Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708171 keer)

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1320 Gepost op: 25 augustus 2015, 14:09:17 »
Citaat
Of er iemand van de vier musketiers ingeplugd heeft weet ik niet ?

Ik alvast niet. Hoewel enkele meiden me zeker wel interesseerden, bleek Piet na 6 kamergangen op 2 dagen (zaterdag en zondag) onvoldoende gemotiveerd om zich aan een avontuurtje in een ramenbuurt te wagen ;) 8).

Maar niet getreurd: binnen enkele weken organiseert RB een activiteit in het SKW (Beste rakkers: blokkeer 9/10 alvast in jullie agenda's!! Meer info volgt asap!) en dan zal er ongetwijfeld geneukt worden ;D 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1321 Gepost op: 25 augustus 2015, 14:43:21 »

Maar niet getreurd: binnen enkele weken organiseert RB een activiteit in het SKW (Beste rakkers: blokkeer 9/10 alvast in jullie agenda's!! Meer info volgt asap!) en dan zal er ongetwijfeld geneukt worden ;D 8) .
Is alvast geblokkeerd in de agenda van RelaxxxBoard rechts  ;D 8)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1322 Gepost op: 25 augustus 2015, 20:56:14 »

Maar niet getreurd: binnen enkele weken organiseert RB een activiteit in het SKW (Beste rakkers: blokkeer 9/10 alvast in jullie agenda's!! Meer info volgt asap!) en dan zal er ongetwijfeld geneukt worden ;D 8) .
Is alvast geblokkeerd in de agenda van RelaxxxBoard rechts  ;D 8)
Wie heeft er die datum geprikt,ik zal er alvast niet kunnen bij zijn. :banghead:




you only live once

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1323 Gepost op: 25 augustus 2015, 21:01:30 »

Maar niet getreurd: binnen enkele weken organiseert RB een activiteit in het SKW (Beste rakkers: blokkeer 9/10 alvast in jullie agenda's!! Meer info volgt asap!) en dan zal er ongetwijfeld geneukt worden ;D 8) .
Is alvast geblokkeerd in de agenda van RelaxxxBoard rechts  ;D 8)
Wie heeft er die datum geprikt,ik zal er alvast niet kunnen bij zijn. :banghead:

 :cry :cry :cry
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1324 Gepost op: 20 september 2015, 00:58:59 »
Als je in het skw wandelt en voorbij de "Gouden hoek" (Verversrui 2) komt, valt het de laatste tijd wel erg op dat die tegenwoordig goed bezet is, zowel gedurende de dag- als de avond/nachshift, dit in tegenstelling tot de laatste maanden toen er dikwijls ramen onbezet bleven. Komt er nog bij dat er verschillende nieuwe dames de dienst uitmaken ! :035:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1325 Gepost op: 26 oktober 2015, 22:54:36 »
Zondag weer eens in het schipperskwartier geweest in de namiddag, en ik moet zeggen het is jaren geleden dat ik voor mij persoonlijk zo een goede bezetting heb gezien in deze buurt. Nu is goed voor mij een diverse mix van dames en genoeg optick fucks ik had moeite een keuze te kunnen maken.

Misschien dat er op de middagdienst wel vaker een meer diverse mix is en het was ook nog eens weekend, want in de avonden vind ik het kwartier toch maar net als zoveel raamzones een erg Rumbul sfeerloos karakter krijgen ;)

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1326 Gepost op: 5 november 2015, 02:24:27 »
Ze had al een paar keer tegen haar raam gestampt en geklopt als ik passeerde maar deze keer had zij wel écht gewonnen: tja, kreeg ik gisteren ter hoogte van Schippersstraat 10 een ECHTE  pruim tegen mij gesmeten :-\ zeker; effe paniek  :   :douchen,maar niet voor lang: ik had al snel door dat dit het werk was van de blonde babe Laura die gehuisvest is op Schippersstraat 10/2: immers, de gordijn op de boven verdieping ging al snel dicht met het nodige "gegiechel" :dance2, zowaar een ervaring die ik niet meer had meegemaakt sedert mij puberjaren....: alhoewel , zijn die jaren nu echt voorbij ?
O nee, die jaren zijn nog volop bezig: bij mijn volgende passage "smachtte" ze haar eigen  naam 'Laura, Laura"...
Bij deze blijf ik dus volop hopen dat ik eeuwig puber mag blijven....  :035:!...
En voilà, nu is dat dus bevestigd...Ik had de naam van deze Laura al een paar keer gescandeerd als ik aan mijn Duvel aan het nippen was op het terras van dat café in de buurt ("Flux") en zij daar passeerde, meestal in het gezelschap van haar collega, de bovenaards mooie Maya van Schippersstraat 10/1.
  :017: Ik zit nu wel met een serieus probleem: waarom heb ik steeds haar naam en niet die van Maya geroepen? Want -ik moet eerlijk zijn tegenover mezelf- die Maya interesseert mij oneindig veel meer dan Laura... Waarschijnlijk wilde ik mezelf afleiden van hetgeen ik zelf belangrijk vind of vond, wie zal het vertellen ?
Maar, medewandelaars, het is jullie geraden: niet voort vertellen.... :cheer:
« Laatst bewerkt op: 5 november 2015, 03:06:54 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1327 Gepost op: 12 december 2015, 13:09:07 »
Minder leuk nieuws uit het skw: :017:
Even voor drie uur vorige nacht werd door de politie op het Falconplein ter hoogte van de Verversrui, het levenloze lichaam aangetroffen van een man die volgens de eerste vaststellingen op gewelddadige manier zou zijn omgekomen. Naar het schijnt had er een vechtpartij plaatsgevonden en werden er verscheidene verdachten opgeleid.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1328 Gepost op: 12 december 2015, 22:02:14 »
Bij de vechtpartij van vorige nacht zou een achttal personen betrokken zijn geweest; klaarblijkelijk ging het om een confrontatie/afrekening tussen twee bendes waarbij een 23-jarige Oost-Europeaan met een messteek in het hart gedood werd; overigens viel er ook nog een zwaargewonde te betreuren...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1329 Gepost op: 14 december 2015, 00:57:56 »
Ingevolge de vechtpartij blijven zes personen aangehouden.
Overigens werden in de onmiddellijke omgeving een vuurwapen, een bijl, een honbalknuppel, en verschillende messen aangetroffen !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1330 Gepost op: 14 december 2015, 13:19:12 »
Ingevolge de vechtpartij blijven zes personen aangehouden.
Overigens werden in de onmiddellijke omgeving een vuurwapen, een bijl, een honbalknuppel, en verschillende messen aangetroffen !
En verder deed de politie een vondst van meer dan 600 hoertjes, nunog uitzoeken welk hoertje bij wie hoort ....
Er zijn er alvast enkelen die naar een nieuwe poot op zoek kunnen, eentje met een mes in zijn hart neukt niet meer zo lekker in de kont, en de bezoekuren van de Begijnstraat staan haaks tegenover de werkuren van mejuffer  ;D :lol_hitting:


Ach, zolang ze mekaar afslachten is er geen vuiltje aan de lucht, opruimen die boel, de mannen van de vuilkar moeten ook werk hebben .....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1331 Gepost op: 16 december 2015, 21:19:43 »
Ik heb gisteren een dame gesproken in het skw die het "slachtoffer" zien liggen heeft ... ze was onderweg naar de nachtshop toen ze vanop afstand (in de VT) de schoten hoorde....
En drie schoten, gezicht weg ..... ik denk dat dat onmogelijk is met een messteek in het hart ... volgens haar kan het niet anders dan dat die blaffer in de mond van de dode (toen was ie nog springlevend) is geduwd en dat de trekker dan 3 maal is overgehaald .... tja .... hij kwam toch niet in aanmerking voor  hersendonor  :017:


Volgens haar was het een plas bloed waar het gezicht moest zijn, dus losjes drie keer in de bek geschoten, maar dan niet met (los) zaad, maar met een blaffer ... was geen mooi zicht volgens haar ...
Indien het dan ook nog waar is dat de personen betrokken zijn die ik gehoord heb, dan is de uitdrukking: opgeruimd staat netjes : hier werkelijk op zijn plaats ..... geen medelijden met, noch enig medeleven met dat krapuul dat dames terroriseert, dames voor hen wil laten werken, en dan toevallig op eentje valt die al een schoenenverkoper heeft ... meer van dat moois graag .... maak mekaar netjes af....
De dader ???? Die zetten ze maar de boot op richting land van herkomst en halverwege laten zinken, met Gucci tasje en vee te dure sloefkes voor een wanna be pimp ....  die hebben ze al teruggestuurd naar land van herkomst, uitgewezen, en loopt haast terug 3 jaar hand in hand met de blauwbloezen door het skw. Ben eens benieuwd of infiltrant/drugdealer dikke Mo zijn vriendjes uit deze situatie kan uitpraten ... gisteren dwaalde hij maar doelloos door de straten ....



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1332 Gepost op: 17 december 2015, 00:06:37 »
Tja, dat van die "messteek in het hart" heb ik gehoord op radio en TV: zo zie je maar dat je lang niet alles mag geloven :017: wat daar verteld wordt, iets dat ik wel al wist....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1333 Gepost op: 17 december 2015, 19:24:08 »
Hahaha briljant commentaar Sexmachine  :sign0098:

Ik heb gisteren een dame gesproken in het skw die het "slachtoffer" zien liggen heeft ... ze was onderweg naar de nachtshop toen ze vanop afstand (in de VT) de schoten hoorde....
En drie schoten, gezicht weg ..... ik denk dat dat onmogelijk is met een messteek in het hart ... volgens haar kan het niet anders dan dat die blaffer in de mond van de dode (toen was ie nog springlevend) is geduwd en dat de trekker dan 3 maal is overgehaald .... tja .... hij kwam toch niet in aanmerking voor  hersendonor  :017:


Volgens haar was het een plas bloed waar het gezicht moest zijn, dus losjes drie keer in de bek geschoten, maar dan niet met (los) zaad, maar met een blaffer ... was geen mooi zicht volgens haar ...
Indien het dan ook nog waar is dat de personen betrokken zijn die ik gehoord heb, dan is de uitdrukking: opgeruimd staat netjes : hier werkelijk op zijn plaats ..... geen medelijden met, noch enig medeleven met dat krapuul dat dames terroriseert, dames voor hen wil laten werken, en dan toevallig op eentje valt die al een schoenenverkoper heeft ... meer van dat moois graag .... maak mekaar netjes af....
De dader ???? Die zetten ze maar de boot op richting land van herkomst en halverwege laten zinken, met Gucci tasje en vee te dure sloefkes voor een wanna be pimp ....  die hebben ze al teruggestuurd naar land van herkomst, uitgewezen, en loopt haast terug 3 jaar hand in hand met de blauwbloezen door het skw. Ben eens benieuwd of infiltrant/drugdealer dikke Mo zijn vriendjes uit deze situatie kan uitpraten ... gisteren dwaalde hij maar doelloos door de straten ....

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1334 Gepost op: 22 december 2015, 01:34:49 »
Aan alle skw-wandelaars een ZALIG KERSTFEEST  :111: en een OPWINDEND EN GELUKKIG 2016 toegewenst !!!!!!!!!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...