afwezigheid, terug zijn gekeerd naar hun geliefde skw:
-Dominicaanse Alexandra, dagshifter, bijna twee jaar werkzaam en steeds in VT zij het dikwijls op verschillende locaties, nu op VT39;
-Roemeeense Isabella, één van de dames "van de nacht", reeds een viertal jaren werkzaam, in het begin als "Spaanse Catalina" op de Verversrui- nr.7 als ik me goed herinner- maar nu toch al een hele tijd op Vingerlingstraat 6/1.
'k Heb ze beiden één keer met een bezoekje vereerd, Alexandra 1,5 jaar geleden, en Isabella in haar "Catalinatijdperk". Het is voor beiden bij die éne keer gebleven en dat zal ook altijd zo blijven... :banghead:
« Laatst bewerkt op: 10 maart 2015, 01:47:28 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

aquas

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1195 Gepost op: 10 maart 2015, 16:12:31 »
Sylvie op Vingerlingstraat 7/3 al enige tijd niet meer te bespeuren.
Iemand die weet wanneer ze terugkomt ?

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1196 Gepost op: 21 maart 2015, 00:58:49 »
De line-up valt inderdaad mee: alhoewel veel "vaste" dames met verlof zijn, waren er vandaag, zowel overdag als 's avonds, toch wel wat nieuwelingen aanwezig. Ook opvallend, voor mij dan toch alleszins: Julia -die van de 84 keer- staat na meer dan twee jaar dagshift op Verversrui 28/2, thans in  de avond/nachtshift op SS32/1. :039: :039:
Ja ook de wonderbaarlijke Julia is , na dik twee maanden, terug opgedoken op dezelfde locatie en tijdens dezelfde shift, en ze is nog altijd even vriendelijk en strooit nog steeds kusjes naar mij: zou ze dan toch "echt verlangen" naar de 85 ste keer ? :dance2 We deden immers ALLES samen ! bad26 bad2 :party0036:
Maar ja, wat gaat de tijd toch snel: mijn "glorieperiode" bij haar situeert zich tussen oktober 2011 en april 2012 (een half jaar dus)....En eigenlijk moet ik toegeven dat ik een beetje "schrik" heb om terug bij haar binnen te gaan, het zou ditmaal wel eens HELEMAAL catastrofaal kunnen aflopen, financieel dan bedoel ik. Voor de rest niks dan goeds over deze hele lieve, toffe én verstandige vrouw waarmee ik (o.a.) hele avonden/nachten niet alleen (schitterende) sex :censored heb gehad maar ook zeer goed kon mee opschieten met alles wat daar bijhoort: je moet het immers maar doen, 6 avonden/nachten van 20 tot 7 u.  na mekaar zonder je te vervelen... Wauw, ik was stapel van haar en dan hielp uiteraard om het zo lang vol te houden...'k Vraag me toch wel af of het echt helemaal over is ....??? :17:

Hierbij een foto van een dubbelganger van Julia...
« Laatst bewerkt op: 22 maart 2015, 01:29:30 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1197 Gepost op: 25 maart 2015, 01:37:23 »
Weer een paar dames die, na enkele maanden afwezigheid, terug zijn gekeerd naar hun geliefde skw:
-Dominicaanse Alexandra, dagshifter, bijna twee jaar werkzaam en steeds in VT zij het dikwijls op verschillende locaties, nu op VT39;
-Roemeeense Isabella, één van de dames "van de nacht", reeds een viertal jaren werkzaam, in het begin als "Spaanse Catalina" op de Verversrui- nr.7 als ik me goed herinner- maar nu toch al een hele tijd op Vingerlingstraat 6/1.
'k Heb ze beiden één keer met een bezoekje vereerd, Alexandra 1,5 jaar geleden, en Isabella in haar "Catalinatijdperk". Het is voor beiden bij die éne keer gebleven en dat zal ook altijd zo blijven... :banghead:
Alexandra was ruim 1,5 jaar geleden zeer boos op mij nadat ik een negatieve recensie over haar had geschreven op een ander forum, en dat liet ze duidelijk blijken door o.a.  mijn naam te roepen en een stevige vuist te maken de eerste dagen dat ik haar passeerde na dat bewuste verslag...Maar enige dagen later deed ze heel poeslief tegen me en dat is vanaf dan  praktisch altijd zo gebleven...Maar nu ze - na een afwezigheid van een tweetal maanden- is teruggekeerd, is ze blijkbaar terug kwaad op mij, en nog geen beetje, ze kijkt me aan alsof ze me naar de onderwereld   ;D ;D :-\ zou verwensen, 'k heb nochtans niets meer over haar geschreven, wel uiteraard over andere (o.a. Dominicaanse) dames (Isa...) , en wel steeds in goeie zin: ik heb dus sterk de indruk dat ze lovende commentaren over collega's ervaart als zijnde (onrechtstreeks) negatief voor haar... Komaan Alexandra, ik heb helemaal niks tegen jou en ik heb trouwens al gemerkt dat je vrij veel bezet bent...dus wees gewoon lief ;) zoals eerder het geval was en laat me met plezier kuieren in het skw, zonder die angstgevoelens die ik nu, telkens ik je passeer, wel heb ! Ik ben een vrouwenliefhebber - zal dat ook altijd blijven...-en jij behoort voor mij ook tot dat "vrouwenwereldje" :035: en ik zou ook jou niet kunnen missen op mijn dagelijkse passage...Maar, zoals je nu bezig bent, denk ik er uiteraard helemaal niet aan om nog eens een poging bij je te ondernemen ! :sex
Overigens staat Alexandra nu al een paar dagen op VT42, de locatie waar ze voor haar afwezigheid ook al een tijdje had postgevat.
« Laatst bewerkt op: 25 maart 2015, 01:57:05 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1198 Gepost op: 25 maart 2015, 22:15:26 »
Dom dus, zal het adres onthouden en vooral dat dit adres te mijden is als de pest.

Een raamdame die niet beseft dat je in de eerste plaats met service klanten wint (én behoudt), daar heb ik geen compassie mee als ze negatieve commentaar neerpennen.
Zeker niet als de dame in kwestie het niet nalaat om publiekelijk de wandelaar probeert in verlegenheid te brengen door diens naam te roepen in het openbaar.

Alexandra, VT39 zeg je he? ok, staat dus genoteerd, om te mijden :)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1199 Gepost op: 26 maart 2015, 00:28:18 »
Dom dus, zal het adres onthouden en vooral dat dit adres te mijden is als de pest.

Een raamdame die niet beseft dat je in de eerste plaats met service klanten wint (én behoudt), daar heb ik geen compassie mee als ze negatieve commentaar neerpennen.
Zeker niet als de dame in kwestie het niet nalaat om publiekelijk de wandelaar probeert in verlegenheid te brengen door diens naam te roepen in het openbaar.

Alexandra, VT39 zeg je he? ok, staat dus genoteerd, om te mijden :)
Nogal kort door de bocht, heel het skw roept zijn "nickname", en die kennen ze enkel omdat ....
Je mag vanaf heden heel het skw mijden dan  :lol_hitting: ;D





"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal