Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708170 keer)

0 leden en 31 gasten bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1200 Gepost op: 26 maart 2015, 01:04:05 »
Naast Alexandra, nu op VT42, is er maar één dame, een vriendin van haar, die ook ooit mijn pseudoniem (!) geroepen heeft, en wel op dezelfde dag, nl. 2 dagen na mijn bewuste recensie....
« Laatst bewerkt op: 26 maart 2015, 06:51:53 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1201 Gepost op: 26 maart 2015, 08:04:23 »
Naast Alexandra, nu op VT42, is er maar één dame, een vriendin van haar, die ook ooit mijn pseudoniem (!) geroepen heeft, en wel op dezelfde dag, nl. 2 dagen na mijn bewuste recensie....
Ja dan rest er nog 1 vraag:wat roept ze,bet(d)weter of g.....?  :017: ;D ;)
grt oudebelg.
you only live once

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1202 Gepost op: 26 maart 2015, 11:07:59 »
Naast Alexandra, nu op VT42, is er maar één dame, een vriendin van haar, die ook ooit mijn pseudoniem (!) geroepen heeft, en wel op dezelfde dag, nl. 2 dagen na mijn bewuste recensie....
Komaan, niet zeveren, ze roepen allemaal GEORGIO in het schipperskwartier als je daar passeert. Dat er geen AMOROSIO bijgeroepen wordt doet maar weinig terzake.
Het is precies dat je die dame aan het kruis wil nagelen nu, terwijl iedereen daar je schuilnaam van hookers kent en roept (of toch het eerste deel ervan)....


Opletten met die dingen, voor je het weet gaan er mensen blacklists maken van 1 of 2meiden, terwijl ze je schuilnaam enkel kunnen kennen omdat jij .... die hebt gegeven  ;)


En wees eens eerlijk, je zou het niet fijn vinden moest je naam niet geroepen worden in het skw. Je bent trouwens een deel van het meubilair. Waarmee ik bedoel dat jij er langer per dag bent dan de meeste werkende meiden, en ze kennen je allemaal. Ik zie het probleem niet btw ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Henry Fistinher

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1203 Gepost op: 26 maart 2015, 20:56:57 »
note sm: bericht gewist


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1204 Gepost op: 26 maart 2015, 21:39:16 »
Ach ja als het beestje maar een naampje heeft
Dat dacht ik ook toen ik je bericht las, Henry F, of moet ik "wickedpeanut" zeggen.
Kies maar welk account je wil houden ... en indien jij geen keuze wil/kan maken, delete ik ze allebei......
Up to you ... ik snap trouwens niet hoe je er plezier in kan scheppen, maar ik ga niet je identiteitscrisis oplossen, dan moet je naar een forum voor geestesgestoorden, er is wel een of andere zielenknijper die jou wil helpen aan hetzelfde tarief als een hoertje per uur....
Je kan me een im sturen en melden welk account je wil houden ... heb ik morgennamiddag niks ontvangen, dan trek ik de deur voor je dicht en in 't slot
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1205 Gepost op: 26 maart 2015, 22:02:56 »
Ik kreeg net een bericht van Henry dat beide accounts mogen verwijderd worden, en ook de groeten van wickedpeanut die naast hem zit ..... zucht,  ... op naar de zielenknijper ... BEIDEN .... 
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1206 Gepost op: 26 maart 2015, 23:19:05 »
Naast Alexandra, nu op VT42, is er maar één dame, een vriendin van haar, die ook ooit mijn pseudoniem (!) geroepen heeft, en wel op dezelfde dag, nl. 2 dagen na mijn bewuste recensie....
Komaan, niet zeveren, ze roepen allemaal GEORGIO in het schipperskwartier als je daar passeert. Dat er geen AMOROSIO bijgeroepen wordt doet maar weinig terzake.
Het is precies dat je die dame aan het kruis wil nagelen nu, terwijl iedereen daar je schuilnaam van hookers kent en roept (of toch het eerste deel ervan)....


Opletten met die dingen, voor je het weet gaan er mensen blacklists maken van 1 of 2meiden, terwijl ze je schuilnaam enkel kunnen kennen omdat jij .... die hebt gegeven  ;)


En wees eens eerlijk, je zou het niet fijn vinden moest je naam niet geroepen worden in het skw. Je bent trouwens een deel van het meubilair. Waarmee ik bedoel dat jij er langer per dag bent dan de meeste werkende meiden, en ze kennen je allemaal. Ik zie het probleem niet btw ....
Maar sexmachine, dat je niet goed zag, wist ik al, maar nu blijkt dat je ook niet goed hoort! ;)
Er zijn in het hele skw nog maar twee dames geweest die mijn pseudoniem riepen, en dat zijn de twee waarvan sprake is hieronder. Die "vriendin" heeft het trouwens vandaag nog eens overgedaan,wat dus duidelijk aantoont dat ze het bewuste topic goed in het oog houden. Wel zijn er verschillende dames die mijn échte naam roepen (inderdaad omdat ik die aan sommigen van hen wel heb verteld, maar er zijn ook dames bij die ik zelfs nog nooit gesproken heb...), iets dat jij al meegemaakt hebt als je met mij op stap was...
Overigens vind ik het op zich niet zo erg als ze roepen, het gaat hem vooral om de manier waarop en de erbij horende gebaren ....
En als er sprake is van "aan het kruis nagelen", denk ik eerder dat ik- in het licht  van de gebeurtenissen van de laatste dagen- het slachtoffer ben... :banghead:
En oudebelg, ik denk dat jij nu ondertussen ook een antwoord op je vraag hebt gekregen...
Voor de rest beschouw ik dit "hoofdstuk" als afgesloten !
« Laatst bewerkt op: 26 maart 2015, 23:30:00 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1207 Gepost op: 27 maart 2015, 14:31:18 »
Maar sexmachine, dat je niet goed zag, wist ik al, maar nu blijkt dat je ook niet goed hoort! ;)
Er zijn in het hele skw nog maar twee dames geweest die mijn pseudoniem riepen, en dat zijn de twee waarvan sprake is hieronder. Die "vriendin" heeft het trouwens vandaag nog eens overgedaan,wat dus duidelijk aantoont dat ze het bewuste topic goed in het oog houden. Wel zijn er verschillende dames die mijn échte naam roepen (inderdaad omdat ik die aan sommigen van hen wel heb verteld, maar er zijn ook dames bij die ik zelfs nog nooit gesproken heb...), iets dat jij al meegemaakt hebt als je met mij op stap was...
Overigens vind ik het op zich niet zo erg als ze roepen, het gaat hem vooral om de manier waarop en de erbij horende gebaren ....
En als er sprake is van "aan het kruis nagelen", denk ik eerder dat ik- in het licht  van de gebeurtenissen van de laatste dagen- het slachtoffer ben... :banghead:
En oudebelg, ik denk dat jij nu ondertussen ook een antwoord op je vraag hebt gekregen...
Voor de rest beschouw ik dit "hoofdstuk" als afgesloten !
Mierenneukertje  ;D
Ze roepen allen op je, en dat zegt toch genoeg, namelijk dat je bekender bent dan henzelf in je skw. Niks mis mee trouwens....

Ach, die gebaren, je moet daar doorheen prikken, als ze een vuist op je maken, is dat misschien een uitnodiging voor een seksuele daad  ;D


Dit hoofdstuk is heropend .... wel een meid met pit, en je kan het heus wel aan zonder jezelf tot slachtoffer te moeten torpederen...


Vertel ons liever iets over je huwelijksplannen met Rosita, want als jij bruidegom bent, ben ik niet te oud als bruidsjongen  ;D ;)


En is Ista-ni-amor al terug, of heeft die je voorgoed verlaten  :dance2 :039: :banghead:

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1208 Gepost op: 28 maart 2015, 00:42:58 »
Machientje, weet je eigenlijk nog wel wat je wil of ben je echt helemaal op hol geslagen ? Op 10 februari wees je mijn uitnodiging om aanwezig te zijn op het grote feest van de "verbintenis" van Rosita met mij nog af, en nu zou je plots wél bruidsjonker willen zijn ! Neen hoor, als wij trouwen, zullen we dat helemaal voor ons alleen houden: waar ?- wellicht onder de Spaanse zon- :035:...en wanneer?- binnen twee jaar of zo, als zij met pensioen gaat...- :dance2 Kortom, het fijne zal je er nooit van weten, je zal het wel merken als ik plots verdwenen ben uit het skw en uit jouw leven...
En wat dat andere schatje Is(t)a betreft: die sexgodin (-duivel...) zal NOOIT uit mijn leven verdwijnen om de eenvoudige reden dat zij één van de allerbeste ervaringen uit het skw én gewoonweg uit mijn leven is- en altijd zal blijven, ik kan me niet anders voorstellen- en omdat ik de herinnering aan haar levendig zal houden :sex :039:('k heb trouwens mijn avatar nog !). Ik besef evenwel dat koele, afstandelijke kikkers  dat natuurlijk helemaal niet kunnen vatten ! :lol_hitting:
En wat die Alexandra - volgens jou "een meid met pit" - betreft: die heb ik ondertussen helemaal uit mijn leven gebannen, dat "hoofdstuk" is immers afgesloten... ;D

Hierbij nog een paar foto's:

1) en 2) Rosita zoals ze er tijdens "onze trouw" zal uitzien, uiteraard in het wit, wat had je gedacht...?

3) Is(t)a zoals ze in mijn herinnering zal blijven voortleven...
« Laatst bewerkt op: 29 maart 2015, 04:03:31 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1209 Gepost op: 1 april 2015, 00:40:07 »
Spijtig genoeg is het "hoofdstuk Alexandra" toch nog niet afgesloten: nu doet ze al haar deur open als ik nog maar "in de buurt" ben, en begint ze te schelden ;D; overigens heb ik heel sterk de indruk dat ze haar "buurvouw" van VT41 (een nieuwe die er sinds enkele dagen staat) ook al tegen mij aan het "indoctrineren is"...'t Is eens te meer duidelijk dat ze alles wat vermeld wordt op "onze fora" heel goed in de gaten houdt (of laat houden...?) .Maar geen nood, ik blijf er voortaan ver van weg en passeer niet meer in "dat hoekje" (letterlijk) van VT , er zijn immers genoeg lieve vrouwen die me wel graag zien passeren (en wat nog allemaal ?): ja, ik ben én blijf een "positieve denker"... :dance2
« Laatst bewerkt op: 1 april 2015, 00:48:59 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1210 Gepost op: 1 april 2015, 10:53:16 »
Spijtig genoeg is het "hoofdstuk Alexandra" toch nog niet afgesloten: nu doet ze al haar deur open als ik nog maar "in de buurt" ben, en begint ze te schelden ;D ; overigens heb ik heel sterk de indruk dat ze haar "buurvouw" van VT41 (een nieuwe die er sinds enkele dagen staat) ook al tegen mij aan het "indoctrineren is"...'t Is eens te meer duidelijk dat ze alles wat vermeld wordt op "onze fora" heel goed in de gaten houdt (of laat houden...?) .Maar geen nood, ik blijf er voortaan ver van weg en passeer niet meer in "dat hoekje" (letterlijk) van VT , er zijn immers genoeg lieve vrouwen die me wel graag zien passeren (en wat nog allemaal ?): ja, ik ben én blijf een "positieve denker"... :dance2
En wat scheldt ze dan allemaal, toch niet 50 euro for G. A. ?  ;D :lol_hitting:

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1211 Gepost op: 1 april 2015, 16:15:02 »
Vrijdag ga ik het skw nog eens verkennen, en vooral de volgende locaties:
Schippersstraat 47/1, de Geile Maagd Maria (Dominicaanse degelijkheid)
Schippersstraat 41/2, Stefania (zo lekker)
Schippersstraat 35/3, Rachel (knettergek, een perfecte match met ondergetekende)
Verversrui 13/2, Manar (zo geil als ze je schatje noemt)
Villa Tinto 5, Samira (ze is zo lief meneer)


Als ik het aandurf, ga ik het pleintje op en kijk ik bet(d)weter zijn stalkster eens van heel dichtbij in haar glitteroogjes, misschien gooit ze me wel wat kusjes toe, wie weet ........ :cheer: :ladyred
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1212 Gepost op: 2 april 2015, 02:23:39 »
Samira (VT5) heb ik is al een dikke week niet meer gezien en haar plaats wordt de laatste dagen ingenomen door de mooie blonde Julia !
Maar dat zal wel geen probleem zijn zeker, je hebt immers nog vier andere dames voor ogen...  Alhoewel ik Maria ook al meer dan een week niet meer gezien heb, maar ik denk dat dat komt omdat ze bijna altijd bezet is...
Trouwens, je hoeft heus geen schrik te hebben van Alexandra- ze was vroeger tegen mij ook poeslief- , dus stap er gewoon eens binnen en geef haar maar drie kussen ;D van mij, best niet onmiddellijk maar voor dat je terug buitengaat ! ;)
« Laatst bewerkt op: 2 april 2015, 02:42:57 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1213 Gepost op: 2 april 2015, 02:26:01 »
Spijtig genoeg is het "hoofdstuk Alexandra" toch nog niet afgesloten: nu doet ze al haar deur open als ik nog maar "in de buurt" ben, en begint ze te schelden ;D ; overigens heb ik heel sterk de indruk dat ze haar "buurvouw" van VT41 (een nieuwe die er sinds enkele dagen staat) ook al tegen mij aan het "indoctrineren is"...'t Is eens te meer duidelijk dat ze alles wat vermeld wordt op "onze fora" heel goed in de gaten houdt (of laat houden...?) .Maar geen nood, ik blijf er voortaan ver van weg en passeer niet meer in "dat hoekje" (letterlijk) van VT , er zijn immers genoeg lieve vrouwen die me wel graag zien passeren (en wat nog allemaal ?): ja, ik ben én blijf een "positieve denker"... :dance2
En wat scheldt ze dan allemaal, toch niet 50 euro for G. A. ?  ;D :lol_hitting:
"Go back" heeft ze geroepen...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1214 Gepost op: 2 april 2015, 03:24:48 »
Samira (VT5) heb ik is al een dikke week niet meer gezien en haar plaats wordt de laatste dagen ingenomen door de mooie blonde Julia !
Maar dat zal wel geen probleem zijn zeker, je hebt immers nog vier andere dames voor ogen...  Alhoewel ik Maria ook al meer dan een week niet meer gezien heb, maar ik denk dat dat komt omdat ze bijna altijd bezet is...
Trouwens, je hoeft heus geen schrik te hebben van Alexandra- ze was vroeger tegen mij ook poeslief- , dus stap er gewoon eens binnen en geef haar maar drie kussen ;D van mij, best niet onmiddellijk maar voor dat je terug buitengaat ! ;)
Samira is met verlof, klopt, was ik in mijn enthousiame al vergeten ..... :017: :cheer:
Ik ben niet bang van jouw Alexandra, alleen ga ik daar nooit binnen, je weet wel waarom .... dus I go back  :bud :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal