Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708455 keer)

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1215 Gepost op: 2 april 2015, 03:28:27 »

En wat scheldt ze dan allemaal, toch niet 50 euro for G. A. ?  ;D :lol_hitting:
"Go back" heeft ze geroepen...

Ze stuurt je naar je oude ros .... euh, ik bedoel naar Rosita, toch lief van Alexandra  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1216 Gepost op: 9 april 2015, 03:28:48 »
Dit was nog eens écht wandelen in het skw op woensdag 8 april: ik kwam bema tegen rond halfvijf in de namiddag en we zijn, uiteraard, samen iets gaan drinken...maar bema is wel een man die alles goed op orde en in de goeie maat houdt, dus hij was al na een uurtje veilig vertrokken naar huis, maar hij  ;) ;) had mij ondertussen toch nog maar eens op het verkeerde pad gezet, pad dat ik nog eens bewandeld heb zoals in de "goeie ouwe tijd", zeg maar "het verkeerde pad": ik heb immers nog eens gewandeld zoals in mijn "glorietijd" van vier/vijf jaar geleden, en dat met alles erop en eraan; om het kort te houden: ik was thuis om 3 u. 's nachts nadat ik zo maar eventjes zeven "bezoekjes" :adult had afgelegd, als jullie begrijpen wat ik bedoel... Details volgen nog, ik ga nu eten en ben voor de rest te uitgeput om hier op dit moment nog iets zinnigs te schrijven...Het vervolg lezen jullie later wel... :-\
« Laatst bewerkt op: 9 april 2015, 03:46:30 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1217 Gepost op: 9 april 2015, 13:16:14 »
Na de stier van marcinelle hadden we deze weken ook al de stier van Stavanger ....




Wat blijkt nu? We hebben in onze rangen er ook eentje ...


De stier van Beerschot .... onze bet(d)weter ....  :111:


Ik ben verdomd benieuwd hoeveel maal hij Julia en zijn Rosetje heeft bezocht ...  ;D


Heel misschien heeft hij Maria of/en Stefanie of/en Rachel aangedurfd ......  :bud


We lezen het graag zodra je terug bij je positieven bent, bet(d)weter  :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1218 Gepost op: 10 april 2015, 01:05:52 »
Jaja, ik heb niet alleen "gewandeld" in het skw, ik heb er zowaar bijna een "wereldreis" :035: van gemaakt: vertrokken bij Oekraïnse Elena ben ik via Spanje (Rosita VT37/driemaal bezocht) gepasseerd in de Caraïben (Dom. Carolina VT38 en St.-Maartense Maria/tweemaal bezocht) en dan ben ik maar naar huis gegaan: het was immers genoeg geweest... :banghead:
Wat de dames betreft: Elena was super (cfr. mijn commentaar op haar topic), Carolina kon me niet tot een hoogtepunt brengen, Rosita twee keer wél, de derde keer niet meer (toen bleef het bij een overigens heel goeie massage), en die Maria, tja: 't was haar eerste dag (nacht) in het skw en ze zal het zich zeker blijven herinneren, en ik ook... :pica'k Heb dan ook maar een topic m.b.t. haar geopend.
A propos: onder het topic van Rosita ga ik nu niks schrijven, dat gebeurde in het verleden al genoeg, ik zou waarschijnlijk alleen maar in herhaling vallen .....
« Laatst bewerkt op: 10 april 2015, 01:12:11 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1219 Gepost op: 15 april 2015, 23:52:14 »
Spijtig genoeg is het "hoofdstuk Alexandra" toch nog niet afgesloten: nu doet ze al haar deur open als ik nog maar "in de buurt" ben, en begint ze te schelden ;D ; overigens heb ik heel sterk de indruk dat ze haar "buurvouw" van VT41 (een nieuwe die er sinds enkele dagen staat) ook al tegen mij aan het "indoctrineren is"...'t Is eens te meer duidelijk dat ze alles wat vermeld wordt op "onze fora" heel goed in de gaten houdt (of laat houden...?) .Maar geen nood, ik blijf er voortaan ver van weg en passeer niet meer in "dat hoekje" (letterlijk) van VT , er zijn immers genoeg lieve vrouwen die me wel graag zien passeren (en wat nog allemaal ?): ja, ik ben én blijf een "positieve denker"... :dance2
En wat scheldt ze dan allemaal, toch niet 50 euro for G. A. ?  ;D :lol_hitting:
"Go back" heeft ze geroepen...
Jaja, deze bitch genaamd Alexandra, weet van geen ophouden: ik ga nu, voor haar alleszins, als "a bad man" door het leven (lees: het skw); dit heb ik van één van mijn beste "vriendinnen" in ditzelfde skw vernomen; zo zie je maar, ik heb daar ook nog "vriendinnen", en die zijn zeker in de meerderheid :dance2, laat daar geen twijfel over bestaan; al blijf ik dit alles toch wel héél raar vinden na een (desastreuze) recensie van bijna twee jaar geleden.... :017:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1220 Gepost op: 18 april 2015, 19:04:44 »
Voila, het SKW is er een busty beauty rijker op geworden!

Vanessa vroeger werkzaam te Gent werkt nu voortaan te Antwerpen.

Hier haar topic: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13703.new#new
Deze Pakistaanse beauty is een echte wilde rit, uitproberen die attractie zou ik zeggen!

Tatiana zit nu in de VT C (1e raam links als je VT binnengaat vanuit de Schippersstraat)
Of wast nu op D, het 2e raam...
Sowieso op 1 van die 2 staat zij lekker te wezen.

Wou ook weten wie de relatief grote en slanke blondine is met mooie strak kont en grote borsten op Verversrui 12/1?
Vandaag had ze een rood lederen outfit aan.
« Laatst bewerkt op: 18 april 2015, 21:19:57 door ADNOH »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1221 Gepost op: 18 april 2015, 21:18:41 »
Uiteraard bedoel je dat Vanessa nu in ANTWERPEN werkt ...: dat is toch de dame die sinds kort heeft postgevat op SS4/3 ?
Wat Tatiana betreft: zij staat tegenwoordig wel degelijk op VTC !
« Laatst bewerkt op: 18 april 2015, 21:25:38 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1222 Gepost op: 19 april 2015, 23:18:40 »
Denk dat bet(d)weter enkel nog met Rosita of Ista in zijn hoofd zit, want de laatste dagen rijdt hij als een wervelwind door het SKW en als men zijn naam roept, reageert hij totaal niet meer.  :lol_hitting:   :pica
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1223 Gepost op: 24 april 2015, 12:11:30 »
Uiteraard bedoel je dat Vanessa nu in ANTWERPEN werkt ...: dat is toch de dame die sinds kort heeft postgevat op SS4/3 ?
Wat Tatiana betreft: zij staat tegenwoordig wel degelijk op VTC !
Tatiana heeft ondertussen terug postgevat op haar (al sinds enige tijd) vertrouwde locatie, nl. SS25/1.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1224 Gepost op: 28 april 2015, 00:13:48 »
Buiten de dames waarover reeds een topic bestaat, zijn er nog een paar, na enkele weken vakantie, teruggekeerd:
-Cristina op VT RMO1 (of VTC);
-Adelle, vroeger op VT 32, nu op Verversrui 5/1.

Zo zie je maar: nu het orthodoxe Paasfeest definitief voorbij is, keren ze mondjesmaat terug naar daar waar ze écht thuishoren... :pica
« Laatst bewerkt op: 29 april 2015, 11:19:57 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1225 Gepost op: 3 mei 2015, 03:21:58 »
Ongelooflijk maar waar:

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1678.0

Pools Yvonneke :035:, voor mij de supertopper van het skw, is terug gesignaleerd in datzelfde skw, neen, niet in één of ander raam, maar gewoon op straat...Tja, dan vraag ik mij uiteraard af wat ze DAAR op straat kwam doen : zoeken naar een geschikte locatie zeker; hoop ik althans. :cheer:
Ik heb deze schitterende vrouw 60 keer bezocht op minder dan twee jaar tijd en het werd steeds een feest zonder weerga ! En als het waar is dat ook Is(t)a  :dance2(Vingerling 18/3) deze maand zal terugkomen, zal het moeilijk worden om een keuze te maken...'k Zal ze dan alle twee maar nemen zeker...Maar dit blijft voorlopig nog dromen...Eén zekerheid heb ik : Spaanse furie Rosita :pica is écht terug (cfr. haar topic) en die kan ik (ook al) niet (meer) missen !
« Laatst bewerkt op: 3 mei 2015, 03:50:37 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1226 Gepost op: 4 mei 2015, 20:14:29 »
Tatiana, SS25/1, is blijkbaar afwezig vandaag...zou ze al vertrokken zijn op vakantie ofzo?

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1227 Gepost op: 5 mei 2015, 12:23:33 »
Ongelooflijk maar waar:

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1678.0

Pools Yvonneke :035:, voor mij de supertopper van het skw, is terug gesignaleerd in datzelfde skw, neen, niet in één of ander raam, maar gewoon op straat...Tja, dan vraag ik mij uiteraard af wat ze DAAR op straat kwam doen : zoeken naar een geschikte locatie zeker; hoop ik althans. :cheer:
Ik heb deze schitterende vrouw 60 keer bezocht op minder dan twee jaar tijd en het werd steeds een feest zonder weerga ! En als het waar is dat ook Is(t)a  :dance2(Vingerling 18/3) deze maand zal terugkomen, zal het moeilijk worden om een keuze te maken...'k Zal ze dan alle twee maar nemen zeker...Maar dit blijft voorlopig nog dromen...Eén zekerheid heb ik : Spaanse furie Rosita :pica is écht terug (cfr. haar topic) en die kan ik (ook al) niet (meer) missen !
Ben Yvonneke gisteren zélf tegengekomen, en ze zou naar eigen zeggen vandaag opnieuw van start gaan; waar wist ze nog niet, ze was immers op zoek naar een vaste stek...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1228 Gepost op: 8 mei 2015, 01:12:34 »
Nog twee dames (waarover geen topic bestaat) die zijn teruggekeerd naar hun geliefde skw, beiden zoals voorheen in de dagshift:
-Mona op Verversrui 2/2;
-"Zonnetje" Laura :035: op SS10/2.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1229 Gepost op: 27 mei 2015, 02:08:39 »
Op "het pleintje" van VT is men blijkbaar zinnens werkzaamheden te gaan uitvoeren: gisteren waren ze immers bezig met een stelling te zetten, iets wat voor gevolg had dat er rond 16 u. bijna geen enkele dame meer aanwezig was op die plaats.
En vermits we nu toch over werkzaamheden bezig zijn:  die op Schippersstraat 12 zijn nu toch (eindelijk) in een stroomversnelling terechtgekomen: de drie ramen zijn ondertussen al goed zichtbaar...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...