Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708243 keer)

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1305 Gepost op: 20 juli 2015, 12:26:57 »
Ik ken deze Jennifer met de prachtige kont :shakekontje: ze was reeds eerder actief op Verversrui (verschillende locaties) zowel gedurende de dag- als  de avond/nachtshift en dit van een vijftal jaar geleden tot vorig jaar.
Ik heb haar in die periode driemaal bezocht, waarvan de laaste keer een viertal jaar geleden, en aan mij stelde ze zich voor als Braziliaanse :035: Jennifer. Ze was heus wel de moeite, was heel vriendelijk, en sprak bovendien goed Nederlands (had naar eigen zeggen in Eindhoven gewerkt).
Minpunt was dat ze wel nogal gemakkelijk geld bij vroeg, iets waar ik tenandere niet ben op ingegaan.
Dat ze nu tussen de transen staat, tja, Is(t)a (Vingerling 10/2) is daar ook ooit begonnen....
« Laatst bewerkt op: 20 juli 2015, 13:46:05 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1306 Gepost op: 20 juli 2015, 13:08:14 »
bedankt man  8)

ze is dus al een tijdje in het wereldje, waarom is er geen topic over haar te vinden...

Vraag me af hoe oud ze dan wel niet is? Want ze zag er wel extreem strak uit!! ;D

weet jij ook haar cupmaat?

zal het allemaal morgen waarschijnlijk ondervinden ;)

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1307 Gepost op: 20 juli 2015, 13:45:10 »
Bijna 5 jaar geleden zei ze tegen mij dat ze 22 was, dus dat zou wel kunnen kloppen...Inderdaad zeer strak, en zeker niet te slank, lijf: zo hoort het voor mij....
Waarom er geen topic over haar bestaat ? Ikzelf was toen nog niet actief op relaxxxboard.....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1308 Gepost op: 20 juli 2015, 13:53:26 »

Waarom er geen topic over haar bestaat ? Ikzelf was toen nog niet actief op relaxxxboard.....
copy & paste en het is opgelost  ;D ;)
Of je kan ook gewoon een paspoortje aanmaken  :-P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1309 Gepost op: 20 juli 2015, 20:50:45 »
ewel, ik zal morgen (of overmorgen eerder) een primeur schrijven :)

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1310 Gepost op: 21 juli 2015, 02:55:32 »
Wel da's goed, dan hebben we een up-to-date paspoortje; overigens stond Jennifer gisteravond op één van haar vroegere locaties, nl. Verversrui 4/1.
« Laatst bewerkt op: 22 juli 2015, 18:16:51 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1311 Gepost op: 21 juli 2015, 13:15:21 »

note sm:
Waarom heb jij toch die drang of dwang om hookers erbij te halen?
Hier is het relaxxxboard, als je graag info hebt over hookers, op hookers vragen aub


alle nutteloze ilinks naar hookers en vragen over hookersleden gewist, en we hebben een lege posting
« Laatst bewerkt op: 22 juli 2015, 03:03:55 door bet(d)weter »

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1312 Gepost op: 21 juli 2015, 23:40:35 »
Wie is trouwens de heupwiegende grote negerin op verversrui 28/4 in de nachtshift?

Straalt wel sex uit die...
« Laatst bewerkt op: 22 juli 2015, 00:09:01 door ADNOH »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1313 Gepost op: 22 juli 2015, 02:55:14 »
Ik ken die "latina" (toch geen "negerin "!) ook van ziens; ze zou "Raisa" heten, maar dat is dan ook alles wat ik over haar kan vertellen....
« Laatst bewerkt op: 22 juli 2015, 03:03:18 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1314 Gepost op: 22 juli 2015, 12:47:00 »
inderdaad, je hebt gelijk, heb deze Latina bezocht gisteren en ga nu een review aanmaken voor haar

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1315 Gepost op: 25 juli 2015, 05:08:50 »
Gisteravond nog eens met ons aller sexmachine :035: op stap geweest in het skw, en ja hoor: deze keer heeft hij mij niet teleurgesteld- daarmee bedoel ik: hij heeft mij ditmaal niet in de steek gelaten; neen, hij ging effen binnen bij zijn o zo geliefde Samira (VT5) gewoon maar om een praatje te maken, niks meer niks minder...En ik , zageman die ik ongetwijfeld weer zal geweest zijn, bleef maar zeuren dat ik wel ergens mijn gading wou vinden: Rosita (VT37): nee, die is de laatste tijd helemaal niet vriendelijk t.o.v. mij, dan maar Julia (SS32/1), nee, daar ben ik dan toch -wie weet ?- eindelijk een beetje op "uitgekeken", dit ondanks het feit dat ze altijd heel lief blijft tegenover mij...
Wij , sexmachine en ik, hadden dan maar besloten gewoon naar huis te gaan: geen nood voor ons machientje: hij sprong op zijn vliegmachine richting huiswaarts, en daar stond ik dan: moederziel alleen (?) :17: in ons zo geliefde skw.
Er restte mij nog één ding: op zoek gaan naar tederheid, want "sex" was op dat moment al te hoog gegrepen voor mij; alhoewel: wat is het belangrijkste, sex of tederheid??? Ik weet wel: de combinatie van beide is HET EINDE ! :happy

Het vervolg van dit verhaal is te lezen onder het topic van LILA. :sex

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=17551
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1316 Gepost op: 25 juli 2015, 14:03:44 »
Gisteren inderdaad op mijn "6-masjien" naar Antwerpen getrokken, en wie wankelde het terras op van de Fluxxx, idd, ons aller bet(d)weter .....
We hebben toch een uurtje of vier rondgedwaald in het skw, en na een tomatensap en vier koffies stopte het wankelen rond middernacht  :-\


Bet(d)weter, je was weer zatter dan 1000 Zwitsers      ;D


Anita van de VT 10, ik moet dat nog eens nader gaan bekijken, volgen mij heeft een chirurg daar mooi werk uitgericht aan haar (al mooi) gezichtje, ze ziet er 15 jaar jonger uit, en lijkt nu even jong dan haar nichtje Suleika  ;)


Ik moest een coil gaan vervangen bij Samira, bet(d)weter, maar dat bleek je niet te snappen gisteren tot je zag dat ik na drie minuten terug buiten kwam, Samira gelukkig en ik uiteraard ook, ik heb haar gordijntje maar één maal open gezien op 4 uur tijd  :tietjes :mistress :mistress
Die fetish uitrusting legt Samira VT5 dus geen windeieren, het is dan ook een lekkere vamp, en de sexxx is nog goed ook ....


Gisteren lang in de SKIPPER gehangen, tja, als je niet in Babylon zit, en je wil een look-a-like van Melinda zien, MET kledij, dan is de SKIPPER the place to be (let op: ze is niet boekbaar, in termen van hoerenlopers dan toch niet)





Volgende week, als het weer wat beter is dan nu, nog eens een dagje gaan buurten in ons geliefde skw  :))

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1317 Gepost op: 9 augustus 2015, 18:53:17 »
Laat me beginnen met de zeggen dat Daniela, bekend bij de borstenmensen hier, vandaag in de dagshift gespot is in Antwerpen!
Deze dame die altijd werkte in de Aarschotstraat 40 met haar fijne strakke lichaam een dikke tetten, zou definitief gestopt zijn.
(heeft ze trouwens al enkele keren gedaan)

Maar nu dus bij mijn bezoek aan Antwerpen gespot in de Verversrui 8/4!

Antwerpen is momenteel dé place to be voor tettenzotten!
- Daniela
- Chantal/Rachel op Verversui 11/2
- Vanessa, de wulpse Zwi-Pakistaanse: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13703.0
- onbekende busty dame naast Erika in de Schippersstraat 43/2, kent iemand deze dame?
kon ook 43/3 zijn, ben nu aan het twijfelen

Heb Daniela niet bezocht vandaag, hoezeer ik goesting had én verschoten was, had ik mijn zinnen gezet op Vanessa, en over dat bezoekje heb ik een review geschreven se :)
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13703.new#new
« Laatst bewerkt op: 9 augustus 2015, 19:59:36 door ADNOH »

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1318 Gepost op: 14 augustus 2015, 09:27:26 »
op 43/2 blijkt dus ene Bianca te staan. Hopelijk kan ik ze vandaag eens doen zweten met dit trieste weer.
Er is 1 korte review op het andere forum.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1319 Gepost op: 25 augustus 2015, 13:46:34 »
Gisteren liep ik in de late namiddag tijdens men eerste verkenningsronde vier collega's tegen het lijf : Bet(d)weter , Sexmachine , Sjeufke en KanariePiet. Sjeufke had al wat gelezen over mij , maar wist niet welk gezicht er achter Lustman schuil ging. Idem voor mij. Bij deze een aangename kennismaking. Altijd leuk de persoon achter de nick-naam te kennen.

Even later namen we plaats op het terras van de Coyote. Tussen pot en pint passeerde weer alles in verband met het hoerenlopen de revu. We gidste ook nog een groepje Nederlandse jongeren naar de Paardenmarkt. Ze vroegen uitdrukkelijk niet naar de hengstenmarkt. Na een paar drankjes besloten we om terug de straat in te gaan. Bepaalde mensen wilden misschien nog inpluggen , ha , ha...

Het tijdstip was wel slecht gekozen : wissel van shift. ( 19-21u ) Veel Oostblokkertjes wandelde in jeans de straat in op weg naar hun kamer. Zo kwamen we tot het besluit : dat dames in jeans best opwindend kunnen zijn.

Na een paar rondjes nam ik afscheid van het viertal en ging eerst een hapje eten. Om 21u15 waren de meeste ramen voorzien van dames. Ik stapte in de Verversrui 8/1 bij de Roemeense Anna binnen en had een hele goede sessie.

Of er iemand van de vier musketiers ingeplugd heeft weet ik niet ?

Het was gezellig en tot de volgende...

Lustman.


 
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.