Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708123 keer)

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1290 Gepost op: 5 juli 2015, 01:14:36 »
Jouw wiskunde is erg slecht, dat is 15 van de 20 verschillende waar ik afgelopen jaar binnen ben geweest
Dat, mijn beste SEF, is een score van 75 percent ..... Ik ben er zeker van dat ik in Golden Time en Dolce Vita die score niet haal.


Als je namen wil, alstemble er zijn hier enkelen die wel zullen bevestigen dat ik niet uit mijn nek klets wat betreft service van die meiden.......


1. stefanie ss 41/2, nachtshift
2. maria ss 47/1, nachtshift
3. samira, vt5, nachtshift
4. rachel ss 35/3, nachtshift
5. beatrijsje ss 30/1, dagshift
6. anita vt10, dubbele shift
7. soleka, vt47, dubbele shift
8. sarah, ss 23, dagshift
9. manar, vr 13/2, dubbele shift
10. jennifer-maria, vr 13/4, dagshift
11. elena ss 47/1, dagshift
12. erika ss 43/1, dagshift
13. elena ss 3/1, dagshift
14. tatiana ss 07/2, dagshift
15. vr 07/1, naam kwijt, dagshift

Een voor een saunaclubkwaliteit, 4 ervan tongen NIET, 6 pijpen niet zonder condoom.



Ik reken dus blijkbaar toch niet zo slecht.  Je somt 14 dames op.  Saunaclubkwaliteit?  Je spreekt jezelf tegen.  In saunaclubs is het normaal om te PZC.  Tongzoenen gebeurt in sommige saunaclubs ook vanzelfsprekend.  Dus... nog eens even rekenen.  De dames die saunaclubkwaliteit leveren in SKW.  14 - 4 (geen TZ) - 6 (PMC) = 4 dames op 500 (alle shiften, zeg je zelf).  Da's niet 75 % dus maar amper 1 % (wat helemaal aanleunt bij mijn gedacht over het SKW.
Neemt niet weg dat ik de uitdaging aan wil gaan en graag geweten had welke die vier zijn, welke werkplek (raamnummer, straat) ze hebben en in welke shift ze hun activiteiten ontplooien  :douchen .

Ik som 15 dames op.
Ja, voor mij saunaclubkwaliteit.
Verklaring: liever een goede pijpbeurt met condoom dan een slechte zonder


En je blijft zeer slecht in rekenen.
Van de 20-21 dames die ik afgelopen jaar bezocht heb .... 15 top
Of ga jij ook af op alle 50 dames die in SS rondlopen als je er maar met 5 hebt gekamerd? Op basis van? Natte vinger in de lucht?


Jij gaat dus bij je berekening uit van een foutief begincijfer .... ik kan slechts mijn mening geven over de dames die ik effectief heb bezocht .... 20
Ik geef geen mening over de 480 die ik niet heb bezocht, jij gaat er dan maar van uit (om de reden dat ik die niet heb bezocht) dat ze dan maar een slechte service moeten geven....
Gooi dus al je berekening in de prullenmand, ik geef een cijfer aan de hand van bezochte meiden, niet aan de hand van de totale bevolking.


Pijpen zonder heeft voor mij (nogmaals) niks met kwaliteit van de pijpbeurt te maken, en er zijn heus wel dames waar ik in saunaclubs niet mee kus.
Dat zijn namelijk niet de standaarden van saunaclubs, dat zijn jouw standaarden..... jij gaar graag naar verre clubs, in bepaalde deelstaten in DE is pijpen met condoom verplicht ook in saunaclubs ... daar gaat je standaard ...


Ga gerust bij één van de 15, maakt niet uit dewelke .....


Je 1 percent slaat dus echt op niks, en ik ga je niet leren rekenen en tellen, dat moet je zelf maar doen.
« Laatst bewerkt op: 5 juli 2015, 12:43:32 door bet(d)weter »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1291 Gepost op: 5 juli 2015, 12:44:50 »
Sexmachine, de locaties van Anita, Rachel en Elena waren fout: ben dus zo vrij geweest de juiste in te brengen ...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1292 Gepost op: 5 juli 2015, 13:19:11 »
Sexmachine, de locaties van Anita, Rachel en Elena waren fout: ben dus zo vrij geweest de juiste in te brengen ...
Jij spelbreker, straks sturen we SEF nog naar de juiste adressen en gaat hij doorhebben dat ik hier zo maar wat uit mijn duim heb gezogen  ;D ;)


Rachel, ik kan me niet voorstellen dat ik daar een ander adres zou neergepoot hebben dan SS 35/3 , NO NO NO  :pompe :dance2 :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1293 Gepost op: 5 juli 2015, 13:23:12 »
Toch wel, je had voor Rachel (is het trouwens niet "Raquel"?-bet(d)weter die ik nu eenmaal ben) SS35/2 ingebracht, voor Antita VT6, en voor Elena SS1, zelfs zonder raamnr.! Maar ja, je hoofd is waarschijnlijk op hol geslagen door de warmte en door wat of wie nog allemaal ? Soleka misschien of was het Manar ? Of beiden? :lol_hitting:

P.S. Ik bereid me momenteel voor om verslagen over Yvonne en Is(t)a (jawel !) te maken...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1294 Gepost op: 5 juli 2015, 15:12:36 »
P.S. Ik bereid me momenteel voor om verslagen over Yvonne en Is(t)a (jawel !) te maken...
Gaat tijd worden bet(d)weter, want "neuken" is allemaal goed en wel, maar er moet ook geschreven worden hé maat.  :pica22
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1295 Gepost op: 5 juli 2015, 16:20:23 »
P.S. Ik bereid me momenteel voor om verslagen over Yvonne en Is(t)a (jawel !) te maken...
Gaat tijd worden bet(d)weter, want "neuken" is allemaal goed en wel, maar er moet ook geschreven worden hé maat.  :pica22

Das gesproken! :)) Dus allez Bet(D)weter: zet die Duvel(s) aan de kant en kruip in je pen! ;D
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1296 Gepost op: 7 juli 2015, 04:45:36 »
Voilà, ik ben (eindelijk) in de pen gekropen: zie mijn bijdragen over Yvonne en Is(t)a onder hun respectievelijke topics...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1297 Gepost op: 14 juli 2015, 20:00:19 »
 :dance2 Ik kondig hier, niet enkel met dansen maar ook met luid klaroengeschal :pica, de wedergeboorte aan van twee dames die blijkbaar zin hebben om de "echte zomer" (die ons hopelijk nog te wachten staat) bij ons door te brengen:
-Maya, voor mij iets te jong maar desondanks op dit moment toch één van de allermooisten in het skw, op SS10/1;
-Laura, zeker ook geen "lelijkaard", maar bovenal zeer lief- een echt zonnetje-, op SS 10/2.

"Buurvrouwen" dus, die samen zijn teruggekeerd en ook veel samen met mekaar optrekken alhoewel Maya al wel iets vroeger vertrokken was...
« Laatst bewerkt op: 14 juli 2015, 23:43:43 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1298 Gepost op: 14 juli 2015, 21:09:06 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1299 Gepost op: 19 juli 2015, 09:03:21 »
Naast nummer 35 in Villa Tinto heb je nummer (letter) F....volgens het  plannetje www.amsterdam-red-light-district-maps.com/Antwerp.html

Klopt dit? Want ik vond geen reviews op dit nummer en vroeg me af wie de  busty kleine is die overdag daar staat...

Thx

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1300 Gepost op: 19 juli 2015, 11:25:05 »
Naast nummer 35 in Villa Tinto heb je nummer (letter) F....volgens het  plannetje www.amsterdam-red-light-district-maps.com/Antwerp.html
Klopt dit? Want ik vond geen reviews op dit nummer en vroeg me af wie de  busty kleine is die overdag daar staat...
Thx
Vlg mij is dit VT 36; VT 36 heeft immers een raam langs de gang en de toegangsdeur langs het pleintje.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1301 Gepost op: 19 juli 2015, 13:24:07 »
Naast nummer 35 in Villa Tinto heb je nummer (letter) F....volgens het  plannetje www.amsterdam-red-light-district-maps.com/Antwerp.html
Klopt dit? Want ik vond geen reviews op dit nummer en vroeg me af wie de  busty kleine is die overdag daar staat...
Thx
Vlg mij is dit VT 36; VT 36 heeft immers een raam langs de gang en de toegangsdeur langs het pleintje.
36 kan het niet zijn volgens beide plannen, 36 is het raam op de hoek met zicht richting verversrui.

Nogmaals de mappen:
http://www.amsterdam-red-light-district-maps.com/Antwerp.html
http://www.hookers.nl/maps/showmap.php?f=F44

de map van hookers.nl is niet compleet want daar tel ik 4 ramen, als je begint te tellen vanaf het politiekantoor:


en bij red-light tel ik 5 ramen, inclusief die "F"


dusja, als het geen F is en geen 36 kan zijn, wat is het dan?  :o

Vanavond ga ik terug en zal er proberen op te letten :)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1302 Gepost op: 19 juli 2015, 13:42:40 »
Het is gewoon 36, vergeet de F en vergeet die indeling....


Erg makkelijk, F en 36 is 1 raam, je kan dat zien als alle gordijntjes openzijn, die "F" kijkt rechtdoor naar de 36 en omgekeerd. Ik heb al meermaals daar dames op dat bed zien zitten als beide gordijnen open zijn, ze hebben gewoon een raam dat uitkijkt op het pleintje en eentje dat uitkijkt op de middengang, er is slechts één ingang, met name de 36.


At your service  :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1303 Gepost op: 20 juli 2015, 01:34:50 »
Het is gewoon 36, vergeet de F en vergeet die indeling....


Erg makkelijk, F en 36 is 1 raam, je kan dat zien als alle gordijntjes openzijn, die "F" kijkt rechtdoor naar de 36 en omgekeerd. Ik heb al meermaals daar dames op dat bed zien zitten als beide gordijnen open zijn, ze hebben gewoon een raam dat uitkijkt op het pleintje en eentje dat uitkijkt op de middengang, er is slechts één ingang, met name de 36.


At your service  :king:
Yep sm,Hongaarse Lavinja "woont" daar,in een ver verleden eens bezocht,goede meid.
Toch een vreemde kamer,ge ligt op minder dan 1 meter van de gang. ;D
you only live once

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1304 Gepost op: 20 juli 2015, 08:52:11 »
heeft iemand ervaring met de lange en uiterst mooie latina op nummer 47/3, nachtshift?

Ik ging bij Tatiana maar heb deze dame nog aangesproken, ze heet Jennifer en komt uit de Dominicaanse Republiek.

Ze had een zwarte bodysuit aan, ze was dus lang, en had verder een héél mooi en gaaf gezicht!
Raar om een vrouw tussen de trans te zien...maar blijkt wel nog voor te komen.

Hét kenmerk bij haar is wel die PRACHTIGE uitstekende kont!  :o :035:

Kent iemand ze of iemand ervaring met haar?


Alvast bedankt
« Laatst bewerkt op: 20 juli 2015, 12:35:51 door bet(d)weter »